EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1653 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marten 11-05-2021

Wij hebben deze droger via een zeer goede service bij ons thuis gekregen. Vooraf werden we netjes gebeld of we überhaupt thuis waren en of het uitkwam dat hij werd gebracht. Hij is daarnaast netjes in ons huis gezet op de plek die wij vroegen. Aardige man.

René Wemmenhove 11-05-2021

Zo’n veelzijdige winkel verwachtten wij eigenlijk niet in Brandwijk.
Brandwijk gekozen omdat hij voor ons dichtbij was.
Ook belangrijke adviezen gekregen voor installatie.

C.jansen 11-05-2021

Geweldig geholpen en geadviseerd door larrissa zeer fijne winkel goed overzicht en kennis van zaken.kort om top.

Thijs 11-05-2021

had online wasmachine gekocht,dat is altijd wat afwachten natuurlijk maar werd keurig gebeld voor een aflevering afspraak en deze is ook keurig nagekomen.
wasmachine vervolgens geïnstalleerd en keurige uitleg gehad,oude apparaat mee terug genomen door keurig vriendelijke jongeman kortom EP Mierlo raad ik aan!

David 11-05-2021

Erg positieve ervaring. Duidelijke site met genoeg aanbiedingen. De winkel belde nog na om een advies over mijn aanschaf te geven en mee te denken. Sympathiek aan de telefoon en over de mail. Snel geleverd en geïnstalleerd. Ook de installatie ging erg soepel en binnen no-time waren ze klaar, was alles uitgelegd en waren ze weg.

Kortom: eerste ervaring met EP is erg positief en als dit de standaard is dan kom ik hier zeker terug!

Conny van der Bol-Zoetemelk 11-05-2021

Het product had de winkel in voorraad en de prijs was prima. Het telefonische contact was goed.

speed triple 11-05-2021

zeer duidelijke shop, op de site was de tekening van de afzuigkap te zien, maten van de afzuigkap en de inbouwmaten
heel duidelijk en zeer snel geleverd, zeer tevreden!

Mirelle Hoffman 11-05-2021

Deze winkel is top. En we hebben een goede ervaring met de winkel. De wasmachine die we hebben aangeschaft. Is naar ons zin. En de medewerkers zijn klantvriendelijk.

Jordy 11-05-2021

Bij EP heb ik mijn Inductiefornuis gekocht, omdat ik midden in een verhuizing zat waarbij de woning gasloos gemaakt moest worden was het niet duidelijk wanneer het fornuis aangesloten kon worden.

EP heeft netjes contact gehouden om duidelijke afspraken te maken over wanneer het fornuis aangesloten kon worden, de dag van installatie liep voorspoedig, monteur om de woning gasloos te maken was rond 10 uur klaar, binnen het uur stond het fornuis aangesloten in de keuken.

EP levert zeker goede service en inmiddels 2 weken verder kan ik nog steeds genieten van het fornuis.

Loes 11-05-2021

Heb een prima ervaring met deze shop! Via de website een TV besteld en de levering - met korting - ging zeer snel! Had een 55 inch besteld maar na 2 dagen de TV in gebruik te hebben merkte ik weinig verschil in formaat met mijn oude TV van 49 inch. Mocht de TV omruilen voor een 65 inch en kreeg ook de korting opnieuw! Snelle levering en hoefde deze keer maar de helft te betalen voor installatie. Kortom, super-service!!

Inbouwkoelkast groot formaat 11-05-2021

Er was een mooie aanbieding op de site. Er kon gemakkelijk contact opgenomen worden met de winkel voor aanvullende technische vragen. De gewenste service was beschikbaar en werd goed en vlot uitgevoerd. De communicatie verliep prima.

Annemarie van der Hulst 11-05-2021

De site is heel helder met goede technische uitleg en adviezen en bood alle informatie die ik nodig had om de juiste keuze (een inbouw vaatwasser) te kunnen maken. Vervolgens afspraak gemaakt en is de vaatwasser ingebouwd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een hele goede service heb ervaren.

Marianne 11-05-2021

Na de bestelling zeer goed op de hoogte gehouden over de bestelling, door middel van emails en telefoontjes precies op de hoogte van wanneer het pakket kwam.
Kwaliteit van producten uitstekend! Zeer aan te bevelen

Jurriaan 10-05-2021

Heel goed. Enorm tevreden met zowel de aangekochte producten als het contact en de service van EP. Ik heb recent behoorlijk wat tijd gestoken in het uitzoeken van de juiste TV en geluidsinstallatie. Het is nogal een aankoop dus je gaat hier dan ook niet over een nacht ijs. Toen ik eenmaal een keuze had gemaakt bleek EP hier het beste aanbod voor te hebben. Over de producten zelf ben ik zeer tevreden, niks op aan te merken. Maar ook het contact en de service was dus heel goed. Ze hebben netjes voorgebeld om een afspraak over de levering te maken. Dit ging vervolgens heel gesmeerd. Zoals afgesproken en ook hier weer een telefoontje vooraf. Verder is het natuurlijk altijd fijn om lokale ondernemers te kunnen steunen met je aankopen.

