EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1650 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marijke 02-08-2021

Perfect ,snel en alles keurig werkend ,ff naar de eerste etage.
Ben heel blij bedankt jongens

Assen 01-08-2021

Ik geef een 10. Ik heb een Bosch steelstofzuiger besteld en ben super tevreden. En zo’n snelle levering heb ik nog nooit gehad. Vrijdag besteld en zaterdag binnen. Helemaal top. Heel erg tevreden, echt geweldig..

Rovers 01-08-2021

Werd goed geholpen en volgens afspraak gebeld toen het product binnen was .top

goede service 01-08-2021

je wordt vriendelijk geholpen.. vriendelijke medewerkers. winkel ziet er schoon en netjes uit.

Patrick van Houtum 31-07-2021

Goed geholpen in de winkel.
Levering netjes en verzorgd wederom zeer tevreden.

Printer epson 31-07-2021

Het was zo'n leuke ervaring met deze winkel en de klantenservice is de beste ooit👏👏👏
Ja, ik raad deze winkel aan

Earl 30-07-2021

Fast and friendly, very helpful answering my questions and providing me with information. The delivery was precisely on time and professionally handled.

Frits 30-07-2021

Ondanks dat ik mijn aankoop online heb gedaan voelde het toch persoonlijk.
Het contact met de bezorger was kort, maar ook prettig en klantvriendelijk.

Eward Z. 30-07-2021

Ik moest onverwachts op zoek naar een andere TV, en had bij toeval even daarvoor het weekelijkse reclameblaadje van EP: Beerepoot doorgebladerd. Ik had daarbij mijn oog laten vallen op een aantal aantrekkelijke aanbiedingen. Uiteraard ook nog de webwinkels van de concurentie bezocht, maar die aanbiedingen konden mij niet bekoren. Talloze beoordelingen van EP maar vooral veel reviews over de desbetreffende TV doorgespit. Vervolgens de knoop doorgehakt en besloten de TV bij EP: Beerepoot in Schagen te bestellen. Ik werd keurig netjes de volgende middag gebeld door een winkelmedewerker met de vraag of het mij uitkwam dat hij persoonlijk die avond de TV kwam brengen. Hij woonde namelijk praktisch bij mij om de hoek dus hij moest toch mijn kant op. Ik vond dat prima, want het monteren en programmeren van de TV deed ik zelf. Hij hoefde de TV alleen af te leveren. Hij heeft dus na sluitingdtijd, in zijn vrije tijd de moeite genomen om mijn TV te bezorgen. Leuke vent ook, Nog even kort een praatje gemaakt, en hem eet smakelijk gewenst ;-) Fantastisch. Wat een service. Dik en dik tevreden met het weekelijkse reclameblaadje, de overzichtelijke webwinkel, en niet te vergeten: met mijn aankoop! Wat een fantastische TV. Over the moon, zo blij. Dank jullie wel iedereen van EP: Beerepoot,

T 30-07-2021

Snelle levering
Goed product, correcte afhandeling. Bericht van lokale winkel was oke

A schippers 30-07-2021

Het was een goede shop. Fijne beschrijving van het product.
In de avond heb ik de bestelling geplaatst. De volgende ochtend werdt ik gebeld om te vragen waarom ik voor dat product had gekozen. Na telefonisch contact hebben ze de wasmachine voor mij besteld. En binnen 1 week had ik hem. Ze zijn netjes met 2 man gekomen om hem op zijn plaats te zetten, en aan te sluiten. ( ik had gemeld dat de droogtrommel boven op de wasmachine staat en dat ik zelf niet kan tillen) dat was geen probleem.

Erg vriendelijk allemaal. En zeer tevreden met alles

Van Staveren 30-07-2021

We hebben al meerder artikelen gekocht bij deze zaak altijd goed en deskundig geholpen

MB 30-07-2021

Goede service! Werd kort na de bestelling gebeld om de bezorg afspraak te maken. de vaatwasser werd ook echt op de afgesproken tijd bezorgd, heel fijn!

