EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Renee Kalkhoven 11-01-2022

Ik heb voor EP SHOP gekozen, omdat ze een ruime keuze apparatuur hebben en ook zijn ze de goedkoopste!
Ook hebben ze vriendelijke service!

Ashley 11-01-2022

Super geholpen door de mannen! Ze brachten alle spullen netjes naar boven en plaatsten het op de gewenste plek. Ook de uitleg was duidelijk en erg fijn! Zeker een aanrader voor iedereen

JanKri 11-01-2022

Bij EP een combi magnetron via de site gekocht. Het apparaat is netjes ingebouwd met uitleg over werking. Oude apparaat mee terug genomen en verpakking ook. Het apparaat werkt goed, blijkt ook nog eens de meest verkochte combi magnetron van hun te zijn. Kortom wij zijn zeer tevreden.
Volgende keer, Ep weer.

Martin Pieterse 11-01-2022

Mooi, snel en leuk. Goed gesorteerd. Bovendien snel geleverd zonder poespas. Ik wil deze winkel aanbevelen aan iedereen die iets zoekt zoals ik, namelijk een e-reader.

B G Fraites 10-01-2022

Zeer snel, goede communicatie via telefoon en email, lage prijzen , flexibel en op tijd bezorgd.

A. Kroon 10-01-2022

Snelle en altijd correcte levering.
Duidelijke website.
Aardige afhandeling.

Harry G. 10-01-2022

De bestelde Samsung koelkast kwam bij EP als goedkoopste uit een vergelijking. Bestellen en betalen via de website was een eitje.
Levering gebeurde keurig op tijd door vriendelijke medewerkers van de plaatselijke vestiging, die mij 30 minuten van tevoren telefonisch op de hoogte stelden van hun komst en waarbij het oude toestel direct ook werd afgevoerd.
Kortom: kan niet beter en bij een volgende bestelling van welk huishoudelijk artikel dan ook ga ik zeker weer bij EP op de website kijken.

Jeroen 10-01-2022

Een heldere website met een overzichtelijk aanbod. Terwijl de EP website je de mogelijkheid geeft om een lever datum te selecteren, blijkt dat de plaatselijke vestiging een eigen planning heeft die pas 3 dagen later een gaatje heeft. Echter, nadat ik daar op wees wist men toch mijn bestelling dezelfde dag nog te leveren. Een mooie correctie van een fout in de afstemming tussen website en EP vestiging.

Herman 10-01-2022

Website gebruik heel duidelijk en gebruikers vriendelijk. Levering en Installatie prima en netjes verzorgd door vriendelijke medewerkers.

Erik van der Bas 10-01-2022

Ik zocht een bepaalde tv. EP had hem voor een goede prijs! Hele duidelijke site en ook nog 12 gratis films via Rakuten ! Snel geleverd dus alles top!!!

Popiejopina 10-01-2022

Betreft vestiging Harlingen.
Uitstekende bediening in de winkel.
Ze nemen alle tijd voor je.
Geen vraag of moeite is te veel, en als ze het even niet weten komen ze erop terug.
Aftersale service ook prima, ook al is er niks aan de hand met het apparaat, vragen achteraf heb je altijd.

Joop 10-01-2022

Bestellen was gemakkelijk. Levertijd snel. Bezorger vriendelijk. En product bevalt ook erg goed.

AJS1966 10-01-2022

Wij kopen onze huishoudapparatuur altijd bij de EP-vestiging in Wolvega. Tot grote tevredenheid. Logisch dat we tijdens de lockdown nu bestellen via de webshop van EP. We hebben de bestelling afgehaald bij de EP-winkel in Wolvega. Nog dezelfde dag. Klasse!

W.Bunnik 10-01-2022

De bestelling online ging heel gemakkelijk, de betaling ging ook zonder probleem en het product werd keurig bezorgd en aangesloten. Ik kreeg een goede voorlichting over de mogelijkheden van het apparaat. Het oude apparaat werd meegenomen en ik kon aan de slag. Prima wasdroger en een erg goede service!

Hans 10-01-2022

Vragen die ik had, werden ter zake kundig en vriendelijk beantwoord.
Levering was snel.

Caro 10-01-2022

Ik zocht een leuke retro-look magnetron en EP had hem voor de beste prijs. Zij zitten bij mij om de hoek dus kon ik hem daar afhalen. Het contact was snel, direct, duidelijk en gezellig. Het afhalen was ook prima en de doos werd netjes naar mijn auto gebracht.

Fam. De Bes 10-01-2022

Afgelopen week hebben wij een wasmachine aangeschaft. Was echt helemaal top van A t/m Z. Netjes via sms en telefoon op de hoogte worden gebracht over bezorgtijden enz. Puik werk!

John 10-01-2022

Duidelijk en overzichtelijk. Groot aanbod. Snelle levering volgens afspraak. Goede service.

R. M. Out 10-01-2022

Op de afgesproken dag van levering was ik niet thuis omdat ik de avond ervoor plotseling naar het ziekenhuis moest.
EP liet mij weten dat ik mij geen zorgde hoeft te maken over de levering, en toen ik een aantal weken later weer thuis kwam was hoefde ik maar een kort telefoon gesprek te hebben om een nieuwe bezorg datum af te spreken. De bezorger hielp met de vriezer naar binnen te zetten en de verpakking weg te gooien.

Alles was snel en gemakkelijk geregeld.

Joke 10-01-2022

Het bestellen ging soepeltjes.
Andere dag in huis en zelfs voor de afgesproken tijd!

Gerard 10-01-2022

Een ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel.
Men zoekt desnoods voor je uit welk type voor jou het beste is, zelfs voor stofzuigerzakken. Een koel-vrieskast met een moeilijke maat werd voor ons uitgezocht en vlekkeloos ingebouwd.
Via internet zomaar bestellen, zal ik dus nooit doen!

Erwin 10-01-2022

Na 14 jaar afscheid te moeten nemen van onze droger, via de EP website een nieuwe besteld, deze was op voorraad in Boxtel. De volgende dag konden we hem ophalen zoals aangegeven in het order proces. Aardig personeel welke mee heeft geholpen met het inladen in de auto.

Vondenhoff 10-01-2022

Wij hebben ons een wasmachine op afbetaling genomen en Moet zeggen ze leveren goeie producten snelle levering
Wij zijn super tevreden

asaf 10-01-2022

Ik ben tevreden, prima service, wasdroger werd netjes in badkamer neergezet.

Michael 10-01-2022

Nadat ik een defect geconstateerd had op mijn televisie scherm, even contact opgenomen en ik kon meteen een andere tv,nadat deze uitvoerig getest was meteen meenemen.
Zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen.
Chapo!