EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eddy B 25-06-2021

Goede winkel, prima service bij EP Elburg. Levering bestelling via internet binnen twee dagen.

Bas 25-06-2021

Online besteld en toch persoonlijk contact voor het afleveren i.p.v. tijdstip kiezen, tig mailtjes mbt “we zijn onderweg” etc. Het is gewoon een stapje meer wat EP doet, en dat waardeer ik heel erg. En keurig op tijd tot in de woonkamer (TV toestel) geleverd.

Carlo 25-06-2021

Snelle levering, goede prijs en het juiste product ontvangen. Kortom ze doen wat ze beloven en dat is niet overal zo.

EP Hofman 24-06-2021

niet alleen een uitgebreid advies maar ook service aan huis bij de installatie. Daarna een geduldige uitleg van de toepassingsmogelijkheden. Speciaal voor senioren geeft dit een vertrouwd gevoel in deze digitale tijd

Miranda 24-06-2021

De koelkast die we wilden was bij deze winkel nog op voorraad. Dus online bestelling gedaan. Netjes factuur en bevestiging gekregen en niet lang daarna een telefoontje voor de levering. Prima afgeleverd en blij met de koelkast.

Luc O. 24-06-2021

De sonos One SL waren overal tijdelijk uitverkocht, maar bij EP kon ik ze nog gewoon bestellen. Ondanks de afstand tussen Helmond en Son werd het toch snel en gratis persoonlijk bezorgd door de winkel. Ben blij met de aankoop en het geluid is prima voor zulke kleine wifi speakers

Jimmy 24-06-2021

De beoogde tv was hier op voorraad voor een heel scherpe prijs. Aardig personeel en heel behulpzaam

Ek 24-06-2021

In plaats van de volgende dag, werd het dezelfde dag al geleverd. Super service van Ep

ep groenlo 23-06-2021

ik heb online gekocht.
goede ervaring
perfect geleverd
ga dit aan anderen aanbevelen.

Olaf 23-06-2021

Geen enkel minpunt! Per ongeluk 2 soundbars besteld ipv 1. Ik ben de dag daarna direct gebeld met de vraag of dit wel de bedoeling was. Heel fijn! Levering was stipt op tijd.

Linssen 23-06-2021

Nette prijs, snelle verzending en ruime keus. Wat wil een mens nog meer. Volgende keer kijk ik eerst bij Ep.nl

# Gio uit Apd! 23-06-2021

Bij EP een wasmachine en onlangs ook een inductiefornuis gekocht. Beide keren een positieve ervaring gehad met oa het bestellen, wat heel gemakkelijk gaat en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. De service is ook goed. Ben goed geholpen en geïnformeerd door een hele vriendelijke bezorger! 👍🏽👍🏽👍🏽

C.van Vugt 23-06-2021

Super snelle levering.
Geen gezeur en de oude koelkast meteen meegenomen.
Vriendelijke medewerker.

j.verstoep 23-06-2021

Dit is een fijne winkel met een mooi assortiment. En wat ik ook erg belangrijk vind is dat je er prettig geholpen wordt.

A. Heek 23-06-2021

De webshop is uitstekend. Daarnaast heeft EP Heijnen zeer goede service en komen ze de afspraken na.
De droger werd op advies van Gert Jan (Top werknemer bij EP) aangesloten op de afvoer van de HR ketel zodat we niet na elke droogbeurt het water weg hoeven gooien. Dat is nou service en meedenken, Chapeau!

P. Boven 23-06-2021

Goed geadviseerd over aanschaf stofzuiger.
Thuisgekomen bleken de overige gezinsleden niet content te zijn met deze aankoop de volgende dag stofzuiger geruild voor een andere.
Dit was totaal geen probleem zelfs nog gratis stofzakken meegekregen.

VinodPerumal 23-06-2021

I appreciate the on time delivery and service. The delivery person adjusted a slightly out of the way shelf hindering the afzuigkap on his own

Jos 23-06-2021

Ik koop veel van mijn elektrische apparaten bij EP, vanwege de goede service en concurrerende prijzen.

NK 22-06-2021

Prima webshop, lg-tv gekocht vanwege een mooie scherpe prijs, maar aanvankelijk wordt de tv niet als aanbieding getoond, dat was een verrassing bij doorklikken, de inhoudelijke informatie over de tv mag uitgebreider, miste bijvoorbeeld of de tv ziggo-gecertificeerd was, heb met EP gebeld over de ontbrekende info en ben daar perfect geholpen. Levering wordt over gecommuniceerd, dat is erg prettig, verder vlot, netjes en correct.
Ik vind het toppers!

Manon 22-06-2021

Super overzichtelijke webshop. Woensdag avond besteld en donderdag kon ik het afhalen in de winkel, dus super snelle service. Thuis bezorgen kan ook natuurlijk, maar ik woon dichtbij de winkel dus heb het gewoon zelf afgehaald.

Peter 22-06-2021

Mooie moderne winkel met alles wat je hartje begeert, snelle levering en ook nog voor een scherpe prijs oude spullen mee terug wat wil je nog meer

Jo 22-06-2021

Goede producten voor een concurrerende prijs..
Prima snel geleverd door vriendelijke mensen!

Ontevreden klant 22-06-2021

Online bestelling geplaatst, omdat ik niet in coronatijd naar de winkel wilde gaan. Ik werd verschillende keren gebeld of ik de bestelling wilde komen ophalen, want deze zou klaarliggen. Ik heb tot 3x toe moeten aangeven, dat ik de bestelling bezorgd wilde hebben. Later bleek ook nog eens, dat de bestelling toch niet compleet op voorraad was en besteld moest worden.
Officiele reactie van EP.nl 22-06-2021

Geachte heer, mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik ga ervan uit dat een EP:Winkel er alles aan wil doen wat in hun mogelijkheden ligt om u als consument te helpen, ook bij uw keuze niet naar de winkel te willen. Heeft u ook met de winkel hierover persoonlijk contact gehad om uw klacht te bespreken, anders adviseer ik u dat alsnog te doen. U mag ook altijd ons een mail sturen: klantenservice@ep.nl
EP: Klantenservice

G. Kaagman 21-06-2021

Een airco besteld via de site, 30 minuten later werd ik gebeld dat ze hem in de winkel hadden staan en dus meteen kon ophalen. Daar snel geholpen en aangeboden hem mee te dragen naar de auto.
Top geregeld en dus zeer snel geregeld.

Lisa 21-06-2021

Via de site een airco besteld om op te halen. In de winkel was de airco al gereserveerd. Personeel heeft er toch voor gezorgd dat we de betreffende airco konden meenemen! Heel erg fijn, goede service!