Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Merel 18-01-2021

Na even kort online gezocht te hebben kwam ik er achter dat ik bij belsimpel voor de goedkoopste prijs AirPods kon aanschaffen. Het juiste model had ik snel gevonden op de overzichtelijke site. Het aller prettigst was de snelle levering ondanks de drukte met de feestdagen. De AirPods kwamen in een goed passende verpakking aan. Ook de garantie is erg fijn. Kortom erg blij mee!

Dick Hordijk 18-01-2021

Keuze was op Belsimpel gevallen mede door de verscheidenheid van mobiele telefoons , duidelijke weergave van alles en vooral snelle levering .

Rob 18-01-2021

Overzichtelijk en breed aanbod, goede informatie over levertermijn en voorraad. Aanschaf smartphone strak afgewikkeld en snel in huis.

lucas geurts 18-01-2021

Het product kwam snel aan en was goed verpakt had 0 problemen mee en jullie waren het goedkoopst van alle sites. Dus ben echt blij met belsimpel

Murat Kiral 17-01-2021

Ik bestelde bij Belsimpel omdat ik hier al mijn telefoons en abonnementen un de loop van de jaren heb gekocht en/of afgesloten. Het zit hem in de duidelijke website, makkelijk zoeken en weten dat ze alles meteen op de post doen. Daarom ook hier geshopt voor een smartwatch voor mijn vriendin. Het was een verassing en wilde het snel in huis hebben. Dit is dan ook gelukt. :)

Er zijn ongetwijfeld andere webshops maar de ervaring van het gemak van het afsluiten van abonnementen is buitengewoon prettig.

Lieneke 17-01-2021

Ik heb heel snel kunnen vinden op deze duidelijke website, waar ik naar op zoek was. Goed om ook te kunnen vergelijken. Producten heel duidelijk alle specificaties omschreven. Hierdoor goede keus kunnen maken. Na de bestelling meteen bericht ontvangen, wanneer ik de bestelling kon verwachten. Heel prettig. Snel en keurig geleverd! Ondanks de hectische feestdagen. Volgende keer bestel ik hier zeker weer !

marion 17-01-2021

gemakkelijk in gebruik om te bekijken wat de juiste telefoon voor jou is.
Fijn dat je kunt vergelijken

Jean 17-01-2021

Een fijne webwinkel. Duidelijk en overzichtelijk, goede prijzen en een snelle levering. Al meerdere keren besteld bij Belsimpel.

Lea 16-01-2021

Ik heb de airpods pro gekocht. Ze waren hier goedkoper dan bij andere winkels en werden snel geleverd. Ik ben dus ook erg tevreden.

Arnold 16-01-2021

Ik heb bij Belsimpel mijn nieuwe smartphone van Oppo voor de laagste prijs kunnen bestellen. Ik werd op een transparante manier door het bestelproces geloodsd. De smartphone kwam op de afgesproken tijd binnen, ondanks de drukke tijd.

Ellen 15-01-2021

Snelle levering, ik had geen problemen kan verder dus niet zo heel veel zeggen.
Kan pas goed oordelen als er problemen zijn en hoe dat dan wordt opgelost. Tot nu toe dus super!

Chennie 15-01-2021

Duidelijke website. Makkelijk besteld en snel ontvangen. Belsimpel: Eigenlijk best wel simpel.

Gerard K. 15-01-2021

Ik heb dit product bij Belsimpel besteld vanwege de goedkope prijs en de uitstekende servies en snelle bestelling! Ik ben zeer tevreden met deze Galaxy Buds. Een prima stel oordoppen die goed blijven zitten en een geweldig goed geluid in zich hebben. Al met al een aanrader!

Stan 15-01-2021

Goede duidelijke website, lagere prijs dan de concurrenten. Snelle en goede levering

Ruud @Texel 14-01-2021

Snel en goed ontvangen.
ook op een eiland (TX)
Samsung Galaxy Buds + Black, mijn vrouw is er heel blij mee. alles werkt perfect.

Daniël 14-01-2021

Mijn klacht: Belsimpel levert niet waar ik voor heb betaald: een nieuwe iPhone.
Oplossing: Zelf bijbetalen voor nieuwe telefoon of de batterij en scherm vervangen voor originele onderdelen.
Gevolg: 1.5 maand mijn telefoon kwijt en geen schadevergoeding.

Waar komt mijn telefoon vandaan, als deze niet origineel is?

Reactie Belsimpel:
Deze informatie delen wij niet, ook niet in deze uitzonderlijke situatie. Dit besluit is gebaseerd op de vertrouwensband die wij hebben met onze leveranciers en de positie die wij hierin innemen op de Europese markt. Door de positie aan te nemen waar we nu in zitten, kunnen we toestellen tegen scherpe prijzen aanbieden. Dit is dan ook onder andere de kracht van Belsimpel en de leveranciers waar wij onze producten inkopen, delen we daarom niet.

