EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jalien 26-12-2021

Zeer vlotte uitlevering. De volgende dag kunnen ophalen na een telefoontje dat het binnen was.
Bij ophalen prettig geholpen en behulpzaam.
Positieve ervaring

Poppe 26-12-2021

Tablet gekocht voor mijn dochter keurig voor kerst nog bezorgd en ook voor de laagste prijs.

Anna Haverlach 26-12-2021

Heb online besteld en was keurig verzorgd en de verpakking zag er netjes uit

Debs KG 26-12-2021

Kende de webshop eerder niet. Kwam via Google op de site. Zag al snel dat het concurrerende prijzen had. Kon goed de producten vinden en vergelijken. En na bestelling was er een vlotte levering en goed verpakt... Gewoon een prettige webshop! Zal hier zeker nog eens bestellen :-)

Jan Ploeger 26-12-2021

Goede beschrijving van het product. Duidelijk en snelle levering. Volgende keer zeker weer!

Davy 25-12-2021

Super shop.
Goede prijzen.
Alles duidelijk omschreven.
Zou iedereen ep.nl aan raden

Jans 25-12-2021

Het artikel dat ik besteld had werd de volgende dag geleverd. De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Volgende keer bestel ik weer bij EP. Toppers.

hh 25-12-2021

De tv is precies zo als op de webshop.,goede kwaliteit en was binnen 1 dag geleverd, goede service,goed op de hoogte gehouden.
Zeer tevreden!

Estathis 25-12-2021

Ik vond een interessante review van een TV op Kieskeurig, EP had de meest voordelige prijs voor dit toestel. De webshhop was makkelijk te navigeren. Levering was prompt.

CA 25-12-2021

ging allemaal vlot keuze genoeg en vlotte levering ruime keuze op site prijs ook ok

Ton 25-12-2021

Top winkel, goede service en personeel met vakkennis. Was nu in lockdown niet mogelijk de winkel fysiek te bezoeken maar prima thuisbezorgd.

Braaksma 25-12-2021

In de reclamefolder van EP Terpstra zag ik een mooie Philips TAS5505 staan. Door de lockdown via de website besteld en in de winkel afgehaald in het centrum van Dokkum. De winkel is makkelijk bereikbaar, genoeg parkeergelegenheden in de buurt. Vriendelijk geholpen door de medewerker in de winkel. In de winkel stond alles netjes klaar. Het bestellen en afhalen werkte erg goed, ik ben zeer tevreden over de snelheid hiervan. De speaker van Philips bevalt erg goed, goed geluid en makkelijk te bedienen.

GerwinNL 25-12-2021

EP:Zwolle Zuid. Vriendelijke deskundige adviseur (geen irritante verkoper dus). Prijs in de winkel is vergelijkbaar met wat je op internet vindt (dus eigenlijk goedkoper want persoonlijk advies) dan internet discounters.
Plaatsingsafspraak gemaakt en netjes geplaatst.

Brian 25-12-2021

Woensdag een Harman Kardon subwoofer besteld. Vervolgens had ik de bestelling donderdag al in huis.
Netjes te woord gestaan aan de telefoon, waarbij de vragen ook netjes beantwoord werden.
Super service! Zeker een aanrader om daar voortaan apparatuur te gaan bestellen.

Gerard 25-12-2021

Perfecte service en klantvriendelijkheid!!
Goede en tijdige bezorging!
Heel tevreden .

jan moska 25-12-2021

ondanks de drukte toch nog op tijd geleverd het is een kerst geschenk dank u wel

EPBoelaars Rotterdam 25-12-2021

Over alle aankopen tot nu ben ik heel tevreden met het product en de medewerkers.

H.satilmis 25-12-2021

Hoi

Ik heb laast een tv gekocht voor de slaapkamer top medewerker vooral **** heel klant vriendelijk.

ga zo door heren

LB 25-12-2021

Duidelijke website daarbij goede beschrijving van het artikel en snelle levering.

Jan 25-12-2021

hallo , ik heb voor deze shop gekozen ivm. de corona maatregelen ,normaal koop ik al mijn artikelen altijd bij EP Rosies in Veendam maar deze was nu gesloten ivm. de corona maatregelen .Altijd zeer goede service en vriendelijk personeel bij EP.De bestelling was goed duidelijk ook voor iemand die normaal altijd in de zaak koopt.De verzending was netjes op tijd aangezien we toch rondom de kerstdagen zitten.ik beveel EP ten zeer ste aan .gr Jan

Gerda 25-12-2021

Prima assortiment beschikbaar bij de lokale winkelier en goede service voor klanten.

M. Versteeg 24-12-2021

Zeer snelle levering en uitstekende klantenservice.
Ik ben uiterst te vreden.

Maria 24-12-2021

Dit was een geweldige aanbieding super goed en bekend merk een snelle levering en precies wat we zochten niks op EP aan te merken

Amar 24-12-2021

Denken goed met je mee en komen met goede alternatieven. Klantvriendelijk. Zelfs contact op zondag.

Jos Markus 24-12-2021

Snelle levering, voor de juiste prijs. Berzorger was vriendelijk en correct.