Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Lieke 24-05-2021

Meer dan genoeg keus, uitgebreide produkt beschrijving, info en reviews. Ik heb verschillende aanbieders vergeleken en vrij snel voor een toestel op belsimpel besloten: beste prijs-kwaliteit verhouding. Laat in de middag besteld en ik had het toestel de volgende dag al in huis. Perfect.

Göktan 24-05-2021

Airpods gekocht 1 jaar geleden, aangemeld voor reparatie wat betreft zacht geluid uit de oortjes.

Medewerkster aan de telefoon gaf aan dat ik niets hoefde te betalen als ik het niet wou laten repareren (als het buiten de garantie viel) vervolgens krijg ik een prijsopgave met een belachelijke prijs voor het ongerepareerd terugsturen en reparatie terwijl dit hoort gerepareerd te worden!!!.

Ik verwacht een goede oplossing Belsimpel, ik kan vast wel aan iedereen in mijn omgeving doorvertellen hoe slecht de klantenservice is!

Lammert 24-05-2021

Prima website met goede keuze , ook voor mijn werk een telefoon bestelt voor een cliënt . Gebeld met Belsimpel en goed advies gekregen . Top !

Polleke 23-05-2021

Alles zeer eenvoudig te zien en te bestellen, correcte aflevering volgens track en trace.

A.V. 23-05-2021

Heb niets dan goeds te vertellen over mijn ervaringen bij Belsimpel.nl.

Had daar in april jl. een Oneplus 9 pro met accessoires besteld waarvan de draadloze lader nog niet in stock was. Hierdoor ontstond er enige vertraging met mijn levering waardoor ik mijn bestelling aanvankelijk had gecancelled.

Na online contact te hebben gehad met de klantenservice van Belsimpel, werd mij duidelijk gemaakt dat de levering van mijn bestelling steeds werd vertraagd omdat de draadloze lader niet in stock was.

De klantenservice medewerkster erkende dat mijn bestelling minus de lader allang thuis had kunnen zijn, waarop ik besloot om de bestelling weer te activeren. Als goedmaker kreeg ik ook een voucher, met € 20,00 korting voor de draadloze One Plus warp charger die ik uiteindelijk had gebruikt om de lader aan te schaffen toen het in stock was.

Bedankt voor de goede service Belsimpel.

Muga 22-05-2021

Beste webwinkel in jaren , blijf aub. zo . Ik kocht een iPad de prijs was de reden maar afhandelen krijgt een 10+ van mij , geen onnodige verplichte account , gewoon je address en “klaar is Kees” ...levering ook perfect volgende dag en op een zondag zonder extra kosten...top winkel ik kom terug zeker weten.

Elsa Yepes-Sierra 22-05-2021

Mijn bestelling was de volgende dag thuis ...sneller kan het niet. Ben zeer tevreden met jullie dienst en mijn bestelling!!

Kim 22-05-2021

Een hele fijne website om producten met elkaar objectief te kunnen vergelijken. Betrouwbaar, snelle levering en prijs/kwaliteit goed. Ik raad de webshop aan.

Cissie 22-05-2021

Laat besteld maar zoals beloofd volgende dag in huis, perfecte service, en voor scherpe prijs

Rob 22-05-2021

Snelle levering. Goed verpakt. Ook handig zijn de tips op de site mbt de nieuwe telefoon

Rian 21-05-2021

Makkelijk besteld. Goed contact en snelle levering. Heel erg tevreden met de nieuwe telefoon, die de volgende dag al in huis was.

Manon 21-05-2021

Eigenlijk alleen maar tevreden. ‘S avonds telefoon besteld en de volgende dag keurig met ontvangen met aangetekende post. Alles in orde. Blij met de snelle verzending!

Corrie 21-05-2021

Snelle probleemloze levering van het bestelde telefoontoestel tegen een redelijke prijs.

ruth 21-05-2021

makkelijke website en bestellen ging ook super makkelijk. Verder vandaag besteld, had ik de telefoon al de volgende dag in huis. Super ga zo door.Deze site ga ik ook aan mijn vrienden en kennissen aanbevelen.

Wil 21-05-2021

Makkelijke en overzichtelijke site duidelijke beschrijving van de producten en heel snel bezorgd!
Ik ben er erg blij mee.

Rosegarden 20-05-2021

Ik was op zoek naar oortjes voor mijn iPad,
Heb gekeken wat er werd aangeboden en kwam toen bij belwinkel terecht.
Prima aankoop, snelle levering , goeie kwaliteit en niet duur .

Q 20-05-2021

De winkel was accuraat en deed wat was beloofd. Het product voldoet ook uitstekend.

Karoline 20-05-2021

Wat een topservice. Helaas beviel mijn telefoon niet, was toch veel groter dan ik had verwacht. Na contact kon ik deze kosteloos omruilen voor een andere. Goede communicatie hierover en van ieder stap die gezet werd kreeg ik een bericht. Het teveel betaalde geld kreeg ik binnen een paar dagen terug. Echt niets dan lof.

Ans 19-05-2021

Mijn nieuwe mobiel Samsung S10 bevalt heel goed. Belsimpel besteld vw n mooie prijs en een super snelle levering. Een min punt de bijbehorende beschermfolie past niet goed op deze telefoon...jammer.

henk k 19-05-2021

Duidelijke website alles goed te vinden, goede informatie, goede foto's.
Tot slot nog scherpe prijzen en na het plaatsen van de bestelling een correcte snelle levering.

M de keijzer 19-05-2021

Ik heb een fijne telefoon want jullie hadden een lg en hij was ook heel vlug binnen

Tom Danneels 19-05-2021

Zeer duidelijke website. Vlotte handling en gemakkelijk te traceren waar het aangekochte artikel zich bevindt. Vlotte levering zoals beloofd op de site. Top

Tessa Pouwels 19-05-2021

ik heb de vorige keer hier ook al besteld en ik was heel tevreden dus daarom deze keer weer.
En er is snelle levering en mooi bepakt, dus top!

Tiny 19-05-2021

Top bedrijf! Snel geleverd. Goede prijs! Kan Belsimpel bij iedereen aanbevelen. Echt super!!

Michael 18-05-2021

Dit is de 3e keer dat ik een product bij Belsimpel bestel. Toevallig (of niet) allemaal van Apple. Belsimpel is gewoon één van de goedkoopste met goede voorwaarden. Voorraad is top, en anders staat er duidelijk aangegeven binnen hoeveel dagen een product verwacht word.