EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martijn 27-11-2021

Duidelijke website. Met een mooie aanbieding. Waar wij gebruik van gemaakt hebben. En snel thuis geleverd

Jan 27-11-2021

Klantvriendelijk personeel, goed en kundig advies. Als er iets niet goed is met je aankoop dan is het geen probleem dit gelijk op te lossen. Afhalen, bezorgen alles is mogelijk, laat in de avond bestellen en je wordt de volgende ochtend gelijk opgebeld om alles even door te nemen hoe je het als klant wilt hebben. Top service en mooie winkels om te shoppen. Kom zeker terug voor de volgende aankoop.

EvanW 27-11-2021

Overzichtelijke shop en snelle levering.

En natuurlijk een goede aanbieding.

Vraag over de factuur ivm samsung actie werd op gereageerd.

Jerry 27-11-2021

Van mijn Hue lamp de goedkoopste op het internet. Makkelijk besteld via de website en handig af te halen bij onze lokale winkel.

Na bestelling keurig op de hoogte gehouden en opgehaald in de winkel en geholpen door vriendelijk personeel.

Online en toch lokaal. Top.

super snelle levering 27-11-2021

in ons nieuwe huis bleek de koelkast niet best meer...dus snel een nieuwe besteld bij de plaatselijke EP. Levering kwam eerder dan verwacht..helemaal top!

Harry 27-11-2021

Ik heb online een samsung soundbar besteld en doorgegeven deze op te halen in de winkel te Ommen. Binnen no time werd ik gebeld door een medewerker van de winkel, dat de bestelling was ontvangen en het artikel de volgende dag gehaald kon worden. Ik werd echter gebeld, dat het artikel ontvangen was en ik het dezelfde dag nog kon ophalen. Opgehaald en doir de medewerker op een zeer plezierige manier geholpen. Chapeau.

Char fav 27-11-2021

Snelle levering.mooie wasmachine voor een goeie prijs.is goed om te weten als ik nog iets anders nodig heb

Ferry 27-11-2021

Prachtige LG 55inch Oled gekocht met de Black Friday deals. Hele mooie prijs en gelijk besteld. 2 dagen later keurig afgeleverd volgens afspraak.

Mosch 27-11-2021

Online bestelling, Black Friday aanbieding. Ook echt een goede aanbieding!!!
Nette afhandeling betreft bevestiging via de mail. Kregen een belletje dat de bestelling eerder bezorgd kon worden , of dit uitkwam. Vervolgens keurig op de hoogte gehouden door bezorger wanneer hij er zou zijn!
Hele goede, nette en vriendelijke service! En onze nieuwe gadget bevalt heel goed!

M 27-11-2021

Via de webshop besteld, maar de uiteindelijke levering verliep via beerepoot hoorn. Dit filiaal legt leveringsvoorwaarden naast zich neer, waardoor de levering vertraagd werd. Op zich geen groot probleem, maar enige medewerking om de producten dan op een andere plaats bezorgd te krijgen is er niet. Vervolgens was het wel mogelijk om een andere vervoerder te vinden, zodat de levering nog 2 dagen vertraagd was. Zeer onbeschoft personeel aan de telefoon, terwijl de landelijke klantenservice juist wel behulpzaam wilde zijn. Echter werd deze behulpzaamheid door het lokale personeel omgezet in volledige tegenwerking. Slechte service en ook nog ronduit onbeschoft, ik zou dit filiaal het liefst opgeheven zien worden, laat staan dat ik het ooit zal aanbevelen. Alsnog een 1 gescoord, de enige reden dat het geen min 10 is geworden is de landelijke klantenservice.
Officiele reactie van EP.nl 29-11-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Beerepoot. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.

Officiele reactie van EP.nl 29-11-2021

MB 27-11-2021

Artikel was een stuk goedkoper dan bij de concurrent, vlotte levering en keurig geïnstalleerd.

Diana 27-11-2021

Op advies van familie heb ik een TV gekocht bij EP Hoorn. Online de TV aangekocht. Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke site. Betaling in termijnen (zonder rente) mogelijk wanneer dit gewenst is. Afhandeling van de order was uitstekend; de mails bevatte goede en duidelijke informatie. Bezorging was in overleg en uitstekend: bezorger bracht de TV tot in de woonkamer.

