Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1015 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sylvia 26-07-2024

Was opzoek naar een samsung galaxy A35, voor een mooie prijs. Van Mediamarkt Nederland (geen mooie prijs), naar Mediamarkt Duitsland ( mooie prijs, alleen bestelbaar als je een duits woonadres hebt) naar Expert ( mooie prijs en niet opvoorraad), dit alles op de fiets. Kwam ik savond per toeval bij de site van belsimpel terecht, mooie prijs en de dag erna ook echt in huis!!! Ik raad dus belsimpel echt aan om in overweging te nemen als ze dat hebben waar je naar opzoek bent en het ook nog eens in de aanbieding is. Levering was zoals beloofd op de site vandaag voor 23.59 besteld morgen in huis. (Vergeet niet je losse adapter meetebestellen)

Danny 25-07-2024

Ik heb hier een galaxy watch classic 6 gekocht omdat ze goede review en goedkope prijzen hebben en ik ben heel erg tevreden met mijn galaxy watch 6 classic

Jeroen 25-07-2024

Order zonder opgave van reden geannuleerd. Aankoop van een los toestel dat op voorraad was. Aankoop volledig betaald via ideal. Op een gegeven moment een email dat order geannuleerd werd. Na contact met klantenservice werd me gezegd dat ze geen inzage hadden waarom, toestel was wel op voorraad en volledig betaald. Erg vreemde gang van zaken. Dan zeggen ze doodleuk dat je maar moet wachten op terug betaling van je geld. Tot 5 werkdagen.

MarcoBLeusden 24-07-2024

Al vele malen telefoons en tablets besteld. Zowel zakelijk als privé. Bels simpel is gewoon een super firma. Gaat altijd goed en altijd op tijd geleverd.
Twijfel over Bel Simpel? Absoluut niet. Bestel gewoon op hun site en ervaar zelf hoe goed dit altijd gaat. Succes Bel Simpel. Blijf bestaan en hou vol in deze moeilijke tijden.

Thijs 24-07-2024

afgelopen maand een mooi nieuw toestel aangeschaft via de website. De dag erna meteen verzonden. Wat zo fijn is aan belsimpel.nl is dat je gelijk allerlei goede aanbevelingen te zien krijgt. Zo was er voor mijn toestel de HTC u23 pro bekend dat er weinig hoesjes voor beschikbaar waren. Via belsimpel gelijk een hoesje erbij besteld. Daarnaast heeft belsimpel met regelmaat leuke aanbiedingen. Ik beveel belsimpel zeker aan en mijn volgende toestel ga ik hier waarschijnlijk weer kopen.

JdeB 24-07-2024

Had tot begin dit jaar nooit iets besteld en/of gehoord van Belsimpel, maar sindsdien al 4 keer iets besteld. Vooral fijn dat de klantenservice ook gewoon bereikbaar is en snel reageert. Al met al, een super webshop/website! Uitgebreid assortiment, snelle verzending en vooral snelle en duidelijke klantenservice.

Herman 21-07-2024

Al vele malen bij Belsimpel besteld en ook nu weer uiterst tevreden over de snelle en correcte levering. De site is heel overzichtelijk en het bestellen en leveren gaat altijd supersnel. Voor mij dus een van de beste 👍👍

angelina 20-07-2024

telefoon snel verzonden. goed contact via website en of mail. ik ben zeer tevreden. bedankt.

