EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1628 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chantal 09-04-2023

Online een wasmachine besteld omdat de oude de geest had gegeven.
De volgende dag stond de wasmachine bij ons thuis vrolijk op zijn nieuwe plek wasjes te draaien. Goede en snelle service!

Jojo 09-04-2023

Via internet een product gekocht en dat ging heel soepel. Ook de bezorging, geen probleem

Geert 09-04-2023

Snelle levering en het artikel was in voorraad. De droger werd netjes afgeleverd en geplaatst en alle verpakking en het oude toestel werden meegenomen.

Liza 09-04-2023

Lekker thuis online bestellen, duidelijke site. Super tevreden over Miele stofzuiger.

Jan van Kees 08-04-2023

Eenvoudige bestelprocedure, vlotte afwikkeling en met track and tracé bestelling en levering goed te volgen. Snelle aflevering!

tony 08-04-2023

Prima service,

Na de online bestelling geplaatst te hebben binnen 10 minuten telefoon van EP, voor overleg over bedtelde produkt.
Meteen kreeg ik te horen wanneer en hoe laat deze bezorgd zou worden.
Produkt in uitstekende staat ontvangen en zeer tevreden over de service.

EP, bedankt...

Eveline 08-04-2023

Het bestellen ging zeer makkelijk. Helaas was er iets in de verwerking mis gegaan waardoor het product niet op de gekozen dag werd bezorgt. Ik kwam hier pas achter toen ik zelf contact op nam. Dat was een beetje jammer. De bezorging ging verder goed, vriendelijke bezorger die de vaatwasmachine zelfs naar binnen bracht. Vaatwasser zelf ook prima.

Sabine 08-04-2023

Online een droger besteld welke ik liever gister dan vandaag in huis wilde hebben met mijn grote gezin. Na de online bestelling werd ik gebeld dat het waarschijnlijk niet zou lukken de droger de volgende dag te bezorgen. Toen ik aangaf dat ik speciaal hier besteld had ivm de snelle bezorging werd hier direct actie op ondernomen. Meerdere malen telefonisch contact gehad met EB Boelaars waarna mijn nieuwe droger de volgende ochtend werd bezorgd en geïnstalleerd door 2 vriendelijke heren. Top, dikke pluim en heel erg bedankt voor de goede service!

Adrienne 07-04-2023

Vond de levertijd veel te lang heb m zondag besteld en is vrijdagavond pas geleverd.

ruud 07-04-2023

Ik ben zeer tevreden over de EP winkel in 't Harde. Nadat er een misverstand was met het groot magazijn van EP heeft EP 't Harde het zeer goed en vakkundig opgelost!

rob 07-04-2023

via Bol besteld bij EP en bestelling verliep heel soepel, ook direct een leveringsafspraak gemaakt bij bestelling
droger werd zelfs een dag eerder geleverd (gelukkig waren we thuis :)
fijn dat oude apparaat gelijk meegenomen kon worden
erg tevreden over nieuwe droger

E Nouwen 07-04-2023

snelle service, site duidelijk, mooie prijs, op tijd gelevert volgens afspraak.

nbmv 07-04-2023

Telefonisch besteld bij EP Faber in Kollum.
snelle levering, gisteren besteld, vandaag geplaatst. Vriendelijke bezorger.

Ton 07-04-2023

Duidelijke site met goede omschrijvingen en adviezen van de koelkast. daarnaast was de koelkast goedkoop en direct leverbaar.
bij de levering was hij keurig verpakt

winter 07-04-2023

Besteld via internet, zou ook geleverd worden, maar na 1 telefoontje bleek dat het via vaassen geleverd zou worden.
Alleen die hadden het niet op voorraad, en wisten van niks, dus het duurde het 2 dagen langer. Voor de volgende keer communicatie.

Jolanda 06-04-2023

Deze keer een wasmachine besteld voor mijn moeder via internet, maar we waren al bekend met de winkel in Best en hebben vaker witgoed besteld bij hun. Goede service, alles geinstalleerd, goed uitgelegd en alles netjes achtergelaten. Volgende keer bestellen we weer bij Rickelman.

Diana 06-04-2023

Prima service snelle levering, vrijdagavond besteld dinsdagochtend vroeg geleverd all the way from Harlingen!

Mehmet 05-04-2023

Product kopen bij EP is heel makkelijk , snel en betrouwbaar 👍 ik ben heel erg tevreden.

Marc Heijnen 05-04-2023

Goed overzicht tijdens het online shoppen,en heb nog naar de winkel gebeld met n vraag,ook toen weer goed geholpen bij Jan verdaas

Dhr Harry H. 05-04-2023

Op 30 maart j.l. heb ik een Philips koffiezetapparaat besteld. Mijn oude machine werkte niet meer. Hetzelfde middag ben ik door uw winkel in Zwaagdijk gebeld. Ik heb hun uitgelegd dat ik geen koffie konden zetten in afwachting van de nieuwe apparaat. Ik werd gevraagd of ik die avond thuis was. Een halfuur later kwam een van hun medewerkers op de bromfiets aan de deur met de nieuwe apparaat!! DAT IS SERVICE!!!

Alexandra 05-04-2023

Het shoppen van een vaatwasser ging prima. De aflevering was minder. Er zit een deuk in de deur en gaat tevens door vervorming niet goed open. Vaatwasser moet nog omgeruild worden. Ik hoop zsm.
Officiele reactie van EP.nl 06-04-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken hoe snel wij dit voor u kunnen oplossen.
EP:Klantenservice

Wim 04-04-2023

Winkel belde netjes op over de levering; ik was niet thuis. In goed overleg afgesproken dat ik langs de winkel zou rujden om apparaat op te halen. Goed geregeld!

Anneke 04-04-2023

De winkel op zich is wel goed, maar de webshop kan nog sterk verbeterd worden. Ik kon niet kiezen wanneer ik het afgeleverd wilde hebben, waardoor ik het pakket nog weer op het postpakketpunt moest halen. Dan had ik het liever in de winkel afgehaald, maar niet in Bolsward terwijl in Sneek ook een winkel zit. Sneek kon ik echter niet als afleveradres selecteren, ook staat de servicewinkel nu op Bolsward ipv Sneek.
Officiele reactie van EP.nl 07-04-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, Wij hebben u over deze kwestie een email verstuurd.

EP:Klantenservice

Antonio 02-04-2023

Sonos Arc besteld en kon deze de volgende dag in Leiden ophalen. Aardig en vakkundig winkelpersoneel. Een aanrader!

Robbert 02-04-2023

In de ochtend een tafelmodel vriezer besteld tegen een prima prijs. Einde ochtend een telefoontje ontvangen wanneer geleverd mag worden. Halverwege middag vriezer bezorgd. Top!