Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1364 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Paul 28-06-2017 Via de website gekocht

top!

goed product voor de laagste prijs die ik kon vinden! Gelukkig had ik het razend snel in huis! Binnen een dag al!

Diana 28-06-2017 Via de website gekocht

Prima

In eerste instantie wilde ik via mijn werk met fisfree bestellen en hiet moest ik bij belsimpel bestellen.Fiscfree kon in niet meer in zetten maar toch zo besteld, want bij prijs vergelijk kwam belsimpel toch als goedkoopste uit de bus.smidsdags besteld rond 16.00 uur en de andere dag om 10.00 werd de telefoon albezorgd...super snel

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Nico 27-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer duidelijke service, prijsbewuste leverancier!

heb twee losse toestellen gekocht. Prijs is veel lager dan op andere sites. Levering is supersnel.
Als je een toestel zoekt, krijg je realtime info waar je iets mee kunt. Geen moment getwijfeld om hier twee toestellen los te kopen. Ga echter niet uit van promoties van Samsung, want deze EAN nummers dingen hierin niet mee. Toestellen zijn namelijk daardoor ook een stuk goedkoper in aanschaf. Heb liever een toestel dat hetzelfde is als de nederlandse versies die goedkoper zijn in aanschaf, dan dat ik honderden euro's meer betaal voor een toestel en dan als enige voordeel dat ik mee ding aan een promotie. Het prijverschil maakt dit namelijk niet goed.
Ben zeer tevreden hoe je hier behandeld word. Helemaal Top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Jet 27-06-2017 Via de website gekocht

Echt top

Kreeg elke keer bericht hoe het er voor stond met bestelling en zeer snelle levering.
Was helemaal top

Justintime 27-06-2017 Via de website gekocht

Toch goede service Ze willen echt de beste zijn

Ik heb op 26-06-2017 een review geschreven ivm een toestel wat ik terug had gestuurd vanwege wat onvolkomenheden in het scherm.

Aangezien het toestel net buiten de 14 dagen omruilgarantie liep hebben ze een uitzondering gemaakt. Volgens hen had het toestel krassen op het scherm en volgens mij niet,

Dit werd een aardig heftige discussie met de nodige hoofdpijn.

Ik werd gebeld door een meneer van de service afdeling. Met het goede nieuw dat ik dan toch een nieuw toestel mocht ontvangen en dat ze het vervelend vonden dat ik nu al met een gerepareerd toestel moest rondlopen terwijl het een productiefout was.

Belsimpel.nl wil echt de beste zijn. En ik moet zeggen dat ze dat toch wel zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

ton de hoogt 27-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima kwaliteit

prima shop. overzichtelijk de telefoon voldoet volledig aan mijn wensen. samsung is gewoon mijn merk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Paulus 27-06-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Heel simpel: Belsimpel was de goedkoopste en daarom koos ik voor Belsimpel. Het bestelproces ging goed en Belsimpel hield mij per mail op de hoogte van wat de status was van de order en van het logistieke proces daarna. Mijn volgende aankoop zou ik zó weer doen bij Belsimpel, mits ze de goedkoopste blijven natuurlijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sonja 27-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, geen gezeur.

Dit is de 2de keer dat ik een telefoon bij Belsimpel heb besteld. T gaat allemaal heerlijk snel zonder toestanden. Heb ik nl wel anders meegemaakt. Dus dik tevreden.

Mts 26-06-2017 Via de website gekocht

Echte aanrader

Snelle levering prima service dus echte aanrader. Voor de 2e keer een telefoon besteld ik ben erg positief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

karin ekhard 26-06-2017 In de winkel gekocht
Spuistraat, Den Haag

Rustige klantbenadering, ter zake doend, goed geinformeerd!

Prettig benaderdering, geen loze beloften, geen enge pogingen om mij dingen aan te smeren/te verkopen!

