EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lisa 21-06-2021

Via de site een airco besteld om op te halen. In de winkel was de airco al gereserveerd. Personeel heeft er toch voor gezorgd dat we de betreffende airco konden meenemen! Heel erg fijn, goede service!

Arie 21-06-2021

Ik heb via internet een stofzuiger gekocht. Ik zocht een bepaald model en deze zou de volgende dag bezorgd worden. Ik heb daarom speciaal voor deze EP gekozen. Na een aantal telefoontjes met de winkel waar ik deze besteld had en het hoofdkantoor werd een ding vooral duidelijk. De winkels van EP bezorgen liever niet thuis. Ze zijn daar ook niet op ingesteld. Ik woonde te ver weg. En ze kwamen nooit bij mij in de buurt. Maar ik woon hooguit 25 km van de winkel vandaan. Daarbij kan heel Nederland via internet bij EP bestellen. Uiteindelijk heeft een winkelmedewerker 9 dagen later de stofzuiger aan huis bezorgd. Hij was het duidelijk niet eens met de gang van zaken. Hij vond het niet eens nodig ons te begroeten. En zat al in de auto voordat wij onze oude stofzuiger mee konden geven. Iets wat ze ook op internet aangeven als service.

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Graag verzoek ik u een mail te sturen naar klantenservice@ep.nl met hierin uw ordergegevens. Ik kijk dan graag waar een en ander niet vlekkeloos lijkt te zijn verlopen.

Schrunnie 21-06-2021

Een fijne winkel met zeer goede service. Of je nu komt voor een lampje, ventilator of wasmachine, men neemt alle tijd voor je. Ik kom bij EP stevens te s Gravenzande. Enige tijd geleden een Siemens wasmachine gekocht. Deze werd netjes afgeleverd en aangesloten terwijl er ook nog een droger op de wasmachine geplaatst moest worden.
Pas een ventilator, ook wee alle hulp. Ik kan hen echt aanbevelen!

S.P.C. Vof 21-06-2021

Telefonisch contact was goed, de gekochte wasmachine is goed, maar de levering door de chauffeur is een dikke min. Deze chauffeur parkeer de vrachtwagen midden op de weg zodat er geen ene auto meer door kon, terwijl wij speciaal een grote los en laadplaats hebben waar een 20 meter wagen zelfs helemaal op kan. De ontvangen mail waarin staat dat de machine omstreeks 14:57 geleverd zou worden klopte ook niet, want het was ruim een uur later voordat de chauffeur zich melde, en van vriendelijkheid had die ook niet gehoord. Het ergste was nog dat de chauffeur helemaal vanaf waar de wagen midden op de weg stond met de steekwagen met de wasmachine erop naar de ontvangst deur kwam lopen, terwijl als hij de vrachtwagen gewoon op onze laad en losplaats had gezet de machine zo bij ons van zijn laadklep neer had kunnen zetten. Nu snap ik waarom die te laat was want als die overal +/- 60 meter gaat lopen terwijl het in twee meter kan, ja ............. dit geeft te denken.
MAAR DE MACHINE IS GOED.

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, ik heb u een persoonlijke mail gestuurd.

Jan 21-06-2021

Jammer dat op de website stond dat de wasmachine binnen 1-3 dagen geleverd kon worden. Was dus op voorraad. Later na telefonscjh contact bleek dit langer dan een week te zijn. Verdomd lastig.
Officiele reactie van EP.nl 22-06-2021

Geachte heer B,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw order is geleverd door een van onze EP:Winkels. We hebben helaas te maken nog met moeizame belevering vanuit leveranciers, en ik vrees dat uw order hierdoor later werd geleverd dan de winkel ook zou wensen. Daarnaast kan het ook nog gebeuren dat er meer machines zijn verkocht dan werkelijk op voorraad bleken te zijn, dat is vervelend maar kan helaas gebeuren. Ik heb uw bericht in ieder geval ook doorgestuurd naar de winkel.

Pille3221 21-06-2021

Kortom zeer tevreden! Graag weer! Een beetje vertraging in de levering (geen fout met EP) maar altijd leuk contact per mail en voldoende informatie!

EP on line shop 21-06-2021

Ik heb gekozen voor EP omdat ik op zoek was naar een Dyson. Info op de site was was en helder en vooral de snelle levering van 1 dag was voor mij de belangrijkste reden om voor EP te kiezen.

Ramona 21-06-2021

Namens onze honden heel veel dank!
Wij moesten snel een vriezer hebben omdat onze honden in verband met allergie over moesten op KVV.
Bij EP Zijlstra een mooie aanbieding gevonden, snel en makkelijk besteld en de dag erna geleverd.
Nou niet dus, vandaag besteld is vandaag geleverd!
Wat een service, om 17.45 besteld en om 18.30 door de eigenaar zelf afgeleverd na een telefoontje. Want hij kwam zo ongeveer langs ons huis.
Super service, super vriendelijk en heel meedenken. Mij ziet deze winkel zeker terug!

Wendy 21-06-2021

Fijne overzichtelijk site, duidelijke communicatie tot aan levering en netjes verpakt!

