Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1377 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Harco 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, alles zoals gecommuniceerd

Bestellen en betalen was een makkie. Het pakket is goed te volgen. Prima keuze voor een bestelling! Misschien nu nog meer concurreren op prijs en ben helemaal tevreden.

Carina 26-03-2017 Via de website gekocht

De service is geweldig goed en snel ik ben dik tevreden

We hebben op pagina,s op de pc gekeken en daar kwam Belsimpel het besten op uit en het goed koopster en ze zijn zeer snel top top

renevanvianen 25-03-2017 Via de website gekocht

Deskundige enthousiaste service medewerkser

Snelle en deskundige hulp door enthousiaste medewerkster. Door de juiste vraagstelling wist de medewerkster direct tot de juiste oplossing te komen, chapeau!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Wim Nijsink 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle, goedkope service

Belsimpel heeft voor de 2e keer laten zien dat service, prijs en snelheid hoog in vaandel staan. De artikelen staan duidelijk op de site, met veel informatie. Verder zijn de artikelen goedkoper dan bij andere webshops. En bovendien wordt alles de dag na de bestelling bezorgd. Ga zo door Belsimpel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

RW 22-03-2017 Via de website gekocht

Samsung Xcover3

Goede prijs en snelle levering, prima telefoon ben zeer tevreden!
Mijn volgende bestelling zal ik zeker weer op deze site doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Carina 22-03-2017 Via de website gekocht

koop al jaren mijn telefoons bij Belsimpel

Nette levering. Goede service. Ook na een aantal maanden.
Garantie bewijs werd 6 maanden na aankoop netjes gemaild.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

JouriS 22-03-2017 Via de website gekocht

Perfect behandeld

Had hier een htc 10 gekocht en opgestuurd gekregen die 2 dagen later bezorgd was. helaas was de camera kapot.
Pakketje aangemeld en teruggestuurd. 2 dagen later kreeg ik mijn nieuwe htc 10 die gelukkig nu wel naar behoren werkt. Hartstikke bedankt Jeroen en Jeroen ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Joost 21-03-2017 Via de website gekocht

De service is zoals beloofd gewoon goed

Dit is minimaal de derde aankoop bij belsimpel en altijd correct afgewerkt. scherpe aanbiedingen met de nieuwste maar ook oudere modellen zodat je niet altijd de nieuwste hoeft te kopen maar ook de wat goedkopere

AB 21-03-2017 Via de website gekocht

supergoed!

Snelle service, product was goed verpakt, duidelijke mails (wel veel) die je krijgt en de levertijd was zelfs sneller dan verwacht!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Max 21-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ik heb de HTC 10 maandag aan het eind van de middag besteld en de telefoon was dinsdagochtend al binnen. Daarnaast was de telefoon bij Belsimpel aanmerkelijk goedkoper dan bij de concurrentie. Hulde

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Wendy 21-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering en afhandeling in de winkel. Vriendelijke verkoper. Later hoesje besteld en thuis laten afleveren en dat is ook snel geleverd

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ine 20-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Ik heb op zondagavond een mobiele telefoon besteld en had hem maandag al in huis. Keurig verpakt en goedkoper dan elders. Ik heb al meerdere keren iets besteld en ben altijd zeer goed geholpen. Zeer tevreden dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Lisa 20-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, komen hun afspraken na!

Ik heb hier mijn telefoon besteld omdat hij hier het goedkoopste was. Belsimpel beloofd om de volgende dag te leveren. Dit hebben ze ook gedaan en dit op een zondag! Ik was echter niet thuis op het tijdstip dat ze langs zijn geweest. Hierop heb ik hem de volgende dag kunnen ophalen bij een postnl punt ( dit terwijl er op maandag geen pakketten worden geleverd) Goede service dus, waardoor ik snel mijn telefoon kon gaan gebruiken. De volgende keer zal ik zeker weer bij belsimpel iets bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

M 19-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Was op zoek naar een nieuwe telefoon. Snel gevonden op belsimpel.nl en ook nog geweldige bezorgservice op zondag! Zeer tevreden klant!

M. 19-03-2017 Via de website gekocht

ongeïnteresseerd bende

Ik heb een telefoon besteld met abonnement besteld bij belsimpel. Wat de naam zegt is echter niet waar. 3 week na bestelling, veel verschillende mailtjes en allerlei telefoon gesprekken heb ik nog niks ontvangen. Het zou allemaal binnen een week klaar zijn maar er is een probleem en ze kunnen mijn niet vertellen waar het precies in zit. Elke keer als je contact met iemand krijgt is het weer iemand anders en kunnen ze niks voor je betekenen echter alleen duurde contracten aanbieden en vertellen dat ze het niet weten. Daar in tegen komen ze je ook niet tegemoet of zoeken ze naar een oplossing.

