Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Floor drieeenhuizen 29-01-2021

mega snelle levering ! en super netjes verpakt en geen problemen gehad super blij mee ! Raad belsimpel zeker aan !!

Willem Rensen 29-01-2021

Ik heb het heel goed ervaren echt top bestellingen zijn altijd op tijd geleverd mijn complimenten voor de goede service

Richard 29-01-2021

Een geweldige website met alle mogelijkheden. Zo duidelijk dat je altijd tot een goede keuze komt.
Een zeer complete beschrijving van het product.
De prijzen zijn erg scherp! De service is geweldig. Heb er nu al 2 telefoons en een tablet besteld. De mogelijkheden van de bij te bestellen accessoires wordt goed aangegeven.
Mijn volgende aankoop wordt zeker bij Belsimpel gedaan.

3754772613 29-01-2021

Goede website, eerlijk en snel in de omgang, en ik raad het aan
Had a good experience with this site and I recommend that you work with it

R.P. Schrijver 29-01-2021

levering precies op juiste datum/tijd.
alles heel gemakkelijk gegaan..van bestellen t/m levering!
ik zeg: Doen!!

Peter 28-01-2021

Laatste tijd koop ik hier mijn producten.
Telefoon abbonementen, simlock vrije toestellen of accesoires. Het maakt niet uit, het is op voorraad.
Snelle levering en de prijzen komen ook goedkoper uit dan bij de concurrenten.
Bovendien ben ik nog nooit zo een goede klantenservice tegen gekomen.

Rob N 28-01-2021

Razendsnelle levering, uitstekende website, alles makkelijk te vinden. Zeer betrouwbaar allemaal.

Sel 28-01-2021

Zeer snelle levering!
Makkelijk te bestellen!
Telefonisch goed bereikbaar!
Prijs per product goedkoper dan andere webshops!

Marleen 28-01-2021

‘s avonds laat besteld en ondanks de drukte die er in Coronatijd over al is, de volgende dag geleverd. Super snelle levering, ik ben helemaal blij!

Mike 28-01-2021

Duidelijk, no nonsense website, goed vindbaar wat je zoekt, lever tijd voorspelling zeer accuraat. Echt een aanrader deze club

Sophie99 28-01-2021

Ik ben erg tevreden over de service van deze winkel. Naast het feit dat het product is zoals ik verwacht had, ben ik blij met de snelle levering van het product, ondanks Covid-19. Ik zou deze winkel aanbevelen door de juiste en betrouwbare informatie.

Pam 27-01-2021

Belsimpel was de goedkoopste site voor de Apple airpods. Daarom bij belsimpel besteld. Het was inderdaad simpel om te bestellen. En het is snel geleverd. Tevreden klant.

Barbara 27-01-2021

Al jaren bestel ik bij Belsimpel. Ik koop mijn telefoon altijd los.

Standaard website voor een dergelijke winkel. Supersnelle levering. Tot nu toe zijn mijn bestellingen altijd de volgende dag geleverd. Nog nooit iets op aan te merken gehad.

Ine 27-01-2021

De levering was snel en het product zag er goed en compleet uit. Communicatie per mail verliep prima!

Olaf Rouwenhorst 27-01-2021

Ik heb de AirPods pro snel ontvangen en goede levering. Goed verpakt in een doos met van die plastic zakjes er in. Kortom goede ervaring met belsimpel gehad

Dorien Smeets 27-01-2021

De levering is snel, bestellen en retourneren wordt goed afgehandeld. Snelle opvolging van orderbevestiging, facturen en andere informatie via de mail.
Enige minpuntje is dat het soms niet meteen lukt om te betalen, of dat de site aangeeft dat er nog niet betaald is terwijl dat wel zo was.

Peter Lugten 27-01-2021

Duidelijke keuze kunnen maken uit het aanbod, simpel te bestellen en al de volgende dag thuis!

Hennie 26-01-2021

Makkelijke site snel gevonden en zeer snel en correct geleverd en een mooie prijs. TOP

Roel 26-01-2021

Aantrekkelijke aanbieding. Makkelijke website. Snelle levering en een goed product.

Dennis 26-01-2021

Prima service en snelle levering. Makkelijk in te vullen op de site. Levering was ook uitstekend verpakt. Zo hoort t dus te gaan. Ga zo door Besimpel!!

mbrs 25-01-2021

Overzichtelijke website waardoor het product zeer makkelijk is te vinden.
Scherpe prijs. En supersnelle verzending.

Dieneke 25-01-2021

Ik ben blij met de snelle, goede en betrouwbare service. Het product is verder zoals verwacht.

Paul Vreeling 25-01-2021

Goede prijs en kwaliteit, snelle en veilige verzending. uitstekende communicatie

TK 25-01-2021

product was goedkoper hier dan bij de concurrent. makkelijk besteld en snel geleverd.

Lex 25-01-2021

Afgelopen week een Sony mobiel gekocht bij belsimpel. Overzichtelijke site, goede voorlichting en een prima prijs. Zeer snelle levering ondanks corona.