EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1591 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Samir mahar 21-03-2023

Ik vind en heel goed service contact wordt snel gereageerd ik vind top.besteleling woedt ook tijd bezorgd keurig mensen ik zou weer bij EP bestellen.

Tony 21-03-2023

Mijn televisie ging ineens stuk die ik iets meer dan 10 jaar in huis had.
Snel op zoek naar een nieuwe dus en heb, zoals mijn oude televisie, bij EP rond gekeken en heb daar ook mijn nieuwe televisie gevonden.
's avonds besteld en verrassend genoeg was ie er de volgende morgen al.

Peet Jager 20-03-2023

Zowel een wasmachine en een warmtepompdroger gekocht beide zwart. Wij zijn blij dat wij bij EP beide apparaten (een mooie set) in het zwart hebben kunnen kopen. We hebben de apparaten op woensdag besteld en donderdag werden ze al geleverd. Bij EP wordt gedaan wat ze zeggen!! Ik werd netjes op de hoogte gebracht wanneer de levering zou plaatsvinden....keurig op tijd stonden hier voor de deur. Keurig afgeleverd door een super vriendelijke meneer! Na het lezen van de gebruiksaanwijzing enz. zijn wij nu heel tevreden met onze keuze. Toppie EP goed gedaan

Salih 20-03-2023

Netjes afgeleverd op de dag dat werd beloofd. Ik heb nog met de klantenservice gebeld om informatie over het product en ook daar netjes geholpen.

AndreL 20-03-2023

Snel gevonden wat we zochten. Goede prijs (goedkoper dan de grote rode M&M) en snel verstuurd.

Naima 20-03-2023

Zeer netjes en optijd geleverd
Je word een half uur van te voren gebelt dat ze er aan komen.
Bij aankomst, komen ze boven of er nog een oude koelkast mee moet, daarna weer terug om de nieuwe koelkast naar boven te tillen
Netjes op plek gezet, plastic en dozen worden meegenome.
Koelkast werkt prima, zee blij mee
Raad jullie aan top service

M.M. van Heiningen 20-03-2023

Ik koop regelmatig producten bij EP. De belangrijkste reden is dat ik de service erg goed vind bij EP. Nog nooit een miskoop gedaan en als er iets was waar ik niet uitkwam dan helpen ze me altijd. Dat is de reden waarom ik graag bij EP koop. Ik heb vertrouwen in deze zaak.

Marjo tebarts 20-03-2023

Heel fijn ervaring belde netjes op voor het brengen van de stofzuiger vriendelijk ook niet gehaast prima bedrijf heinz v benthum ep uit groesbeek mag wel een 10 plus krijgen ook voor de service en vriendelijk heid dit was de 1 keer dat ik daar wat kocht zal er nu vaker wat kopen raad het ook aan in de vrienden groep en kennissen gr zeer tevreden klant👌👌

J.van de Ven 19-03-2023

Zijn goed geholpen in de winkel. Hebben het product online besteld en was geleverd op de afgesproken datum. We komen zeker in deze winkelwagen terug.

de graaf 19-03-2023

review en prijs hebben ons ertoe gezet om bij jullie een aankoop te doen. Voor onze studerende dochter op kamers.

alita wolbink 19-03-2023

ik heb altijd al een top bedrijf gevonden. het zijn leuk mensen en klantvriendelijk en zij hebben veel kennis over een producten die zij verkopen..
de winkel is aanlokkelijk en ziet er altijd verzorgt uit

Hava 19-03-2023

Zeer blij met aankoop en wordt vriendelijk aan telefoon geholpen .ze helpen je met alles als je ze wat vraagt genoeg kennis over produkten

tvdw 19-03-2023

goede ervaringen met lokale vestiging waardoor ik besloten had mijn product via de site aan te schaffen ipv bij concurenten, was blij verrast met de snelle bezorging, vriendelijke mensen en ben goed geholpen, het product werkt naar behoren en ben er zeer tevreden mee.

Ina 18-03-2023

Ik heb voor de shop gekozen, omdat hij niet duur was.
Bij de omschrijving stond dat de oude stofzuiger mee genomen zou worden, maar dat deed DHL niet.
Officiele reactie van EP.nl 20-03-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Kleinere apparaten worden zoals vermeld op onze website door DHL afgeleverd. Deze nemen helaas geen oude apparaten mee retour. Deze kunt u eventueel bij één van onze winkels inleveren

EP: Klantenservice

Jan 18-03-2023

Alles verliep prima, de bestelling, het telefoontje van de bezorger en het werd prima binnen de afgesproken tijd afgeleverd. Alles was in orde, dus vandaar een 10 van ons👍🏼

Wim 18-03-2023

Makkelijk bestellen via de website en zeer snel geleverd. Zeer tevreden met de hisense televisie

Ena 18-03-2023

Vond de site heel duidelijk en overzichtelijk. Daardoor heb ik vrij snel een keuze kunnen maken.
Doorslaggevend was de optie die EP bied om in 3 termijnen te betalen zonder rente.

Vrijwel direct na het bestellen werd ik gebeld om een afspraak te maken voor het leveren. Goede service met een leuke babbel. Helemaal top.

Ik heb ook gebruik gemaakt van de installatieservice. Zeker aan te raden. De bezorgers waren super netjes & beleefd. Hebben snel en kundig alles afgehandeld - perfect visitekaartje.

Het product, koel-vriescombinatie, ben ik ook helemaal tevreden mee tot dusver.

Al met al - mocht ik weer iets nodig hebben zou ik zo weer bij EP bestellen en raad het een ieder aan.

Laura 18-03-2023

Nadat ik online had besteld, ging 5 minuten later de telefoon om een bezorgafspraak te maken! Supersnelle reactie en bezorging!

Charlotte 18-03-2023

Het beloofde pakketje is nog steeds niet bezorgd.
Volgens Trustpilot gaan er slechten verhalen over de vervoerder, heb hart hoofd of het nog aankomt.

Piet Heijkants 18-03-2023

Een zeer nette prijs en snelle levering.
Nog netjes telefonisch contact gehad over de levering.
In 1 woord PERFECT.

Andreas 17-03-2023

Het was top de levering was snel ben zelfs gebeld dat ze nog sneller waren dan verwacht uitstekend ik ben blij en dat is belangrijk

Andy 17-03-2023

Fijne duidelijke website.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Leuke acties.
Vriendelijke en duidelijke klanten service.

Wanja Smit 17-03-2023

Super makkelijk online besteld en snel geleverd
Oude apparaat hebben ze keurig meegenomen
Aanrader om hier te bestellen

Hansie2 17-03-2023

Na 10 dagen nog geen laptop. Sterker nog, het is compleet stil vanuit EP Swaak. Geen updates, belletje. Zoek het maar uit klant. Alleen drie mails om een review te schrijven. Prutswerk

Review 14-3
Laptop na 6 dagen nog niet bezorgd. Was cadeau voor mijn dochter en vanmorgen met lege handen. Gebeld met EP en niks meer gehoord. Vandaag maar weer gebeld. Ze kunnen niet even snel een andere sturen. Ja alleen als ik nog een keer 700 euro betaal. Lekker dan. Kwestie van weinig vertrouwen in een vaste klant. Jammer.

Mandy 17-03-2023

Ik heb een bestelling geplaatst en deze zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas kreeg ik geen bevestiging van verzending en moest ik hier achteraan. Uiteindelijk 3 dagen later geleverd. Klantenservice zeer vriendelijk geholpen en blij met mijn nieuwe stofzuiger.