EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kopers uit Den Haag 10-06-2021

EP Stevens in ‘s Gravezande weet wat service is: neemt de tijd voor vragen van de klant, voor denken in oplossingen, oefenen geen verkoopsdruk uit!
Dit maakt dat het voor een klant/potentiële koper en consument, een prettig en kwalitatief goed koopproces is. Daardoor hebben we als koper een prettig gevoel en komen graag terug voor andere producten.

Nach 10-06-2021

Zeer vriendelijk en snelle levering de bezorgers waren ook echt vriendelijk

jm hogeboom 10-06-2021

een goede zaak en prettige bediening en goede service een 10 ik kan het aan allemensen door vertellen

Marco 10-06-2021

Keurig op tijd en verzorgd geleverd. Bestelproces is eveneens prima verlopen

Kees de Bruijn 10-06-2021

Bij electro faarts in Valkenburg een magnetron gekocht. Goede info gekregen en prettig geholpen.

R. Warren 09-06-2021

De shop had als een van de weinige een redelijk geprijsde energiezuinige koelkast met goede reviews. De site zelf was eerlijk. Had eerder bij andere gekeken zelfs met vergelijkingssites, maar die hadden de aangeboden dingen niet op voorraad. Service was prima. Gebeld voor bezorg moment en vriendelijke mensen. Top

Metehan 09-06-2021

The item was not available for shipment, so we had to go to the shop to get it. Thanks to the staff it was a smooth experience but it shouldn't be that difficult to ship items that are available in stocks.
Officiele reactie van EP.nl 11-06-2021

Dear mister D,

Thank you for your feedback. This item is only available in shops with a contract for Dyson. You could have called EP:Swaak with the question if they were kind enough to ship it to you. This item is only in stock in stores. And only in your postal area they ship this article.
Kind regards,
EP:Customer Care

E. J. Oortwijn 09-06-2021

Het betreffende artikel online besteld. Snel geleverd en keurig verpakt en bezorgd

H.F ten Duis 09-06-2021

Grote sortering van goederen en zeer kundig personeel, prachtig overzichtelijk ingedeelde en nette winkel.!

Johnny 09-06-2021

Makkelijk online elecktrische apparaten op te zoeken en te bestellen, ook bij de dichtsbijzijnde winkel werd ik heel vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Jeanette 09-06-2021

Voor het eerst iets besteld bij EP Beerepoot Hoorn. Er was een hele leuke aanbieding, waar ook nog eens een cashback actie geldig was. Toch lekker shoppen 😀
Geen spijt, ook nog telefonisch contact gehad en heel vriendelijk geholpen.
De bestelling de volgende dag geleverd, erg fijn!! Zou zeggen hou de winkel in de gaten!! 👍

Ton verreijt 09-06-2021

Correct, klantvriendelijk, no nonsens.
Komen afspraken na.
Art. Keurig thuisgebracht door correcte bezorger.

Margje bosma vd tuin 09-06-2021

wij hebben gekozen om bij Ep van der molen in gorredijk te kopen omdat ze zeer klantvriendelijk zijn en de service is er uitstekend.

M.kok 09-06-2021

De aangeboden prijs was absoluut de laagste die online te vinden was. Hoewel ik relatief laat op de avond bestelde werd ik volgende ochtend al gebeld of ze het artikel mochten bezorgen. Waarna het artikel netjes is gebracht op de aangegeven tijd. Service 10+!

Else 08-06-2021

Great service!
I purchased a fridge and little bit after got a phone call from the client service to schedule the delivery.
Normally you only know if a company is good if there is an issue and how they handle it, so it happened the day of the delivery. They could not deliver as the driver had an accident and the client service called me to apologize and rescheduled which worked perfectly fine and fast.
Really professional and friendly customer service.

Peter Struijs 08-06-2021

EP Groenlo is een hele fijne winkel, heel goede service en advies! Ze staan gelijk klaar als er iets is! En natuurlijk ook prima spullen!

rob klijs 08-06-2021

EP Jan Verdaas is een betrouwbaar adres met een goede service. Goede producten tegen een scherpe prijs. Inventum koelkast is ruim en heeft bovendien 5 jaar garantie!!

Nico 08-06-2021

Snelle levering, bij u gekocht via site ivm eerdere goede service-afhandeling en zit in de buurt. Alleen jammer dat ik ditzelfde product bij andere winkels later voor 50,- minder zag staan

Ikke 08-06-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel, en leggen alles goed uit. Ik koop al mijn spullen bij deze winkel, want als er iets kapot is wordt je direct geholpen. En mooie grote winkel waar je veel kunt bekijken

Lisa 08-06-2021

De bezorging was uitstekend! Netjes op tijd (5 minuten voor het tijdslot zelfs) en snel afgeleverd. Alleen na drie dagen hoorde ik nog steeds niks over de afspraak voor bezorging dus ben ik er zelf achteraan gegaan. Toen gelukkig snel geregeld. Uiteindelijke levertijd was 1 week.
Officiele reactie van EP.nl 08-06-2021

Geachte mevrouw V,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat de levering niet verliep zoals hoort en gewenst is. Mag ik u vragen een mail te sturen naar de klantenservice, wij horen graag waar een en ander niet correct is gegaan.
EP:Klantenservice

Andre Betting 08-06-2021

Goede keuze, goede prijzen. En handig dat ik het volgende ochtend al in de winkel kon ophalen.

Linda 08-06-2021

We waren eerst in de winkel geweest om onze aankoop in het echt te bekijken, want sommige apparaten moet je eerst zien voordat je ze online koopt. In de winkel al heel vriendelijk geholpen en er even een paar nachtjes over nagedacht. En toen besloten het apparaat via de webshop te kopen. Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Bezorgers waren ook even vriendelijk en netjes.

De jong 08-06-2021

Goede service, al jaren klant ! Keer op keer weer prima voor elkaar, nieuwe koelkast gekregen en oude hebben ze gratis mee retour genomen

Saskia Van der graaf 08-06-2021

Snelle service en plaatsing! Waren lekker op tijd! Aanrader om volgende keer weer te bestellen

Henk Kroonen 08-06-2021

Tja! wat vind je ervan? verbouw je je badkamer en wil je een leuk klein stereotorentje, kom je bij Beerepoot terecht, deskundig advies deed mijn eerste keus veranderen! O ja, en toen de droger defect was hadden wij geluk want er was magazijn opruiming bij Beerepoot! voor dochterlief gelijk ook maar 1 meegenomen :-) moeder de vrouw houdt van koken en wat kom je dan tegen in de aanbieding van Beerepoot? de Meyere wok geschikt voor inductie! wat is ze daar blij mee wat werkt dat ding goed. Dus??? is er deze week een Teppanyaki (braadslee ) in de aanbieding en moeders dus op naar de winkel! maar dat is jammer, "we hebben hem niet mevrouw!" maar we bestellen hem en u krijgt bericht als hij binnen is. 2 dagen later is hij er. dat ding werkt dus ook weer perfect en voor papa ook fijn want die moet altijd alles afwassen en die pannen zijn zo goed schoon te houden perfect!! dus veelzijdigheid ten top!