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Sara 18-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Aanbevolen door een familielid, goedkope artikelen en vlotte en gratis levering ook op zondag. Zou het zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Geertruida 18-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Wij hebben al wel 4 x een telefoon besteld via bel simple en het gaat altijd voorspoedig en naar wens. lekker snel ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Yvon 18-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, mooie prijs

Goed advies, snelle levering en goede service. Je zou willen dat alle webwinkels een voorbeeld namen aan jullie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Hermine 18-03-2017 Via de website gekocht

zeer snelle service.

In de avond laat een telefoon besteld en de volgende dag al in huis. Sneller kan het niet gaat en de verpakking zag er goed verzorgd uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Jaap 18-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Het is gewoon snel en keurig geregeld! Binnen 24 uur heb je de telefoon in je handen. Hier is maar één woord voor: Subliem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mieke 18-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Alles was volgens verwachting! Snel en keurig op tijd geleverd. Fijn bedrijf! Ik beveel ze van harte aan.

Menno 17-03-2017 In de winkel gekocht

Heel goede prijs / kwaliteit

Geen site biedt producten scherper aan terwijl het niets aan de kwaliteit af doet. Heel tevreden. Snelle levering Geen gedoe

Jordy 16-03-2017 Via de website gekocht

Top ervaring

Ik had paar weken terug hier een nieuwe mobiel besteld. Het was een goede prijs. Goedkoper dan sommige andere winkels. Hij was snel bezorgd binnen de aan gegeven tijd. Tijdens de verzending werd je goed op de hoogte gebracht wat er gebeurde met je mobiel.
Een echte aanrader

Marianne Ghijsels 16-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare site... woorden = daden ??

Ik zocht een nieuwe smartphone en vond die meteen op jullie site... en niet onbelangrijk, de prijs was lager dan hier in België... heb dus enkele euro's kunnen besparen. Heb mijn bestelling geplaatst en de volgende dag vond de levering al plaats... superblij met mijn aankoop op www.belsimpel.nl ☺

Faab82 16-03-2017 Via de website gekocht

Prima, hoewel wat onduidelijkheid over betaling

Prima webshop, snelle levering. Helaas kreeg ik na betaling van een dure telefoon (het was al van mijn rekening af) een mailtje dat mijn betaling niet was ontvangen. Dat was even schrikken maar na kort contact met de klantenservice was het geregeld. Tevreden!

Lisa 15-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb nog nooit eerder iets bij belsimpel maar dit was echt top! Ik had een iphone met een screenprotector besteld. Maar na een paar dagen de telefoon in gebruik te hebben bleek hij niet helemaal te werken. Ik had gebeld met een super aardige medewerker die mij uitlegde wat ik moest doen. Toen is alles opgelost en heb ik gratis een nieuwe opgestuurd gekregen met nieuwe screenprotector. Helemaal super! De nieuwe iphone doet het super, het was natuurlijk ook gewoon een fabrieksfoutje van apple zelf, had niks met belsimpel te maken. Maar ze hebben het super opgelost.

Roxane 15-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

Ik heb zowel voor mezelf als voor mijn ouders die op leeftijd zijn een telefoon via Belsimpel gekocht.
Ik heb de service als goed en snel ervaren.

En in de toekomst zal ik zeker weer gebruik maken van de diensten van Belsimpel.

NB.
Ik ben niet betaald om dit te zeggen. ik ben echt een ouderwets tevreden klant die vindt dat goede service ook beloond mag worden.

TjVos 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service en betere prijzen bij dezelfde provider!

Na lang zoeken bij belsimpel terecht gekomen, belsimpel biedt meer opties bij welke provider dan ook, dan wat de provider zelf heeft te bieden. Ook de prijzen komen een stuk gunstiger uit en zijn duidelijker dan bij mijn vorige provider, Telfort.
Belsimpel, bedankt voor een kosten besparing van ruim 10 euro per maand!

Pluspunten

• Verzendkosten

Denise 14-03-2017 Via de website gekocht

Simpel en snel!

Eerdere ervaring was al top. Jullie hebben goede prijzen, gebruiksvriendelijke site, houden me per mail op de hoogte van de status en leveren snel. O, en de manier van verpakken in een neutrale doos vind ik erg slim. En leuk dat er een stukje merkbeleving in de doos zit. Origineel!

Ellen 14-03-2017 Via de website gekocht

updat na een klacht

Een erg vervelende zaak gehad met Belsimpel over garantie. Heeft meer dan 6 weken geduurd. Is uiteindelijk netjes opgelost, maar twijfel of ik een volgende keer weer voor Belsimpel zou kiezen.

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

WIL 13-03-2017 Via de website gekocht

indrukwekkende snelle levering van mijn mobiel: efficiënt

Snelle levering s'-avonds besteld en de volgende ochtend om 09.00 uur geleverd. Goede info vooraf. Leveren wat ze beloven.

Pluspunten

• Levertijd

Ella 12-03-2017 Via de website gekocht

Super dienstverlening!

