EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

L. 30-11-2021

Bestelling is ok en bezorging zoals gepland. Ben zeer tevreden .bestelling via internet ging ook helemaal naar wens.

Monique 30-11-2021

Grote Lg tv besteld ondanks enorme black friday drukte supersnel geleverd. Bovendien biedt EP het pay in 3 systeem aan, geweldige oplossing, renteloos in 3en betalen. Kortom fijne service

Kamst 30-11-2021

Makkelijk bestelbaar, snelle service.
Vriendelijk te woord gestaan omdat de gewenste leverdatum niet mogelijk was.
Samen tot een oplossing gekomen.

Kim 29-11-2021

Ik wilde op Black friday een aankoop doen bij een kleinere keten, ipv bij de grote internet aanbieders. EP had een mooie LG tv in de aanbieding en ik vertrouwde erop dat de tv een Benelux model was ipv een Europees model. Bij de grote internet aanbieders is het vaak de vraag wat voor model je krijgt, omdat die werken met partnerverkopers.

Romy 29-11-2021

Snelle levering, goed geholpen in de winkel! Duidelijke website en groot assortiment

Koper 29-11-2021

Een bestelling geplaatst via de webshop, gebeld door de winkel voor het maken van een afspraak voor het ophalen, kom je op het afgesproken moment, dan zou je denken de bestelling ligt klaar, maar alles is minder waar. Dik een half uur later loop je pas de winkel uit. Mi geen goede service!
Officiele reactie van EP.nl 30-11-2021

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vermoedelijk was het wegens Black Friday enorm druk waardoor zij nog geen kans hebben gezien uw order klaar te leggen. Wij snappen dat dit niet is zoals u wenst, maar ongetwijfeld hebben zij hun uiterste best gedaan.
EP:Klantenservice

Astrid 29-11-2021

Overzichtelijke website. Bestelling was snel binnen. Altijd goede service bij EP.

J.koning 29-11-2021

Koop al mijn huishoudelijke apparaten bij beerepoot. Goede service en altijd goed advies. Ook kwestie van gunnen.

Auke Boersma 29-11-2021

Duidelijke site en goede communicatie.
Zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst en ook de aflevering (het plaatsen en installeren van de nieuwe wasmachine én oude retour) ging uitstekend!

Jos 29-11-2021

Bij Beerepoot kopen dan ben je verzekerd van zeer snelle levering en deskundige voorlichting.Perfect

Sebastiaan 29-11-2021

Super goede service. Tv besteld, 2 dagen later werd hij geleverd en alles verliep voorspoedig. Ik werd tevens gebeld voor het maken van een bezorgafspraak. Helemaal top gegaan.

Mella 29-11-2021

Top winkel. Altijd goeie service ook. Keuze om te laten bezorgen of het de dag na de bestelling op te kunnen halen in de winkel, wat super fijn is in deze drukke cadeautjesperiode. Daarnaast is EP de enige die de nieuwe Miele Stofzuiger Cats ans Dogs (waarmee je wordt platgegooid qua advertenties online) gewoon op voorraad had. Zelfs Miele-zelf bood als leverdatum over twee maanden pas aan. Daarom, erg blij met EP.

Bié 29-11-2021

Tv aangeschaft bij Rickelman Best Tv was niet op voorraad, toen besloten te bestellen bij EP Helmond " voor 20:00 besteld morgen in huis" niet dus. Tv was daar ook niet op voorraad maar moest wel zelf bellen om
erachter te komen. Bestelling geannuleerd bij EP Helmond en besloten verder te gaan met EP Rickelman Best vanwege het verschil.

Rickelman Best,Klantvriendelijk,Behulpzaam en Komt afspraken na.
Ben dik te vreden met de service van EP Rickelman Best.

Jan 29-11-2021

Personeel is snel en vooral ook behulpzaam. Daarnaast ook super vriendelijk ondanks de drukte in de winkel.

Arline 29-11-2021

Zeer correct geholpen en heel erg goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd!

Donald én Fridoline 29-11-2021

Hadden dezelfde wasmachine onlibe bij de concurrent, besteld, deze leverde een al beschadigd exemplaar die de bezorgers vervolgens voor de deur op straat lieten vallen, we konden korting krijgen, dacht het niet. De concurrent had gedn andere oplossing dan het geld terugstorten.

Bij Swaak via de website een andere, zelfde model besteld. Werden nagebeld of dat de bestelling goed was. Op de gewenste geleverd, keurig op tijd, wasmachine geplaatst, aangesloten en getest, oude mee teruggenomen. Snelle en nette bezorging.

Kortom, de volgende keer bedtelken we meteen bij Swaak, goede persoonlijke service. Een leverancier van vlees en bloed in plaats van een afstandelijk call center.

Zéér tevreden!

Rieta 29-11-2021

Wij zijn al 25 jaar klant bij EP Beerepoot. Altijd goede service en professioneel advies. Of het nu een dure hifi set betreft of een goedekope wasdroger.

Hokota 29-11-2021

De producten zijn makkelijk te bestellen door de duidelijke website, snelle levering. Niks mis mee

Wouter 29-11-2021

Duidelijke shop, mooie prijs en snelle afhandeling. EP heeft zelfs gebeld om de afhaalplaats te wijzigen die dichter bij mij in de buurt is. Televisie werkt uitstekend.

J 28-11-2021

Prima service en netjes gebeld toen er iets niet op voorraad was
Snelle levering was ook fijn en voor 20:00 bestellen morgen in huis is helemaal top

tldr: priem

Mike 28-11-2021

Ontzettend goed geholpen door geweldig klantvriendelijk personeel, aanrader!

Rik 28-11-2021

Goede aanbieding op black Friday en de volgende dag bezorgd. Verpakking was wat beschadigd maar de spullen in de doos gelukkig niet.

Niets te klagen!

HJPM Das 28-11-2021

wilde graag lokale ondernemer steunen en hebben via EP Mierlo een Ipad besteld.
Service was prima in orde!

Josie Roffel 28-11-2021

Door de duidelijke website k9n ik vrij snel een keuze maken voor de aanschaf van een nieuwe tv voor mijn moeder. Per mail volgde supersnel een bevestiging en de volgende ochtend werd direct telefonisch contact opgenomen over de bezorging. Binnen 2 dagen was de tv netjes bij mijn moeder geïnstalleerd en de oude tv mee retour genomen. Topservice en goede communicatie dus! En ook nog eens een mooie prijs. Hartstikke bedankt!

Schaap 28-11-2021

Prima omschrijving van het product. De levering was goed gegaan en ik kreeg zelfs nog een tip van de bezorger over de aansluiting. Helaas geen e-mail gekregen met de verwachte bezorgtijd waardoor ik niet zeker wist wanneer ik thuis moest zijn.