Sandra Cammeraat 27-11-2021

Een dik verdiende 9 voor EP. Wij hebben onze wasmachine bij EP aangeschaft, na een ontzettende goede service ervaring. Namelijk, de tv van mijn moeder ging een paar dagen na de garantietermijn kapot. Het reparatievoorstel dat de leverancier aanbood ging de service afdeling van EP niet mee akkoord. Het heeft wat geduld gevergd, maar doordat de medewerker van EP haar tanden heeft gezet in het opkomen voor haar klant, is de tv kosteloos en onder garantie gerepareerd.
Toen onze wasmachine, eerder dan verwacht, aan vervanging toe was twijfelde ik geen moment en heb deze besteld bij EP. Wat mij ook blij stemde was de prijsstelling en het assortiment. Ook over het aflevermoment is meegedacht. Wel zo fijn als je wasmachine stuk is en je geen week hoeft te wachten. En voor een klein bedrag extra brachten en installeerden ze de machine ook nog op zolder en werd de oude machine meegenomen.
Kortom: wij voelen ons als klant nog koning bij EP.

Corné 27-11-2021

Een hele fijne website die uitgebreid is maar vooral ook duidelijk.. We hebben onlangs contact gehad met de klantenservice over een schade die was ontstaan bij de transporteur, deze zeer netjes afgehandeld. (Mag wel zeggen super afgehandeld, bijna nog niet mee gemaakt)
Klantenservice was heel vriendelijke en vooral meedenkend in oplossingen.

We gaan zeker EP.nl aanbevelen.

Nogmaals bedankt.

Eloy 27-11-2021

Supersnelle levering, keurig verpakt. Meerdere betaalmogelijkheden en niet duur.
Hier bestel ik zeker nog een keer.

Yvon 26-11-2021

Via internet besteld, en betaald.
De volgende dag kreeg ik bericht dat het pakket verzonden wordt.
De dag daarna heb ik het pakket ontvangen, super snelle levering.
Het artikel was goed ingepakt .
Prima service.

David 26-11-2021

Goede service en snelle levering. Werd de zelfde dag gebeld om een bezorgmoment af te spreken. Kon al 3 dagen eerder geleverd worden dan aangeven op de site.
Ook het contact zelf en de bezorging was met aandacht en een glimlach.

Prevish 26-11-2021

Pakketje 1 dag later afgeleverd (niet zoals op de website word verteld). Ook in de communicatie kan er verbetering worden aangebracht.
Officiele reactie van EP.nl 26-11-2021

Geachte heer, mevrouw,
HArtelijk dank voor uw bericht. Wat betreft levering, dat wordt aangegeven dat DHL en Post.nl het momenteel erg druk hebben waardoor vertraging kán optreden. Niet wat wij wensen maar helaas geen invloed op. Wat communicatie betreft, ik nodig u graag uit om een mail te sturen naar klantenservice@ep.nl om aan te geven wat anders zou kunnen volgens u. Voor positieve feedback staan wij altijd open.
EP:Klantenservice.

Ada 26-11-2021

Dit is mijn 1e ervaring met deze winkel.
Snel en accuraat, makkelijk.
Ook snelle bezorgtermijn

Gerke Koops 26-11-2021

de webshop is makkelijk te overzien en te gebruiken. order zo geplaatst en keurig de bevestiging binnen. dag later gebeld over de leverdatum/tijd en conform de tijd aangegeven.
allemaal helemaal super geen slechte punten op te noemen

Emma 26-11-2021

Goede prijzen, snelle levering, goede informatie over levering. Duidelijke website.

Danny 26-11-2021

Laagste prijs in de markt + zeer snelle levering, en dat in de black friday week!

Erna 26-11-2021

Snel geleverd, goede prijs, goed op de hoogte gehouden betreft levering. Alleen jammer dat je voor 5 minuten aansluiten 30 euro moet betalen.
Vandaar de 8.
Officiele reactie van EP.nl 26-11-2021

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. De 29,95 is ook voor het meenemen van het oude apparaat, meenemen verpakking, check van uw nieuwe product en een demonstratie, zo geven wij dit ook weer op onze site. Mocht u op een bovenverdieping het product wensen, zullen er altijd twee mensen mee moeten om het boven te brengen.
Met vriendelijke groet

Koekie 25-11-2021

Precies wat ik ervan verwachtte en snel aangeleverd, in een niet te grote doos verpakt, top gedaan

Peter 25-11-2021

Nette prijzen, en snelle goede levering. Ondanks dat de bestelling tijdens Black friday aktie was, en ze het drukker dan normaal gehad zullen hebben werd het keurig volgende dag geleverd