Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank 23-01-2021

Snellere service dan ik al had kunnen denken, ze kwamen op zondag t pakket brengen,en prijzen zijn ook goed

T 23-01-2021

Alles ging makkelijk, geen complicaties en het was de volgende dag binnen. Beter kan het niet.

w. 23-01-2021

toestel gekocht, raakt binnen 2 jaar defect. Belsimpel bericht mij: "het reparatiebedrijf heeft je toestel gerepareerd" Na enige stilte vraag ik om nadere informatie. dan bericht Belsimpel mij: " Je huidige toestel was niet meer te repareren. Daarom hebben we je telefoon vervangen voor een nieuw toestel. Zo ben je snel weer bereikbaar!". Huh? Het toestel dat ik vervolgens ontving had dezelfde klacht als mijn "eigen toestel" . Ook de batterij is al na 48 uren op standby al leeg, net als mijn oude toestel. Is dit toestel soms even van een nieuw IMEi-en serienummer voorzien om de klant op te lichten? Ik wil de koop ontbinden en mijn geld terug maar Belsimpel gaat daarmee niet akkoord en zegt het recht te hebben om nogmaals te kunnen volstaan met een gerepareerd toestel. Wat zijn dit voor trucs?! Ik ga hier niet mee akkoord en schakel mijn rechtsbijstandsverzekering in. op reviews over Belsimpel lees ik (helaas te laat..) dat ik niet de enige ben met deze ervaring DUS NOOIT MEER ZAKEN DOEN MET BELSIMPEL..

Pieter Zilverhof 22-01-2021

Voor de 3e keer een mobiele telefoon besteld via Belsimpel. Alle keren zeer tevreden . Dit keer een xiaomi poco x3 , een echte aanrader!

Els 22-01-2021

Snelle en duidelijke website, gemakkelijke afhandeling, snelle levering. Ben helemaal tevreden!

Noel 21-01-2021

Super snelle service, met leuke aanbiedingen! Vaker hier wat besteld, altijd alles op tijd bezorgt !

Mark 21-01-2021

Mijn oude telefoon ging kapot in corona tijd. Na onderzoek bleek de nieuwe telefoon van mijn keuze bij belsimpel het beste geprijsd te zijn en ook op voorraad. Ik had deze de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden.

Laura 21-01-2021

Duidelijke website, scherpe prijs voor Apple-artikelen. Supersnel geleverd en bij elke stap een mail ter info. Kan niet beter!

Thaboypollo 21-01-2021

Goede prijs voor de mobiel. Snelle levering en ze spammen je mail niet vol!

J. Ory 21-01-2021

Een overzichtelijke en duidelijke website, goede service en vlotte levering.

Koen 21-01-2021

Samsung snellader werkt goed, de telefoon is binnen anderhalf uur helemaal opgeladen.
Zeer snelle service. Ik heb in de namiddag de bestelling geplaats en de volgende ochtend was het geleverd. Ik heb heel snel een bevestigingsmail gehad en een track en trace code.

Isolde 21-01-2021

Mijn bestelde product voldeed aan mijn verwachtingen en was er echt super snel! Maar echt heeel snel! Ik had het nig niet eens besteld en de bezorger stond al voor de deur, althans zo voelde het. Echt top want het was een oplader en mijn telefoon dreigde uit te vallen. Kortom top!

Smarty025 21-01-2021

Ik wilde AirPods Pro kopen. Om het zekere voor het onzekere te nemen besloot ik ze bij BOL te kopen. Daar waren ze wel iets duurder, maar het bedrijf staat goed aangeschreven. Helaas kreeg ik de verkeerde toegestuurd. En deden ze aanvankelijk moeilijk over het omwisselen.
Ik heb toen bij Belsimpel besteld. Niet alleen waren ze daar bijna 10% goedkoper, ik kreeg ze binnen 24 uur geleverd. En het waren de goede 😊

Pieter 21-01-2021

Deze shop vindt ik het prettigst van alle webshops, omdat alle specificaties duidelijk vermeld staan.
Duidelijke foto's, en de gehele website is zeer prettig te gebruiken.
De prijs is lager dan andere webshops.
Snelle levertijd!

Wim 21-01-2021

Snel geleverd, Earpods voldoen aan mijn verwachting. super fijne draadloze oordopjes.

Ramon 20-01-2021

Laagste prijs, duidelijke webshop en de leveringsvoorwaarden waren perfect. Daadwerkelijk de dag na bestelling geleverd, top service! :)

William 20-01-2021

Het apparaat was een stuk goedkoper dan via de Apple store en het was gelijk de volgende dag binnen!

Carla 20-01-2021

Super snelle levering. Altijd goedkoper met de mobieltjes dan hij andere aanbieders.

Nn 20-01-2021

Prima oortjes, gaf echter een flinke ruis bij Teams op iPad. Denk echter dat het aan de iPad ligt. Oortjes doen het namelijk goed bij een Android laptop.

Haan66 20-01-2021

Op zoek naar een oplader voor een Fairphone kwam ik op de Belsimpel site. De volgende dag had ik de lader thuis en nog veel voordeliger ook.

JCH21 19-01-2021

Ik heb een Galaxy Fit 2 besteld. Belsimpel had de laagste prijs en heb altijd goede ervaringen gehad met de webshop, dus ik besloot te bestellen. Echt idioot snel geleverd, ik had 's avonds laat de bestelling geplaatst & de Fit 2 was de ochtend erna al binnen. Snelle levering, nooit gedoe met voorraden die niet kloppen, al met al een aanrader.

Zandhaas 19-01-2021

Duidellijke, prettige site.
Artikelen worden correct (met info) aangeboden.
Bestellen, betalen gaat prima.
Ik heb de samsung fit2 de volgende dag ontvangen.

Arjen 18-01-2021

Super site, filteren mogelijk op heel veel criteria (o.a. waterdicht, schermgrootte, etc) erg ruime keuze , scherpe prijs , snelle levering, alles zoals afgesproken. Top!

Frans Meijers 18-01-2021

De shop was erg duidelijk. En de kortingslink via de werkgever werkte goed.

Faith 18-01-2021

Super top, op het begin wist ik het niet zeker omdat ik geen goedkope AirPods vertrouw maar wist dat dit een website was dat mij waarschijnlijk niet zou oplichten de airpods werken top zeker een aanrader voor de prijs m’n moeder was super blij met kerst