Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. 26-04-2024

Duidelijke site. Snel verzonden en ontvangen van toestel. Toestel is zoals omschreven

Elly 26-04-2024

altijd de goede prijs en lekker snel geleverd wij adviseren dan ook graag bel simpel

Ric 25-04-2024

Fijne, makkelijke webshop.
Voor iPhone 15 één van de voordeligste aanbieder.
Bestelproces was eenvoudig en vervolgens had ik de iphone snel in huis!
Blij mee!

Bodenhausen 25-04-2024

Kreeg direct email dat smartwatch weer beschikbaar was, top klasse, en levering de volgende dag.

Mohammed 25-04-2024

Vandaag het product besteld en de volgende dag netjes bezorgd, ook de prijs is beter dan de concurrenten. En daarom heb ik 2 x achter elkaar een bestelling geplaatst.

Maria 25-04-2024

Ik heb hier mijn nieuwe telefoon besteld en ik moet zeggen top service! De volgende dag keurig geleverd. Prima verpakt. Handig de verlenging check bij mijn provider. Ik ben helemaal tevreden! Belsimpel: een aanrader!

Franca 24-04-2024

Het is een hele duidelijke site, ik heb geen account maar had wel gelijk mijn aankoop gelijk de volgende dag in huis en ik kon zelfs kiezen of ik hem in de middag of avond kon laten bezorgen (vond ik wel fijn in verband met werk enzo)

Nico 24-04-2024

Veel informatie en een duidelijke en gebruiksvriendelijk website. Zodat je goed kunt vergelijken en ook de beste prijs kunt bepalen.

Thom 24-04-2024

Ruim assortiment smartphones tegen zeer scherpe prijzen. Toestel zoals beloofd de volgende dag netjes geleverd wat prettig is want tegenwoordig kan je bijna niet meer zonder je telefoon.

Elianne 24-04-2024

De bestelling was vlot en makkelijk gedaan. Ik was verrast door de snelle en nette levering van mijn pakketje; netjes ingepakt zonder beschadiging. Een blije klant hier.

netoptijd 23-04-2024

Prijs garantie maar dan wel met een hoop mitsen en maren dus veel beloven en weinig geven via trustpilot geen reactie

Richard 23-04-2024

Bestellen via de site ging gemakkelijk. Binnen 24 uur was mijn nieuwe IPhone bezorgd. Betrouwbare webwinkel

JohanJ 23-04-2024

Wij hebben al diverse telefoon 's aangeschaft via Belsimpel. Altijd correct en snel geleverd.

Marcin 23-04-2024

I'm working with belsimpel for years now, and bought countles phones... it bacame a main provider for phones for our buisnes.
Experience till now is really good. Extream fast shipments. Really good phone asortment.
There is phone and abonnement for every budget. They fixed their web site, so now search function works ok . Good best also... Why not 9 of 10 as there is always a place for improvement... Keep the good work :)

Sebastiaan 23-04-2024

De bestelling was snel geplaatst en de levering ging zoals verwacht mag worden. Goed verpakt en optijd.

Rudi 22-04-2024

Altijd nette prijs, en op tijd geleverd in goede verpakking. Keurig. Ik koop altijd mijn Apple apparaten bij Belsimpel!

Stefan 22-04-2024

Gemakkelijk het product kunnen vinden, kwalitatief goede reviews over de producten, snelle levering in goede conditie.

Pieter 22-04-2024

Goede snelle levering. Scherpe prijs en duidelijk productaanbod. Goede service

EJP 21-04-2024

Goede omschrijving, zeer snelle levering!
Prima dus, volgende keer weer Belsimpel

Roy B. 21-04-2024

Ik heb reeds meerdere gsm toestellen hier aangeschaft. Het bestellen is makkelijk en de leveringen gingen allemaal snel. Ik heb ooit 1x een probleem met een lader van een toestel gehad. Het probleem werd snel door Belsimpel opgelost.

Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Nico 21-04-2024

Geweldige service, ik had 2x een Motorola besteld welke niet zulke mooie foto's maakten als mijn Samsung S9, probleemloos terug kunnen sturen en toch maar weer een nieuwe Samsung besteld welke toch weer prachtige foto's maakt, kortom zeer tevreden over de service en snelheid van leveren en retouren van belsimpel

Bert Mulders 20-04-2024

Voor de 2e x een nieuwe telefoon gekocht bij Belsimpel.
Duidelijke website, duidelijke uitleg, snelle service, dus TOP!

allema 20-04-2024

Prima, snelle levering, netjes en stevig verpakt.
In je account kun je mooi zien hoe de voortgang van de bestelling gaat.

Ronald 20-04-2024

Onder tussen al meer dan 6 producten bij jullie gekocht. En nog steeds met alle plezier. Jullie zijn nog steeds de goedkoopste met de beste service, en we zullen jullie altijd trouw blijven!!

Han 19-04-2024

Snelle nette levering voor goede prijs!
De apple watch werkt zoals van apple verwacht. Gewoon geweldig. En prachtig stoer design