EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

James 26-05-2021

Not a great shopping experience. Hard to navigate and find items. Site is confusing.
Officiele reactie van EP.nl 26-05-2021

Dear Sir,
Thank you for your feedback. I am sorry to read you had a hard time with our webshop. It is quite easy but maybe for you in Dutch tricky. You can always call us to navigate with you.
With kind regards,
EP:CustomerCare.

Henk 26-05-2021

Geweldige service goede uitleg over bezorging en met je als klant mee denken

Jan Brouwer 25-05-2021

Volgens afspraak geleverd. Makkelijk te bestellen en in goede conditie geledverd.

Marcel van der Ploeg 25-05-2021

Online besteld, ging allemaal soepel. Zelfde dag nog een afspraak gemaakt voor levering.
Keurig op afgesproken tijd afgeleverd en geïnstalleerd. Ondanks dat mijn andere wasmachine niet mee terug hoefde hebben ze deze netjes voor me naar beneden gebracht.
Al met al zeer tevreden.

Astrid 25-05-2021

Prima service, ik werd een dag na mijn online bestelling gebeld dat het artikel niet op voorraad was maar binnen 2 dagen geleverd kon worden. Er viel goed te overleggen dat ze met 2 personen zouden komen om de wasmachine boven te plaatsen. Erg tevreden.

Roedema 25-05-2021

Uitleg over de wasmachine en overleg voor het leveren, helemaal top!
Het plaatsen en het meenemen van de oude machine ging vlekkeloos.
Complimenten!

Christian 25-05-2021

Vaatwasser besteld i.v.m. oude kapot. Volgens website op voorraad, bleek achteraf niet zo te zijn.
I.p.v. 1 dag levertijd werden het 6. Keuze voor EP hadden we gemaakt om zo snel mogelijk te kunnen vervangen. Zelf achteraan moeten bellen om het te fiksen.
Krijgen nog een 5 omdat de rest van de afhandeling goed verliep en ik netjes te woord ben gestaan. Bezorger was top en heeft hem nog even naar de keuken gebracht. Hoefde hij niet te doen. Top.
Officiele reactie van EP.nl 25-05-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vragen de klantenservice uw ordernummer te mailen, ik kan geen order vinden met uw naam en als artikel een vaatwasser. Heeft u hem wellicht geleverd gekregen vanuit een EP:Winkel? Ik ontvang graag uw mail: klantenservice@ep.nl
EP:Klantenservice

Spijker 24-05-2021

Online op zoek naar een wasdroger, de goedkoopste keus op dat moment was EP. Goed om zelf de winkel te kunnen kiezen, zo blijft het shoppen toch nog een beetje persoonlijk. De aanschaf verliep soepel, de levering ook. Tegen de verwachting in werd de droger de dag erop al geleverd! Alle verpakkingsmaterialen zijn netjes meegenomen. Fijn contact, ook naderhand met een vraag over de cashback actie van AEG. Ik heb me geen nummer gevoeld, zoals online, scherpe prijzen en toch maximale service. Top!

Ans 24-05-2021

Regelmatig hier producten besteld. Altijd goed advies, vriendelijke medewerkers en vooral een top service.

Gerard van der Harst 24-05-2021

Fijn dat je via internet in de ruime keuze kan winkelen en de levering door de EP uit/in de buurt word geleverd. Zo houd je contact met de winkel in de buurt en heb je sneller service. De levering is hierdoor ook snel.

Zuidervaart 24-05-2021

Super service, altijd tevreden, klant vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Louise 24-05-2021

Wat een verademing om bij deze winkel te kopen. Ik ben heel goed geholpen door de dame die mijn telefonische vragen beantwoorde.
Daarna bij het installeren van mijn fornuis fijne installateurs, die nog eens goed uitleg gaven.
Een winkel om zeker bij terug te komen.
En geen zorgen wanneer er een stekker of snoer mist, zij hebben alles bij zich.

Cicilia 24-05-2021

Goede communicatie, snel geleverd. Zal zeker nog een keer bestellen. Vriendelijke bezorgers.

E Tuinte 23-05-2021

Snelle service, besteld en die dag zelf gebeld over de status van de bestelling. Vriendelijk geholpen

M&J 23-05-2021

Besteld online en afhalen in Schagen. Alles ging super. Wij werden netjes gebeld. Mooie kookplaat en zijn er super blij mee

Marco 23-05-2021

Scherpe prijs voor Bastard BBQ en snelle levering! Netjes bezorgd tot in de achtertuin.

Roelie Post 23-05-2021

Levering was zeer correct vriendelijke chauffeur shop was bij ons bekend duidelijke webshop

Seyma 23-05-2021

Dit was mijn eerste bestelling en zal nu wat vaker bestellen. Heel vriendelijk geholpen vanaf dag 1. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, kreeg ik binnen paar uur al een telefoon wanneer het geleverd zou worden. Een dag voor de levering kreeg ik een sms met de bezorgtijden. Het werd de volgende dag zelfs een half uur eerder bezorgd. Al met al een topservice! Heel blij mee

Ciska 23-05-2021

Snelle levering. Duidelijke communicatie. Helemaal tevreden over de manier van bestellen en levering van het product.

Marieke 23-05-2021

Makkelijk product te vinden via heldere website. Vlotte nette levering en vlot respons op vragen via mail.
Product volgens verwachting.

A.M Alahdeb 22-05-2021

Ik ben blij om deze aankoop te doen vanwege de flexibiliteit van betaling zonder extra kosten / rente. de procedure verliep vlot, snel en de levering was perfect.

jan 22-05-2021

kijk
doe als velen en koop bij Mensonides
voor kwalitiet service en up today

A.L.H. Gelderblom 22-05-2021

Onze inbouwkoelkast ging stuk en we wilden snel een nieuwe. Één met de juiste maten uitzoeken is een uitdaging op internet, maar met meten en een tekening met maten op de website lukte dat wel. De volgende dag werden we gebeld door de verkoper die het adhv het typenummer van onze oude koelkast bij de fabrikant ging checken. Dat klopte en de dag dat de leverancier de koelkast bij EP leverde is deze ook bij ons thuis geïnstalleerd. Sneller kan niet. EP levert SERVICE in hoofdletters!

Elken 22-05-2021

De bestelling lag al klaar. Bevestiging via mail kwam al snel binnen. De factuur moet ik nog wel digitaal ontvangen. Prima service.

Jaap Veenstra 22-05-2021

Vriendelijk behulpzaam personeel, geven goed advies. Denken mee om tot de juiste aanschaf te komen.