Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1285 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.W 18-03-2024

Tijdje al aan het kijken voor een nieuw toestel en Belsimpel sprong eruit met een goede aanbieding ondanks dat het een recent uitgebracht model is. Site is overzichtelijk en voldoende aanbod in verschillende prijsklassen. Werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en ook een snelle levering bij het afhaalpunt. Erg tevreden.

Elmeo 17-03-2024

Snelle levering! De batterij gaat lang mee (bijna 10 dagen) en de synchronisatie met mijn smartphone verloopt vlekkeloos, ik heb een iphone 13. Een geweldige aankoop voor wie op zoek is naar een betaalbare en hoogwaardige smartwatch.

Henk Koeslag. 17-03-2024

Ik zocht een klap telefoon
En kwam uit bij belsimpel
het wert de emporia touch smart 2
Ik ben zeer tevreden.

Zeer tevreden 17-03-2024

Op 28 februari heb ik een IPad 2021 64 GB besteld. De volgende dag werd deze geleverd. keurig verpakt. De IPad voldoet aan onze verwachtingen. Snelle service en redelijke prijs

Wouter 16-03-2024

Samsung Galaxy S24 Ultra 1Tb
Gekocht bij Belsimpel omdat via het werk van mijn vriendin een fikse kortingsvoucher bij alleen Belsimpel ingeleverd kon worden.
Eerste ervaring: de website gaf aan dat de telefoon "Op voorraad" was en de volgende dag geleverd zou worden. Tevens krijg je bij andere abonnementen een andere prijs maar ik wilde sowieso mijn Odido verlengen. Met de verlenging van mijn abonnement was het verschil met wat ik eerst vond was ongeveer 120 Euro duurder en kon de goedkopere prijs niet meer terug vinden. Toch maar de bestelling gedaan.
Verzending zou gratis zijn volgens maar stond in de factuur op 4,95 Euro.
Vervolgens de betaling gedaan en wachten.
Helaas kwam de telefoon niet de volgende dag maar heeft het een paar weken geduurd. Vrij snel al contact met Belsimpel opgenomen via de mail (prima, netjes en redelijk snel te woord gestaan) maar daar geven ze aan dat het model wat ik had gekozen samen met Odido niet op voorraad was. Dat was wel jammer, zeker als je ongeduldig bent.
Vervolgens zat er een inruilkorting op van 150 Euro + toestelwaarde. Ik wilde mijn oude Sony Experia Z inruilenmaar die was te oud en namen ze niet meer in bij hun partner bedrijf die de telefoons inneemt. Het contract met Belsimpel en de voorwaarden van de inruilactie gaven alleen niks aan hier over. Wederom via mail contact gehad met partner Reprise Recommerce en Belsimpel en bij beide prima, netjes en snel te woord gestaan.
Belsimpel kwam zelf terug met de optie om de 150 Euro te mogen houden uit coulance en het toestel mocht ik dan ook houden. Erg netjes en contractueel juist.

Overall begon het wat tegenvallend maar het goede contact met de klantenservice maakte mijn beoordeling tot wat hij is.

Van Dijk 16-03-2024

Online een telefoon besteld. Uit voorzorg bij een belsimpel filiaal laten bezorgen. Op de site stond telefoon op voorraad en binnen 24 uur bezorgd. Wel een sms ontvangen dat de telefoon onderweg was. De sms dat hij voor me klaar lag kwam maar niet. Wel kreeg ik na een week de herinnering sms dat hij al een week klaar lag en dat ik de telefoon moest ophalen.

Remco 15-03-2024

Een hele goede prijs voor de Fairphone 5!
Een super snel aangetekend geleverd.
Overigens ook een goed toestel.

Richard 15-03-2024

Super op tijd geleverd naar een heel handig kunnen beoordelen op de website. Ik snap niet waarom je ergens anders zou willen kopen.

Ewoud 15-03-2024

De winkel is wat rommelig, telefoons die uit stonden, weinig aantrekkelijke opstelling. Personeel zit op mobiel achter de balie te vervelen.
Wel geholpen, maar vond t zo,zo.

H W Jansen 15-03-2024

Heb deze shop gekozen omdat ik prettige ervaringen heb bij deze shop. Deze week, hoogst uitzonderlijk, woensdag daar mijn (oude) mobile vreemd deed. Eerst aanbod nieuwe, later toch klaar gemaakt. Donderdag het kabeltje niet in orde. Nieuw kabeltje + blokje - tevreden hierover.

J@n 15-03-2024

Vriendelijk en deskundig geholpen. Screenprotector keurig aangebracht zonder er naar te hoeven vragen. Gewoon goed geholpen en we komen graag terug!

Olaf Schilte 15-03-2024

Wij hebben gekozen voor vestiging Groningen omdat deze vlakbij bij onze woonplaats ligt.
Wij zijn na vooraf gemaakte afspraak uiterst vriendelijk en kundig door medewerker in Belsimpel winkel geholpen aan een nieuwe Iphone15 + abonnement. Deze is ook voor ons vakkundig overgezet en geinstalleerd terwijl wij gezellig in de stad genoten van een heerlijke lunch.Belsimpel maakt zijn naam letterlijk waar met een scherpe prijs.