Ik heb op zondag besteld en had de telefoon maandag in huis, ook in België! Heel tevreden met de hele afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

paul1957 09-03-2017 Via de website gekocht

goedkoop en snel

Voor het eerst besteld op Belsimpel.nl. Zeer scherpe prijzen op overzichtelijke website. Meteen de volgende dag werd de bestelling geleverd, goed verpakt en helemaal compleet. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Isabelle Mes-Bron 09-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Geweldige service!!!

Telefonisch een telefoon met abonnement besteld. Levering winkel Rotterdam, goed op de hoogte gehouden wat betreft status van de levering. Ik ben ontzettend goed geholpen en te woord gestaan door een keurig nette leuke knul genaamd Prince in de belsimpel winkel in Rotterdam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Kirsten 09-03-2017 Via de website gekocht

Top Service!

Erg vriendelijke, behulpzame medewerkers aan de telefoon gehad.
Nieuwe telefoon en abbonement binnen 1 dag verwerkt en geregeld!
Gewoon super

k. Baltus 09-03-2017 Via de website gekocht

Service zoals je mag verwachten.

Zoals zij beloofden, de volgende dag geleverd. Probleem was wel dat de accu HELEMAAL leef was (verband met oud type iPhone 6s?) ; het duurde een half uur voordat de telefoon enig teken van leven gaf. Waarschuwing had op zijn plaats geweest. Levering van zo'n duur product was zonder enige handleiding.

Benno Sterenborg 09-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering,klasse!!

Mama Mia, zo snel en keurig geleverd had ik niet verwacht. En bovendien zo'n makkelijke en transparante bestelling via de website trouwens ook niet. Dit wordt mijn adres!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ann 08-03-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Alles even aanklikken, wat gegeven invullen en hup klaar. Ik krijg een mail en ik kan precies zien tussen welke tijd hij de volgende dag gebracht wordt. En jaahoor het klopt daar gaat de deurbel al! Super!!!

J.M.R. Soebhan 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service.

Deze shop is echt een aanrader. Goede en betrouwbare service. Het aanbod qua producten is ook goed. Fijn dat men er ook allerlei accessoires bij kan bestellen, wel zo handig. Men wordt goed op de hoogte gehouden via de mail over de levering enz. De levering zelf is supersnel verlopen. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Chris 07-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Duidelijke site, supersnelle levering, scherpste prijs en veel keuze direct leverbaar. Nu een aantal keer een aanschaf gedaan bij belsimpel, iedere keer snel en zonder gedoe geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Pieter 07-03-2017 Via de website gekocht

DOELTREFFEND

Ik vond snel precies datgene wat ik zocht. De weg naar het product was direct en eenvoudig.
De accessoires die bij het product werden aangeboden waren gepast en leidden niet af van het hoofddoel.
De bestelling werd correct en snel verwerkt.
Het product werd stipt geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Yvonne 07-03-2017 Via de website gekocht

supersnelle service

Mooie, duidelijke webwinkel, groot assortiment met ruime keuze aan toestellen, prima prijs-kwaliteit. En snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Myrthe 06-03-2017 Via de website gekocht

Goed product, snelle service.

Mooie telefoon besteld, precies wat ik wilde en bij belsimpel ook nog het goedkoopste. Verder goede service, snelle bezorging en gemakkelijk te bestellen!

Ben. Lekker. Griekspoor 05-03-2017 Via de website gekocht

Samsung levering top

Duidelijk snelle levering
Website is duidelijke en overzichtelijk. Geen poespas. Volgende x weer bestellen. Via mijn vriendin bij jullie gekomen ze heeft gelijk is top geregeld

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

YVLCS 05-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige en zeer snelle service!

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van de diensten van belsimpel.nl maar dat gaat zeker vaker gebeuren.
Om 21.30 uur mijn telefoon besteld en meteen de volgende werkdag in huis. Bovendien verschillende mails ontvangen met de status van de order. Perfect en complimenten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

M. K. 04-03-2017 Via de website gekocht

Topservice

Snelle en correcte levering! Goede en snelle klantenservice, kundig personeel, helemaal top. Na een minder prettige ervaring bij een concullega ben ik nu 100% tevreden.

H. Schutten 02-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zoals altijd !!

Dit is nu minimaal de tweede keer dat ik hier iets bestel en zoals altijd een goede service en een snelle levering. Alles was netjes verpakt en werkt zoals het behoort!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

GvH 02-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Belsimpel heeft me onverwacht vertrouwen gegeven in online shoppen, goede en nette service en goed mailcontact!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Beniced 02-03-2017 Via de website gekocht

Prima, snel alles in huis

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijke site. Inderdaad vandaag besteld en morgen in huis. Keurig verpakt en nog wat tips voor het gebruik voor de mobiels gekregen.
Zou zeker weer via belsimpel bestellen.

steven 02-03-2017 Via de website gekocht

Ellende van begin tot het einde

Dikke ramp, nooit zou ik nog bij belsimpel kopen.
Een firma die je meer als moet mijden, tenzij je graag meer als 38 dagen wacht op een toestel dat onder garantie vervangen moet worden.

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden