EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda 21-01-2022

Er werd eerst gebeld om een afspraak te maken om de diepvrieskast te leveren, dat is erg handig. Diepvries was snel geplaatst, oude is weer meegenomen en alles is netjes achtergelaten. Zeer tevreden met de service.

D. 21-01-2022

Prima online bestelomgeving en veel betaalmogelijkheden. En snelle levering

Bert 21-01-2022

Prima uitleg in coronatijd. Bij de deur het een en ander uitgelegd gekregen.

Roelof Santing 21-01-2022

De laatste bestelling is heel erg goed verlopen goed te spreken
Zou de volgende keer ook weer bij EP een bestelling doen

Frans 20-01-2022

Behulpzaam correcte afhandeling van bestellingen en prima service bij eventuele problemen

Henk van de wetering 20-01-2022

Super winkel! Ik heb een robot stofzuiger gekocht, en was de volgende dag gearriveerd. Alles kwa verzending en factuur werd goed geregeld via email. 1 word, TOP!!!

Peter 20-01-2022

Stofzuiger online besteld , na een uur telefoontje van EP dat er een stond demonstratie model dus meteen opgehaald. Kan het sneller? ? binnen een uur in huis en hij doet het ook nog😀

Ham 20-01-2022

Super goed geholpen door de winkel! Alles duidelijk en iedereen vriendelijk. Pakket snel bezorgd. Al de 3e ervaring hier. Vaste klant er bij!

Marco 20-01-2022

Na online bestelling werd ik keurig door EP gebeld voor een datum om de tv te komen monteren. Prima service vind ik , persoonlijke mensen bellen. Top.

Thea Rodriguez 20-01-2022

Ondanks de Corona verplichtingen kon ik gewoon bestellen en uitzoeken via de computer wat mogelijk was. Thuisbezorgen was ook na goede informatie op tijd in huis. Goede ervaringen.

IJmker 20-01-2022

Goede en snelle levering. Informatie over afstellen had iets beter gekund. Maar is na contact alsnog beantwoord.

Bianc 20-01-2022

Snelle levering en alles vlot en netjes geinstalleerd. Fijn dat het oude apparaat is meegenomen.

Alex 19-01-2022

Ik had al veel goeds gehoord van EP Kuik. Dus daar een droger besteld. Ik had gedacht ik geef wat extra dagen de tijd. Maar nadat ik besteld had kregen wij al snel een telefoontje dat het ook dezelfde dag al gebracht kon worden. Prima, netjes op de plek gezet en advies gekregen hoe het aangesloten kon worden. Verder alles gecontroleerd of alles werkte. Perfect dus.

Sanne 19-01-2022

Erg vriendelijke medewerkers en monteur, goede service en snelle levering! Wij gaan zekef meer hier kopen.

Tietie 19-01-2022

Prima service en vriendelijke personeel. De koelvriescombinatie werd zelfs eerder geleverd na overleg.

Joska 19-01-2022

ik heb voor jullie shop gekozen omdat jullie het product wilde op voorraad hadden

Petra 19-01-2022

zeer goede service, denken en helpen mee aan oplossing voor kapotte vriezer. Bezorging na telefonische afspraak, vriendelijke bezorgers.

Robin weijers 19-01-2022

Ik heb in november een nieuwe lg nano cell tv gekocht, deze ging na 6 dagen al kapot. Klantenservice proberen te bereiken maar dit was natuurlijk in het weekend. Na uren proberen de tv weer gangbaar gekregen werd ik maandag eindelijk gebeld door ep. Het hele verhaal uitgelegd maar omdat de tv het momenteel deed werd niks gedaan met garantie of ruilen. 6 dagen later weer hetzelfde probleem tv geen beeld meer , alweer contact opgenomen met ep nu kreeg ik te horen dat ik de tv niet meer kon inruilen maar dat deze gerepareerd zou moeten worden. Dus een retour formulier ingevuld maar nooit reactie op terug gekregen.7 dagen later blijkt de retoutaanvraag geanuleerd te zijn door ep. Dus de winkel zelf opgebeld en ze zouden een monteur langs sturen ondertussen al 18 dagen zonder tv. Toen de monteur langskwam werd al direct duidelijk dat deze niks voor me kon betekenen dus moest lg zelf langskomen. Wel een mini tv gekregen als leentoestel. 3 weken verder nog steeds niks gehoord , dus weer contact opgenomen met de winkel en zou zo snel mogelijk bericht terug krijgen. Weer 7 dagen verder nog steeds niks gehoord. Weer de winkel opgebeld zou binnen 2 dagen iets horen nu 2 dagen verder nog geen reactie . Mijn bevindingen van deze winkel is slecht als ik 0 kon geven was het ook 0 geweest

Ep 19-01-2022

Op 12-01-2022 een koffiemachine besteld s"avonds twee dagen later de 15e geleverd ontzettend snel en keurig verpakt;

Van der Steen 19-01-2022

In het dorp op fietsafstand. Goede service en kan altijd terugkomen voor vragen over bediening van apparaten.

Marc Beentjes 19-01-2022

We zijn zeer tevreden over onze vriezer( tafelmodel) En de levering ervan.
De mannen kwamen mooi optijd brengen en namen gelijk de oude mee.
Ze hielpen zelfs even mee met de lakens eruit halen.
Dus gewoon top geregeld alles.

Abdel 19-01-2022

Top service
Eerste keer dat ik wat heb besteld bij EP
Maar moet zeggen beste service tot nu toe

Dini 18-01-2022

Snelle service, netjes aangesloten. Goede monteur met kennis van zaken. Tevens oude machine mee terug genomen, dus neemt je zorg uit handen.
Zeer tevreden

Jeroen 18-01-2022

Goede prijzen, overzichtelijke site en snelle levering Prima webstore dus...

Bert 18-01-2022

Bestellen was zeer eenvoudig en bij bellen kon ik het apparaat eigenlijk gelijk ophalen.
Afhalen was makkelijk en vriendelijk