EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Abbink 26-03-2022

Zeer goede communicatie. Vriendelijke persoonlijke service.
Snelle levering.

Leo 25-03-2022

Bestellen ging makkelijk. Keurig op de hoogte gehouden en snel verstuurd. In 1 woord top, kunnen sommige bedrijven nog wat van leren.

WB 25-03-2022

Mooie winkel, veel keuze en een heel goed advies. De heren die eea kwamen installeren waren snel en goed bezig.

Anja Hollander 23-03-2022

Ik was blij met de snelle levering, maar ook het gemak van bestellen. Het bestellen was eenvoudig en weinig door klik momenten. De bezorging was goed verzorg, goed en netjes verpakt.

Simon van Groningen 23-03-2022

Voor ons altijd Beerepoot. Nu alweer de zoveelste aankoop. Fornuis. Keurig geplaatst op tijd geleverd. Nette, vriendelijke werkers. Wij steeds weer bijzonder tevreden, ook als we iets kopen uit een niet duurder segment, zelfde service

Kor 22-03-2022

Perfect zeer goed geholpen en een perfecte service een echte aanrader . Problemen ook zo opgelost

Franklin Stegink 22-03-2022

Geweldig goede zaak, klantvriendelijke verkopers en verstand van zaken.
Zowel ik als mijn vader zijn al jaren vaste klant.

Voor ons geen andere zaak dan EP in Elburg.

Peter 22-03-2022

Ouderwets advies en maatwerk, strakke planning en bereikbaar. Aflevering stipt, zeer tevreden

W.J. Geuze 22-03-2022

Ik heb een koel-vriescombinatie gekocht (inbouw).
De deuren moesten linksdraaiend worden, geen probleem voor de monteurs. Heel vriendelijk.
Namen de oude kast mee en eventuele zaken zoals plastic en kleinere dingen.
De koelkast was binnen de kotste keren ingebouwd.
Perfect!

Hans 22-03-2022

Hier vaker gekocht om de service en het vriendelijke personeel.
Deze keer online, wat ook prima werkte.
Snel en netjes geleverd.

W. Roering 21-03-2022

Wij hebben voor onze zoon een Samsung Tab7 Lite gekocht incl. Squla licentie voor 90 dagen. Deze tablet was nergens meer leverbaar behalve bij EP en tegen een zeer gunstige prijs. De levering was supersnel en goed verpakt. Volgende keer ga ik weer bestellen bij EP.

Arvid de Jong 21-03-2022

Ik heb vorige week een elektrische kachel gekocht.
Later bleek dat zij alleen nog een demo model hadden staan en ik vond het niet erg om het apparaat tegen dezelfde prijs te kopen als hij er maar goed uitzag.
Eenmaal in huis bleek het apparaat niet te werken en een storing had en ik heb direct gebeld met de melding dat ik langs de winkel zou gaan, omdat ik liever had dat ze het zelf ook zagen hoewel de winkel op bij 1 uur rijden was had ik het er graag voor over. Daarnaast miste de afstandbediening in de doos.
Een dag later bleek het apparaat inderdaad stuk te zijn en ik kon een andere wederom demo in een andere winkel halen, maar ik kreeg hier wel de afstandbediening mee.
In de andere winkel kreeg ik dat demo model mee en die werkte prima, maar eenmaal thuis bleek dat ik de afstandsbediening van een ander apparaat had meegekregen. Deze kreeg ik 1 dag later alsnog.
Desondanks vind ik EP een prettige winkel en altijd vriendelijk personeel en vergeet ik dit maandagochtend geval snel weer.

Lin 21-03-2022

Snelle en goede levering. En de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Erg fijn

Ronald 21-03-2022

Ik heb deze shop gekozen vanwege de aanbieding met de koelkast, verlengde garantie,en het was makkelijk te bestellen. Vooral het feit dat je kan betalen met Klarna is een plus. De bezorging was ook goed, aardig en professioneel personeel.

Carla 20-03-2022

Goede website , veel keus , persoonlijk contact over de levering en snelle bezorging

Rolof 19-03-2022

Great service and chance to pay in installments. However the delivery person didn't help bringing the tv to the second floor.

Andreas 19-03-2022

Super fijne webshop en de prijs was oké,komzeker nog terug.
Zal het aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Ineke 19-03-2022

Prima webshop met duidelijke omschrijving/specificatie. Afhandeling order, bezorging en montage thuis helemaal in orde.

Denzel Matulessij 19-03-2022

Het was er snel, maar kreeg track en trace pas wanneer het geleverd was, voor de rest was het goed.

Oosterga 19-03-2022

S’avonds op internet een vaatwasser besteld. Eerstvolgende werkdag werden we gebeld, klopt het allemaal. Klopt ook het type en type nummer. Dag erna geleverd. Goede service.

Isa 18-03-2022

Heerlijk shoppen bij EP.
Voor mij is vooral in 3 betalen een uitkomst plus de klantvriendelijkheid wat laatst heb ervaren in IJmuiden.
EP is een grote aanrader

Richard 18-03-2022

Gewoon goed voor elkaar snelle levering .duidelijke omschrijving en prijs is goed

Simon van Groningen 18-03-2022

Wij kopen graag bij Beerepoot. Omdat je daar niet alleen een apparaat koopt, maar omdat ze daar nog écht weten wat service is. Advisering, plaatsing en zo nodig alle vragen achteraf verzorgen. Zelfs al zou ik online goedkoper uit kunnen zijn (valt meestal wel mee) dan nóg ga ik voor Beerepoot.

sjmwijers 18-03-2022

Helaas kan ik niet meer reageren op mijn vorige review van 19-02 daarom maar een nieuwe.

Onde vorige review en reacties wordt al een en ander beschreven wat mis gaat.

Nog altijd wordt er geen contact opgenomen, op 1 keer na dan, maar dan onder werktijd, zodat ze eigenlijk weten dat ze niemand aan de lijn krijgen.

Hierop is mijn voice mail ingesproken met het verzoek terug te bellen. Mijn reactie hierop was dat ik al tijd en moeite genoeg heb gedaan voor fouten van EP, en dat ze mij terug kunnen bellen met daarbij de tijden waarop ik bereikbaar ben.
Dit is inmiddels alweer 2 weken geleden en niemand heeft nog gereageerd. Niet op mails en niet op berichten naar de klantenservice en telefonisch wordt je door de klantenservice ook niet echt geholpen.

Nu zal ik hier wel weer een snelle reactie op krijgen omdat het een openbaar bericht is en men geen negatieve openbare reacties kan gebruiken, maar het zou fijn zijn als de klantenservice eens doet wat de naam zegt, service verlenen en reageren op negatieve berichten en niet alleen op negatieve openbare berichten.

Sjoerd Wijers

19-02 22
Waardeloze service. De wasmachine die afgelopen woensdag geleverd zou worden is nog steeds niet geleverd. Bij telefonisch contact stuurt EP ons door naar het filiaal waar de wasmachine vandaan komt, die sturen onze door naar de transporteur en deze ons vervolgens weer naar EP. Ook op mails naar de klantenservice wordt niet gereageerd.
Kortom, iedereen wijst naar elkaar, maar niemand onderneemt iets.

F v. Lemmeren 18-03-2022

Op de site kun je levering aangeven echter heeft ander halve week langer geduurd. Een paar moeten bellen altijd netjes te woord gestaan. Begrijp dat leveringen langer duren in deze tijd. Maar geef dat aan op de site.