EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M de Bock 06-03-2023

We wachten nog op een waterslang voor de nieuwe wasmachine die niet goed is. Nu al bijna twee weken. Verder altijd goede ervaringen met beerenpoot. Dus afwachten.
Officiele reactie van EP.nl 08-03-2023

Hartelijk dank voor uw feedback.
Ik zie dat uw order loopt via een van onze EP:Ondernemers. Wij zullen de winkel vragen om contact met u op te nemen en u te informeren over de levertijd van de order.
EP:Klantenservice

Ewald 06-03-2023

Top product heel duidelijkheid aangegeven op de site. Makkelijk te bestellen en super snelle levering. Wat wil je nog meer. Keep up the good work!

Marleen Niesing 06-03-2023

Goede klantenservice. Zodra je belt weten ze in enkele minuten de status van je order. Ze denken goed mee aan oplossingen. Levering en montage gaan snel en professioneel

Kamel Jamel 06-03-2023

Ik heb op donderdag een droger besteld die was op vrijdag afgeleverd was zo snel en ik ben heel erg blij met de droger

Ivo 05-03-2023

Door de winkel medewerker prima geholpen en samen besloten dat in het magazijn online het product zat dat ik nodig had. Ook eerlijk gemeld dat een thuis levering bij direct online kopen sneller zou zijn dan via het filiaal.
Het product is ook nog eens naar behoren. 9/10 door DHL die weer eens de levering datum niet na kwam

Ray 05-03-2023

Zeer duidelijke communicatie. Precies zoals het hoort. Product zoals omschreven. Ga zo door!

Mookje 05-03-2023

Deze shop gekozen omdat het beste prijs had voor het kookplaat wat wij zochten. Heel snelle levering ook.

Fam. Herijgers 05-03-2023

Een hele fijne en makkelijke site om iets te zoeken/vinden. Daarbij is de klantvriendelijkheid/de Service van de EP Rickelmans in Best super, Dus we blijven maar terug komen om de producten toch daar te kopen.!

G.Koster 05-03-2023

EP was de laagste prijs voor aangeschafte machine.
Medewerkers hebben zonder nadere afspraak of bijbetaling de machine op de afgesproken datum geleverd, naar binnen gebracht, uitgepakt, aangesloten en is de werking uitgelegd.
Goede service.

Sharon Van den boogaard 05-03-2023

Mooi koelkast, apart kwa levering. Je neemt aan dat de bezorger je wel een handje wilt helpen met het tillen van 8 tredens maar hij plaatst het direct buiten voor de deur en laat me aan me lot over. Slechte ervaring.

Als ik het boven had willen hebben had ik een andere afspraak moeten maken en een week moeten wachten.

Jeff 05-03-2023

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, Na wat onduidelijkheid over het dagdeel van leveren was ik na een kort telefoontje er achter wanneer ik de wasmachine kon verwachten. Aan de telefoon wordt je zeer vriendelijk en duidelijk geholpen.
De site is duidelijk en overzichtelijk, het product ook nog eens de beste prijs.
Ook het transpoortbedrijf dat zij gebruiken om hun materiaal te bezorgen is zeer behulpzaam en professioneel,

Kortom zeer tevreden

Maarten Jansen 05-03-2023

Snelle reactie, geweldige service. Spullen afgeleverd en oude wasmachine mee terug genomen.
Helemaal happy

Ilona 05-03-2023

Vlotte levering, goede communicatie over geplaatste bestelling en levering, ook is mogelijk om (via DHL) een gewenste leverdag af te spreken, factuur werd automatisch en netjes nagezonden en het werd gewoon netjes geleverd.

Lou 05-03-2023

Duidelijke afspraken, snelle levering, zoals het overal zou moeten zijn. Een overduidelijke aanrader!

Nel van Puffelen 04-03-2023

De service is absoluut SUPER!!
De site is duidelijk zonder allerlei onbenullige en onnodige vragen!
Mijn nodige volgende aankoop zal ik beslist bij EP Ommen doen, mits zij dat in hun assortiment aanbieden!!

Dennis de Getrouwe 04-03-2023

goede website, duidelijke beschrijving van het product en de specificaties, goede vergelijkings mogelijkheden, goede vriendelijke klanten service. de eigen bezorg service medewerkers zijn ook erg vriendelijk en capabel. dikke pluim voor deze jongens die ondanks de vele opbrekingen en riolerings werkzaamheden bij mij in de buurt het product toch zo dicht mogelijk bij mijn woning hebben gebracht

Richard Koster 03-03-2023

We worden hier altijd snel en vakkundig geholpen. Samen met de breng service helemaal top.

Susan 03-03-2023

Prima ervaring, gemakkelijk om iets te bekijken en aan te schaffen. Dag erna al bezorgd en de oude retour genomen.

JGvH 03-03-2023

Snel geleverd, meerdere betaalmogelijkheden, duidelijke site, voorraad duidelijk aangegeven.

Devries 03-03-2023

Eenvoudig bestellen, prima bezorging. Werd van te voren gebeld om te vragen of de afleverdatum goed paste. Vriendelijke chauffeur die de droger netjes neerzet waar ik wilde. Tevreden.

Els henken 03-03-2023

Prima ervaring mee snel geleverd goed apparaat voor hoe duur hij was.
Ook het brengen en aansluiten was perfect .

Marijke 03-03-2023

E-reader snel en goed ontvangen. Ik heb al eerder een PocketBook gehad en die beviel goed, daarom nu een nieuwere variant besteld. Was hier voordeliger dan elders. Ik ben er blij mee.

Schriks 03-03-2023

De service is geweldig! We kregen zelf de oude vaatwasser er niet uit! De mannen die de nieuwe kwamen aansluiten hebben ons hier fantastisch mee geholpen!

Daphne 02-03-2023

Snelle (sneller dan van te voren gezegd) en persoonlijke levering aan huis.

George 02-03-2023

EP was voor mij nieuw. EP was één van de meerdere opties die de Consumentenbond had vermeld. per direct kreeg ik een antwoord over beschikbaarheid van m'n gewenste droger. Vervolgens een gemakkelijk menu over de leveringsmogelijkheden. Ik koos voor levering plus aansluiting en oude droger terugnemen. Leveringstijdstip werd goed aangehouden. Levering en aansluiting ging zeer vlot. Tenslotte een heldere uitleg over de bediening.