EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1658 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

vincent 03-05-2021

+ verkoper nam de tijd voor je, liet verschillende mogelijkheden zien en legde goed uit.

- online besteld, netjes gebeld dat ik kon ophalen, aangekomen bij de winkel bleek dat de doos erg gehavend was, geopend was geweest. Deze natuurlijk niet geaccepteerd. (man achter kassa zei...is dit niet aan u meegedeeld??????, vond ik erg bijzonder)

+ nieuw apparaat drie dagen daarna bij mij thuis afgeleverd.

M.Groenendijk 02-05-2021

Een duidelijke website en zeer snelle levering van een HP Deskjet printer 2700

osman 02-05-2021

de Ep Is goeie winkel in de goeie prijs en de service alles is goed snel snel snel werken dank u wel

Marcel 02-05-2021

Zoals altijd afspraken nakomen, levering correct, via website makkelijk bestellen.

Anes Rustempasic 02-05-2021

Met het ontbreken van plasmavisie in het in 3 termijnen betalen winkelbestand ben ik erg blij dat ik toch terecht kan bij een winkel die TV's verkoopt via deze betalingsmethodiek. Een winkel die alle betaalbare en zelfs gloednieuwe modellen beschikbaar heeft en wie weet wat nog meer. Zo kan ik impulsief een goede TV bemachtigen zonder aarzeling en wachten op andere modellen.
Bij de aankoop was misschien dan niet elke TV beschikbaar voor algemene distributie, maar doen ze de moeite om vanuit de meest nabije winkel de TV met hetzelfde gemak te bezorgen naar mijn woonplaats. Het is direct na koningsdag bezorgd en de TV is een groot succes. Ik zeg, hou je niet in en kijk wat de beste TV is als je de specificaties en reviews bestudeerd, waarschijnlijk zul je de beste deal bij EP vinden... Blijkbaar!

Gea 02-05-2021

Bestellen en betalen ging gemakkelijk.
Levering ging super snel en netjes.
Heel tevreden

Marielle Molijn 02-05-2021

Perfecte shop. Ik werd keurig gebeld over mijn bestelling de volgende ochtend. Bestelling stond op voorraad in de vestiging in Hoorn waar evt afhaal ook mogelijk was. Medewerkers hebben het product voor mij in de auto gelegd. Erg vriendelijk!

EP: Beerepoot Broek op Langedijk 02-05-2021

Wij hebben bij Beerepoot in Broek op Langedijk eenDenon Tuner-versterker gekocht. En we zijn heel goed geholpen.
We zijn oudere mensen maar de service van en de uitleg was geweldig . En vooral van Alex Remt was geweldig.
Een dikke 👍

Hans Westerhoud 02-05-2021

Ongekende service hier kan de rest van de Electronica cq witgoed winkels nog wat van opsteken.

H. Croonen 02-05-2021

Telefonisch snel en vakkundig geholpen met keuze bepalen en welke op voorraad waren.
Alternatief aangeboden ( gelijkwaardig als wat wij eigenlijk wilde maar niet op voorraad was )
Snelle levering en natuurlijk de oude vaatwasser meegenomen.

Alex 02-05-2021

Helaas hadden ze niet de tv die ik wilde zien maar werd wel goed begeleid dus heb ik toch de tv maar besteld en laten bezorgen en zeer tevreden mee

EP Verdaas 02-05-2021

Snel en goed geholpen Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en goede uitleg waar het over gaat

Lydie Konings 02-05-2021

Goede service en klantvriendelijk. Daar staat de winkel van Jan Verdaas om bekend al vele jaren. Dat ervaar ik al jaren bij de aankoop die ik daar doe.👍

Jasper Eijkelenboom 02-05-2021

Het online bestellen was zo gebeurt, daarnaast is de service van onze buurtwinkel perfect! Persoonlijk en correct.

J.v.Anrooij 02-05-2021

Ruim assortiment en vakbekwaamheid van het personeel. Snelle levering en op de gevraagde plaats geleverd

Eliza 01-05-2021

Goede website, de communicatie was duidelijk en de levering ook helemaal top!

erik 01-05-2021

overzichtelijk en veel dingen die er op staan en de service en de prijsverhouding

Henk 01-05-2021

De webshop is overzichtelijk , gemakkelijk te vergelijken , goed assortiment , interessante aanbiedingen en juiste afwikkeling van de bestelling.

Peter de Jong 01-05-2021

Nadat ik besteld had, werd ik niet veel later gebeld door een mevrouw van EP om de bezorgdatum af te spreken. Op zaterdag besteld en maandag werd er al geleverd. Ook de bezorger was uiterst behulpzaam en bracht de bestelde vriezer zelfs binnen. Kan alleen maar zeggen dat deze ervaring met EP meer dan prima was.

JP-K 01-05-2021

Het product, stofzuiger, werd tijdig en juist, coronaproof, afgeleverd! Vriendelijke medewerker, alles correct afgewerkt, eveneens via de mail, wanneer de bezorging zou plaats vinden!

Sobhi 30-04-2021

Ik heb het vaak van deze site gekocht, de prijzen zijn goed en de termijnen zijn zonder rente.

Ida 30-04-2021

Vriendelijk geholpen. Goede uitleg en informatie.
Prima actie voor het product.
Snelle en keurige levering.

Gerard O. 30-04-2021

EP heeft een snelle pakket service. Het gekochte product voldoet aan mijn verwachtingen.

A ten klei 30-04-2021

Een goed service en een snelle levering.
Tablet besteld plus een cover via de website en binnen 4 uur de Tablet opgehaald bij de EP stadshagen Top. Het hoesje kwam 3 dagen later met de post.

LS 30-04-2021

interessante aanbiedingen, snelle levering, goede web informatie voorziening