EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hennie 11-11-2021

Heb een combimagnetron online gekocht,werd door de ep winkel gebeld als het wel de goede magnetron was,want het was een hele kleine ben een vrouw op leeftijd en had het dus niet goed gedaan had helemaal verkeerd gekomen. Vond het geweldig dat ep daar op waarschuwde hebben ze mij geholpen met een andere uit te zoeken.vond dit een gweldigH

Griet 10-11-2021

Een heel mooie, ruime winkel. Ook leuk dat er servies en kookboeken te vinden zijn. Vriendelijk personeel. Ik werd geholpen door een nieuwe ster die het prima deed. Printer online besteld en dezelfde dag opgehaald. Alles zonder problemen.

Danique Timmermans 10-11-2021

Was- droogcombinatie, koffiezetapparaat en stofzuiger gekocht. Snelle en goede service!

Albert 10-11-2021

Goede overzichtelijke site ,
De firma van Benthem uit Groesbeek heeft de tv bezorgt en aangesloten ,uitstekende service.

WH10 10-11-2021

De site heeft een gemakkelijk zoekproces met veel keus. Gelukkig waren er ook eenvoudige magnetrons zonder poespas. De magnetron is snel geleverd.

anita 10-11-2021

EP Beerepoot, goede service , man kwam op afgesproken tijd oven brengen en was vriendelijk.

Denise 10-11-2021

Nieuwe tv thuis laten bezorgen. Ik werd een paar dagen van tevoren gebeld met de vraag of mijn voorkeur uitging voor de ochtend of middag. En de mannen die het bij me hebben bezorgt hebben die ook netjes in de woonkamer gezet. Al met al een goede ervaring

Keukenprinsesje 09-11-2021

Ik had een kookplaat + afzuigkap aangeschaft via E.P. online. Toen men het kwam bezorgen bleek dit niet het goed te zijn. Kon de bestelde artikelen retour doen en reeg hierna in de winkel duidelijke informatie over wat ik dan wel nodig had. Binnenkort wordt het één en ander aangesloten door E.P. bij me thuis. Geweldige service dus!

mat 09-11-2021

ep was de enigste in nederland die mijn aankoop op voorraad had, bij andere aanbieders was bijna overal een wachttijd van mienemaal 4 weken en het werd ook binnen 3 dagen geleverd,ik had nog nooit van ep gehoord,heb ook met hun gebeld of het daadwerkelijk snel geleverd kon worden . ik dacht eerst ja dat zal wel , maar tot mijn verrassing toch op de af gesproken tijd,ben heel tevreden en aangenaam verast.

ZEZIMA 09-11-2021

Een nieuwe vriezer gekocht bij EP Beerepoot in Hoorn van het merk Liebherr.
De bezorging was netjes op tijd.
Had inclusief op de plek zetten en aansluiten erbij gekocht.
De vriezer werd in doos naar de tweede verdieping getild.
In doos zodat het apparaat en de trap of muren niet zouden beschadigen.
Geheel schadevrij op de plek gezet op zolder en aangesloten.
Uitleg gehad en in bedrijf gesteld.
Zeer tevreden over het bezorgteam.

Dennis 08-11-2021

Duidelijke website met juiste actueele voorraad Snel geleverd , direct telefonisch contact . Super service

natasja 08-11-2021

makkelijk te vinden, je kan in termijnen betalen, en een personeelslid belde ons dat hij bij ons in de buurt woont en dus de televisie zelf kwam brengen ipv drie dagen te laten bezorgen echt super fijn

Sabrina 08-11-2021

Goedkope koopjes qua elektriciteit. Veel korting, dus als ik een nieuwe wasmachine of koelkast nodig heb, weet ik waar ik moet zijn. We hebben namelijk een goedkope mooi laptop kunnen scoren. Hier blij mee:)

Rita Mos 08-11-2021

Snelle,eerlijke en adequate antwoorden. De winkel heeft een open karakter, waardoor je snel even kunt kijken.

ZEZIMA 08-11-2021

Geheel naar wens verlopen, de droger van Zanussi is een hele verbetering van wat we eerder als droger hadden.

Marian 08-11-2021

Ik hou van EP.nl omdat het alle assortimenten omvat (van middenkwaliteit tot premium), vriendelijke mensen, een goed bezorgsysteem en altijd nieuwe aanbiedingen. Ik heb goede ervaringen met een Beko wasmachine (installatie, oude recyclen) en je kunt ook in 3 termijnen betalen met IN3 pay. Ik raad deze jongens aan :)

Lydia pluijgers 07-11-2021

Een fijne webshop met goede afspraken.
En super geholpen door medewerker en goede afspraak over de bezorging.

Dirk 07-11-2021

Makkelijke website . Bestelling snel geleverd . doen wat ze beloven. Was de goedkoopste site waar het te koop was dus vandaar hier gekocht.

Klant uit Berkel en Rodenrijs 07-11-2021

Snelle service en ik werd per telefoon en email op de hogte gehouden van de leverdatum.

Hendrik 07-11-2021

Slechte service!
Ze kwamen een droger leveren en zouden er 2 mee terug nemen. Helaas hebben ze er geen 1 mee terug genomen. Als je dan belt nemen ze niet meermin en drukken ze je weg zonde.
Officiele reactie van EP.nl 08-11-2021

Geachte Hendrik,

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit lijkt me een winkellevering, ik zou u adviseren met de winkel contact op te nemen, als dit de afspraak is met hen, zou ik hen dit alsnog vragen af te handelen.
EP:Klantenservice

*** 07-11-2021

Online afzuigkap besteld en ik kon hem na 2 dagen ophalen bij de winkel waar ik zelf voor gekozen had.
Kreeg telefoontje dat ze besteld hadden en nogmaals telefoontje dat hij binnen was. Werd voor mij in de auto geplaatst. Betalen kan achteraf zonder extra kosten.

Harriek 07-11-2021

Prachtige nieuwe winkel.prima service.
Makkelijk online bestellen en daarna ophalen in de winkel op een door jezelf gekozen moment.

Yvonne van Leeuwen 06-11-2021

Goed advies bij keuze product en keurige installatie. Hebben er echt verstand van.

Trudy pit 06-11-2021

Zeer vriendelijk personeel en een heel goede service.
Zijn altijd bereid te helpen, of het zoeken naar een goede oplossing.

peter 05-11-2021

was snel gevonden en zo goed gedaan was niet moeilijk om te vinden bedankt voor de goede hulp