EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1658 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

C.b. 25-04-2021

Goede service, tijdige levering, zeer klantvriendelijk. Eigenlijk precies waar je op hoopt als je elektronica aanschaft. Prima zaak dus.

Willie Laverman 25-04-2021

Duidelijke site ,heb gekregen wat ik verwachtte te krijgen en binnen aangegeven tijd .

Rina 25-04-2021

Goede site wordt goed geholpen ook via de telefoon. Aardige medewerkers
Die je vriendelijk en duidelijk informeren

A. Stam 25-04-2021

Wij kopen al tientallen jaren bij deze winkel.
Altijd goed advies, redelijke prijzen en geweldige service.
Door de Corona regels nu online besteld. Site is gebruiksvriendelijk en erg overzichtelijk.
Na de bestelling werd gelijk contact opgenomen door de winkel om een bezorgafspraak in te plannen.
Zoals afgesproken werd het artikel netjes op tijd volgens afspraak bezorgd.
Ik raad deze winkel ten zeerste aan!

Jaap Peeterse 25-04-2021

Bestelling lag gereed en was het juiste artikel. Factuur uitgeprint en uitleg. Aardige mensen., beveel deze winkel aan

S van t S-K 25-04-2021

Vaatwasser gekocht, goede prijs en duidelijke service. Wat ik vooral fijn vond, geen loze belofte! Ze hebben gebeld over de voorraad en voor een installatie afspraak. De installatie liep vlekkeloos. Dus service was top, vaatwasser van AEG ook heel fijn.

Marjan de Groot 24-04-2021

Ik heb voor EP gekozen omdat de prijs heel voordelig is en het heel goed en snel verstuurd word dus vind ik het een fijne winkel met goede aanbiedingen

Henry 24-04-2021

Het product wel goed. Goed bereik en stabiliteit. Maar levertijd klopt niet bij dit bedrijf. Volgende dag geleverd is eerder over 2 dagen. Dat is wel spijtig als je het product ook namelijk de volgende dag nodig bent.
Officiele reactie van EP.nl 26-04-2021

Geachte heer G,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zien dat uw order is geleverd door een van onze samenwerkende partners, die werken met hun eigen bezorgdienst. Normaliter zou dit gewoon de volgende dag uitgeleverd moeten worden, heel vervelend dat zij dat niet hebben gedaan. Onze excuses!
EP:Klantenservice

P Koopman 24-04-2021

In goed overleg snel een koel/vries combinatie geleverd.
De site is goed te overzien en met duidelijke beschrijving van de producten.
Prijzen zijn goed en zijn niet duurder dan andere webshops.

Annemarie 24-04-2021

Deze winkel staat altijd voor je klaar - is zeer correct en weet immer een antwoord. Ze helpen uitstekend. Ze zijn echt zonder uitzondering vriendelijk. Shop by the locals - en dat vinden we werkelijk!

D.Ottens 24-04-2021

snelle en perfecte levering en is zeker voor herhaling vatbaar sterke aanrader voor mijn familie en kennissenkring

Ingrid 24-04-2021

Geweldige service.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
Mooi assortiment met fijne prijzen.

huipy 24-04-2021

geweldige service en aankondiging !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wilma 24-04-2021

Supersnel en heel blij mee!
Had koelkast besteld en werd gelijk gebeld.
Kwartiertje later werd het keurig bezorgd.
Ook Dolce Gusto kon ik naar bestellen gelijk halen.
Vriendelijke mensen
Top services, ik ben vaste klant!

Tonny 24-04-2021

Prima shop en de beste service die je wensen kunt.
Artikel op woensdag besteld bleek een dag later met forse korting te koop. Dat was geen enkel probleem, de prijs werd direct verlaagd.
Ook werd gecheckt of ik het juiste apparaat besteld had qua afmetingen.
Kortom, alle lof.

AJ 24-04-2021

Scherpe prijzen en vooral erg goede service. Aanrader! Producten werken maar behoren.

Josje 23-04-2021

Het is een fijne winkel waar enthousiast personeel werkt met kennis van zaken.
We zijn er prima geholpen en naar buiten gegaan met een mooi koffieapparaat die past bij onze wensen.

Leo Eggelte 23-04-2021

Ik kan alleen zeggen dat ik deze winkel en het personeel als zeer behulpzaam en vriendelijk heb ervaren. Een verademing 👍

Patricia kizewski 23-04-2021

Had een fornuis besteld ,werd netjes gebeld dat de levering toch iets langer duurde dat vond ik een plus punt gebeurd niet vaak als je online wat besteld en het kan langer duren dat je daar dan over wordt gebeld,en hun site is super alles wordt netjes omschreven voldoende product informatie dus van mij uit is een aanrader

Ikke 23-04-2021

Ik ben tevreden over alles van EP. Ik vond het fijn dat ik in 3 termijnbetalingen kon betalen, levering was snel, product was netjes afgeleverd en ik ben heel blij met mijn aankoop. Super winkel...

Ingrid kok-wals 23-04-2021

Goede website, super service, vriendelijk personeel en snelle bezorging 👍🏻👍🏻👍🏻

Jan van A. 23-04-2021

De bestelling die ik gedaan heb werd netjes via de mail bevestigd. Daarna ben ik gebeld over de levertijd en toen het apparaat binnen was ook nog eens gebeld. Bij het afhalen werd ik vriendelijk geholpen.

Marsha 23-04-2021

Wij komen regelmatig bij EP voor o.a. onze nieuwe inductie met afzuigkap geïntegreerd, vriezer, wasmachine etc. Je wordt er altijd persoonlijk geholpen en hier hebben ze echt tijd voor je. Alle informatie/voor en nadelen worden altijd duidelijk besproken zodat je de juiste keuze kan maken. Top service dus!

Ben Wiggermans 23-04-2021

Na het aanschaffen van een stoomoven uit de Siemens iq700 serie, toch een magnetron willen hebben, ga maar eens zoeken.
Blij dat EP (beerepoot) het voorwerk heeft gedaan.
Mijn wensen aangegeven en vervolgens per mail én later telefonisch deskundig advies verkregen.
Hier geen dozenschuivers, wel Elektronic Partners.
Voor ons al een flink aantal jaar het adres voor service en kwaliteit.

Martijn 23-04-2021

Via Internet droger aangeschaft. Opdracht geplaatst in het weekend, maandagmorgen al direct een belletje van EP over wanneer de levering plaats zou vinden. Super vriendelijk personeel. Aanrader!!