Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1243 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lotte 11-06-2020

Supershop! Telefoon besteld, netjes op tijd in goede staat geleverd. Erg fijne service.

Christa 11-06-2020

Snelle zorgvuldige levering. Belsimpel heeft een duidelijke webshop. Gewoon TOP.

Marlies 11-06-2020

De shop is overzichtelijk ingedeeld, de prijzen zijn goed en de levering lekker vlot. Helemaal top.

F. Weening 11-06-2020

Nette en overzichtelijke webshop. Ze bieden veel variatie en informatie over hun producten. Contact is snel en duidelijk. Net tweemaal iets bij hem besteld en dat is zeker voor herhaling vatbaar!

Cees, Assen 11-06-2020

Samsung A71 (toestel only) besteld bij Belsimpel, heldere website, laagste prijs, volgende dag in huis!

Juliette 11-06-2020

Voor het aankopen van een telefoon zonder abonnement heb ik gekozen voor Belsimpel.nl omdat zij de telefoon als goedkoopste aanboden dankzij een leuke kortingsactie. Wat betreft prijzen is Belsimpel zeker niet de duurste en dat is heel fijn. Dit betekent niet dat de service er onder lijdt; deze was nog steeds uitstekend! Ik had mijn telefoon 's avonds besteld en de volgende ochtend ontving ik 'm al. Alles zat goed in elkaar en het pakketje is netjes en veilig verstuurd. Ik zal absoluut vaker bestellen bij Belsimpel.

Iris 11-06-2020

Ik kies meestal voor belsimpel omdat het de beste prijs/kwaliteit/service verhouding heeft. Laatst merkte ik dat het linker oortje van oortjes die ik van belsimpel had besteld niet meer werkte. Ik ging naar hun website opzoek naar nieuwe en kwam er achter dat ik nog steeds garantie had. Na het simpelweg sturen van een foto van mijn kapote product had ik een nieuw paar op de mat voor ik het door had. Extreem goede service in mijn ogen.

Ellen 11-06-2020

Om 22:45 airpods bestelt op zondag en de volgende dag all in huis. Supersnelle levering

Guido 11-06-2020

Een transparante en gebruiksvriendelijke site waar alle opties goed worden omschreven. Ook is de prijs goed. Levering was ook snel. Zou belsimpel zeker aanraden

Jimmy 11-06-2020

Al meerdere keren een aankoop gedaan bij Belsimpel. Belsimpel zorgt ervoor dat alles zo soepel mogelijk verloopt, goede adviezen en een juiste tijdige verzending. Voor een volgende aankoop ga ik zeker Belsimpel weer gebruiken.

Bas 11-06-2020

Goede informatie, snelle en goede levering, goede service, ws wanneer ik aan nieuwe telefoon toe ben weer hier

AJF 10-06-2020

duidelijke website met goede keuzemogelijkheden. Daardoor kun je een goede keuze maken

GdJ61 10-06-2020

De bestelling van mijn apple airpods is van het begin tot het einde echt goed gegaan.
Binnen een dag heb je je bestelling binnen.

Jonnie 10-06-2020

Ik vond heel goed de behandeling hoe ik ben geholpen en hoe de informatie door werd gegeven was goed

Timmerman 10-06-2020

Op de website en in de uitvoering van bestellingen is alles perfect en snel geregeld. Ook in coronatijd de juiste levertijd als aangegeven op de site.

Rudolf 10-06-2020

Naar aanleiding van mijn review over de slechte afhandeling van de reparatie van mij AirPods, werd ik een dag later benaderd door de klachtenafdeling van Belsimpel. Dit heeft dit alsnog geleid tot een nette afhandeling en past bij de wijze waarop Belsimpel vanaf aankoop van de Airpods heeft geacteerd. Heldere communicatie en goed advies. Ik vind het daarom zeker gepast dit ook te melden. Belsimpel, hartelijk dank!

------------------------------------------------------
Review 9-6-2020:

AirPods 2 gekocht bij Belsimpel. Raakten defect binnen de garantieperiode van 1 jaar. Contact opgenomen met Belsimpel. Ik werd keurig geholpen met advies. Uiteindelijk de AirPods ter reparatie aangeboden. Wat bleek, er was volgens Belsimpel sprake van 'valschade'. We hebben het hier over een product van enkel grammen. Op de AirPods was op wat gebruikerssporen na dan ook helemaal niks vreemds te zien. Daarnaast mag je van een kwaliteitsproduct als Apple verwachten dat deze bestand is tegen normaal ordentelijk gebruik. Ik voelde mij dan ook echt belazerd door de dooddoener 'valschade' en vraag mij af wat er nog meer als argument te gebruiken is om onder de garantie uit te komen. 'Luisterschade'? 'Oplaadschade'?

Esther 10-06-2020

Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Altijd snelle en correcte levering. Ik ben zeer tevreden.

Bert 10-06-2020

Belsimpel kwam als goedkoopste naar voren op vergelijkingssites.
Al verschillende jaren achtereen IPads en IPhones gekocht via Belsimpel.
Alles tot volle tevredenheid. Snelle service want de volgende dag al in huis.
Belsimpel is dus zeer aan te bevelen 👍

Diekhoes 10-06-2020

Snelle levering, goede service. Telefoon klopt met wat aangegeven is op de site

Aleksandrs 10-06-2020

Offers very good prices, fast delivery, everything can be easyly controlled from your account. Description fully corresponds to products. I have used Belsimpel several times, will use it in the future and reccomend to the friends. Fully satisfied!

Coster 10-06-2020

Bestelling ging makkelijk en snel, snelle levering en goed product. duidelijk op de hoogte gehouden van de bestelling

Eva 10-06-2020

De telefoon die ik graag wilde kopen, was overal uitverkocht. Hierover werd door Belsimpel erg duidelijk gecommuniceerd. Hier was de telefoon ook snel weer verkrijgbaar en eenmaal besteld, had ik hem de volgende dag in huis. Goede communicatie en een snelle en nette levering dus.

John van Santen 10-06-2020

Bijzonder attent. Het lijkt wel of je de enige klant bent. Uitstekende begeleiding in het hele proces en het is allemaal heel duidelijk. Bovendien zijn de prijzen van telefoons in een bundel heel erg concurrerend.
Ik heb al meerdere dingen gekocht en bij alles deze zelfde ervaring.

FromDelftbutnotblue 10-06-2020

Prettige webshop. Ruime mogelijkheden om op basis van je wensen een aantal telefoons te selecteren die aan je wensen voldoen.
Vlotte afwikkeling van je bestelling en zeer snel geleverd.

Luis 10-06-2020

When I was looking for airpods to buy I saw that there was an offer from belsimpel, so I ordered them. They were at home next day. I'm so happy with the product and the discount!