EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 18-01-2022

Ging eigenlijk super snel. Was op voorraad in een van de winkels bij mij in de buurt.

Claudia 18-01-2022

Fijne winkel waar de klant nog voorop staat......ruime keuze dus kom er zeer zeker terug

Vinus 18-01-2022

Vanwege de lockdown, op 28 december 2021 online een nieuwe tv gekocht bij EP Hoorn. Op de website stond vandaag besteld, morgen in huis. Dit bleek een loze belofte. Dezelfde dag een belletje dat het 1 tot 3 werkdagen ging duren want de TV moest uit het magazijn komen. Gevraagd waarom dan op de site de belofte van morgen in huis. "Dit stond standaard op de site en nu was er toch niets meer aan te doen" 5 werkdagen verder en niets mogen vernemen van EP Hoorn. Zelf maar even gebeld en wat bleek, mijn TV moest bij Samsung vandaan komen en was niet meer in het magazijn van EP voorradig. Op de vraag waarom er niet gebeld werd hierover, kwam wederom geen echte verklaring. Het was nu eenmaal wat het was en 12 januari 2022 kwam mijn bestelling binnen. 13 januari 2022 niets mogen vernemen van EP Hoorn en dus maar weer zelf gaan bellen. Wat een toeval, ik was ze net voor want mijn TV was binnen gekomen....... Enige goede punt was dat de TV dan uiteindelijk werd afgeleverd op de 15e, zoals we in het laatste telefoongesprek hadden afgesproken. En dan te bedenken dat EP trots is op wat zij noemen service. Een product kan later binnenkomen dan de bedoeling, maar communiceer dit door naar je klant en maak geen standaard loze beloften op je website. Hiermee werk je ook nog concurentie vervalsend naar je collega EP ondernemers.

ten hove 18-01-2022

Na contact met Miele te hebben gehad over een bepaald type wasdroger, verwezen me naar EP Nijverdal. Een super keus. Beide mannen waren erg secuur en nette werkkleding. Prima uitleg gekregen! Ze de tijd genomen om de programma's uit te leggen. Perfecte service!!

Conan 18-01-2022

Goede uitleg gehad over de aanschaf van een Sonos wifi speaker! en ook andere alternatieven werden aangeboden. Wel nog even gespeurd op intranet, maar toch bij EP besteld vanwege de positieve ervaring in de winkel

M. de Jong 18-01-2022

Vriendelijke verkopers en bezorgers, zeer snel bezorgd (volgende dag), bezorgd tot in dd woning en vakkundige uitleg.
Zeer tevreden met mijn aankoop.

Chantal 17-01-2022

Prima webshop, overzichtelijk en aan de hand van jouw wensen en voorkeuren vindt je binnen no time jouw ideale product.
Mogelijkheid tot afhalen of laten bezorgen is mogelijk. Goede service als je nog een raar stelt, snelle en heldere reactie. Top!!

Jos 17-01-2022

Prima electronica winkel bij mij in IJsselstein. Makkelijk om grote apparaten online te bestellen en de service toch dichtbij te hebben.
De nieuwe tv die ik gekocht heb, had een goede prijs/kwaliteit verhouding bij EP.
Kortom, zeer tevreden!

Linda 17-01-2022

De wasdroger via internet besteld. Dag later werd er gevraagd waarom we deze droger hadden besteld, het was dus een weloverwogen besluit van ons. Dus de droger werd besteld. Eerder dan verwacht konden ze de droger komen brengen! Een half uur van te voren bellen werd niet gedaan, maar zoals afgesproken werd de droger eind van de middag netjes bezorgd!
We zijn erg tevreden met dit product!

Roland Haagsma 17-01-2022

Wij zijn zeer tevreden met de service van de winkel in Bolsward. Hebben een storing gehad en geen moeite was teveel. Wij kopen er al onze apparatuur. De medewerkers zijn kundig, denken met je mee en zijn vriendelijk en voorkomend. Chapeau!!

Henry Koster 17-01-2022

Ik kende EP.nl nog niet en kwam eigenlijk via een Samsung Cash back actie op deze site terecht. Ik ben zeer aangenaam verrast. Betaling van een prachtige warmtepompdroger kon in 3 keer. De bezorgdag kon zelf gekozen worden en zowel de dag voor en een kwartier voor afleveren netjes gebeld.

Geen nonsens, gewoon service.

Hanteert overigens zelfde prijzen als de bekendste bedrijven.

EP.nl zeker 1 van mijn favorieten.

1 verbeterpuntje, sommige witgoedreuzen bieden gratis levering tot 2de of 3de verdieping en dat kost bij EP iets extra maar goed, ik had de bezorgdag zo ingepland dat er visite was met grotere spierballen dan ikzelf.

