Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Philippe Melo 14-05-2021

Altijd een goede ervaring met Belsimpel. Vaak de goedkoopste en ontzettend snel in huis. Nog geen ervaring met de klantenservice, maar ik heb er volle vertrouwen in dat deze ook top is.

Molly 14-05-2021

I'm glad with the product, Samsung Galaxy A31, it is a really good phone, good camera quality too on top of high storage space and operating speed.

Ronald 14-05-2021

snelle levering, probleemloos besteld. Moeder was blij met de seniorentelefoon.

Chavagne 13-05-2021

Goede prijsstelling makkelijk te vinden. Leuk toestelletje. Bedankt en tot de volgende keer.

Bart 13-05-2021

Duidelijk om te zoeken, een goede prijs en een snelle levering. De eerste site die ik bezoek als ik een telefoon zoek.

Lisa 13-05-2021

Zoeken op internet bleef ik steken bij Belsimpel.
De prijs sprak mij aan en ik heb mijn Watch gekocht.
Netjes op tijd bezorgd, wat wil je nog meer.
Heel tevreden.

joan 13-05-2021

goede website om beschikbare telefoons uit te zoeken, daarbij goede beschrijving ( was op zoek naar een CAT telefoon) zeer snel geleverd (volgende dag)

Wim 13-05-2021

Goede communicatie, goed geholpen met overzetten van mijn nummer en snelle levering.

Dorothy 13-05-2021

Na wat rondkijken vond ik de goedkoopste iPhone SE 2020 bij Belsimpel.nl. Aangezien mijn vorige telefoon gestolen is en ik die nog moet afbetalen, schelen die paar tientjes nét voor m'n gevoel. En nu heb ik een rode, de telefoon die ik eigenlijk in eerste instantie al wilde. Het had zo moeten zijn... Haha nee, maar ik ben heel tevreden. Het bestellen werkte eenvoudig en ik had 'm de volgende dag al in huis. Hele fijne telefoon!

Mars 13-05-2021

Overzichtelijk en duidenlijke site. Prima service met gratis verzending. Zeer tevreden

Gilbert 12-05-2021

Mooie en fijne smartwatch voor goede prijs.
Fijn inductief (draadloos) laden.

SK 12-05-2021

Bestellen makkelijk en prijs prima; maar de beloofde ‘vandaag besteld morgen in huis’ is niet gelukt. Wel jammer als het om een verjaardagskado voor je zus gaat. :(

Myrthe 12-05-2021

Levering snel. Helaas kon ik op de aangegeven tijd net niet thuis zijn en dan moet je wel het pakketje zelf ophalen bij een winkel waar het is afgegeven.

SIB 11-05-2021

Al heel vaak bij BelSimpel besteld altijd een correcte en snelle levering. Wat er op de website wordt aangeboden is ook voorradig. Super tevreden, kan het iedereen aanraden om bij Belsimpel te bestellen.

H. Speetjens 11-05-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het goed overzichtelijk is, de beoordelingen over het toestel waar zijn ik heb het hierover de LG Velvet 5G. De bestelling en de levering is top. Het is een eerlijke prijs en het voldoet ruimschoots aan de verwachtingen dat ik een 2e toestel ga bestellen bij Belsimpel voor mijn vriendin.

A. Timmerman 10-05-2021

Uitgekomen op deze site ivm nette prijs voor gewenst toestel. Verder alles prima afgehandeld. (betaling, verzending e.d.)

Ryan 10-05-2021

Deze shop is goed qua kwaliteit en prijsverhouding goed! Nieuwste telefoons en abonnementen. Levering is goed gegaan

Anneloes 10-05-2021

Duidelijke info op website, goede foto's, scherpe prijs. 's Avonds besteld, volgende dag in huis. Super service.

EM Rigter 10-05-2021

heel simpel te bestellen en duidelijk dat is belangrijk en ik kijk ook op kieskeurig en andere sites om te vergelijken

Hans 10-05-2021

Goedkoop en zeer snel bezorgt . Prima I pad , ben dr zeer tevreden mee. Goede prijs/ kwaliteits verhouding

C.M. 10-05-2021

Mijn pakketje werd netjes binnen de tijd die aangegeven was, afgeleverd. het verliep allemaal netjes en soepel

Chr. H. 09-05-2021

Onlangs heb ik 3 aankopen gedaan bij Belsimpel. Te weten een smartphone (Huawei P30 Pro), smartphone (Samsung Galaxy Note 20 Ultra) en tenslotte een koptelefoon (Bose QuietComfort 35 II). Uitgebreide reviews (oa Tweakers) en vergeleken in winkels. Dan is de prijs doorslaggevend en kom ik vaak terecht bij Belsimpel. Snelle levering, prima verpakt. Top!
Ik ben tevreden.

Rian 08-05-2021

Alles was duidelijk en helder. De telefoonhoes werd snel thuisbezorgd. Het is een mooie, praktische telefoonhoes met vakjes er in voor betaalkaarten etc.

Gert 08-05-2021

Op basis van ervaringen in ons gezin nu ook opnieuw niet teleurgesteld. Belsimpel is een constante kwaliteitsfactor!

Rob 08-05-2021

Fijne. Koop-ervaring op tijd geleverd en dat wat ze beloven, komen ze na.👍👍👍