EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob van Hamersveld 14-06-2021

Snel contact, zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Snelle bezorgafspraak kunnen maken door meedenken van de eigenaar. Vervolgens keurig op de hoogte gehouden van over het tijdstip van leveren. Oude apparatuur netjes meegenomen.
Zeker een winkel om nogmaals te bezoeken.

Martin 13-06-2021

Gekozen wegens goede prijs-kwaliteitsverhouding . Overzichtelijke en makkelijk toegankelijke site.
Vriendelijk en hulpvaardig personeel, zowel aan de telefoon als bij 🚚.
Alleen kon de, op de site beloofde, levering binnen 24/48 uur helaas niet waargemaakt worden🥴
Officiele reactie van EP.nl 14-06-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen dat u ons als prettig heeft ervaren. Wat betreft levering, als het een levering is vanuit DHL dan hebben wij geen invloed op levertijd en sortering.
Als het een levering is vanuit een EP:Winkel, dan kan dit te maken hebben met levering vanuit de leverancier. Ik verzoek u vriendelijk eventueel een mail te sturen naar de klantenservice, dan kijk ik dit graag voor u na.
EP:Klantenservice

Lezu 13-06-2021

Binnen een uur de bestelling persoonlijk thuisgebracht, top service! Lag op de route van de verkoper dus geen probleem om het langs te brengen.

korrie 13-06-2021

Prima shop, goeie communicatie en snelle levering. Koop bij je lokale ondernemer ipv grote webshops die door hedgefondsen oneerlijk de lokale ondernemers de nek omdraait. Dezelfde prijs, maar betere service en garantie afhandeling!

Jerom 13-06-2021

Vlotte afhandeling van de bestelling, en de persoonlijke afhandeling voor de bezorging was top!!

R. Hendriks 13-06-2021

EP, heeft een klantvriendelijke site en prijs / kwaliteitsverhouding is prima. Afwikkeling van bezorgen en of retour is perfect.

Albert 13-06-2021

Ruime keuze online, en levering via plaatselijke EP winkel, goeie combinatie.

chris 13-06-2021

Altijd eerlijk advies en leuke aanbiedingen.
Keuring thuis bezorgd op het van te voren afgesproken tijdstip

M. Wiercx 13-06-2021

Afgelopen twee weken bij EP Rickelman in Boxtel wasmachine en TV plus wat toebehoren aangeschaft. Fijn personeel, super service. Aangesloten en geïnstalleerd.

Mathilde 13-06-2021

vriendelijke vrolijke en correcte mannen die de wasmachine komen plaatsen en de oude meenemen.

Terwispel 13-06-2021

We zochten een zwarte Amerikaanse koelkast.
Bestelt en binnen 3 werkdagen geleverd.
Top levering.

Sjan 12-06-2021

Online aankoop via Expert. Super geregeld en in goed overleg netjes bezorgd

10-6 12-06-2021

Alles netjes zoals afgesproken prima bezorging,netjes prima meneer aardig en beleefd

Aniel 12-06-2021

Deze winkel is echt een aanrader ze zijn zeer vriendelijk en deskundig.
De bestelling veliep zeer goed en het bezorgen was uitstekend.

Lucinda 12-06-2021

Ze zijn heel vriendelijk en garantie is super goed snelle levering chauffeur was heel aardig die het bracht

Koen 12-06-2021

Voor de hete zomer dagen een mobiele air bestelt. Deze werd erg snel geleverd en ik werd zelfs gebelt met de bezorgtijd. Helemaal compleet en werkt erg goed. De volgende keer bestel ik weet bij EP.

Daan 12-06-2021

Online besteld en door de plaatselijke EP gebracht en geïnstalleerd.
Blij mee!

Paul 11-06-2021

Prima winkel, zowel online als fysiek.
Op vrijdagmiddag bij de EP winkel langs geweest voor een nieuwe printer, echter deze winkel van EP had geen printers.
Normaal kopen wij bij de EP winkel al onze elektrische apparaten voor in huis, van TV tot wasmachine met prima service en kwaliteit.
Gelijk via de site van EP een printer naar keuze besteld, binnen 24 uur stond deze al aangesloten en wel bij ons thuis.
Helemaal Top.

Wies Naessens 11-06-2021

Kopen al jarenlang al onze electrische apparaten bij Tol in IJmuiden. Service is super en we hebben nooit klachten gehad.

Van der heiden 11-06-2021

Goede service en snel geleverd.
Werdt netjes gebeld voor een bezorg afspraak te maken en de bezorger was ruim optijd om hem af te leveren.
Ik zal hier zeker nog wat bestellen

K.Eilander 11-06-2021

Via kieskeurig bij EP terecht gekomen. Hebben een prima service gegeven, en een hele goede uitleg over het product. En het zijn ook nog eens hele aardige mensen.

Ilias 11-06-2021

Vriendelijk en goed personeel. Leggen alles duidelijk uit en zijn zeer behulpzaam.

Arno 11-06-2021

Geweldig na telefonisch contact en aanbeveling door derden.over de winkel kan Ik niet oordelen door corona, maar ervaring met de website kan het niet anders dan goed zijn service binnen 24uurgeweldig

Schutte 11-06-2021

Tijdens het telefonisch contact voor het afspreken van de afleverdatum van de koelkast, werden direct alle bijzonderheden doorgenomen. Het gehele proces van aankoop tot aflevering verliep hierdoor perfect. Top service!

John 10-06-2021

In de winkel werdt ik goed geholpen goede uitleg. Kon de tv gelijk meenemen.