EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ko Kosnoot 08-05-2021

Scherpe aanbieding, goede service, snelle levering, garantietermijn en service in orde!

Renate Kooi 08-05-2021

Online bestelling gedaan. Keurig per telefoon op de hoogte gehouden wanneer het product weer op voorraad was. Vriendelijk geholpen in de winkel.

Martijn de Nobel 08-05-2021

Bestellen via de website ging heel eenvoudig en alles werd op tijd geleverd.

Marijke A N 08-05-2021

‘s morgens online besteld, na een telefoontje die middag in de winkel afgehaald. Fantastisch!

Gunner 07-05-2021

klantenservice werkt langs elkaar heen. Beloftes worden niet waar gemaakt. Ze geven aan het probleem op te lossen maar laten niets meer van zich horen. Tegenvallende ervaring voor een eerste aankoop via EP.nl
Officiele reactie van EP.nl 12-05-2021

Geachte heer/mevrouw Gunner,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft, onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij zouden graag bekijken wat er misgelopen is.

Vriendelijk vragen wij u ons een mail te zenden onder vermelding van uw ordernummer. Dit mag naar klantenservice@ep.nl.

Alvast bedankt!

Rest ons u een prettige dag toe te wensen.

Klantenservice
EP.nl

liesbeth 07-05-2021

Bij EP besteld omdat ze het voordeligst uit de bus kwamen met het prijsvergelijk van de broodbakmachine die ik gekocht heb. Hij werd niet de volgende dag geleverd maar een dag later maar dat vond ik geen probleem. De machine was goed verpakt en voldoet aan de verwachting.

Peter 07-05-2021

Via google op site van EP gekomen , waar ik al snel werd gewezen op aanzienlijke kortingen . En precies in de product groep waarin ik op dat moment een vrieskast aan het zoeken was . Na gebruik van de aanwezige filters was er al snel een vrieskast gevonden die aan alle wensen voldeed en voldoet . Kreeg snel een bevestiging van de bestelling en dat er een telefoontje komt wanneeer ze de kast willen bezorgen . Afspraak snel gemaakt en ook snel bezorgd . Wij zijn dus zeer tevreden over EP en met name EP: Weijs Zetten . Zeker gaan we vaker wanneer er iets nodig is hier even rondkijken .

Gerard van Waas 07-05-2021

ja,heel tevreden,onze dochter heeft de magnetron besteld,prima prijs,sneel levering,dus helemaal TOPPIE!!

Fam. Jeuken-Vissers 07-05-2021

Duidelijke website, goede prijs, vriendelijke service, snelle montage. We kiezen graag voor een bedrijf in het dorp zodat bij eventuele problemen de service dichtbij is.

L.C. Bakker 07-05-2021

Hele goede service gekregen; TV telefonisch besteld met een actieprijs en opgehaald en betaald nadat de actie al was afgelopen voor de actieprijs.

EP Elburg 07-05-2021

Vriendelijk personeel met goede kennis van zaken. Voldoende keuzes inallerlei electronica

Burcu 07-05-2021

Het was een snelle bestelling,
ik ben heel tevreden, ik waardeer deze winkel en online winkelen dank ep

Gozzy 07-05-2021

De manier waarop er gezocht wordt naar ideeen, om toch mijn pakketje te verzenden! Wauw wat ben ik goed geholpen! Erg bedankt!

Ed 07-05-2021

Groot en gevarieerd aanbod, lage prijzen, snelle reactie, vlotte aflevering en installatie, gemakkelijk gespreid betalen met 0% rente;
kortom een geweldig bedrijf ! ☺

Arjan Fonkert 06-05-2021

Snel verstuurd en zeker niet duur, het is makkelijk te installeren, duurde ongeveer10 minuten

Giel Huijnen 06-05-2021

EP : Faarts . Bij de levering van de televisie besteld via internet bij Ep waren er wat onduidelijkheden.
Door de heer Richard is er op vrijdagavond na 19.00 uur bij mij thuis uitleg gegeven over mijn vragen betreffende de tv. Hieruit bleek dat hij zich zeer goed voorbereid had op mijn vragen, zeer deskundig, terzake en klantvriendelijk was. Wij zijn uitermate tevreden over de service van EP Faarts en kunnen de firma van harte aanbevelen. Ook de door ons naderhand bestelde koelkast is tot volle tevredenheid thuis afgeleverd en geinstalleerd.

Jennifer 06-05-2021

Duidelijk en overzichtelijk. Goed aangegeven wanneer je de levering kunt verwachten.
Klein verbeterpunt mogelijk: het aangeven voor het mee retournemen van de oude machine. Ik had het wel gelezen maar was niet duidelijk dat ik een vinkjes diende te zetten. Maar alsnog hebben ze onze oude machine opgehaald. Top service.

John 06-05-2021

Zijn super goed behandeld door rickelman alles netjes aangesloten oude apparatuur meegenomen terwijl het moeilijk was om de oude en de nieuwe naar beneden en boven te brengen doordat wij beugels aan de zijkanten bevestigt zitten hebben ze hem toch naar beneden en boven gekregen echt een aanrader om daar je aankopen te doen

Anja Wijenberg 06-05-2021

Wasmachine besteld en donderdag tegen 16 uur werd er gebeld dat hij binnen was, of ze langs konden komen om de machine te brengen.
Binnen 15 minuten waren ze er en binnen 30 minuten draaide de eerste was al weer

Top geregeld

Rob 06-05-2021

Deskundig en vriendelijk personeel, goed geadviseerd en zeer tevreden met aankoop!

Oostenenk 06-05-2021

Heb een sonos beam gekocht..en deze is heel snel naar mij opgestuurd..prima gedaan..en heel veel plezier van.

Bianca Schothuis 06-05-2021

Ik heb een koelkast besteld, werd snel en netjes binnen afgeleverd, en wat vooral voor mij de doorslag gaf om bij EP te bestellen is dat het in 3 termijnen zonder rente of boete betaald kan worden. Ik zal hier zeker vaker bestellen als er een apparaat kapot is, want zoals zovelen ben ik mijn baan kwijt geraakt door corona, en is het op het moment niet mogelijk om zomaar ineens een paar honderd euro te betalen. Ik ben gewoon blij met de goede prijs/kwaliteit verhouding en hele goede nette service.

Susanne 05-05-2021

Makkelijk besteld en betaald via de website en ook het ophalen verliep vlot.

Alice 05-05-2021

Na aanschaf bleek dat mijn stofzuiger niet makkelijk schoon te maken was. Omdat ik echter de stofzuiger getest had mocht ik hem daarom niet meer inleveren...
Officiele reactie van EP.nl 06-05-2021

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het is vervelend te horen dat u teleurgesteld bent dat de stofzuiger niet retour ingenomen kon worden. In onze voorwaarden staat vermeld dat u tijdens de bedenktijd een product mag testen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Voor stofzuigers betekent dit dat de zuigkracht getest mag worden, maar er mag niet daadwerkelijk mee stof gezogen worden. Helaas kunnen wij de stofzuiger daarom niet retour nemen.

EP: Klantenservice

Ronald 05-05-2021

Was een goede winkel en een goedkope prijs, wel was de verzending een beetje lang. We zijn er wel netjes over geïnformeerd.