EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aaltienus 11-10-2021

De EP schop is zeer gebruiksvriendelijk, en een snelle verwijzing naar de producten.
De levering was super snel, binnen 24 uur in huis.

Astrid van den Berg 11-10-2021

Duidelijke website,vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon,levering perfect.

Bjorn 11-10-2021

Tijdens het bestellen kon ik een voorkeursdatum aangeven. Dat was niet duidelijk gecommuniceerd.
Tevens dat 18:00 uur een bestel-limiet is. Dat is blijkbaar einde dag en alle aanvragen daarna worden de volgende dag pas opgepakt
Officiele reactie van EP.nl 11-10-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht. Een voorkeursdatum geeft aan dat u de voorkeur geeft aan die datum. In het bestelproces staat wel dat wij ons best doen om die voorkeursdag te hanteren. Voor leveringen vanuit de EP:Winkels is dat inderdaad 18 uur als bestel limiet, de winkels nemen dan de volgende dag de order eventueel met u door en bespreken tevens uw leveringsdatum.

Tom 10-10-2021

EP oudenbosch :Doen wat ze moeten doen. Komen afspraken na. Dat zorgt voor vertrouwen. Adviseren ook.

Hans van der Wiel 10-10-2021

Ik koop al tientallen jaren tot grote tevredenheid fysiek bij EP Boelaars in Rotterdam. Ik heb in het verleden ook vaak gekeken op de website ep Nu heb ik twee elektrische kachels online besteld bij ep. Die werden de volgende dag al geleverd en doen het prima. Ik heb deze besteld voor het geval er over enige tijd geen gas meer uit de leiding mocht komen en mijn CV het niet meer doet. Tegen die tijd zijn alle elektrische kachels natuurlijk uitverkocht.

Evelien M 10-10-2021

Hoewel ik via internet heb besteld en geen persoonlijk contact met de winkel heb gehad, voelde het wel zo. De service van EP in Volendam was heel attent en vlot. Na heel veel zoeken en vergelijken op internet heb ik voor EP gekozen omdat ik het idee had dat deze winkels wat kleinschaliger en minder anoniem waren dan een aantal grote bekende ketens en dat als er wat met het apparaat zou zijn, ik zonder problemen bij ze terecht zou kunnen, ook omdat de winkel onder een eigen naam opereert.
Alle informatie waarnaar ik op zoek was stond duidelijk aangegeven op de website van EP, waarop alle aangesloten winkels met een link naar hun eigen website aangegeven stonden, met daarbij ook openingstijden, mailadres en telefoonnummer.

M.Waasdorp 09-10-2021

Een woord nodig: Geweldig , voordelig, correcte aflevering en goed product.

K. Verschoor 09-10-2021

Goede website. Online een kookplaat aangeschaft. Werd ingebouwd door een zeer vakbekwame monteur.

Tarik 09-10-2021

Vreemde manier van zaken doen eerst iets beloven qua levering en vervolgens heel gedoe in Zwaag
Officiele reactie van EP.nl 11-10-2021

Geachte heer El H.
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw levering is volledig verzorgd door EP:Beerepoot. Omtrent leveringen en uw "gedoe" kunt u het beste met hen contact opnemen, dat adviseren wij altijd om eerst contact te zoeken met de winkel, om uw ongenoegen te uiten.
Ik adviseer u dit alsnog te doen.

Peter Aalberts 09-10-2021

Online besteld en afgehaald bij Beerepoot Bovenkarspel met vakkundig en vriendelijk personeel.

Mark 09-10-2021

Hifi set was bijna overal uitverkocht. Bij EP wel op voorraad.+Snelle levering goede services.

Alex 09-10-2021

Via Bol besteld en EP geleverd, prima verlopen, apparaat was precies wat we besteld hadden.

CJ 09-10-2021

Prima winkel goed advies en prima service. Telefonisch goed bereikbaar en prima uitleg. Kortom zeer tevreden.

Caroline 09-10-2021

De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De levering was wel op tijd maar het ophalen bij het afleveradres was lastig omdat ze alleen in de avond uren open zijn.

Ches 09-10-2021

Goede shop, je wordt netjes op de hoogte gebracht van de levertijden en de service was ook super. Monteur van de afzuigkap was ook aardig en kundig.
Ook is het handig dat je je product in 3 termijnen kan betalen zonder rente.