S. Janssen 26-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Het merk en type smartphone dat ik wilde was via Belsimpel het goedkoopste. Ik had een vraag die goed en snel door een vriendelijke medewerkster van de klantenservice werd beantwoord. De volgende dag had ik mijn nieuwe smartphone al in huis. De mogelijk om te kiezen dat het pakketje na 18 uur wordt geleverd vond ik ideaal, want hoe vaak heb je niks te kiezen wanneer het bezorgd wordt en ben je op je werk als de postbezorger langskomt? En dan heb je je bestelling toch nog niet binnen 1 dag. Ook fijn dat eventueel retourneren gratis is. Dik tevreden dus.

Justin 26-06-2017 Via de website gekocht

Omruil(garantie) dat gaat geld kosten

helemaal vlekkeloos. Eerst niet op voorraad dan weer wel. Levertijden op de website die niet kloppen. Beloven en dan weer niet.

Toen kwam ik erachter dat er een productiefout in het scherm zat. De hydrofobische laag daar zaten merken/ strepen in het scherm. Ik had dit in het begin al een beetje gezien maar stoorde mij er niet aan.

Maar de strepen werden erger en heb het toestel terug gestuurd om te ruilen. Dit als voorwaarde dat het toestel schadevrij is. En dat was ie voor de volle 100%!!!! Ik heb 'm wel 20 keer bekeken of er een krasje op zat niets..... In kunstmatig licht en in de zon. Ik had hier al een slecht gevoel over ook omdat ze bij de aanname expliciet vermelde dat het toestel schadevrij moet zijn.

Wat denk je??? Zij vonden wel krassen met foto's met een kras zo diep??? Dat zat er echt niet... In eerste instantie stuurde ze mij zelfs foto's van een Samsung. Na gebeld te hebben stuurde ze wel de juiste Fotos. Nu moest ik 10% van de aankoopwaarde betalen om een nieuw toestel te krijgen!!! Reden?? Zo kunnen ze 'm niet als nieuw verkopen. Dus de kans dat je een gebruikt toestel krijgt is ook nog groot. En daarbij dit toestel had een defect... Wil je die alsnog verkopen dan?? Dan zit de volgende klant met de problemen. En heb al diverse verhalen gelezen dat klanten een gebruikt toestel hebben ontvangen als zijnde nieuw

Ik heb zelfs foto's gestuurd vlak voor het retour sturen, waar de krassen niet zichtbaar zijn. Antwoord: nee maar dat zie je niet op een foto... Alleen onder een speciale lamp. Dus bewijs sturen heeft ook geen zin.

Ik ben heel zuinig op mijn spullen en ik ben normaal geen zeurpiet. Maar ik voel me hier echt onrecht en opgelicht.

Er zijn heel veel positieve waarderingen... Dat kan... Maar o wee als je met omruilgarantie te maken krijgt

PAS OP. ik ben niet de enige zoek maar eens op internet.

Ik wil gewoon een ander toestel wat dat probleem niet heeft.

Justintime 26-06-2017

"Helemaal vlekkeloos" moet zijn Liep niet geheel vlekkeloos natuurlijk.

justintime2 27-06-2017

Heb een nieuw review geschreven op 27-06-2017, aangezien het uiteindelijk is opgelost.

A_W 25-06-2017 Via de website gekocht

Probleem actief opgepakt

Na een eerdere klacht over aflevering van mijn nieuwe mobiel heeft Belsimpel, eerlijk is eerlijk, actie genomen. Men neemt het intern verder op om dit in de toekomst te voorkomen. Er werd korting gegeven op een accessoire en we kregen een bloemetje thuis. Het was een vervelende situatie maar daar stappen we overheen. Kijk, als je het daarna zo oppakt krijg je ook de waardering er voor.

