EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nick 21-11-2021

Goede actie op de Hue lampen. Zat er langer op te azen dus toen de aanbieding kwam was het een no-brainer. Makkelijk bestelproces en snel bezorgd. Niks aan te merken dus.

Paul 21-11-2021

Winkel is erg klant gericht met een persoonlijke benadering mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Shieke 21-11-2021

Hele goeie service en erg klantvriendelijk, na bestelling direct telefonisch benaderd voor de juiste afhandeling en bezorging. Ik ben zeer tevreden !!

Maarten 21-11-2021

Prima service! EP geeft voldoende informatie te over het product én volgende dag verzonden!

Peter 20-11-2021

Waren aantal zeer nette Philips Hue deals! Uiteraard een aantal besteld, en werden weer zeer snel geleverd.

Prima winkel, mooie deals, snelle levering!!

EdwinP 20-11-2021

Simpel en snel. Binnen enkele klikken van winkelmand afgerekend en snel in huis!

Slot 20-11-2021

Al jaren klant bij EP Kuik. Waar service ook nog echt service is. Iets aan vervanging toe, dan gaan we naar Kuik Hollandscheveld

Willy 20-11-2021

Gekozen voor ËP Beesd. Al eerder goede ervaringen mee. Vriendelijke mensen, prima service.

Hermien 20-11-2021

On-line een stofzuiger gekocht bij EP. De volgende dag al bezorgd, snelle levering dus. Ben heel tevreden.

Nancy Jacobs 20-11-2021

Ondanks de drukte in de winkel werd ik heel netjes telefonisch geholpen, droger werd netjes op z’n plek gezet en kreeg ook nog advies! Superbedankt, als ik weer iets nodig heb zal ik zeker bij jullie kijken!

Lianne 20-11-2021

De installatie van de door mij bestelde gaskookplaat is snel en vakkundig verlopen. en helemaal tevreden. Het enige minpunt dat ik noemen moet heeft niets te maken met van Houwelingen zelf, maar met de website van EP. Tijdens het bestellingsproces een afspraak gemaakt voor installatie, product zou op zijn voorraad. Dit bleek echter niet het geval, met van Houwelingen een andere afspraak moeten maken. Niets ten nadele van van Houwelingen, hun service was prima.

Laura 20-11-2021

Duidelijke website, voldoende keuze, makkelijk te bestellen en daarna zelfs een belletje ontvangen over de precieze levertijd. De mannen die het kwamen brengen en aansluiten waren heel spontaan en vriendelijk en echt niet te beroerd om dingen te doen die niet afgesproken waren. Toppie!

Cindy 19-11-2021

Zeer tevreden over de website, duidelijk en overzichtelijk. Tevens een snelle levering. Komt beloftes na. Goed bereikbaar.

Jolanda 19-11-2021

Ik had extra 30 euro betaald om de wasmachine te installeren en op zijn plek te zetten. Jammer genoeg waren de poten van de wasmachine niet geborgd en de waterslang was niet goed aangesloten waardoor het lekte
Officiele reactie van EP.nl 22-11-2021

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft u hier over al contact opgenomen met de leverende partij? Anders adviseer ik u dat alsnog te doen. U kunt ook een mail sturen naar klantenservice@ep.nl met uw postcode, dan kijk ik graag met u mee!
EP:Klantenservice

Susan 19-11-2021

Via internet op de eshop gekomen makkelijk te bestellen en alles duidelijk. Zelfs voor ouderen mensen . Toch ook heel belangrijk. Bestelling was erg snel geleverd.

David 19-11-2021

Goede en snelle service van EP. Heb meerdere items aangeschaft in een tijd van een paar weken.

Vincent 19-11-2021

Ik kan kort zijn, top service en top advies! Ik koop hier al jaren. Soms iets duurder dan de grotere partijen maar aandacht is het meeste waard!
Snelle bezorging.

Birgit 18-11-2021

Normaliter doen wij in de winkel zelf onze inkopen omdat we daar altijd goed geholpen worden. Mijn zwager keek op de site waarnaar wij zochten en toen hebben we het maar gelijk besteld, dat ging heel makkelijk.
De levering was netjes op tijd, goed verpakt en een vriendelijke bezorger.
Alles werkt uitstekend en ik ben er erg blij mee.

Fidan 18-11-2021

WAARDELOZE SERVICE PRODUCT WAR NIET DEUGT KAN JE ZELF 40 EURO BETALEN VOOR OPHALEN DUS MENSEN KOOP HIER NIETS
Officiele reactie van EP.nl 19-11-2021

Nog een aanvulling, de televisie die meneer wil terugsturen is technisch helemaal in orde. Het ging om de voet die niet goed zat, daar wilden wij uiteraard bij helpen, maar daar ging meneer niet verder op in.

Officiele reactie van EP.nl 18-11-2021

Geachte heer Fidan,

Hartelijk dank voor uw feedback. U bent akkoord gegaan met de retourvoorwaarden op onze site. Daar staat dat u inderdaad 40 euro betaald voor het afhalen van een product wat u retour wil sturen. Daar bent u het duidelijk niet mee eens, dat mag, maar de voorwaarden zijn er.
EP:Klantenservice

Officiele reactie van EP.nl 18-11-2021

In het geval van deze review gaat het om een televisie, op onze site staan hier duidelijk de voorwaarden over.

F.Stigter 18-11-2021

Naast een wasautomaat, nu ook een warmtepompdroger aangeschaft bij EP Schalwijk IJsselstein, Mooi design, makkelijk in gebruik een stuk zuiniger, droog uitstekend , super gebruiksvriendelijk, leveren top, behulpzaam personeel in de winkel,

Mark 18-11-2021

Bij geeneen winkel op voorraad, maar bij EP wel. Ik dacht eerst nog hoe kan dat, maar super snel geleverd en prima printer

Michelle 18-11-2021

Hele fijne shop. Volgende dag gebeld of de afmetingen juist waren van de kookplaat en wanneer het beste uitkwam kwa levering. Dag voor levering weer gebeld. Dat ze het de volgende dag zouden leveren. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

ANAND 18-11-2021

Was op zoek naar een printer, enige site met de juiste printer en afgeprijsd.Bestelling goed kunnen plaatsen, duidelijke web site. Snel geleverd.

H.S 17-11-2021

Correcte levering nette prijs en wat ook wel prettig is dat er een lokale service winkel aan de bestelling gekoppeld word.
Ook het betalen via in3 was een fijne optie.

Brigitte Terlouw-Braun 17-11-2021

We hebben via EP een Dyson steelstofzuiger aangeschaft. Zijn super tevreden met de stofzuiger. Wat een mooie en fijne stofzuiger. De levering verliep vlekkeloos en snel. Eenvoudig en overzichtelijk online besteld.