EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1658 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

LS 30-04-2021

interessante aanbiedingen, snelle levering, goede web informatie voorziening

Albert-Jan 30-04-2021

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Snel en correct verzonden. Duidelijke informatie op de website.

PositiveDutch 30-04-2021

Wat een perfecte service, advies, levering en afhandeling! Zelfs nog even persoonlijk contact om te controleren of alles naar wens is.... Wauw, kijk concurrentie, zo kan het ook!!! EP? Mijn partner voor alle toekomstige bruin- en witgoed aankopen!

janet 30-04-2021

duidelijke website en vriendelijk in gebruik. Ook de service waren goed en de bezorging ook.

De Rooij 30-04-2021

Een weekendaanbieding (stofzuiger) gekocht. Snel via de post ontvangen met factuur. Geen klachten. Goede omschrijving op website.

Willy 30-04-2021

Goeie zaak, en de service lekker in de buurt, zaterdag besteld en woensdag bezorgt

Adam van de Molen 30-04-2021

De koelkast was weliswaar niet voorradig (bij veel online shops evenmin), maar kon toch binnen een week worden geleverd, met eigen bestelwagen en vriendelijke bezorgers. De communicatie was persoonlijk en vriendelijk.

Marijke Agelink 30-04-2021

Super snelle levering, prima gegaan tv was makkelijk te installeren . Helemaal blij met de aankoop

San 30-04-2021

Mijn ervaringen met EP zijn altijd goed, ze staan me super vriendelijk en deskundig te woord zowel in de winkel als aan de telefoon en zelfs de bezorgers! De levering van mijn vaatwasser was wederom snel en goed.

Nanny 30-04-2021

Ik heb al vaker apparatuur aangeschaft via ep, dat bevalt me goed. Bij vragen kan ik naar de winkel, en de de prijzen zijn zoals de meeste webshops, maar dan met goede service als extra!

Schuur 30-04-2021

Site werkt super en dat kom je bij andere wel vaak anders tegen. Vooral in mijn geval al 80+, is het niet altijd mogelijk fysiek een winkel te bezoeken. Ook de leveringstijd klopt. Op deze manier is winkelen een plezier.

Arthur 30-04-2021

Very good service and very fast delivery! I will recommend this shop my friends!

Yvet 29-04-2021

Prima service netjes geholpen snel opgelost probleempje zat een storing in een nieuwe wekker word netjes een nieuwe geleverd

Rob Hoogeveen 29-04-2021

Vooraf gemeld wanner geleverd gaat worden. Daarna 15 min voor levering gebeld, top

Ed 29-04-2021

Helder en duidelijke omschrijving van produkten. Klantvriendelijkheid top. Tav levering werd er persoonlijk contact opgenomen en ook voor de afstemming wanneer het het beste zou uitkomen om de bestelling te bezorgen. Als klant voel ik mij koning. Een aanrader!

Compas 29-04-2021

Bekend bedrijf. Goede prijs. Aflevering aan huis. Keurig geinformeerd. Alles Top!

Marco 29-04-2021

Snelle levering door een lokaal bedrijf, steun de locale ondernemers in deze tijden

Dick Jansen 29-04-2021

Duidelijke omschrijving van het apparaat en eens nelle levering volgens afspraak!

Monique 29-04-2021

Wij zijn echte "EP'ers".... zijn altijd héél goed te spreken over de prijs, kwaliteit en service! Het is eigenlijk geen optie om ergens anders naar toe te gaan 😁

Leffert 29-04-2021

Ik kom om iets op te halen wat ik online heb besteld. Op de deur staat de winkel is gesloten (corona maatregelen) Ik zie twee mensen binnen staan en gebaar of ik misschien achterom moet afhalen? Niemand komt naar de deur toe. Dan probeer ik toch maar de deur en die blijkt wel open te zijn. Een meter vanaf de deur staat een balie, echter de twee mensen die in de winkel staan blijven achter de normale balie staan verderop in de winkel, dus ik loop daar heen. Krijg ik meteen de wind van voren, dat ik achter de eerste balie moet blijven. Ik maak nog een soort van grapje om de kans te geven een beetje te dimmen, maar dat helpt ook niet. Wij kopen het liefst in eigen dorp, maar op deze manier wens ik niet behandeld te worden, dus we gaan un de toekomst terug naar onze vorige leverancier.
Officiele reactie van EP.nl 29-04-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend! Mag ik u vragen om een mail te sturen aan de klantenservice met de naam van de betreffende winkel?
EP:Klantenservice

Pearl 29-04-2021

Op donderdag 22 april een koel/vriescombinatie besteld. Inmiddels is het 29 april en heel veel telefoontjes later, nog geen koelkast Ik ging uit van de 24 uur service. Gisteren zou er 2 keer worden teruggebeld door een heer en dame Dat gebeurt dus niet . Ik ben gewend positieve review te plaatsen. Nu maak ik de andere kant mee. Slechte service had het graag anders gezien
Officiele reactie van EP.nl 29-04-2021

Geachte heer en mevrouw vV,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben u gisteren doorverbonden met onze logistieke partner en zij zouden u uitleggen hoe het bij u niet correct is gegaan, daarom bent u niet teruggebeld. Zij hebben een derde partij ingeschakeld voor levering aan u, en wij hebben tot op heden geen terugkoppeling waarom dit niet is uitgeleverd afgelopen maandag. Dit betreuren wij zeer! U rekent ergens op en dat is nu niet behaald, onze excuses.
EP:Klantenservice

Rick 28-04-2021

Bij EP Beerepoot een Tv gekocht en deze was zonder problemen op afspraak bij mij thuis afgeleverd.

Jasper 28-04-2021

De hulp bij het uitzoeken van het juiste product is goed, ook eerlijke adviezen. En de breng service was ook top geregeld en netjes optijd!

Johan Wijdewormer 28-04-2021

Prima levering en aangesloten. Deskundig advies door 2 enthousiaste medewerkers van Beerepoot. Oude machine probleemloos terug genomen. Machine is een aanrader. Super blij mee!

Robin 28-04-2021

Bestellen ging makkelijk en ik werd netjes gebeld om een afspraak te maken voor de installatie. De installatie is ook heel snel en netjes verlopen.