Wendy 19-07-2024

Ik heb deze telefoon op 11 juli besteld als verlenging van mijn Vodafone abonnement met de verwachting dat het de dag erop bezorgd zou worden, volgende dag krijg ik een mailtje van Belsimpel dat Vodafone meer tijd nodig had, kan gebeuren dacht ik
Paar dagen later krijg ik een mailtje dat de verlenging nog niet door kan gaan vanwege een reservering door een andere partij of provider of ik daar naar toe wou bellen zodat ze de reservering er af konden halen
Ik wist alleen niet bij wie ik dat moest doen dus vroeg ik dit via de mail, kreeg daar geen antwoord op na nog een mailtje over waar ik dat moest doen kreeg ik eindelijk een mailtje terug met dezelfde inhoud als het vorige mailtje dus wist ik nog niets inmiddels was er een week verstreken en ik schreef weer een mailtje dat ik er inmiddels klaar mee was, op dat mailtje kreeg ik een mailtje van een leidinggevende, denk ik, dat ik toch echt bij Vodafone moest zijn, vond dit raar waarom ze dat niet gelijk hadden gezegd.
Ik belde met Vodafone en die snapten er ook niets van de enige reservering die er op stond was van Belsimpel!!!
Dus ik weer terug gemaild naar Belsimpel en wonder boven wonder kreeg ik na een halve dag bericht dat het telefoontje opgestuurd werd en de bestelling was afgerond, dus na 10 dagen ipv 1 dag word de telefoon opgestuurd, zonder verdere uitleg of iets, ook geen excuus voor de lange levertijd
3 sterren omdat ik hier vroeger nooit problemen heb gehad,

Martijn 18-07-2024

Goede en duidelijke uitleg over de artikelen. Ook via de helpdesk. Daarnaast een prachtige aanbieding, ik kon mijn telefoon nergens goedkoper krijgen. Goede informatie over de verzending en nét wat verder dan de rest qua informatie ook in de doos bij de levering.

Rob L 17-07-2024

Al meerdere keren wat bij Belsimpel gekocht. Dit keer een Samsung Galaxy watch 5 pro. Levering binnen een dag. Nazorg uitstekend. Prijs zoals altijd scherp. Ik ben dik tevreden met mijn horloge.

Ronny 15-07-2024

De site was duidelijk.
De levering super snel.
En degelijk verpakt. Zonder schade aangekomen

Ton de Bree 15-07-2024

De site was duidelijk.
De levering super snel.
Zal Belsimpel zeer beslist aanraden bij familie en vrienden.

Omi 15-07-2024

Alleen de aan en uit knop is vervelend te bedienen, verder goed product voor een prima prijs

Belsimpel laat als bedrijf zien hoe je voor een aantrekkelijke prijs ook nog een prima service krijgt 11-07-2024

Betrouwbaar bedrijf dat voor een aantrekkelijke prijs snel levert en zeer klantvriendelijk is.

Margriet 10-07-2024

Duidelijke site, prijs/kwaliteit goed, uitgebreide specificaties en super snelle levering.

Kitty 09-07-2024

S’avonds laat net vóór 23:00 uur een bestelling geplaatst en de dag daarna geleverd zoals belooft. De enige webshop die ik gevonden heb met korting op een Apple product. Ook netjes ingepakt. Zeer tevreden!

