EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan van Trijen 21-03-2021

Eerlijke verkopers. Geweldig goede voorlichting en service. No nonsense beleid. Altijd wel een dealtje te sluiten. Heel laagdrempelig in de omgang met de verkopers. Vlotte bezorging en installatie thuis.

Jetty 21-03-2021

Duidelijke beschrijving in de webshop. Het artikel waar ik naar waar ik naar op zoek was heb ik snel gevonden en daarna is dit snel geleverd.

Jeanet van Loon 21-03-2021

Lokaal kopen en ook lokaal service!🤗👍
Vriendelijk en goede service. Ook zelf een reparatie service

Postbuzz 21-03-2021

Er wordt heel duidelijk gecommuniceerd waar het product nog wel en waar niet te verkrijgen is. Het product was gelukkig nog wel te krijgen bij EP, bij de concurrenten was het overal uitverkocht.

Linda 21-03-2021

Super snelle levering en goede service. Ook nog zoeken naar een ander artikel helemaal top.

Jack 21-03-2021

Goede vrieskast , netjes geleverd top! Leuke bezorgers aan de deur , niks mis mee

Amber Nauta 21-03-2021

‘S ochtends bestelt en kreeg rond 11/12 uur een telefoontje dat het klaar stond en kon het direct ophalen. Super service!

Geert 21-03-2021

Duidelijke website, snelle levering. Zou er geen corona zijn was ik naar EP winkel Tummers in Tegelen zijn gegaan. Vriendelijk en goede service.

Edwin en Annemieke 21-03-2021

Een vriendelijke bezorger die nog wat tips gaf voor het installeren van onze nieuwe wasmachine, super!👍

Stuart 21-03-2021

Een hele fijne Samsung TV gekocht voor een hele mooie prijs. De website is makkelijk te gebruiken en het bestellen is zo gebeurd. Erg gebruiksvriendelijk. Levering was ook erg goed. Omdat het om een grote TV gaat wordt er gebeld voor een afspraak. Bij bezorging werd er nog gebeld wanneer ze aankwamen. De enige is dat qua bezorgtijden niet heel veel keuze was. Maar voor de rest een hele fijne koopervaring!

Rob 21-03-2021

De betrouwbaarheid en de klantvriendelijkheid van EP Beerepoot zijn voor ons bekend en de reden om ons meeste witgoed hier te kopen.
De site zelf is duidelijk en het bestellen is simpel. De productinformatie is echter incompleet, en een vergelijking van modellen bijna ondoenlijk. Daarvoor zijn we uitgeweken naar de site van het merk. Op dit punt kan EP flink verbeteren.

henk 21-03-2021

snelle levering en een top product tegen een HELE MOOIE prijs !!! , helemaal super !

Jan 21-03-2021

Prima persoonlijk en vriendelijk geholpen , tegen een prijs waar de grote internet winkels niet aan kunnen tippen

Mart Sevenhuijsen 21-03-2021

Op de site stond , dat het artikel op voorraad was, maar dat bleek later niet zo te zijn.
Officiele reactie van EP.nl 22-03-2021

Geachte heer Sevenhuijsen,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft twee orders geplaatst, met beide een scheerapparaat. Ik zie geen opmerkingen in de orders staan dat er een artikel later geleverd zou worden, dan informeren wij u namelijk zo snel mogelijk.
Veel gebruiksgemak!
EP:Klantenservice

Karen De Meester 21-03-2021

Kocht online stofzuiger. Werd gebeld om af te stemmen of dit inderdaad de beste koop voor mij was. Vervolgens werd de stofzuiger voor me besteld en keurig bij ons afgeleverd. Prima service.

Frank 21-03-2021

Snelle levering, keurig volgens afspraak.
Betreffende bezorger was een TOPPER !!!!

Han 20-03-2021

Had ik deze webshop maar eerder gevonden: geduldige, vriendelijke medewerkers die produktkennis hebben. Ik was op zoek naar een (i.v.m. de corona crisis slecht verkrijgbaar) Miele stofzuiger. Miele webshop, Coolblue, Mediamarkt en Bol.com konden niet zeggen wanneer dit specifieke model weer leverbaar zou zijn. Tot mijn verrassing had EP de stofzuiger nog op voorraad en werd na bestellen de volgende dag netjes in een stevige doos geleverd! Via de EP nieuwsbrief word je op de hoogte gehouden van aanbiedingen voor andere huishoudelijke apparaten.

G. Vos 20-03-2021

Snel gevonden wat ik zocht, netjes gebeld dat ik het op kon komen halen, binnen een minuut de winkel weer uit.

Fleur 20-03-2021

Top geregeld, en snel in huis!
Als een echt cadeau verpakt met een strik erom!

Anoniem 20-03-2021

Goede winkel stond keurig klaar vriendelijk personeel vlot geholpen auto dichtbij geparkeerd

Schoenmaker 20-03-2021

Zeer degelijk en perfect passende wasborden. Als we het hadden geweten hadden we dit veel eerder gedaan. Echt waar voor je goed en zeer vriendelijk geholpen.

Christine 20-03-2021

Ik vind deze shop meer dan uitstekend! Goedkoper dan elders en goeie kwaliteit. De service is ook uitstekend (snelle levering) en telefonisch was men klantvriendelijk. Chapeau! Ik zal een volgende keer weer gauw hier gaan bestellen.

E. B 20-03-2021

Duidelijke webshop makkelijk bestellen en snelle levering, Prima om te winkel.

Samantha Bettink 20-03-2021

Ik ben zeer tevreden over EP Heerlerheide. Mijn hele familie is vaste klant en wij ook. Er is geen betere. Goede service!!!

A.S. 20-03-2021

Shoppen ging simpel, maar helaas kwam het artikel toch niet de volgende dag, maar de dag daarop, terwijl ik ruim voor 15.00 u heb besteld én het artikel op de dag van bestelling voorradig was.