EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1658 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danny 31-05-2021

Na telefonisch contact ben ik super goed geholpen en had de Sonos Beam perfect optijd ontvangen .
Super service

An 31-05-2021

Via internet een Dyson stofzuiger besteld en afgehaald in Rotterdam. Zeer vriendelijke man die ons hielp ook nog 2 extra dingen erbij gekregen! Dus voor ons was het een hele fijne aankoop.

Cees 31-05-2021

Is eigenlijk onze eerste aankoop bij deze winkel. Heb deze keus gemaakt omdat wij bij problemen graag een mondeling aanspreekpunt hebben.
De afhandeling ging keurig.De tv werd netjes bij de auto gebracht en ingeladen. Voor de rest nog weinig ervaring met deze elektronica zaak

Isa 31-05-2021

Super service!!
Ik ben heel goed geholpen.
Als gevolg van de corona pandemie liep mijn online bestelling niet zoals het had gemoeten. EP Stevens heeft vriendelijk en klantgericht gehandeld en mij keurig geholpen en voorzien van een mooie wasmachine.
Nogmaals bedankt voor de top sevrice!

Cologne heino 31-05-2021

Voor een zeer goede prijs een Siemens gekocht. En deze was binnen no time afgeleverd. Waarbij de bezorger iemand van de winkel was. Uitermate aardig en gaf goede uitleg.

Mirella Wessel - Janszen 31-05-2021

Altijd klantgericht. Zij denken met je mee. EP TOL staat al jaren bekend om de goede service.

Jan uit Steenbergen 31-05-2021

goed stijlvol overzichtelijk , vriendelijk , deskundig te woord gestaan en inlevend

Meryam 31-05-2021

Ik heb wastoren besteld. Het was heel makkelijk in elkaar te zitten. Het heeft mijn bad kamer ook mooier gemaakt en het is echt goeie kwaliteit.
Bezorger was zo vriendelijk en droeg en brede glimlach. Daar word ik echt vrolijk van. Bedankt voor alles.

HendrikJan 30-05-2021

Wij wilden voor onze dochter (gehandicapt) een televisie met ingebouwde dvd kopen, kwamen die tegen op de site van EP.
Zaterdag voor Pinksteren online besteld en Woensdag werd het thuis bezorgd. Vriendelijke pakketbezorger, goed verpakt en alles zat erbij. EP wordt door ons dan ook heel goed beoordeeld!

Ria 30-05-2021

Werd keurig op tijd geleverd.Het apparaat werkt prima.En een goede prijs voor de kwaliteit.

ed 30-05-2021

we worden altijd prima geholpen door EP klaver Obdam dus zijn heel tevreden

Een tevreden klant 30-05-2021

Voor het eerst een koelkast gekocht de reden was de prijs en de mogelijkheden van betalen goede service en binnen een dag in huis mits op voorraad natuurlijk een aanrader dat zeker

Hélène Schreurs 30-05-2021

Zeer slechte zaak! Veel moeten bellen om uiteindelijk mijn bestelling in huis te krijgen zoals ik online afgesproken had. Ze zeggen dat ze terugbellen maar doen dit uiteindelijk niet. Je moet stevig in je schoenen staan om met deze zaak zaken te doen! Ik zal jullie zaak dan ook bij niemand aanprijzen!
Officiele reactie van EP.nl 31-05-2021

Geachte mevrouw Schreurs
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat uw order is gelopen via een van onze EP:Ondernemers. Deze EP:Ondernemer zal zo goed als altijd zijn consumenten tijdig informeren, heeft u het ook bespreekbaar gemaakt met hen? Zo niet, dan adviseer ik u vooral alsnog in gesprek te gaan met hen, ik zal hen ook uw melding mailen.
EP:Klantenservice

Alexandria da Silva 30-05-2021

Breed assortiment, goede en snelle service! Ik moest onverwachts ergens zijn op de leverdag en het was geen probleem het voor die tijd te bezorgen. Ook woon ik in een smal houten pand en ze hebben het toch naar boven gekregen ondanks het zo smal was.
Heb de vaatwasser ook aan laten sluiten ze waren snel klaar en hij werkt goed. Kreeg goede instructies en ik ben er bij mee

E.Oosting 29-05-2021

Het bestelproces was makkelijk, de website duidelijk en de levering vlot en goed geleverd. We hadden prijzen vergeleken met andere leveranciers en EP had de beste deal èn gratis verzending. Niks meer aan doen.

B&B Holset 70 Lemiers 29-05-2021

EP Zijlstra bood mij super service aan. Ik kreeg mijn online bestelling binnen 2 dagen geplaatst en ik merkte dat ik het verkeerde model wasmachine had besteld....... ik dacht? wat nu...... gebeld met EP en zij bevestigde mij dat dit geen enkel probleem was en 2 dagen later gratis omgeruild en geïnstalleerd.

Dit noem ik toch Super gedaan EP de jongens een fooitje gegeven om een lekkere vlaai te kopen.

Smakelijk EP dat hebben jullie verdiend.

Tot een volgende Keer.

Groetjes van een tevreden klant.

Haci 29-05-2021

Het was heel fijn om bij EP te shoppen!
Klantenservice is goed bereikbaar en heel vriendelijk..
Ze helpen je met al je vragen:)
Ik zou zo weer op deze webshop bestellen.

Herman Leppers 29-05-2021

De webshop is handig in gebruik door de filters en de cashback actie heeft de doorslag gegeven mbt tot overgaan tot de koop.
Afrekenen is goed geregeld via het praktische menu.

Karin 29-05-2021

Ik werd netjes gebeld dat mijn artikel besteld is en met 1-2 dagen bij EP binnen zou komen en dan gebeld zou worden voor levering. Idd 2 dagen later gebeld en netjes zelfde dag thuis geleverd.

M&J 28-05-2021

Ik vindt het een fijne winkel en vriendelijk personeel. Wij hebben hier al meerdere producten vandaan

Esther 28-05-2021

Prima service! Gebeld door een vriendelijke dame om afspraken te maken over de levering, helder over wat ik kon verwachten. De bezorger was eerder dan afgesproken in de buurt en kwam vragen of het al uit kwam. Alles netjes geïnstalleerd en goede instructies over in gebruik name. Tevreden over het geleverde product (koel/vries combi)!

B van schaik 28-05-2021

Bewust bij een winkel in de regio gekocht goede bezorging netjes voor mij aar boven gebracht

Jansen 28-05-2021

Vriendelijke mensen de wasmachine goed gebrachte en mooi op tijd en een goede prijs goede zaak

Teun 27-05-2021

Makkelijke site om te bestellen scherpe prijzen en snel geleverd TOP!!!!!!!!!

EP: winkel Rosies Veendam 27-05-2021

Overzichtelijke om te shoppen ,leuke prijzen , de uitgezochte in dit geval een vaatwasser sprak mij aan door de reviews aan