Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Marcellino 01-01-2021

Gebruiksvriendelijke site en snelle levering ondanks alle belemmeringen in deze tijd. Zeker een aanrader om hier uw gsm te kopen, abo te verlengen.

J.H. 01-01-2021

Prima shop en overzichtelijk. Gezocht naar een tablet voor een redelijke prijs met genoeg mogelijkheden voor mijn gebruik. Bij Belsimpel snel gevonden een makkelijke bestelmethode, vlotte reactie via de mail op de bestelling, Diverse betaal mogelijkheden en zoals belooft de volgende dag in huis, "TOP"

Leen 01-01-2021

Besimpel heeft scherpen prijzen voor losse toestellen en accessoires.

De site is duidelijk en helder.

De levering is snel en volgens afspraak.

Wel vreemd dat de prijs van het artikel fluctueert gedurende dag. Heb ik nog niet bij andere sites mee gemaakt.

Fabiënne Verhoef 30-12-2020

Ik heb AirPods 2 besteld, ik ben zeer tevreden het was een snelle levering, volgende dag in huis echt supper, alles was netjes en er was niks beschadigd, ik raad belsimpel 100% aan!

Martijn:) 30-12-2020

Altijd nette prijzen, en snelle levering , haal eigenlijk al mijn apparaten bij belsimpel,simpelweg de beste

Nienke 30-12-2020

Snelle levering, producten in uitstekende staat. Had outlet model AirPods besteld, deze hadden niks aan te merken vergeleken met nieuwe maar waren wel een stuk goedkoper, zeker een aanrader!

RVZ 29-12-2020

Website is prima in orde, bestellen gaat ook heel makkelijk. Levertijd was in mijn geval ook goed. Maar o jee als je product kapot gaat...Ze willen niet weten waar "wettelijke garantieperiode" voor staat en wat het inhoudt. Ze laten je weten dat het een hoge uitzondering is dat je een nieuw product krijgt. Ik heb ze aangeboden dat ze het aankoopbedrag mochten terugstorten zodat we dit hoofdstuk konden afsluiten. Daar gaven ze geen gehoor aan. Ik heb, vanwege de lange duur, nog een tegoedbon gekregen. Die heb ik heel snel opgemaakt zodat ik met goede voornemens 2021 in kan gaan: nooit meer zaken doen met Belsimpel!!

Frank 29-12-2020

Slechte bedrijfsvoering, leveren hun producten(welke op hun site staan als zijnde “op voorraad”) niet op tijd en stellen diverse keren met een dag uit zonder communicatie. Wanneer je bestelling aankomt....? Hier bestel ik nooit meer

Senna 28-12-2020

Super snelle levering. Maar wat vooral prettig, is dat de status heel gemakkelijk te volgen is via je eigen account. Dit is absoluut beter tov andere websites. Ik ben tevreden!

Petra 28-12-2020

Gewoon goed! Ik heb via Google gezocht naar de voordeligste. Omdat ik geen ervaring had met Belsimpel ben ik reviews gaan lezen en dit zag er prima uit. Vervolgens mijn bestelling geplaatst. Het order proces is duidelijk. Ik heb tijdig berichten ontvangen van de voortgang en mijn product is netjes verpakt geleverd en ondanks de kerst drukte niet vertraagd.

Jan 28-12-2020

Goedkoper dan anderen, super duidelijke opvolging van de bestelling en snelle levering, helemaal top!

rosannevarekamp 28-12-2020

Na beloftes die niet nagekomen werden over levertijden, toch m’n bestelling ontvangen en een kleinigheidje achteraf als excuus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

June Zijlstra 27-12-2020

Super snelle service, perfect product!
Ook nu in de corona tijden, heb ik snel me bestelling gekregen voor kerst. Top!

Ad 27-12-2020

Ik heb een MagSafe voor mijn iPhone 12mini aangeschaft.
Ik had deze zoals beloofd op de beloofde leverings dag binnen.
Zeer blij er mee met deze oplader.

San 27-12-2020

Via de website van Kieskeurig.nl kwamen wij voor Apple Airpods uit bij Belsimpel.nl. Hier waren de Airpods het voordeligst 😃
Meteen besteld, betaald en de volgende dag al geleverd op een PostNL punt. SUPER cadeau voor de kerst in huis. Ik bezoek Belsimpel.nl zeker een volgende keer weer 👍🏻

fred van dijk 26-12-2020

Zaterdag middag om 16.00 uur besteld en zondag om 14.30 ontvangen. Zeer snel en goed geleverd een week voor de kerstdagen.

wim 26-12-2020

Snelle levering, was de enigste die op zondag leverde. En goeie prijs t.o.v. concurrentie

Diana 26-12-2020

Ik heb iets online besteld en ondanks de drukte snel en goed verpakt bezorgd

Maai 24-12-2020

Ik vindt mijn telfoon goed
Maar mijn hoesje valt tegen
Als ik mijn telefoon pak verschuift mijn telfoon ik vindt dat een groot probleem
Ik ben bang dat hij straks nog wel eens op de grond valt het magneet is niet goed

Jo-Ann Rosner 23-12-2020

Onwijs makkelijke en duidelijke samenwerking.
Alles was zo geregeld en werkt perfect, en dat voor deze prijs!

Rob B. 23-12-2020

Over Belsimpel: snelle levering van mijn bestelling! Overzichtelijke website.
De prijs was erg scherp. Zeker voor herhaling vatbaar.
De AirPods Pro zitten goed en klinken echt goed!
Verder zoals altijd bij Apple: mooi product, lekker compact en maakt automatisch verbinding tussen bv iPhone en Mac. Heb je een iPhone: kijk niet verder - doen niet onder voor bv Bose.

Jasper Moll 23-12-2020

Het is letterlijk wat de website zelf zegt, simpel. Geen problemen met bestellen, snel geleverd en een goede prijs voor het product dat ik heb gekocht. Ik ben hier helemaal blij mee. Kortom, aanrader.

Karin 23-12-2020

Ik zocht een nieuwe mobiel, heel veel keuze bij Belsimpel. Makkelijk te bestellen en een hele snelle levering ondanks de feestdagen drukte.

A.M 22-12-2020

Je kan op deze site heel makkelijk div mobieltjes vergelijken. Als je belt word je vriendelijk te woord gestaan.
Voor een leuke prijs moet je het gewilde item continu volgen maar daar kun je dan wel veel voordeel mee doen.
Dag na bestellen ondanks de drukte bij de post al in huis. Super !! Volgende aankoop ga ik ook hier doen.

DY 21-12-2020

iPhone 12 pro besteld. Duurde allemaal langer dan verwacht maar wel netjes opgelost door belsimpel. Vriendelijk antwoord terug gekregen en een voucher. Bedankt voor het netjes oplossen en het netjes te woord staan!

-------------------------------------------------------
Review 7-12-2020:

Ik bestel hier nooit meer wat. Ondertussen al 8 weken geleden heb ik de Iphone 12 pro gepre-ordered terwijl op de website een levertijd van 6 weken stond. In die tussentijd is er ook geen enkele communicatie geweest. Belsimpel mails gestuurd krijg je dagen later pas reactie op. Mijn geduld raakt op. Ik ben er klaar mee. Waarom wordt er aan een pre-order gedaan als het alsnog zo lang duurt?