Wilco Jasper 30-07-2021

Klein winkeltje maar super vriendelijk en behulpzaam ik heb nu een afzuigkap gekocht maar zal via hun waarschijnlijk nog een inductie halen en een tv.

Keurhorst 29-07-2021

Perfecte levering, en super snel. Dik tevreden en op naar de volgende bestelling als we wat nodig hebben.

Anoniem 29-07-2021

Overzichtelijke site, alles staat duidelijk omschreven. Het personeel van de winkel was vriendelijk en hield mij keurig op de hoogte. De bezorger was vriendelijk en leverde de wasmachine op de afgesproken tijd af.

Henk vd Elzen 29-07-2021

Goede snelle levering dikke 10 zal zeker hier mijn keuken witgoed kopen top top top

H. BERGEN 29-07-2021

Wij hebben een Inventum vriezer aangeschaft bij EP. Prima verlopen.
Goede prijs, snel geleverd. Ook goede communicatie over de levering. Ik zal EP zeker aanraden.

Angela 28-07-2021

Via site besteld, 2u later al telefoontje om levering af te stemmen. Levering ook prima. Mailcontact verliep prima. Super tevreden dus!

Edwin 28-07-2021

2 sonos one boxen besteld.helaas waren deze niet op voorraad .EP Swaak heeft mij goed op de hoogte gehouden !toen deze binnen waren zij nu de boxen netjes thuis bezorgd .super geregeld!

Ineke 28-07-2021

Bij ep in mierlo was nog een miele vaatwasser beschikbaar. Ik kon hem heel snel ophalen, super! Heel vriendelijk personeel. De vaatwasser was verkocht als nieuw. Maar bleek dat niet te zijn want het water stond er nog in en de pootjes waren al afgesleten van het aansluiten. Afgesproken dat we een deel van de prijs terugkrijgen maar nog niets gezien. Niet netjes om dat er niet bij te vermelden en geen actie te ondernemen. Ook na een week nog geen factuur ontvangen, die zou ik via de mail krijgen. Maar weer er achteraan bellen.
Officiele reactie van EP.nl 28-07-2021

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Ik adviseer u vooral contact op te nemen met EP:Excellent in Mierlo en met hen dit te bespreken. Overigens staat in elke machine water, zij worden namelijk zo de fabriek uitgeleverd na een gedegen controle. Ik zal ook hen informeren.
EP:Klantenservice

Esther Bijlsma 28-07-2021

Prima service, snelle levering en ben dus helemaal tevreden met mijn tafelmodel koelkast!

Ann 27-07-2021

Joey 27-07-2021

Op de site staat voor 20u besteld in de volgende dag in huis. Reken hier niet op want ik had hem zondags besteld, na 20u, dus dacht die laptop heb ik dinsdag wel maar nee. Vrijdag nog geen bericht van verzending en dus maar gebeld en toen werd het toevallig die dag verstuurd. Dus dan denk je nou dan heb ik hem zaterdag in huis. Maar nee hoor, het ging via DHL en het werd pas maandag. Dus dat was allemaal erg teleurstellend.
Officiele reactie van EP.nl 28-07-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft een order geplaatst op zondag, dan worden orders pas gepickt op maandag door onze distributeur. Waarom u de laptop niet op dinsdag heeft ontvangen kan ik natuurlijk voor u navragen bij hen. Het is in ieder geval niet gewenst! Wij streven er naar de volgende dag te leveren, helaas zijn sommige leveranciers niet zo nauwkeurig. Daarvoor onze welgemeende excuses! Mocht u nog behoefte hebben aan meer communicatie, u mag altijd mailen of bellen met ons.
EP:Klantenservice

cb 27-07-2021

Op vrijdagmiddag een vriezer besteld en wilde het laten leveren door de plaatselijke EP. Maar na wat onduidelijkheid over wie er nu wel of niet ging leveren ivm sluiting van de winkel wegens vakantie, keurig snel geschakeld door het centrale magazijn van EP en werd onze vriezer maandagmiddag al geleverd. Top geregeld en een meer dan prima vriezer.