Eddy Swerink 20-06-2021

Zeer prettig bedrijf met vriendelijke mensen. Ze houden je netjes op de hoogte vwb de levering. Ook na een misverstand over lever en factuuradres, werd dit professioneel en erg klantvriendelijk opgelost. Eerst volgende aanschaf gaat zeker via dit bedrijf lopen. Ben zeer tevreden. In dit geval liep het via de winkel in Enter. Sjappoo

M 20-06-2021

Snelle bezorging en vakkundig onze nieuwe wasmachine aangesloten. De heren hebben het apparaat naar het zolder getild en het oude weer mee naar beneden genomen. Klein krasje op de muur achter gelaten, maar dat is detail.

Tim P. 20-06-2021

Vaatwasser aangeschaft. Prettig contact om bezorgafspraak te maken. Goede prijs. Bezorger/monteur netjes op tijd, en aardige kerel. Oude vaatwasser werd netjes meegenomen. Erg te spreken over de algehele service.

Mariëlle 20-06-2021

Geweldige service in zowel de winkel in Schagen als in Hoorn. In Hoorn een Samsung televisie gekocht, thuis laten bezorgen en ophangen. Voorlichting in de winkel was heel goed, bezorgservice keurig, nette mannen en ze werkte snel en netjes.

In Schagen een Black Bastard gekocht, op mijn verzoek en tegen een kleine redelijke bijdrage werd hij vooraf in elkaar gezet zodat hij echt als cadeau voor mijn man geleverd werd. Er bleek een kleine beschadiging aan het deksel, zonder problemen wordt hij nu opgeruimd. Topservice!

O ja, de bbq workshop in Hoorn, gegeven door Danny, is echt een aanrader :-)

Richard evertse 20-06-2021

Prima service denken mee. Aflevering perfect. Veel keuze en Vriendelijke mensen

Jacqueline 20-06-2021

Onlangs een tv en een bastard xl BBQ gekocht, daar moest voor vaderdag nog een bastard lighter bij komen. Goede site en snelle gratis levering!
Top!

Bart b 20-06-2021

Super levering
Super apparaat. Koelt goed.
Energie a+ En stil!!!
Super . Ben er blij
Mee.

Bart van Engelen 20-06-2021

HP laptop via de site besteld. Was erg snel binnen en prachtige laptop, wij zijn er heel blij mee!!!

Rob van der Hoop 20-06-2021

Via internet een inbouw koelkast besteld. Deze was niet voorradig in de winkel maar werd besteld in het centraal magazijn n,.a.v. telefonisch contact. De volgende geleverd en steeds telefonisch contact vanuit de winkel. Top !!!!!!!!!!!!

Michiel 20-06-2021

Inductiefornuis Bosch gekocht via EP. Shop zelf is helemaal ok, helaas was het door EP ingeschakelde installatiebedrijf op z'n zachtst gezegd dramatisch. Uiteindelijk wel allemaal goedgekomen maar fijne aanschaf leverde daardoor hoop extra rompslomp op.

Geachte heer J,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw order is geleverd via onze EP:Ondernemer, EP:Schalkwijk. Zij hebben hun eigen installateurs, ik zal zeker uw feedback doorgeven, natuurlijk heel vervelend voor u!

Robert 20-06-2021

Als ik iets bestel en het is niet op vooraad ,kan ik ook het showroom model krijgen . is al twee keer voorgekomen .
Met heel veel aanbiedingen de goedkoopste . Ipad 2019 . Inductie kookplaat . Tafel model vriezer . wifi Printer.

Talitha 19-06-2021

Snelle levering, goed product. Erg tevreden! Werd van tevoren gebeld om af te spreken op welke dag en Hoelaat ze zouden komen echt top!

Nico 19-06-2021

Super tevreden over EP in Broek op Langedijk ! Personeel is zeer vriendelijk , kundig en hulpvaardig. Geven goede adviezen en " smeren" je niets aan. Dat hebben wij niet 1 X ervaren maar meerdere keren. Daarom komen wij ook graag terug in deze winkel. Je hoeft geen moeite te doen om ergens anders te kopen. Wil je geen gezeur..... dan direct naar EP !!

Hanny 19-06-2021

Besteld omdat het in buurt is en de levertijd tussen de 1 en dagen zou zijn .
Vervolgens duurde het iets langer maar na een telefoontje waarin ik erg netjes gehoord werd is het zo snel als mogelijk was opgelost.
Complimenten!!!

Roy 19-06-2021

Ik had afgesproken om de bestelling zelf op te halen en werd netjes gebeld het moment dat de bestelling er was. Het lukte niet om het grote pakket van de airco in mijn auto te krijgen. De man van de winkel bood aan om achter me aan te rijden. Zo had ik het pakket toch nog op de geplande dag in huis. Ik ben erg tevreden met de klantenservice en met de airco.

g hulzebos 19-06-2021

goede site vriendelijk en deskundige medewerkers ben hier al jaren klant en zal deze zaak zeker aanbevelen