EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Haajee 10-09-2021

Ik kies voor ep.nl omdat de prijs goed is en zich houdt aan de belofte van snel leveren en nette service. Verder is het fijn dat er de mogelijkheid is om in drie termijnen te betalen, altijd makkelijk als je even wat krap bij kas zit.

D 10-09-2021

Goede winkel, snelle levering en goed gecommuniceerd hierover. Pakket kwam in goede staat aan.

Marlon-o 10-09-2021

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Contact gehad via de mail kreeg heel snel reactie dus dat was fijn!

Rob 10-09-2021

Fijne en overzichtelijke winkel. Goed advies en perfect geholpen! Aflevering en installatie was top verzorgd.

Marius 10-09-2021

Very good price. Fast delivery! The product (TV) arrived within 72h although I ordered on the weekend. Will order there again!

M.R. 10-09-2021

Net contact. Ik werd vooraf gebeld over dat mijn woonplaats buiten een bezorgingsgebied ligt en dat ze alleen via een externe bezorgingsservice konden leveren. Deze belden 2 dagen later en dezelfde dag had ik de tv ook al binnen van ze.

Prima Partij EP! Hetzelfde geld overigens over de bezorging van hun externe elektronica partij uit Zeewolde.

Buz 10-09-2021

Zeer goede service, bellen netjes van tevoren om een afspraak te maken voor levering.

P Stavenuiter 10-09-2021

Online droger gekocht goede service netjes gebracht en ook goede prijs
Al eerder bij EP gekocht en ook prima gegaan

Ron 09-09-2021

Website prima in orde, snel gevonden wat ik zocht. Een TV in dit geval, die hier ook nog eens 100 euro goedkoper was dan bij vergelijkbare reguliere winkels met webshop. Levering binnen 2 werkdagen en dat is gewoon goed/snel genoeg wat mij betreft.

Mitchell 09-09-2021

Erg vriendelijk en flexibel, ik had wat besteld voor bezorgen en na een belletje kon ik het meteen ophalen

wasmachine 09-09-2021

Top, fijne communicatie en geweldig oplossing vermogend en meedenkend bedrijf! Ik zal hier in de toekomst zeker weer wat aanschaffen!

Jeroen D 09-09-2021

Snelle levering binnen de termijn die ook aangegeven stond op de website bij het desbetreffende product, een koelkast. Koelkast precies zoals omschreven op de site, mooi product. Bezorger was ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam. Hij gaf een fijne instructie over de koelkast en zette hem neer op de door mij gewenste plek in huis. Enige minpunt was dat ik de winkel niet goed kon bereiken... diverse keren gebeld vóór de levering maar kreeg helaas geen een keer gehoor. Maar al met al: snelle levering, leuke bezorgers en mooie producten precies zoals op de site. Zeker aanbevolen dus!!

Driessen 09-09-2021

Droger besteld via internet en zou de volgende dag geleverd worden maar er was iets mis gegaan gelukkig heel goed opgelost en een dag erna geleverd.
Dus goede service vanuit kantoor en chauffeur.

Harriet 09-09-2021

Op basis van de heldere Website heb ik heel gemakkelijk een koelkast kunnen bestellen. Een week later werd deze feilloos thuisbezorgd.

Johan 08-09-2021

Nette winkel waar ze veel elektronische consumenten spullen hebben. Je wordt er goed geholpen en er scherpe prijs.

Math Feijen 08-09-2021

Dit is 2e keer dat ik bestel bij EP, snelle levering en super die vakmensen van EP die ook naar de wens van de klant luisteren. Al met al topwinkel. Chapeau

Hofstede 08-09-2021

Goede shop, ik heb goede ervaring met EP.
Al mijn bestellingen waren meestal direct al af te halen bij het dichtstbijzijnde EP filiaal, of anders binnen 24 uur.
Vandaar dat ik voor deze shop heb gekozen.
En zou het iedereen aan raden, ik ben zeer tevreden!

GGW 07-09-2021

Product kwam iets later binnen bij de winkel. Ben netjes gebeld. Een bezorgdag afgesproken en het product ontvangen. Prima winkel, niks mis mee dus.

Marc 07-09-2021

Duidelijke website , eind van de middag de bestelling gedaan de volgende morgen om 9 uur s morgens geleverd door een vriendelijke chauffeur, met voorgaande aankopen in de deze winkel ook altijd goed geholpen.
Dus ik raad deze winkel zeker aan .

Kimberley simon 07-09-2021

Vriendelijke mensen! Zowel in de winkel als
Online. Duidelijke communicatie & niet te veel poes pas.
En superrrrr fijn dat je de mogelijkheid hebt iets in 3 delen te betalen vooral als het een onverwachte aankoop is die moet gebeuren maar je niet op rekende.

Harmen 06-09-2021

Top service: aardige jongens, een snelle levering de volgende dag gelijk en behulpzaam met het op de plek krijgen.

Lieveke 06-09-2021

De service van EP was geweldig! goede aanbiedingen en goede kwaliteit producten. De bezorging en installatie van onze wasmachine was super netjes en het apparaat werd zelfs nog uitgelegd.

Jan van den Nieuwenhoff 06-09-2021

Alles netjes geregeld van kopen tot levering zeer tevreden netjes geholpen vriendelijke bezorger zeer behulpzaam

RJ 06-09-2021

Direct gebeld na aanschaf online om een moment van afhalen af te stemmen. Vriendelijk persoon tijdens afhalen en eerlijke prijs.

Annette 06-09-2021

Goed en vriendelijk geholpen, wat een mooie winkel ook. Wij hadden online besteld en afgehaald in de winkel.