EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1656 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul V 16-03-2021

Bestelling via de website. In de winkel nog informatie gekregen, Prima service. Kon zelfs de steekwagen lenen.

JM Gelens 16-03-2021

Fantastisch informatie gekregen via de email . Netjes thuisbezorgd zonder extra kosten . Keurig.

Hans 16-03-2021

Vanwege aantrekkelijke aanbieding van Fritz repeater 3000 (ter aanvulling op bestaande Fritz-mesh) aangeschaft bij EP. Mooi dat naast de levering ook een fysieke winkel in de buurt wordt aangegeven als contactpunt voor het geval je problemen hebt. Die heb ik overigens niet nodig gehad. Levering prima.

Martin 15-03-2021

makkelijk, duidelijk en snelle en vriendelijke levering
Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Cees 15-03-2021

Betrokken en vriendelijke eigenaar en medewerkers!
Goede service en adviezen.

Treegje 15-03-2021

Netjes te woord gestaan door de klantenservice.
De snelle bezorging gebeurde zorgvuldig en behoedzaam.

Jolanda Kreuger 15-03-2021

Perfecte afhandeling van onze bestelling.
Bezorging was ook keurig, zeer sympathieke medewerkers met voldoende kennis en ervaring.

Olaf Hendriksen 15-03-2021

Een goede winkel met u8itgebreid assortiment en de medewerkers zijn kundig en enthousiast in het tonen van de artikelen

Geralda Asselt-van Dijk, van 15-03-2021

Servicegericht en klantvriendelijk; we worden eerlijk te woord gestaan en er wordt meegedacht in onze persoonlijke situatie. Zonder technische kennis zijn de alternatieven ons helder en geduldig uitgelegd en was het niet moeilijk weloverwogen te kiezen voor een passend product.

Karin Hofman 15-03-2021

Correcte en zorgvuldige aanpak! De datum van aflevering en het uur werden tijdig doorgegeven. Ook de wijze van aflevering werd op zorgvuldige wijze uitgevoerd.

Pascal 15-03-2021

Flexibel in ophaaltijdstip (Coronabeperking). De medewerker (ik denk de eigenaar) was vriendelijk en behulpzaam.

Brigitte Francken 15-03-2021

Zoals altijd een fijne service. Na het online bestellen contact gehad over het bezorgmoment.
Had nog wat aanvullende, technische vragen en deze werden met kennis van zaken beantwoord.
Het straalt vertrouwen en kunde uit!
De rede voor keuze Boelaars tov grote winkelketens is de fijne persoonlijke bezorg service en installatie. Alles op maat naar wensen van mij, de klant. Ze luisteren en denken mee!!
Ook heel fijn dat je rustig en vakkundig uitleg krijgt over het gekochte apparaat.
Graag tot volgende keer!

Thea Bergman 15-03-2021

Zeer snelle afhandeling van onze online bestelling. Vriendelijk personeel die de tijd neemt om je vragen te beantwoorden

Marja kransen 15-03-2021

Online e reader besteld; afgehaald bij een soort balie bij de ingang. Vriendelijke medewerker hielp mij. Dus niet verder kunnen kijken. Ik koop altijd bij Beerepoot, goede producten, klantvriendelijk en goede service.

Bloemhof 15-03-2021

Sindskort in bezit van een lg oled tv gekocht bij ep mensonides in sneek.
Fantastisch beeld en prijsverhouding.
Zelfs een stukje service extra doordat ze aan de deur kwamen om een hdmi kabel te leveren.wij zijn dan ook zeer tevreden en onze volgende aankoop zal weer bij ep zijn

Jennifer 15-03-2021

Snelle levering (volgende dag in huis). Vriendelijke mensen aan de telefoon.
En ze denken met je mee voor een alternatief, mocht het product niet op voorraad zijn.

Ernest Kroon 14-03-2021

Makkelijk bestellen en snel opgehaald.
Zeer vriendelijke service. Nog even meegelopen naar de auto omdat de doos erg groot was.

Simone 14-03-2021

Goede uitleg. Veel keuze. Kunnen Alle modellen via scherm laten zien of het staat in de winkel. Komen alles aansluiten en nemen oude apparatuur mee. Heb je zelf nergens omkijken naar.

Peter kiers 14-03-2021

Supersnelle levering en vriendelijk personeel!! Tv ook van uitstekende kwaliteit

Marjolein 14-03-2021

Super snelle service zelfde dag door zeer vriendelijk personeen de tv afgeleverd echt top

Ruud 14-03-2021

Een scherpe aanbieding van een Samsung QLED tv trok mijn aandacht. Op de webshop besteld en betaald, probleemloos. De volgende dag telefoon, ik mocht de tv ook in Schagen ophalen in de winkel. Enfin, supersnel een prachtige TV !

Jos Rijntjes 14-03-2021

In tegenstelling tot informatie op de website bleek het bestelde product helemaal niet op voorraad te zijn
Officiele reactie van EP.nl 15-03-2021

Geachte heer Rijntjes,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw gewenste artikel is momenteel inderdaad moeizaam leverbaar. De winkel had u natuurlijk wel kunnen helpen met een alternatief product ipv de AEG vaatwasser.
EP:Klantenservice

Bianca 14-03-2021

Gunstige prijs in combinatie met een snelle service! Echt een aanrader om bij deze winkel te kopen!

Willem 14-03-2021

Allies prima geregeld. Keurig afgehandeld bij de afhaalbalie. Vriendelijk personeel en goed aan de coronamaatregelen gehouden. Topple.

Emile 14-03-2021

omdat onze tv naar de gameroom van de kids ging, hadden wij een andere nodig. dat werd de qe55q90t. EP schalkwijk had hem op voorraad en kon hem daar gemakkelijk afhalen. ook had nog een isdn splitter nodig. Deze was toevallig ook voorradig. Dus ik ben prima geholpen en tv is geweldig.