Kees Huibers 17-01-2022

Het was makkelijk zoeken en de bestelling die wij deden was heel goed geregeld !

Annema 17-01-2022

Zou EP Schalkwijk altijd aanbevelen. Vorige week is er bij mij een nieuwe wasmachine en inbouw koelkast geplaatst. Alles op zeer correcte en kundige wijze geplaatst door prettige medewerkers die alles weer heel netjes achter.
De site is geheel duidelijk en makkelijk in gebruik.
Mijn complimenten.

Wout 17-01-2022

Makkelijk te bestellen via de website. Snel telefonisch contact gehad voor bezorging. De bezorgers prima op tijd aan de deur en ook het oude apparaat meegenomen.

Ava 17-01-2022

Uitstekend bedrijf! Ik bestelde online en werd snel gebeld dat ik de gigaset trio kon ophalen. Vervolgens bleek een oplader niet te werken. De hele gigaset werd vervangen door een andere uit de winkel.

Nick 17-01-2022

Ik heb mijn bestelling savonds na 9 uur gedaan en de volgende dag om 8 uur had ik al een mailtje dat het klaar stond om op te halen. Dus snelle service en vriendelijke medewerkers ook bij het ophalen was alles snel en goed geregeld!

SD 17-01-2022

Snelle bezorging en het product was netjes en veilig verpakt. Product werkt naar behoren en contact met de shop is goed.

Bert Melbom 17-01-2022

Alles conform de afspraak. Uitleg goed en vriendelijk, monteur die het apparaat plaatste was vakkundig.

Jan Peter Kroes 17-01-2022

Ik heb een koelkast besteld en kreeg spoedig bericht hoe en wanneer de koelkast zou worden geleverd, vriendelijk, to the point, correcte levering, n een woord uitstekend!

Zeer tevreden klant 17-01-2022

Eerder vorig jaar de lokale EP winkel bezocht en zeer goede voorlichting ontvangen over de aanschaf van een nieuwe QLED televisie aldaar. Nu online besteld via de lokale EP winkel - door de tijdelijke sluiting van de winkels. EP NL dus hierdoor gekozen en daarbij komt ook de duidelijke product omschrijving en de bijzonder scherpe prijs. De lokale EP winkel heeft de televisie na aankoop opgehangen - twee zeer professionele mensen die zonder enige overlast dit proces tot een zeer goed einde brachten. Kortom, wij zijn zeer tevreden EP-klanten!

T. Ijzer 17-01-2022

Website is overzichtelijk, duidelijke uitleg over betaalmogelijkheden, afstemmen over het aflevermoment was ook goed, bezorgen uitstekend waarbij er nog nodige informatie werd verstrekt. (Gaat om een geleverde koelkast)

Rob Visser 17-01-2022

IK heb via de internetsite van EP op vrijdag 7 januari jl. een AEG-wasdroger besteld. Op internet stond vermeld dat dit type voorradig was en dat deze maandag10 januari geleverd zou worden. Ik heb deze droger toen besteld en betaald. Binnen het uur kreeg een telefoontje van EP Beerepoot uit Hoorn met de mededeling dat deze droger niet voorradig was. Ik heb mijn verbazing toen uitgesproken waarom er op internet dan staat dat deze droger voorradig is en de volgende werkdag geleverd zal worden. Ik vind dit op zijn minst misleidende informatie. De betreffende medewerker zei toen dat deze site door het landelijke EP wordt bijgehouden en dat zij als franchise ondernemer hier geen invloed op hebben. Ik vind dit een onzinnig antwoord en een vlucht voor je verantwoordelijkheid. Ik ben van mening dat de betreffende medewerker zich hier wel erg makkelijk van af probeert te maken. De franchise ondernemer heeft hier met klachten last van en dient dan ook druk uit te oefenen bij het landelijke EP.
Omdat je als klant al betaald hebt, ga je niet snel naar een andere leverancier. Uiteindelijk ontving ik de wasdroger pas op vrijdag 14 januari, dus na een week en niet de volgende werkdag.
Kortom een zeer slechte service van EP.

Valeria 17-01-2022

Overzichtelijk website, goede tarief voor inbouw van de oven. Keurig geholpen ze hebben oude oven eruit gehaald en afgevoerd en de nieuwe keurig geplaatst.

Lisette 17-01-2022

Door alle maatregelen moest ik online bestellen, het is een mooie duidelijke website, het bestellen ging gemakkelijk. Snelle levering, dus alles naar wens.

Robin 17-01-2022

Snelle levering, goede service, vriendelijke medewerkers en tot op heden tevreden over het gekochte product.