### 10-06-2017 ###
Belsimpel zal best vaak snel zijn. Maar stel je voor dat je een telefoon besteld en abo verlengt. En PostNL levert niet, 2e poging komen ze ook niet opdagen. Dan blijkt het grote probleem; Belsimpel kan het dan ook niet oplossen. PostNL verschuilt zich en heeft beperkte openingstijden. Dus dan annuleer ik de bestelling en ga ik naar de Vodafone winkel zou ik denken. Mis, Belsimpel heeft geen controle over PostNL en kan pas annuleren als ze alles terug hebben. En PostNL levert niet. Dus zit ik dagen te wachten, annuleren kan niet dus ik kan het ook niet zelf regelen. Kan iemand mij dan vertellen wat de toegevoegde waarde is van Belsimpel? Sterker nog, ze zijn een storende factor die NIETS op kan lossen. Erkennen ze zelf ook in dit geval. Belsimpel; brengt jou tot het uiterste...

Denk even na voor je bij hen besteld. Mijn advies: loop gewoon even naar de winkel. Want de oplossingskracht van Belsimpel met de betrouwbaarheid van PostNL is een sterke combi voor falen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Zoefie 25-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en overzichtelijke website.

Ik vond de site zeer overzichtelijk. En scherpe prijzen. De levering was zeer snel en keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Belma Turkovic 25-06-2017 Via de website gekocht

Very good service

The phone was delivered to my address as requested. The only problem was postNL, the first delivery attempt never happened...I waited at home and they never showed up so I had the phone delivery to a postNL pick up point

BerryBlackfan 24-06-2017 Via de website gekocht

Correct!

Inderdaad de andere dag geleverd, goede volledige beschrijving op de site, geleverd product als beschreven, tegen een scherpe prijs. Voor de volgende aankoop van een telefoon zeker eerst bij Belsimpel kijken. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Elisabeth 24-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering, netjes de volgende dag al in huis.

Mobiel besteld bij Belsimpel op basis van eerdere positieve ervaringen binnen het gezin.
Levering de volgende dag, dus ideaal als vervanging nodig is.

henri 24-06-2017 Via de website gekocht

what else

ik koop al jaren mijn mobiele telefoons bij belsimpel , er wordt snel geleverd. website makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Hjb 24-06-2017 Via de website gekocht

Snel Correct en gemakkelijk

Ben rolstoel afhankelijk dus gemakkelijk dient ook hier de mens. Mijn echtgenote heeft goede ervaring met Belsimpel. Daarom heb ik haar advies gevolgd. Gemakkelijk, snel, betrouwbaar en goede kwaliteit. Kan dus lekker in mijn Roller thuis winkelen. Zo Simpel is het.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Kaylee 24-06-2017 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Ontzettend goed geholpen na een defect; niet alleen mijn vraag werd beantwoord, er werd ook gekeken naar een voor ons beide zo makkelijk mogelijke oplossing. Top!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Ananto 24-06-2017 Via de website gekocht

Verrast door bedenktijd!

Belsimpel had prikkelende aanbiedingen. Omdat ik nog nooit een Android-telefoon heb gehad, was ik blij verras te weten dat ik 31 dagen bedenktijd had. Dat geeft rust. Ik heb overwogen om de Moto G4 te ruilen voor de G5, maar heb dat uiteindelijk toch niet gedaan, vanwege de superscherpe prijs van de G4 en de 30 euro cashback.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Har 23-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede server

Via Kieskeurig.nl terechtgekomen bij Belsimpel.nl en vanwege de duidelijke uitleg van dat wat ik wilde hebben ook hier mijn aankopen gedaan. Order is vlot afgehandeld en had ik de spullen binnen no-time in huis. Voor mij een reden om weer naar Belsimpel te gaan als ik weer iets nodig heb. Alles was voor mij heel duidelijk terwijl ik er niet zoveel verstand van heb, maar al doende leert men. Heb ook enkele andere sites gezien die vond ik maar niks en heb zeker de reviews gelezen, dat gaf wel steun voor een beslissing. Heb al veel plezier van mijn telefoon en toebehoren. Van mij krijgt Belsimpel een dikke pluim. Tot ziens Belsimpel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Lelystad 23-06-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Prima webshop, bestelde telefoon snel (volgende dag) geleverd. Telefoon, Samsung Galaxy J5 2016 voldoet prima.

