EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1658 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rien Strootman 29-03-2021

Winkel in de buurt, waar we al meer gekocht hebben. Goed contact. Goede service.

Mohamed 28-03-2021

Ik ben tevreden met EP omdat ze goede service hebben. EP heeft een een ruim assortiment en ze bezorgen op tijd.

Harleman 28-03-2021

Goede kordate service. Gewoon zoals het moet. Geen verkoop praatjes maar duidelijkheid en goede adviezen. Snelle levering en erg behulpzaam. Top winkel!

Gazza 28-03-2021

EP had de beste aanbieding, de levering was snel en netjes. De oude tv werd zo mee genomen. Ook de mogelijkheid van achteraf betalen was mogelijk en dat werkt goed.

Frans Willem 27-03-2021

Ook al liep de bestelling niet helemaal 100%
Maar juist dan herken je de echte ondernemer.
E.P. fijne mensen, zeer klant gericht. 👍

Pool Max 27-03-2021

We hebben een inbouw gasplaat gekocht online. Binnen 2 dagen telefoon gehad van hun. Zeer vriendelijke bediening en adviezen.

Robbert Quispel 27-03-2021

Perfecte service en aftersales. Snel telefonisch contact na bestelling. Terugkoppeling correct om product op te halen en/of bezorging.

There is more than only you.

Wim 27-03-2021

Zocht senseo kwam bij EP side uit netjes geprijst en prima machine toppie ben uitermate tevreden over

Mystery72042 27-03-2021

Goede leveringsprocedure met persoonlijke benadering. Overleg over leveringstijd stip was zeer prettig.

Herman 27-03-2021

Goede service en prima product! Een volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

Bryan 27-03-2021

Heel veel keuzes, betaalmogelijkheden voor alle prijsklassen. Snel geleverd. Over het algemeen TOP

Leny Rupert 27-03-2021

Ik had een filter voor mijn Jura koffieautomaat besteld om bij de winkel op te halen. Die werd zowaar thuis bezorgd. Een super verrassing!

Gerard 27-03-2021

Dankzij de overzichtelijke webpagina was het een fluitje van een cent om een printer te bestellen. De levering verliep snel en correct.

A de Roode 27-03-2021

Voor een goed product hoef je niet naar een andere winkel.
Ze nemen de tijd.

Peter Boele 27-03-2021

Uitstekende service. De dag nadat ik besteld had heb ik telefonisch contact opgenomen om te weten wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Ik hoefde alleen maar mijn postcode op te geven en de volgende dag had ik hem al binnen. Al met al top. TIP, stuur de volgende keer een link met track en tracé mee zodat de klant zijn of haar bestelling kan volgen.

E.P. Meppel 27-03-2021

Al jaren klant en bevalt goed juiste voorlichting door het personeel ga zo weer naar winkel of on line

Hans 27-03-2021

Snelle reactie en goede prijs. Service is heel goed. Prima prijs/kwaliteit.

Hero Nuus 26-03-2021

Website goed, prijs/kwaliteit goed. Bezorging goed. Al met al een dikke tien meer dan verdient.

EVL 26-03-2021

Gemakkelijk te bestellen Prijzen zijn goed en concurrerend en snel bezorgd !

Anja 26-03-2021

Snelle levering en een fantastische prijs /kwaliteit verhouding.
Ook het bestel proces was eenvoudig te doorlopen.
Mooie krachtige stofzuiger voor een nog mooiere prijs, met garantie van EP
Zeker aan te bevelen

Rene Haak 26-03-2021

Het shoppen bij EP is eigenlijk altijd een feestje en iedere keer is alles prima geregeld en goed voor elkaar en dus ook bij m’n laatste bestellingen weer blije gezichten hier in huis 🤗👌🏼

Dottie 26-03-2021

goede prijs, het bestelde product werd snel en goed verpakt geleverd, bestelde product (senseo apparaat ) voldoet aan de verwachtingen

Liesbeth 26-03-2021

Goede aanbieding, snelle levering en goede communicatie over de levering via mail. Super!

A Vermeer 26-03-2021

Het is een fijne winkel, met prima spullen die vlak in de buurt van ons huis is. Online bestellen ging goed

Betty Widow 26-03-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat wij al jarenlang goede ervaring hebben met deze winkel.
Vakkundig, betrouwbaar, prima service en scherp geprijsd. Wat wil je nog meer.