EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patricia 19-03-2021

Top service, op tijd geleverd en voor de beste prijs 👍. Bedankt. Echt aan te bevelen!

van Schaik 18-03-2021

Heb gekozen voor deze shop omdat die de goedkoopste was.
Ben zeer te vrede over de afhandeling en de bezorging.
Ga zo door

Bert 18-03-2021

Goede service. Komt afspraken na en alles op afgesproken tijd geleverd. Oude apparaten worden zonder problemen meegenomen

Jannie Dreves 18-03-2021

Ik wilde graag een nieuwe IPad en ben uiterst bekwaam voor r gelicht over de aanschaf daarvan, mede door toedoen van de medewerker besloot ik de IPad Pro aan te schaffen, hij is besteld en na 1 dag al in huis. Tevens voor mijn Kofiuemachine reinigingsartikelen besteld online, volgende dag al ophalen, het ligt tg klaar r , geen wachttijden, perfekt

Oat 18-03-2021

Gewoon de dichtstbijzijnde winkel die heeft wat ik nodig heb. Maar ik werd meteen na het plaatsen van de bestelling gemaild dat ik het product kon komen halen. En toen ik langskwam, stond het klaar.Snel en prima dus.

Otto 18-03-2021

EP Beerepoot is een echte service organisatie die meedenkt en deskundige adviezen geeft.
Ook installatie in huis is uitstekend verzorgd.
Met andere woorden prijs-kwaliteit-verhouding is dik in orde.

Dennis 18-03-2021

Via de webshop besteld en contact gehad voor het afhalen.
Dat was niet nodig want een medewerker woonde in de buurt en bracht het bij mij thuis.

Gerda 18-03-2021

Goed geholpen, ondanks de corona maatregelen.
Bestelde artikelen snel kunnen ophalen.
Kom zeker weer!

G. de Lange uit .Maassluis 18-03-2021

Kocht op internet sonicare tandeborstel .EP had de beste prijs. Al hoewel ik hem op 8 maart ,s ovond bestelde ontving ik hem reeds de volgende morgen 9 maart inplaats implaats van de opgegeven woensdag.

Betty Mulder 18-03-2021

Vriendelijk geholpen door mensen met verstand van zaken over het product wat ik kocht. Het geleverde product was niet voorradig waarop me een alternatief werd aangeboden. Goede uitleg over het product. Snelle levering en afhandeling qua betaling.
Ik kom zeker terug. Dikke pluim voor de medewerkers.

Kevin 18-03-2021

Helaas werd de claim ‘voor 20:00 besteld volgende dag in huis’ niet waargemaakt. Echter prachtige tv gescoord voor een hele scherpe prijs. Daarnaast was de bezorger erg vriendelijk en heeft hij de doos mooi in de woonkamer neergezet.
Officiele reactie van EP.nl 18-03-2021

Geachte heer vdK,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw order is geplaatst rond half 8 in de avond, dan hoort u inderdaad de volgende dag geleverd te krijgen. Ik ga in ieder geval navragen bij onze logistieke partner waarom dit niet is gebeurt, excuses! In ieder geval veel gebruiksgemak.
EP:Klantenservice

Mariola 18-03-2021

Very goed winkel. Realisation of bestellingen in short time. Klantenservice also very good.

Ruud 17-03-2021

Snel en vakkundig. Duidelijk vanwaar de artikelen moesten komen. En alles kwam gelijk aan.

Gonnie 17-03-2021

Goede prijs en geweldige service! Snelle levering. Makkelijk persoonlijk contact.

JP 17-03-2021

Prima winkel duidelijke site en vlotte levering, product voldoet helemaal aan verwachting

Gesina 17-03-2021

We hadden een apparaat besteld en kregen meteen een telefoontje dat het op voorraad was, ze wilden het wel bezorgen maar we hebben het zelf op afspraak afgehaald in de winkel omdat we toch in de buurt boodschappen gingen doen. Altijd vriendelijk personeel

Andre 17-03-2021

Was goede shop snel gevonden wat hebben wou top zal er zeker terug komen en niet duur

Erik 17-03-2021

Twee keer kort achter elkaar bij EP besteld, vanwege de prijs en snelle levering van de bestelling.

Juan 17-03-2021

My tv was delivered in 3 days in perfect condition. Best price available through all suppliers for the same model. Could it be better than this?

rodenhuis 17-03-2021

snelle levering goed behandeld goede uitleg gehad ik had een wasmachine besteld maar ze adviseerden mij een andere heel blij dat dat gebeurd is

Stefan 17-03-2021

Goed geregeld. TV op vrijdagavond besteld en zaterdagochtend gelijk geleverd. Ik ben tevreden!

Nancy 17-03-2021

Snelle levering, duidelijke communicatie via de mail, prijs kwaliteit verhouding wat ik had verwacht. Prima service, zou er, als het nodig is, weer een bestelling plaatsen.

Chris 17-03-2021

Tijdens click en collect kwam mijn voorganger zijn koffiemachine voor garantie breng , waardoor ik een tijd in de regen moest staan. Wellicht een idee om een 2e balie te openen?
Officiele reactie van EP.nl 17-03-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. U zult ongetwijfeld begrijpen dat door corona maatregelen het iets anders loopt dan gewoon binnenlopen en hierdoor wellicht een tweede balie bij de EP:winkel niet mogelijk is ivm ruimte. Uiteraard willen de EP:Winkels u zo goed mogelijk faciliteren, wellicht is het mogelijk voor EP:Winkels om een paraplu uit te lenen tijdens de regenachtige momenten bij het wachten, ik zal dat idee opperen!
EP:Klantenservice

Herbert Hennen 17-03-2021

Duidelijke website. Waarom geen 10? Omdat geen track and trace gezonden werd. Blijkbaar een foutje in de software, maar door het vriendelijke EP team direct opgelost.☺

Inventum 17-03-2021

Gisteren een combi magnetron bij EP Schagen gekocht. Werden gelijk getrakteerd op een heerlijk bakje koffie..was echt een verrassing want we hadden nog niet eens verteld wat we zochten! Toen de koop was gesloten nog netjes in de auto gezet..wat een service! Dit maken we niet vaak mee...dikke pluim!!