Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T. Kroeze 13-01-2021

Vis de website van kieskeurig kwam ik op 29 december '20 een mooie aanbieding tegen van een iPad air 2019, 256gb in zilver via de verkoper belsimpel. Nadat het betaald was, samen met een keyboardcase, kreeg ik de bevestigingsmail waarin stond dat de levertijd 5-7werkdagen zou zijn. Op 8 januari maar eens contact opgenomen. Ze konden geen levertijd garanderen en boden aan de koop evt. om te zetten in een ander type. Eenzelfde type, maar dan van 2020, was wél op voorraad. Dat is me door 2 verkopers bevestigd. Na overleg dan toch maar overgezet. Ik kreeg keurig direct een email met de wijziging én een link waarmee ik het extra bedrag direct kon voldoen. De iPad zou dan direct nog verzonden worden. Diezelfde middag werd de levertijd op de order al aangepast naar 11januari...en op de 11e werd het de 13e...en vanmiddag de 13e ging het naar de 15e...Toen heb ik maar opnieuw contact met ze opgenomen! De verkoopster had volledig begrip voor mijn klacht, beloofde een aantekening bij de order te zetten, dat er ná levering een compensatie zou komen. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren eer de "op voorraad" bestelling binnen komt. Heb mijn buik er goed vol van!

ivana 13-01-2021

koop eigenlijk altijd mijn producten via belspimpel en ik heb er nooit las mee gehad en het mooi is dat je minder kwijt ben ben heel blij

Dennis Timmermans 13-01-2021

Bestel al jaren hier mijn mobiel. Altijd scherpe prijs. Snel geleverd (onopvallend verpakt)
Juiste levering. Zeer tevreden!

Olga 13-01-2021

Ik heb een Samsung Fitbit2 besteld, IK ben erg tevreden met de bestelling , het prijs en qualiteit van product.

Snel en goed. 13-01-2021

Op aanraden van onze kleinzoon heb ik bij belsimpel een smartwatch besteld. De bestelling werd binnen 1 dag bezorgd. Het horloge is mooi en werkt prima.

Youri Goorhuis 12-01-2021

Meerdere keren besteld, altijd snelle levering, betrouwbaar en scherpe prijzen! Goede communicatie met de klantenservice bij vragen.

Gerard NWK 12-01-2021

De snelheid en de correcte levering van mijn bestelling maakt, dat ik Belsimpel van harte aanbeveel.

Hawre 12-01-2021

Zeer betrouwbaar, op tijd geleverd.communicatie is heel goed.
Klantenservice is zeer vriendelijk

Allysa 12-01-2021

Snelle bezorging! Werd goed op de hoogte gehouden. Tevreden over het product. :)

i.v d laan 11-01-2021

de keuze was snel gemaakt ,alleen jammer toen ik het bestelde was het in 1x duurder

Gerrit 11-01-2021

Prima webshop en app, goede omschrijving van toestel en revieuw ook op YouTube.
En als een van de weinigen HTC pro 20 in de webshop.

Karen Kolkert 11-01-2021

Snelle levering, makkelijk te bedienen web-site, keurig verpakt en vriendelijk advies.

Cor 11-01-2021

Goede duidelijke site , was niet moeilijk om mijn keuze te maken. Bestelling werd snel geleverd.

Timon Lauteslager 10-01-2021

De aankoop van mijn AirPods (2e generatie) verliep vlekkeloos. Bij het bestellen werden duidelijk de specificaties aangegeven. Een aspect dat onduidelijk was, was of het de juiste AirPods waren die ik had besteld. Na het bestellen stond namelijk niet de hele naam in beeld van de bestelling, wat voor verwarring zorgde bij mij als klant. Naast deze kleine onduidelijkheid zijn er vanuit mij geen aanmerkingen.

Jimmy 09-01-2021

Ik snap niet waarom er nog zoveel mensen standaard hun te verlengen telefoonabonnement of een nieuw telefoonabonnement afsluiten bij de Provider waar zij zijn aangesloten terwijl je met een paar klikken geld kunt besparen, je telefoon sneller geleverd krijgt en ook nog eens voordeliger uit bent en toch bij je provider blijft.. Dom dom ..

Op de vooravond van de introductie van de IPhone 12 max had ik contact gehad met (T-Mobile- ik was ook zo dom) over de aanschaf van deze telefoon. Men kon mij niet vertellen of deze te bestellen was op de dag van de introductie. Vreemd je weet toch hoeveel telefoons je binnen krijgt en je weet toch hoeveel inschrijvingen er zijn hiervoor!?? Dus contact gehad met Belsimpel. Geen probleem we hebben op voorraad en als u wilt kunt u hem morgen al in huis hebben. Dusss... t kan wel als je maar moeite doet. En dat doen ze bij Belsimpel. Ik ben erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Top!!!

Marita 08-01-2021

Goed geregeld!! In de avond rond half 11 besteld en de volgende dag om 9.00 uur al in huis. Echt klasse!!

Gerard 08-01-2021

Prima service, telefoon is in goede staat en op de beloofde leverdatum ontvangen. Houden zo!

Iris 07-01-2021

Ik heb gekozen om mijn product bij Belsimpel te bestellen omdat de levering erg snel is. En ze zijn goedkoper dan andere (online) winkels.
Het bestellen is makkelijk en zo gedaan😁

Nicole 07-01-2021

We hebben al regelmatig bestelling geplaats bij Belsimpel. Ze leveren snel, volgens afspraak en de prijzen zijn super scherp. Ga zo door

Nicky 07-01-2021

Een mooi echt leren telefoonhoesje besteld voor een mooi prijsje. En hij werd ook nog eens snel bezorgd!

Richard 07-01-2021

We hebben hier een nieuwe iphone 11 gekocht omdat de prijs / leversnelheid belangrijk was.
's Avonds besteld voor 2200h en de volgende dag al in huis.
Dat is wat we willen zien van een webshop!

Els 07-01-2021

Op 23 december 2020 in de avonduren een telefoon besteld. Gezien de Feestdagen had ik er op gerekend dat deze na Kerstmis bezorgd zou worden. Wie schetst mijn verbazing dat hij al op 24 december in de brievenbus was geland.
Super snel !!! Hartelijk dank voor de snelle service.
De telefoon is overigens een goede aankoop, niet duur, veel vermogen en ik was reeds bekend met het merk (Moto G8 Power) dus hier is een zeer tevreden klant.
Overigens een zeer geschikte telefoon voor mensen die niet van ingewikkeld houden.

Belsimpel 07-01-2021

Duidelijke technische omschrijving. Je weet wat je koopt. Is veilig en snel geleverd

Gre 06-01-2021

Enorm goed en vlot behandeld ik raad het zeker aan zou het zo weer doen en geen dwang wat je tegenwoordig heel vaak zie ik geef jullie een dikke tien ik ben zeer tevreden ook met simpel ga maar lekker door zo en nog meer mensen blij maken in de volgende jaren dank dank dank je wel dit zegt een 79 jarige

Tom 06-01-2021

Heel fijn, zelfs met kerst binnen 2 dagen geleverd. Net op tijd onder de boom dus ;) Daarnaast een erg competitive prijs! Al met al top!