EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 17-01-2022

Super!!
Makkelijk te vinden op de site goede service. Omdat EP Beerepoot ook bij ons in het dorp is. Vriendelijke monteurs. En heel snel geleverd. Toppers

van Gessel 17-01-2022

Afgelopen week heb ik een Inventum deken gekocht. De website was duidelijk en de uitleg over het product was duidelijk en eerlijk. Het kiezen en vervolgens bestellen verliep vlot. De levering verliep soepel en goed. En ook de berichten over het verzenden waren correct. Ik ben zeer tevreden.

Ron 17-01-2022

Online besteld. Keurige afhandeling. Opgehaald bij de winkel alles stond keurig klaar. Prima dus.

Hans 17-01-2022

Goede service in de winkel (ondanks lockdown een prima advies gegeven de (on)mogelijkheden van de lockdown. Kocht eerst een Sonos, toen een mooie TV en nu weer een leuk product.
De eerste Sonos was het verkeerde type geleverd, geen probleem snel omgeruild. Fijn om ook gewoon met een lokale specialist in de buurt te kunnen spreken. Hier kom ik vaker !

Claudia 17-01-2022

Mooie prijs voor een goed kwalitatief product. Snelle levering en keurig geholpen. Ondanks dat we de wasmachine zelf zouden installeren gaven de bezorgers tips waar we op moesten letten of aan moesten denken.
Zo gaat het tegenwoordig niet vaak meer.

Joey 17-01-2022

Ik heb een Dolce Gusto koffiemachine online besteld en afgehaald in de winkel. Bij het bestellen had ik wat vragen, ik ben telefonisch goed te woord gestaan door een medewekrker. Bestellen en betalen ging gemakkelijk en snel en ik kon het kort daarna al afgehaald worden.

Na thuiskomst beselfte ik mij dat er geen factuur bij zat, die had ik nodig voor het activeren van een gratis koffietegoed bij mijn Dolce gusto apparaat. Ik heb daarom gebeld met de winkel; de factuur wordt pas verstrekt als zij het geld hebben ontvangen vanuit EP Nederland. Ik kreeg meteen na mijn telefoontje de factuur per mail toegestuurd. Het is netjes afgehandeld maar ik had het wel handig gevonden om vooraf te weten

Ep tol 17-01-2022

Goede service ook als je na levering nog vragen hebt kortom ben zeer tevreden en zou het iedereen aanraden

Piet uit Hoorn 16-01-2022

Koelkast werd snel en keurig bezorgd door vriendelijke medewerkers. Werd gebeld of het eerder bezorgd kon worden en door de chauffeur dat de bus er aankwam, kortom prima service!

Rene 16-01-2022

Heb bij EP een Samsung 65” tv gekocht die eigenlijk achteraf te groot bleek, ze hebben fantastisch meegewerkt om deze om te ruilen naar een 55”. Verder echt super tevreden, snelle leveringen. En de 55qa95 serie is een fantastisch toestel.

Jennifer van der beek 16-01-2022

Snelle service, denken met je mee en bieden producten aan als het ene product niet op voorraad is komen ze met een goed alternatief

Iuliana Alexandru 16-01-2022

It was a pleasure to buy from Ep, I will work with them in the future. All the best

Jan kuiper 16-01-2022

Goede service en heel goed behulpzaam ook voor andere mensen in Leek en omstreken een aanrader koop er alles vorig jaar een nieuwe televisie gekocht en ook weer goede service

Marion 16-01-2022

Goede en nette benadering. Vriendelijke levering en goed op de hoogte gehouden van het moment van leveren

John 16-01-2022

Ik heb deze winkel gekozen omdat deze dicht in de buurt is en we er al eerder prettig geholpen zijn. Na de aankoop via internet is er gebeld om te checken of het juiste besteld is. Daarna de afspraak gemaakt voor bezorging. Netjes en 15 minuten voor aankomst gebeld. Vervolgens netjes in overleg geplaatst.

R.Brouwer 16-01-2022

Helder in communicatie en komt afspraken na. De vaatwasser werd keurig ingebouwd.