Ani 10-05-2021

Ik ben bang dat ik toch kritisch moet zijn want in het verleden al eerder iets willen bestellen maar telkens moest er een postcode op gegeven worden en telkens was het resultaat "het artikel is niet aanwezig in de winkel bij u in de buurt" en hield het op. Ik zou zeggen "nou en! Zorg maar dat het dan uit een winkel komt waar het artikel wel ligt. Dat is dan wel klantvriendelijk. Maar nu kwam ik via een vergelijkingssite bij jullie terecht omdat jullie de goedkoopste waren. Wat mij verbaasde dat jullie het thuis deden sturen. Met de ervaringen die ik met jullie heb gehad twijfelde ik wel om te bestellen. Maar toch maar gedaan. Leek in eerste instantie goed te gaan kreeg netjes mail bevestigd maar toen radio stilte. Na enkele dagen zelf maar gebeld en de ractie was oeps wat fout gegaan kan nog wel enkele dagen duren. Uiteindelijk het wel thuis gekregen maar wel een zware bevalling zeg. Hoop dat jullie hier hard aan gaan werken om jullie service level op een hoger niveau te krijgen dan dit
Officiele reactie van EP.nl 12-05-2021

Geachte heer/mevrouw Ani,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Graag bekijken wij waarom uw order later bij u is aangekomen dan verwacht.
Zou u ons een e-mail willen sturen met uw ordernummer aub?
Dit mag naar klantenservice@ep.nl.

Alvast bedankt!

Rest ons u een prettige dag toe te wensen!

Klantenservice
EP.nl

Frank Greuter 10-05-2021

De TV welke ik had besteld kwam later binnen als gepland maar ik werd hier keurig over geïnformeerd. ook kreeg ik de optie om de order te annuleren maar was voor ons niet van toepassing. tevens ben ik netjes geholpen aan de telefoon door de medewerker welke mij advies had gegeven over welke tv ik moest kopen. heel netjes dat er nog bedrijven zijn die een eerlijk advies geven.

Miranda 10-05-2021

Het personeel denkt mee en geeft een prima, adequate service op maat!
Klantvriendelijk!Ik raad het iedereen aan om daar te kopen.

JH 10-05-2021

Na lang getwijfeld te hebben over welke aanbieder ik moest kiezen voor de koop van mijn wasmachine, ben ik voor E.P gegaan. Dit mede door de vele goede reviews en de goede naam. Ook was het in 3x keer betalen een erg handige keuze. De levering was snel en vakkundig en daardoor ben ik erg tevreden met de service! Op naar de volgende :)

Moyad 10-05-2021

Goed. Betaalbare prijs. Komt overeen met specificaties. Praktisch.Makkelijk in gebruik. snelle levering

Jan 10-05-2021

Een nieuwe wasdroger gekocht bij EP met top service belden van tevoren wanneer ze de wasdroger leverden.
Bij aankomst gelijk naar zolder gebracht en daar hebben ze hem aangesloten.
En toen een korte maar duidelijke uitleg gekregen.
Echt helemaal top ben er blij mee droogt super!
Bedankt EP Brandwijk

piet 10-05-2021

Altijd goede service en dicht bij erg klantvriendelijk en heel goede uitleg en kijkt met je mee welk product het beste is voor jou in gebruik.

Hans 10-05-2021

Bestelling is prima afgehandeld en bezorgd, keurig op tijd. Koelkast is op zijn plek gezet, aangesloten en de oude is meegenomen.

Pien 10-05-2021

We hebben een zwarte vaatwasser gekocht. Deze was echter niet meer op voorraad en waarschijnlijk ook niet meer leverbaar. Zonder problemen werd het exemplaar uit de winkel voor ons klaargezet en konden we deze komen ophalen.

Lianne Loonstra 10-05-2021

Eerste aankoop via EP maar zeker niet de laatste! Echt een super goede service. Tv gekocht via de site en de volgende dag werd ik direct gebeld. Tv was bij hun niet meer in de winkel maar ze gingen deze uit een ander filiaal halen. Evengoed binnen drie dagen in huis. Netjes bezorgd en werd nog duidelijk gemeld dat de bon ook garantie bewijs is en de doos nog even bewaren. Overigs ook een top service dat je na aankoop evengoed nog een verzekering kan nemen voor een mooie prijs.

Netty 10-05-2021

Via track en trace was de bezorging goed te volgen. Vlotte levering, en ik ben tevreden over het artikel, een koffiezetter. Minpuntje: kleine elektrische apparaten worden niet meteen mee teruggenomen, moet je toch weer zelf ergens gaan inleveren.