Gezien de reactie lijkt het mij dat ze bij schimmige partijen inkopen, weten dat ze niet altijd originele telefoons geleverd krijgen en dat risico accepteren maar als klant krijgt je schade niet vergoed.

------------------------------------------------
Eerdere review 28-9-2020:

Belsimpel verkoopt nieuwe iPhone terwijl Apple zegt dat dit helemaal geen originele telefoon is.

Nadat ik deze bij apple heb gebracht om een productiefout te laten repareren kwam het aan het licht dat de batterij er niet volgens de apple voorschriften in lag. Er is dus mee geknoeid en apple gaat het defect daarom ook niet repareren. Belsimpel heeft mij dus laten betalen voor een nieuwe telefoon maar deze niet geleverd.

Met een oplossing wilde ze maar niet komen
Het enige wat gezegd werd was dat ik de telefoon maar moest opsturen/komen brengen. Ze wilde het toestel namelijk zelf controleren, terwijl ik een schriftelijke bevestiging heb van de bevindingen van apple zelf. Uiteindelijk zag ik dan ook geen andere mogelijkheid dan hier gehoor aan te geven.

Nu spelen ze struisvogel!
Ze reageren helemaal niet meer op mijn e-mails en als ik bel kom ik niet verder dan een toezegging tot een terugbelverzoek die ze vervolgens weer niet nakomen.

Frans 14-01-2021

Bestel al jaren bij belsimpel. Had per ongeluk verkeerde sim-only abonnement besteld maar werd vrij snel weer ongedaan gemaakt door een vriendelijke medewerkster. Daarna opnieuw de goede besteld. Alles liep duidelijk via de mail. Toppie+++++

Ardie 14-01-2021

Snelle service en prima prijzen. Doen wat ze beloven, ondanks de drukte bij PostNL was de telefoon de eerstvolgende werkdag na oudjaarsdag binnen.

Ineke 14-01-2021

De shop is goed, het product dat we gekocht hebben ook, maar een replay op mijn e-mail bleef lang uit;
Verzending is door Corona verlaat!

Laura 14-01-2021

Goedkoopste aanbieder, plus nog deelname aan Samsung cashback actie. Bezorging binnen 1 dag, netjes verpakt zonder dat het aan de buitenkant duidelijk is wat erin zit. Heel tevreden!

Ellen 14-01-2021

Duidelijke omschrijving op website en zeer snelle levering. Dit is de derde keer dat ik bij Belsimpel iets bestel. En altijd perfect in orde!

Thomas 14-01-2021

Net voor de jaarwisseling een Samsung S20 FE gekocht voor 699,-. Enkele dagen later stond deze erop voor 627,-. Hierdoor contact opgenomen en heb het verschil teruggestort gekregen.

Ik ben erg tevreden over de service.

M 14-01-2021

Op aanbeveling heb ik de Samsung Galaxy buds besteld die heel snel in huis waren, bovendien werken ze uitstekend. Zeker aan te bevelen

geweldig 13-01-2021

geweldige service.ik heb 30 december in de avond gebeld voor informatie en daarna besteld en 31 december voor 5 uur had ik mijn pakketje in huis.

T. Kroeze 13-01-2021

Vis de website van kieskeurig kwam ik op 29 december '20 een mooie aanbieding tegen van een iPad air 2019, 256gb in zilver via de verkoper belsimpel. Nadat het betaald was, samen met een keyboardcase, kreeg ik de bevestigingsmail waarin stond dat de levertijd 5-7werkdagen zou zijn. Op 8 januari maar eens contact opgenomen. Ze konden geen levertijd garanderen en boden aan de koop evt. om te zetten in een ander type. Eenzelfde type, maar dan van 2020, was wél op voorraad. Dat is me door 2 verkopers bevestigd. Na overleg dan toch maar overgezet. Ik kreeg keurig direct een email met de wijziging én een link waarmee ik het extra bedrag direct kon voldoen. De iPad zou dan direct nog verzonden worden. Diezelfde middag werd de levertijd op de order al aangepast naar 11januari...en op de 11e werd het de 13e...en vanmiddag de 13e ging het naar de 15e...Toen heb ik maar opnieuw contact met ze opgenomen! De verkoopster had volledig begrip voor mijn klacht, beloofde een aantekening bij de order te zetten, dat er ná levering een compensatie zou komen. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren eer de "op voorraad" bestelling binnen komt. Heb mijn buik er goed vol van!