Jeroen Polman Tuin 23-06-2017 Via de website gekocht

Top service, makkelijk en snel!

Naar aanleiding van mijn eerdere aankopen van Belsimpel.nl ben ik weer teruggekomen voor een nieuw toestel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Gerrit de Schilder 23-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Naar makkelijk de diverse opties te hebben bekeken kon ik heel makkelijk een telefoon bestellen. Dit deed ik op donderdagavond rond 21.30 uur. Vrijdagavond had ik om 19.30 uur mijn telefoon al in huis! Dat noem ik snelle service! Top! Bij het pakket zat ook de factuur (met BTW) zodat ook dat prima geregeld is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Pieter 23-06-2017 Via de website gekocht

Alles perfect!

Het is mij heel duidelijk geworden dat Belsimpel.nl grenst aan perfectie! Ook de keer dat ik mij bedacht heb toen ik een Iphone had gekocht en achteraf toch iets anders wilde werd er niet moeilijk gedaan over terugname. (uiteraard had ik de Iphone wel geseald gelaten). Op de website kun je het bestelproces volgen en kun je ook zien hoe razendsnel zij de zaken afhandelen. Zij willen duidelijk het beste voor de consument en doen daar ook enorm hun best voor. Kan niet beter wat mij betreft.

Tako k 23-06-2017 Via de website gekocht

Voeld goed.

Het werkt eigelijk heel simpel. Keuzen, Bestellen, en opties producten er bij en een dag later in huis. De verpakking prima in orde. Je kan niet van buiten zien wat er Eventuweel in zit. Product mobiel plus de andere producten in een doos. Netjes bij elkaar. Mobiel werkt goed.

Tevreden klant 23-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Een uitstekende telefoon, die veilig en snel is geleverd. Hij voldoet prima aan de verwachtingen die ik er van had.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Bregje 22-06-2017 Via de website gekocht

Elke keer weer belsimpel.nl!

Fijne website, laagste prijzen, snelle afhandeling, gratis verzending... kortom, geen enkele reden om ergens anders te kopen!

Simon H 22-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Goed en zeer overzichtelijk, goede product informatie en super snelle service en je wordt goed op de hoogte gehouden na verzending van het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Dinie 22-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb een Galaxy J5 (2016) gekocht en snel en zonder problemen ontvangen. Belsimpel was de goedkoopste aanbieder voor dit toestel.

Edwin 22-06-2017 Via de website gekocht

aftersales

Na een klacht geweldig geholpen door de klantenservice van Belsimpel. Ze willen de klacht echt oplossen en de klant tevreden stellen! Dit doen ze dus ook! Klasse

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Freddy 22-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Makkelijke site en snelle betrouwbare levering. Was tevens de goedkoopste op dat moment. Top geregeld

Herman 22-06-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd de volgende dag

Duidelijke shop. Je kunt vinden wat je nodig hebt. Scherpe prijzen en goede service. En heel snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Valkenborgh 22-06-2017 Via de website gekocht

Snelle Goede Service, nergens anders beter !

Dit was mijn eerste keer dat ik een smartphone (Apple Iphone 7 plus 32GB Rose gold)
online kocht.
Ik kwam al snel bij belsimpel terecht via het internet.
Heb dan paar reviews gelezen en ik zag geen klachten.
Wat dus ook echt wel verdiend is, ik heb namelijk mijn gsm op een woensdag
besteld en had deze al de volgende dag.

Wat ik ook goed vind is dat ze bij de toestellen, voorkeuren geven voor een hoesje of glasbeschermer enzo...
De prijzen waren niet duur, en toch is het materiaal allemaal Tip top in orde.
Bij de bestelling krijg je nadien een track and trace code wat ik ook altijd handig vind.

Mij hebben jullie alvast overtuigd. Doe zo voort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Keizum 22-06-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden.

