EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 29-03-2023

Wat een super service. Vrijdag begin van de middag online airfryer besteld en zaterdag middag al geleverd. Echt super.

I 28-03-2023

De bestelling kwam eerder dan verwacht. Top! De prijs vh product was lager dan alle andere aanbieders. Natuurlijk ook top!

Cornelis 27-03-2023

Ben zeer te vreden over hoe makkelijk het is te bestellen online en de aflevering ook perfect gedaan heel blij mee

Fam. 27-03-2023

Heb de shop gekozen ivm levertijd van de droger.

Maar tegenvaller is wel dat drempellevering wel heel precies word genomen. Hij werd klein stukje over drempel gezet en 3/4 nog buiten! Mijn vrouw vroeg nog of hij met dat steekwagentje hem niet de gang in kan zetten, maar dat kon niet en moest ze hem maar alleen binnen zien te krijgen en hij was al weer snel weg.
Dus dat is wel jammer!!

Droger is verder wel prima kwa gebruik.

AE 27-03-2023

Prettig shoppen op de site. Duidelijke omschrijving, mogelijkheid tot vergelijken, uitleg technische verschillen. Prijs kwaliteit is goed. Eenvoudig bestellen en betalen. Geleverd op dag van wens. Netjes aparte factuur opgestuurd gekregen.

SteveHolland 27-03-2023

S'ochtends begaf de tien jaar oude stofzuiger het. s' avonds werd de nieuwe bezorgd! Inclusief een prima advies over de stofzakken types. En dat tegen de beste prijs.

Tjitske 27-03-2023

Betaalbare LG TV. Snelle levering. Oude TV door de bezorger meegenomen. Heldere communicatie over de levering via e-mail.

Lobke 26-03-2023

Geweldig geholpen door EP in Boxtel. Geweldige tv.
Hele mooie tv met heel duidelijk beeld en mooie kleuren. Foto's spreken eigenlijk al voor zich top tv met super ambilight. Heel goed geholpen door ep Boxtel. Vriendelijke eigenaar die echt meedacht op aanraden van hem een standaard voor tv waar onze soundbar op kan staan. Wat ook nog eens een heel mooi geheel geeft aan tv ipv de super kleine pootjes die erbij zaten. Probleem dus heel goed opgelost. Ook super vriendelijke behulpzame bezorger. Dacht goed mee. Stelde tv netjes in en ook onze bluray speler, soundbar en ziggo kastje werden aangesloten. Kabels netjes weggewerkt..tv kastje heeft er nog nooit zo netjes bijgestaan. Volgende keer als ik producten nodig heb dan weer ep Boxtel!

Janny 26-03-2023

Wasmachine stuk. Online nieuwe besteld en meteen de volgende dag geleverd, naar zolder gebracht én aangesloten. Top service!

Amanda 26-03-2023

Super goed geholpen, ook de bezorging en installatie van de wasmachine ging helemaal top.

Anne Marie van Ekris 25-03-2023

Goeie info over de producten op de site, dus makkelijk kiezen en goeie prijzen, goed contact over de levering. Erg blij met mijn LG tv

Tony 25-03-2023

Ik had een Philips Ambilight 3D televisie gekocht ruim 10 jaar geleden bij EP Zijlstra te Heerlerheide.
Helaas ging het moederbord recent stuk en deze was niet meer te repareren.
Alhoewel ik veel plezier gehad heb met het beeldkwaliteit van deze 3D televisie, is het inmiddels duidelijk dat 3D niet meer geproduceerd wordt!
Toch zocht ik naar een goede alternatief voor 3D en vond, opnieuw bij EP Zijlstra, een Philips Ambilight OLED televisie.
Het beeldkwaliteit is in de loop der jaren natuurlijk verbeterd waardoor een OLED een uitstekende kwaliteit en opvolger is voor mijn 3D televisie.
's avonds besteld en verrassend genoeg, de volgende dag al in huis!
Ik ben tevreden!

Haantje 25-03-2023

Maandag besteld dinsdag in huis. Goede service! Produkt voldoet aan alle eisen.

Jacek perchaluk 24-03-2023

I do not recommend a transport company that works for you, I got the message about the delivery date of the washing machine two hours before delivery, the gentleman did not want to bring the washing machine and try not to take it with him

Renate 24-03-2023

Vriendelijk te woord gestaan, adequate service...Helemaal happy met de BOSCH inductieplaat

R. Reimann 24-03-2023

Vriendelijk geholpen, goed advies en uitstekende service.
Mooi design wasmachine gekocht, hopelijk gaat deze ook weer net zolang mee als de vorige:)

Klaas 24-03-2023

Zeer tevreden met de service. Vriendelijk personeel en werd gebeld hoe het er voor stond met de bezorging. Dag van te voren werd ik weer gebeld met de mededeling dat het de volgende dag bezorgd kon worden en of het onze ook uitkwam. De bezorger was vriendelijk en hielp ons uitstekend. Ook heeft hij de oude machine weer meegenomen. Al met al een uitstekende service en zou de volgende keer weer naar ep gaan.

IvdM 24-03-2023

vrieskast van Liebherr bestelt, helaas had de geleverde kast een aantal deuken in de zijkant. Kast retour en enkele dagen later een nieuwe vrieskast bezorgd en netjes geplaatst

Anon 24-03-2023

Ik heb voor EP gekozen omdat tot zover alle bestelling snel en in correcte staat zijn geleverd. Overzichtelijke site met een groot aanbod. Goede hulp bij vragen over je bestelling!

Bert 24-03-2023

Kwam deze advertentie tegen van een Miele stofzuiger en de prijs was ook nog eens gunstig.
Dus bij EP besteld en de volgende dag netjes afgeleverd.
We zijn er heel blij mee!

Younes Asznee 23-03-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe tv en op de website van EP stond een aanbieding die precies was wat ik zocht.
Goed product, scherpe prijs, snelle levering en achteraf betalen

leon 23-03-2023

zondag avond vriezer besteld dinsdag niks gehoord, gebeld ze hadden geen order woensdag idem, jantje weet niet wat pietje doet en pietje weet niet wat jantje doet, sorry maar hele slechte zaak, heb geannuleerd, twee dagen later had ik vriezer in huis elders besteld.

Mattenset golf8 22-03-2023

Ik ben zeer tevreden ten eerste hoe makkelijk het te bestellen is en als 2e zeer snel geleverd en als 3e het past perfect heel erg blij mee.

betty 22-03-2023

Mijn koffieapparaat hield er mee op. EP.nl was de voordeligste op dit moment. Daarom voor EP gekozen. Snelle correcte levering.

Suus 22-03-2023

Ik ben zeer tevreden over de service!
Ik heb de stofzuiger in de aanbieding online gekocht, en nog een service punt, achteraf betalen.
Al met al zeer tevreden!