Paul 08-07-2024

Altijd al jaren abonnementen met toestellen bij hun aangeschaft, aankopen die ik zowel privé als zakelijk gebruikte. Het is immers een bedrijf dat uit mij eigen stad Grunn (Groningen) komt en heb ik ze al vanaf het begin van hun bestaan altijd geprobeerd te steunen. Ook heb ik anderen vaak aangemoedigd om bij hun te kopen. Er ging wel eens wat mis, beloftes over zendingen kwamen ze wel eens niet na, maar ja, als een drukke ondernemer had ik daar geen tijd voor om er over te klagen. Omdat ik mijn spullen altijd goed verzorg, heb ik gelukking nimmer gebruik gemaakt van enige garantie. Het laatste toestel dat ik bij hun kocht vertoonde al kort na de aankoop ingebrande beelden op het scherm, de batterij ging de laatste tijd steeds snel leeg(binnen een paar uur) en het ergste: Het toestel ging zichzelf steeds maar uit het niets opstarten! Ook wilde het toestel niet meer aan en ging wanneer ie wou toch aan. Dit allemaal vastgelegd met video's en foto's. De reparatie binnen de garantietermijn netjes aangegeven bij hun en het toestel in dikke laag papier en papierrollen bovenop en eronder ingepakt en opgestuurd met de factuur en een duidelijk omschrijving van de problemen. Accuproblemen, schermproblemen etc. Omdat het toestel er altijd vanaf de aankoop een dikke backcover had zag het toestel aan de buitenkant er eigenlijk als nieuw, geen krassen of dergelijke. Als antwoord op de reparatie krijg ik een email met: "De backcover is ingebarsten en dit is een gebruikersschade, dus dit valt buiten de garantie"!!! Met geen woord wordt er gesproken over de daadwerkelijke defecten die WEL binnen de wettelijke garantie vallen! Ik belde direct met hun (gesprek opgenomen) en aan de telefoon probeerde de jonge dame mij ook af te poeieren totdat ik haar aangaf dat ik een advocaat hiervoor zal inschakelen. Ze moest overleggen en zei: "We hebben inderdaad geconstateerd dat het scherm is ingebrand(schijnt bij Amoled-schermen voor te komen) en dat het toestel zichzelf opstart(accuproblemen), etc maar de achterkant is ingebarsten", ik heb haar duidelijk gemaakt dat dat vrijwel uitgesloten is tijdens het vervoer te zijn gebeurd dus wellicht door degenen van hun die het toestel in handen hand. Conclusie is: Belsimpel lijkt goed en aardig totdat je gebruikt maakt van de garantie en dan willen ze je het toestel terugsturen want de "backcover is stuk"! Ik raad belsimpel AF, ook bij collega's ondernemers die bij hun kopen/verlengen zal dit geheel ook publiceren. Ik zal ze ook juridisch aansprakelijk stellen voor elke schade en het niet naleven van de wettelijke garantie. Dit gaat mij niet meer om het geld.

Ruben 08-07-2024

Goede duidelijke webshop, mooie prijs! Alleen geen 10 omdat ik zelf het fijn vind om te betalen wanneer mijn product in goede staat is gearriveerd.

MA Jong 08-07-2024

Goede objectieve informatie, gemakkelijke bestelprocedure, snelle en betrouwbare levering.

Tayfun 08-07-2024

Ik heb de Samsung Ep-T4510 oplader gekocht, het is erg fijn dat de kabel lang is. Belsimpel gaf mij een kortingsbon, waardoor ik hem 20 euro goedkoper kocht. En ik ben heel blij. Ik heb al eerder S24 ultra van Belsimpel gekocht en ik was tevreden. Het was een zeer goede verpakkings- en bestelervaring. Bedankt Belsimpel.

HansW 07-07-2024

iPad snel geleverd voor een goede prijs. Dit is wat je van een winkel verwacht.

Miek 07-07-2024

Als je een toestel besteld. Er onderbezetting is bij de transporteur (postnl). Deze 1x p week levert. Niks doet ter verbetering. Je vervolgens overlegt met belsimpel, vraagt om avondlevering via dhl. Hierdoor de order wordt geann en 1 dag later s'avonds zal worden geleverd. Toch door belsimpel via postnl dan wordt verstuurd vind ik lomp. Nu kan ik waarschijnlijk 1 week gaan zitten wachten.

Kortom belsimpel afspraken / verzoeken, nakomen is moeilijk.

Volgende keer dus geen belsimpel meer voor mij

Hans 07-07-2024

Na eerst een ander horloge besteld te hebben, te groot aan mijn pols dus retour gestuurd. Zeer snel geld weer op mijn rekening. Ander horloge besteld, was helemaal goed. Snelle levering en zeer goede service.

Ken 06-07-2024

Ik heb de bestelling geplaatst en de dag erna ontvangen,heb al vaker via belsimpel besteld.Ik ben nog steeds zeer tevreden