EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wouter 29-11-2021

Duidelijke shop, mooie prijs en snelle afhandeling. EP heeft zelfs gebeld om de afhaalplaats te wijzigen die dichter bij mij in de buurt is. Televisie werkt uitstekend.

J 28-11-2021

Prima service en netjes gebeld toen er iets niet op voorraad was
Snelle levering was ook fijn en voor 20:00 bestellen morgen in huis is helemaal top

tldr: priem

Mike 28-11-2021

Ontzettend goed geholpen door geweldig klantvriendelijk personeel, aanrader!

Rik 28-11-2021

Goede aanbieding op black Friday en de volgende dag bezorgd. Verpakking was wat beschadigd maar de spullen in de doos gelukkig niet.

Niets te klagen!

HJPM Das 28-11-2021

wilde graag lokale ondernemer steunen en hebben via EP Mierlo een Ipad besteld.
Service was prima in orde!

Josie Roffel 28-11-2021

Door de duidelijke website k9n ik vrij snel een keuze maken voor de aanschaf van een nieuwe tv voor mijn moeder. Per mail volgde supersnel een bevestiging en de volgende ochtend werd direct telefonisch contact opgenomen over de bezorging. Binnen 2 dagen was de tv netjes bij mijn moeder geïnstalleerd en de oude tv mee retour genomen. Topservice en goede communicatie dus! En ook nog eens een mooie prijs. Hartstikke bedankt!

Schaap 28-11-2021

Prima omschrijving van het product. De levering was goed gegaan en ik kreeg zelfs nog een tip van de bezorger over de aansluiting. Helaas geen e-mail gekregen met de verwachte bezorgtijd waardoor ik niet zeker wist wanneer ik thuis moest zijn.

Mieke 28-11-2021

Makkelijk bestellen, makkelijk betalen.
Prima aanbieding!
Telefonisch overleg over afspraak voor levering.
Levering in overleg, op tijd en in goede staat afgeleverd.

John 28-11-2021

Prima! Alles snel te vinden op de website. Levering verliep snel en goed verpakt. Overall zeer tevreden.

Rachid 28-11-2021

Mooie grote overzichtelijke winkel
Genoeg ervaren personeel
Bestelling snel geplaatst en klaar gezet

Louise Jonkman 28-11-2021

Een tien voor de winkel in Bergen NH.
Voor het eerst via de site besteld, overzichtelijk en snel mijn product gevonden. Binnen twee dagen mijn bestelling bezorgd. Meer dan tevreden!

Sander 28-11-2021

Snelle en goede levering. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service!

RICHARD KERKENAAR 27-11-2021

Vriendelijke en mensen met verstand van het product waar je naar op zoek bent EP beerepoot te Hoorn
Verstand van zaken...en mocht het elders goedkoper zijn in een winkel,passen ze direct de prijs aan.
90 cm Etna fornuis gekocht met 90 cm afzuigkap,werd thuis geleverd en tot in de keuken gebracht.
Top bedrijf

J. Beumer 27-11-2021

Overzichtelijke site. Goede aanbiedingen. snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Martijn 27-11-2021

Duidelijke website. Met een mooie aanbieding. Waar wij gebruik van gemaakt hebben. En snel thuis geleverd

Jan 27-11-2021

Klantvriendelijk personeel, goed en kundig advies. Als er iets niet goed is met je aankoop dan is het geen probleem dit gelijk op te lossen. Afhalen, bezorgen alles is mogelijk, laat in de avond bestellen en je wordt de volgende ochtend gelijk opgebeld om alles even door te nemen hoe je het als klant wilt hebben. Top service en mooie winkels om te shoppen. Kom zeker terug voor de volgende aankoop.

EvanW 27-11-2021

Overzichtelijke shop en snelle levering.

En natuurlijk een goede aanbieding.

Vraag over de factuur ivm samsung actie werd op gereageerd.

Jerry 27-11-2021

Van mijn Hue lamp de goedkoopste op het internet. Makkelijk besteld via de website en handig af te halen bij onze lokale winkel.

Na bestelling keurig op de hoogte gehouden en opgehaald in de winkel en geholpen door vriendelijk personeel.

Online en toch lokaal. Top.

super snelle levering 27-11-2021

in ons nieuwe huis bleek de koelkast niet best meer...dus snel een nieuwe besteld bij de plaatselijke EP. Levering kwam eerder dan verwacht..helemaal top!

Harry 27-11-2021

Ik heb online een samsung soundbar besteld en doorgegeven deze op te halen in de winkel te Ommen. Binnen no time werd ik gebeld door een medewerker van de winkel, dat de bestelling was ontvangen en het artikel de volgende dag gehaald kon worden. Ik werd echter gebeld, dat het artikel ontvangen was en ik het dezelfde dag nog kon ophalen. Opgehaald en doir de medewerker op een zeer plezierige manier geholpen. Chapeau.

Char fav 27-11-2021

Snelle levering.mooie wasmachine voor een goeie prijs.is goed om te weten als ik nog iets anders nodig heb

Ferry 27-11-2021

Prachtige LG 55inch Oled gekocht met de Black Friday deals. Hele mooie prijs en gelijk besteld. 2 dagen later keurig afgeleverd volgens afspraak.

Mosch 27-11-2021

Online bestelling, Black Friday aanbieding. Ook echt een goede aanbieding!!!
Nette afhandeling betreft bevestiging via de mail. Kregen een belletje dat de bestelling eerder bezorgd kon worden , of dit uitkwam. Vervolgens keurig op de hoogte gehouden door bezorger wanneer hij er zou zijn!
Hele goede, nette en vriendelijke service! En onze nieuwe gadget bevalt heel goed!

M 27-11-2021

Via de webshop besteld, maar de uiteindelijke levering verliep via beerepoot hoorn. Dit filiaal legt leveringsvoorwaarden naast zich neer, waardoor de levering vertraagd werd. Op zich geen groot probleem, maar enige medewerking om de producten dan op een andere plaats bezorgd te krijgen is er niet. Vervolgens was het wel mogelijk om een andere vervoerder te vinden, zodat de levering nog 2 dagen vertraagd was. Zeer onbeschoft personeel aan de telefoon, terwijl de landelijke klantenservice juist wel behulpzaam wilde zijn. Echter werd deze behulpzaamheid door het lokale personeel omgezet in volledige tegenwerking. Slechte service en ook nog ronduit onbeschoft, ik zou dit filiaal het liefst opgeheven zien worden, laat staan dat ik het ooit zal aanbevelen. Alsnog een 1 gescoord, de enige reden dat het geen min 10 is geworden is de landelijke klantenservice.
Officiele reactie van EP.nl 29-11-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Beerepoot. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

Officiele reactie van EP.nl 29-11-2021

Geachte heer, mevrouw,
EP:Klantenservice

MB 27-11-2021

Artikel was een stuk goedkoper dan bij de concurrent, vlotte levering en keurig geïnstalleerd.