Henri 08-10-2021

Een tosti apparaat gekocht als cadeau.Was snel geleverd en goed verpakt. Hoe goed het apparaat is moet ik nog horen

Johanna 08-10-2021

Duidelijke, klantvriendelijke site. Goed overzicht van alle producten en voorraden. Fijne service en snelle levering!

Johan 08-10-2021

Mooie en overzichtelijke opstelling van de Dyson in de winkel. Deskundig advies en demonstratie. Op al onze vragen werd rustig en duidelijk geantwoord. Zó ga je met klanten om. Ep broekerveiling Langedijk!!

Ad 08-10-2021

Ondanks de vele leveringsproblemen ivm de omstandigheden rondom corona waas het bestelde artikel toch snel geleverd. De koelvriescombinatie die ik besteld had is met een sleepdeur. Ik werd gebeld om te verifiëren of dat het inderdaad moet zijn. In de ochtend vqn de leverdatum werd ik nog even gebeld of we die middag thuis waren. De twee mannen manouvreerden het gevaarte met enige moeite, maar zonder morren door ons zeer krappe halletje naar de woonkamer. Prima service!

hulstein 08-10-2021

vriendelijk geholpen en keurig afgeleverd en de verpakking netjes weer mee genomen

Gerard Meester 07-10-2021

televisie moest opnieuw gereset worden werd zeer professioneel gedaan door Ed en klantvriendelijk

Helen Jansen 07-10-2021

Snelle vriendelijke bezorging.Mooie korting op de Philips tv :) Als ik weer iets nodig heb ,ga ik zeker eerst kijken bij EP !!

Karina 07-10-2021

Ik heb een slechte ervaring met deze webshop. Wij hebben een nieuwe koffieapparaat gekocht en wij moesten heel ver rijden om hem op te halen, want de voorraad was alleen in de winkel beschikbaar, en wij wonen niet dichtbij. Toen wij thuiskwamen en het apparaat uit hadden gepakt, zagen wij dat het defect was, want het apparaat lekte de hele tijd waar het water in moest. Nu moeten wij helemaal terug gaan rijden met het apparaat om te laten zien wat er mis is, terwijl bij andere bedrijven een foto meer dan genoeg is.
Officiele reactie van EP.nl 07-10-2021

Geachte mevrouw K,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft bij de keuze van de volautomaat duidelijk kunnen zien dat het afhalen in de winkel is geweest. Dat betekent dat het apparaat alleen bij die winkel af te halen was en dat kan wel opgestuurd worden mits u dat de winkel zelf vraagt. Wij werken met franchise ondernemers en die werken in aangegeven postcode gebieden, de winkel van uw keuze levert niet in de woonplaats waar u woont.
Dat het apparaat lekt is vervelend natuurlijk maar een ondernemer kan niet bepalen aan de hand van een foto wat de klacht kan zijn, en moet het apparaat hiervoor onderzoeken. U kunt het apparaat natuurlijk opsturen, maar dan bent u zelf verantwoordelijk voor het opsturen. De winkel zal u ongetwijfeld graag van dienst willen zijn, maar het zichtbaar hebben van wat de klacht inhoudt kan alleen als het apparaat bij hen is voor onderzoek.

B de Groot 07-10-2021

Bezorging via EP / DHL was goed
Na installeren printer bleek deze een defect te hebben met de inkt /
Ben vervolgens heel goed geholpen door v.d. Steen in Bergen zo ook met het weer opsturen v.d. printer
Nu maar hopen dat EP mijn geld terug geeft
Heb wel een andere printer gekocht bij v.d. Steen
Krijg ik mijn geld terug dan geef ik een 10 voor de service en afhandeling van het geheel
Officiele reactie van EP.nl 07-10-2021

Geachte heer de Groot,

Hartelijk dank voor uw feedback. Natuurlijk krijgt u uw geld terug! Zodra het apparaat op het hoofdkantoor is gearriveerd, zal de verdere afhandeling starten.

Leon 06-10-2021

Top winkel. Makkelijk benaderbaar. Door proactieve houding levering naar voren kunnen brengen in planning. Nette en vriendelijke installatie. Apparaat van top kwaliteit voor een prachtprijs.