EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Co Delpeut 10-08-2021

Locale ondernemer, prettige en deskundige hulp bij keuze en een groot assortiment

Benjo 10-08-2021

Volgens afspraak en keurig op de plek afgeleverd en geïnstalleerd. Service van de bovenste plank!

Paul Meuwissen 09-08-2021

Wij zijn vaste klant voor al onze elektrische producten bij EP. Zij nemen altijd de tijd voor een uitgebreid advies en informatie over het product. Prima afspraken voor de levering met vriendelijke bezorgers.

Sam 09-08-2021

Nette winkel met deskundig en vriendelijke mensen. Erg klantgericht en service-verlenend.
Eigen installateurs. Goed bereikbaar, telefonisch en fysieke winkel. Ik heb geen ervaring met de site.
Ruime gelegenheid tot gratis parkeren.

Nathalie 09-08-2021

Goede service, vriendelijke medewerkers, snelle levering en mocht het iets vertraagd zijn dan laten ze je dat direct weten.

Tunay 09-08-2021

Optie om gespreid te betalen was de reden om voor EP te kiezen! Snelle, nette levering. Oude vaatwasmachine ging mee met de levering. Perfect! Administratie en informatie omtrent bestelling en betaling zeer duidelijk! Aanbevolen!

Mark 09-08-2021

Het bestellen ging helemaal super. Ik bestelde een kast om een wasmachine en droger boven elkaar in te kunnen plaatsen. Dezelfde dag werd ik nog gebeld om een leverdatum af te spreken. Alle communicatie qua e-mails ging heel duidelijk en kort voordat de chauffeur er was ook nog even een telefoontje.

Elly 09-08-2021

Wij hebben voor ep gekozen omdat de winkel hier in het dorp is en goed/prima staat aangeschreven. En inderdaad de service is prima.

AE 09-08-2021

Service zoals service hoort te zijn! Koelvriescombinatie gekocht en daarvoor moest er een binnendeur uit gehsald worden om deze te kunnen plaatsen. Geen enkel probleem voor de bezorger! Koelkast geplaatst, deur ook weer netjes terug gehangen. Dat noem ik nog eens service!!!

A. den Dulk 09-08-2021

Wij kopen al jaren bij Faarts in Valkenburg, maar hebben winkelbezoek nu overgeslagen vanwege de overstroming aldaar.
Nu dus via de site en dat loopt allemaal gesmeerd. Eén minpunje: Het doosje waarin het gekochte product normaliter zit was in een onwijs grote doos gestopt. Met allerlei plastic vulling. Ik dacht eerst dat er een olifant bezorgd werd en wilde de bezorger al wegsturen. Maar hierin zat toch echt dat kleine apparaatje. Zonde van de overbodige materialen en ruimte waar de bezorger ook niet blij van wordt. Graag kleinere verpakkingen dus! Bij herhaling overweeg ik een andere opties.
Officiele reactie van EP.nl 09-08-2021

Geachte heer den Dulk,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wellicht was op het moment van verzenden even geen kleinere verpakking in het warehouse voor handen. Dat zou een verklaring kunnen zijn voor de grote omdoos.
Veel gebruiksgemak!
Met vriendelijke groet
EP:Klantenservice

Bertjan Bruin 09-08-2021

Terpstra in Dokkum is een bedrijf die meegaat met de moderne technieken maar niet vergeet dat service verlenen en contact kunnen krijgen met het bedrijf , nog steeds één van de belangrijkste zaken zijn. Niet dat onpersoonlijke maar klantvriendelijk met een goede service!

Wim 09-08-2021

Bezorging gaat snel, netjes en professioneel. Helemaal tevreden met m’n aankoop

Hans 09-08-2021

Zeer snelle en correcte levering tegen scherpe prijs. Jammer dat de aanbieding al weer weg is had dus eigenlijk 2 moeten bestellen. Fritz reapater3000, wachten op de volgende aanbieding.
Komt vast goed.

Joop 08-08-2021

Prima service winkel vriendelijk personeel. Denkt mee met de klant en heeft een uitstekende service. Winkel waarbij de klant dus echt op 1 staat Top

AAD 08-08-2021

Zeer goede webwinkel en alles goed overzichtelijk.
Ik geef een dikke 10,ga zo door.

Oosterend 08-08-2021

Woon op Texel. Dacht laat ik lokaal bestellen maar wel via de site. Nooit meer dus. Levering duurde lang en bleek onduidelijk tot de laatste dag. Oude machine werd niet meegenomen terwijl ik dat wel dacht. Chauffeur was niet de vriendelijkste. Heb zelf meerdere keren gebeld ook nadat ik zelf gebeld was maar oproep had gemist. Toen ik terugbelde zei de man aan de andere kant dat het raar was dat ik gebeld ben.. toen het onduidelijk bleef wanneer de wasmachine geleverd zou worden heb ik Ep gebeld en daar werd ik zeer vriendelijk en goed geholpen. Dat een lichtpunt. EP texel moet hier maar eens over nadenken wellicht. Wat te doen als tesselaars bestellen via de EP website. Voor mij is het de laatste keer geweest.
Officiele reactie van EP.nl 09-08-2021

Geachte mevrouw, meneer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend! Ik adviseer u om alsnog contact op te nemen met de leverende EP:Winkel om dit met hen te bespreken.
EP:Klantenservice

Bianca 08-08-2021

Ik zocht een nieuwe tv voor op de camping met uitgebreide mogelijkheden en na vergelijken met andere webshops was deze het goedkoopst bij EP. En ik weet dat EP ook goede service bied. De tv had ik na het bestellen ook razendsnel binnen, topklasse! Dank jullie wel!

Attie 07-08-2021

Snelle levering en goede prijs voor producten die ze verkopen Zeer tevreden

Johan 07-08-2021

De mensen van de winkel zijn heel klantvriendelijk en verkopen hun producten voor een goede prijs. Deskundig en heel behulpzaam. Ik kom er vaker!!
Johan
Ps koelkast en gasfornuis gekocht

Miranda 07-08-2021

Makkelijke website, Snelle betaling , snelle levering. Niets op aan te merken!

M 07-08-2021

Fijne service en goede communicatie vwb levering! Ook bieden ze de producten aan tegen scherpe prijzen! Helemaal goed dus

Hans 06-08-2021

Super snel geleverd en voor een zeeeeer vriendelijke prijs. Goede wijn behoeft geen krans !

Sandra 06-08-2021

Snelle en correcte levering. Ook fijn dat ik van te voren werd gebeld en kon overleggen over het tijdstip van bezorgen.

Jeannine 06-08-2021

Na een fijne vakantie weer thuis, maar we ontdekten dat de afwasmachine kapot was, dan voorlopig maar even met de hand afwassen
Bij EP een nieuwe afwasmachine gekocht helaas was eerste voorkeur doir leveringsproblemen niet aanwezig. Maar een goed alternatief gekozen.
Service was perfect.
Bedankt hiervoor

Ruud S 06-08-2021

Stiphout fijne non nonsens verkoper
vriendelijk en de prijzen zijn goed
aanrader

Gekocht een Fritz repeater 3000