Alles geleverd naar wens. Ook nummerbehoud goed geregeld. Informatie was ook prima.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Februari 22-06-2017 Via de website gekocht

Oerdegelijk

Ik heb gekozen voor Belsimpel omdat zij voor mijn toestel de laagste prijs aanboden. Daarnaast zijn ze er in geslaagd mijn pakket, zoals beloofd, binnen 24 uur en in goede staat bij mij op de deurmat te brengen. Service zoals geadverteerd, oerdegelijk. En dat is voor een webshop het beste wat je kan zijn

Simon 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige ervaring!

Ik had op Belsimpel mijn nieuwe Lenovo P2 gekocht.
Besteld en gelijk volgende dag in huis. Mooi verpakt en met een gratis pen (altijd handig). Uiteindelijk een fijne ervaring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Robin 21-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering

Gemakkelijke overzichtelijke website. Goede prijs en snelle levering. Na dat iemand mij belsimpel adviseerde, adviseer ik nu de iedereen om voor belsimpel te kiezen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jurgen 21-06-2017 Via de website gekocht

Strakke service

Via belsimpel een iPad 2017 besteld. Was op dat moment de beste prijs van de talloze webshops. Na het plaatsen van de bestelling ben ik netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Omstreeks 20:00 uur besteld en zoals beloofd, de volgende dag om 15:00 uur op het afleverpunt. Stond versteld van de snelheid die deze webshop levert. Zou zeker een volgende keer weer voor Belsimpel.nl kiezen! Apparaat deugdelijk ontvangen, geen op of aanmerkingen.

Patries 21-06-2017 Via de website gekocht

Zeker de goedkoopste en de beste service

Was opzoek naar een nieuwe iPhone. De beste prijs kreeg je bij belsimpel. Op de website van belsimpel stond alles duidelijk beschreven. Bestellen was simpel en de volgende dag werd hij keurig afgeleverd. Super!

Chaja Sonke 21-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik heb een Samsung Galaxy S7 besteld bij belsimpel en ik ben erg tevreden. Ik had besloten om hem hier te kopen vanwege de lage prijs en de betrouwbare winkel. En alles was zoals er werd vermeld. Ik kreeg hem de volgende dag binnen. Goed verpakt en er was verder niks mee gebeurt. Belsimpel is een echte aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bootjes 21-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De site is makkelijk in gebruik, en goed te vinden. De levering en voorwaarden zijn goed. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Silvia 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Prima shop met op dat moment net de laagste verkoopprijs van de mobiele telefoon. Ik had eerder al een abonnement afgesloten en daar ben ik ook zeer tevreden over. De site is verder duidelijk.

Wim van de Hoef 21-06-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Geweldig personeel.

Winkel ziet er aantrekkelijk uit, producten goed gepresenteerd en het aller belangrijkste in filiaal Groningen waar ik ben geweest het personeel ter zake zeer kundig. Ben met een uitstekend gevoel weggegaan.

Dieuw 21-06-2017 Via de website gekocht

Goed apparaat. Zeer snelle en nette levering.

Gewoon absurt snel. Inclusief berichtgeving waar mijn bestelling zich bevindt. Naandere ervaring, hier heel blij mee. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Trebor 21-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, duidelijke communicatie, goede prijzen.

Duidelijke site.
Goed werkende zoekmachine. Duidelijk advies online.
Levering volgens afspraak.
Bestelde producten netjes verpakt geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Dorine 21-06-2017 Via de website gekocht

TOP!

Ik kan nog geen klacht verzinnen, dus top en niet duur. I-pad gekocht, was de goedkoopste op Internet, snel bezorgd. Service kan ikniet beoordelen, want dat heb ik niet nodig gehad.

Reint Sanders 21-06-2017 Via de website gekocht

Super goede levering g en vertrouwbaar!

Je bestelling komt snel aan en het is een vertrouwbaar Nederlandse site. Makkelijk retourneren en super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Erik 20-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke informatie over de verschillende telefoons. Dat maakt het makkelijk om te vergelijken en te kiezen.