Koper 16-01-2022

Ben voorgelogen mbt het retour meenemen van oude apparatuur, dit werd bij het artikel wel aangegeven. De bezorger wilden het niet meenemen.
Officiele reactie van EP.nl 26-01-2022

Beste koper,

Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat pakketdiensten de oude apparaten niet meenemen (betreft kleinere apparaten). Wij zullen dit meenemen in het verbeterproces van en communicatie op onze webshop.

Onze excuses voor het feit dat u zich niet goed voorgelicht voelt.

EP: Klantenservice

Ilse 16-01-2022

Artikel was in vele webshops niet meer op voorraad. Gelukkig in de winkel nog wel. Maar door de lockdown regels was de winkel helaas niet open. Mooi opgelost dat ik het online kon bestellen en de winkel het per pakket post opstuurde. Artikel was super goed verpakt en snel verstuurd. Heel erg blij mee.

Loes Vermeulen 16-01-2022

Prima bedrijf, houden zich aan de afspraak,
Levering precies op tijd
Vriendelijke bezorgers.

Jack en Yolanda 16-01-2022

Goede prijs voor een typisch goede EP standaard kwaliteit. Online moeten bestellen maar toch de altijd vriendelijke afhandeling.

Thomas 16-01-2022

10 dagen van te voren een bestelling geplaatst voor een droger en magnetron. Op de laatste dag krijg ik een mail dat het ze het niet kunnen bezorgen en dat ze het in dag opschuiven. Ik was net een week verhuisd en had veel was. Hier viel niks in te regelen, dat je je bestelling vooraf plaatst maakt hier blijkbaar niet uit.
Officiele reactie van EP.nl 21-01-2022

Beste Thomas,

Bedankt voor uw reactie. Het is vervelend dat uw wasmachine en magnetron na verhuizing vertraagd waren.
Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@ep.nl met daarin uw ordernummer en een verwijzing naar deze review? Wij kijken graag na wat er precies gebeurd is waardoor wij de leverafspraak niet konden nakomen.

Team Klantenservice
EP.nl

Wim 16-01-2022

De bestelling deed ik online en daar wordt netjes aangegeven bij welke EP vestiging een product op voorraad is.
Het bestellen verliep soepel.
Ik werd gebeld door Marcel van EP Schalkwijk in IJsselstein met de melding dat er een geretourneerd artikel was waar een heel klein krasje op zat. Hij stuurde mij een drietal foto's toe en moest echt goed zoeken naar het genoemde krasje.
Ze boden mij een korting aan van EUR 100,- en omdat het krasje mij totaal niet stoorde ben ik akkoord gegaan.

De dag erna werd de wasmachine netjes op het afgesproken tijdstip bezorgd, geplaatst en getest.
Vlak voor de aflevering werd ik netjes gebeld dat ze onderweg waren.

Ik ben zeer tevreden op de wijze waarop zij de klant behandelen, netjes informeren, de creativiteit en professionaliteit.

Melek 16-01-2022

Snel en klantvriendelijk, ik ben ook zeer tevreden van medewerkers goeie uitleg gekeregen

Lin 16-01-2022

Op tijd geleverd en prima verpakt! Ook de website ziet er prima en overzichtelijk uit. Het geleverde product was - wat iedereen natuurlijk verwacht - puntgaaf en werkte uitstekend.

Claire Breuls 15-01-2022

Onder de advertentie staat specifiek vermeld dat het oude apparaat gratis retour wordt genomen. Er staat geen asterix * bij om een uitzondering of aanvulling kenbaar te maken. Echter het oude apparaat werd niet mee retour genomen. Toen ik informeerde waarom dit niet gebeurde werd ik doorverwezen naar de kleine lettertjes en werd er allesbehalve begripvol gereageerd en werd zelfs in twijfel getrokken dat hetgeen ik zei juist was. Zeer ontevreden omdat ik juist vanwege de service van het oude apparaat retour voor EP heb gekozen. Dat is derhalve een eenmalige keuze geworden!
Officiele reactie van EP.nl 21-01-2022

Beste mevrouw Breuls,

Het is vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan omtrent onze service met betrekking tot het retour nemen van apparaten. Het klopt inderdaad dat hier uitzonderingen op zijn.
Bedankt voor uw reactie, wij zullen dit meenemen in het optimaliseren van onze webshop en communicatie.

Team Klantenservice
EP.nl

Geert 15-01-2022

Goedkoper dan anderen èn betere service! De bestelling was een uur eerder dan aangekondigd.