Leon 14-03-2024

Naast mijn laatste twee telefoons nu ook mijn nieuwe tablet gekocht via Belsimpel. Dat is niet voor niets. Dat vertrouwen werd ook dit keer niet beschaamd. Bestelling werd na 1 dag al bezorgd. Ik had de verkeerde hoes besteld. Ook het terugsturen en het terugstorten van het aankoopbedrag werd vliegensvlug afgehandeld. En ook de vervangende hoes was weer binnen 1 dag bezorgd. Alles was ruim binnen een week afgehandeld. Top.

JackDaddyMack 14-03-2024

Supersnelle levering, overzichtelijke website met leuke aanbiedingen!
Ik heb deze (bora paarse) Galaxy buds 2 pro aangeschaft omdat mijn vriendin die van mij steeds arresteerde...
Zeker een aanrader, superieur geluid met active surroundsound canceling en kraakhelder geluid met precies genoeg bass!

Vera 14-03-2024

Belsimpel is een betrouwbare winkel voor aanschaf van smatphones, mobiele abonnementen en telefoonaccessoires. Ik heb al diverse telefoons hier aangeschaft en altijd in volle tevredenheid. Voor mijn iPhone twaalf had ik nog een hoesje nodig en ik heb een flipcase kunnen aanschaffen, die zie je eigenlijk niet veel meer, maar ik vind ze superhandig en was blij er nog een bij Belsimpel te kunnen kopen. Bij deze shop zijn ze ook heel klantvriendelijk, ook bij het service verlenen als dat nodig is. Top!

C 14-03-2024

Nog geen jaar geleden AirPods gekocht en het geluid valt weg. Op de AirPods zit 1 jaar garantie dus aangeboden ter reparatie Omdat 1 van de AirPods een kleine beschadiging heeft vervalt de garantie en worden ze niet gerepareerd. Echt zeer slechte service. Maakt niet uit wat voor device je hebt, deze mogen geen gebruikssporen bevatten blijkbaar. Het gaat niet om de beschadiging, het gaat om het geluid. Deze hadden wij graag hersteld gezien en niet de beschadiging. Belsimpel is totaal niet voor rede vatbaar en blijft bezig over de beschadiging op 1 van de AirPods. Terwijl beiden airpods niet werken qua geluid. Ik vergelijk het even met een auto. Als een auto motorische problemen heeft en er zit nog garantie op dan wordt dit zondermeer gerepareerd, ook al zit er een kras of deuk in de auto, totaal niet relevant. Belsimpel moet zich schamen. Voor mij een leer, voor mij geen aankopen meer in deze winkel

BergRisicomanagement 14-03-2024

Ik koop al een aantal jaren mijn mobiele apparaten bij Belsimpel.
Simpelweg omdat ze bij prijsvergelijkingen altijd als de beste uit de bus komen, maar veel belangrijker vind ik de uitstekende productomschrijving op de website en het feit dat als je vandaag besteld het product ook werkelijk uiterlijk een dag later perfect verpakt thuis hebt.
Ook de telefonische klantenservice van Belsimpel is naar mijn mening bovengemiddeld.
De laatste producten die ik bij Belsimpel heb gekocht zijn De Samsung Galaxy S24 plus, Galaxy smartwatch S6 en Galaxy earbuds fe. Zeer tevreden dus.

Herman de Wit 14-03-2024

De tablet is super snel geleverd. De Samsung Galexy Tab S8 Ultra Wifi +5G x 906 128GB. Het scherm is 14,6 inch en lekker groot. De tablet aangezet en alle gegevens met Smart Switch van mijn telefoon overgezet en dat ging probleemloos. Gebruik hem dagelijks en het bevalt enorm goed en ook lekker snel.

Harry B 14-03-2024

Voor zover ik kon vinden verreweg de goedkoopste in telefoon abonnementen en zeer snelle levering.

fons 14-03-2024

Super service,wordt altijd snel geholpen!!! Klantenservice is altijd goed te bereiken!!!

Koning 13-03-2024

Mijn telefoon werd correct, volgens planning geleverd.
Heel netjes allemaal.

Mars 13-03-2024

Snelle levering en goede prijs van een telefoon. Duidelijke communicatie en je hoeft er ook niet voor thuis te blijven om te tekenen.

D.A.Krupe 13-03-2024

Na aanschaf nieuwe telefoon heeft medewerkster Belsimpel gegevens etc. van oude telefoon aaneensluitend overgezet op de nieuwe . Deze goede service zie tegenwoordig niet vaak meer.
Vr.Gr.

Frank vH 13-03-2024

Super snelle levering. Produkt prima verpakt en zeker niet onbelangrijk : De beste prijs. Al met al dik tevreden met mijn smartwatch.

Erwin 13-03-2024

Betrouwbaar en waar voor je geld, dus prima webshop.
En bij problemen word je snel en correct geholpen👍🏻