Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1403 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Henk 20-08-2017 Via de website gekocht

Echt super snel geleverd en een goede prijs.

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Vanwege de goede prijs heb ik gekozen voor belsimpel.nl
Maar via site is het ook makkelijk bestellen en gegarandeerd super snel geleverd.
Zondagavond bestellen en maandag morgen al geleverd .
SUPER !!!

Le coq 20-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering en een goede klantenservice! Ik kan Belsimpel bij iedereen aanbevelen!

Van Loon 20-08-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Super goeie website.zeer snelle levering.
Niks meer aan toe te voegen.ik koop mijn mobiels altijd hier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andy Molenaar 19-08-2017 Via de website gekocht

Zo als het aangeboden wordt, is het ook.

Goede, snelle en juiste levering. Belsimpel komt na wat beloofd wordt, voor een concurrerende prijs.
De productomschrijving klopt en is duidelijk, kortom een webshop die z'n beloftes nakomt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D.L 19-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snel geleverd

Wij hebben bij Belsimpel al meerdere keren online een bestelling geplaatst en tot op heden zijn wij zeer tevreden met deze winkel. De laatste keer naar de winkel geweest om een telefoon te kopen voor onze dochter, was deze helaas in haar kleur uitverkocht. De verkoopster heeft toen voor haar de bestelling geplaatst en tot onze verbazing werd deze de volgende dag op zondag door post.nl bezorgd. De service en levering is zeer goed en natuurlijk niet te vergeten de prijs. Nergens vindt je een nieuwe telefoon goedkoper als bij Belsimpel.

Ellen 19-08-2017 Via de website gekocht

Nette en snelle levering

Ik zocht een telefoon die overal uitverkocht was en er een levertijd was. Bij Belsimpel op de site vond ik hem. En al de volgende dag had ik hem in huis. Super snelle en nette levering. Dik tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Zeer ontevreden klant 19-08-2017 Via de website gekocht

Schandalige service

Nieuwe Samsung besteld van 640 euro.
Binnen een week terug gestuurd omdat de accu niet goed werkt. Dan worden er na ontvangst, door Bel Simpel, voor het blote oog niet zichtbare krasjes ontdekt.......
Dus kan de gratis omruilservice niet doorgaan maar voor 10% van de aanschafprijs kan er een ander toestel geregeld worden....

Onzin, die gratis omruilservice is een verkoop praatje en bestaat helemaal niet er worden onzichtbare krasjes gevonden en kassa ! Weer 10 % te pakken

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jeroen1975 18-08-2017 Via de website gekocht

Bliksemsnel en constant op de hoogte van de status!

Altijd scherp(st)e prijzen, zeer fijne duidelijke website en bliksemsnelle levering met constant statusupdates. Alles altijd perfect verpakt met duidelijke en handige info over het geleverde product.

Smarta 18-08-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Deze winkel had voor mij het product wat ik graag wilde. Men houd je via mail steeds op de hoogte van de gang van zaken. Aan de telefoon word je netjes te woord gestaan en ze doen wat ze beloven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heidi 18-08-2017 Via de website gekocht

geweldige service!

Jullie hadden de telefoon die ik graag wilde hebben, en de gouden kleur wilde ik ook erg graag hebben. De prijs was lager dan bij andere winkels en daarom kocht ik hem bij jullie

Reddingboot 17-08-2017 Via de website gekocht

Super geholpen!!

Na eerdere bestellingen bij Belsimpel weer op de site gekeken voor een telefoon met accessoires.
Super geholpen toen ik met een vraag telefonisch contact opnam! Uiteindelijk telefonisch een bestelling gedaan met een nog betere aanbieding dan ik op de site had gezien! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marian 17-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekend geregeld

Site heel duidelijk en gebruiksvriendelijk, scherpe prijzen, goede naam van Belsimpel, al vaker besteld via de site, snelle levering, helemaal tevreden

v Dieren 17-08-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

's Avonds besteld, de volgende dag in huis. Keurig verzorgd. Geen enkele klacht en ..... goedkoper dan bij de concurent. Rara hoe kan het allemaal?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ilonka 17-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Had van te voren een vraag over het horloge per mail gesteld, super rap een eerlijk antwoord, top! Direct besteld, volgende dag in huis, keurig en veilig verpakt, heel blij mee en stukken goedkoper dan bij de winkels die zich de goedkoopste noemen
Ga volgende x zeker eerst bij belsimpel.nl kijken
Een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet Verhoef 17-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Mooie prijs, top levering! En terwijl ik bij een andere webshop aan het winkelen was, verscheen er en pop-up met de tekst van Simpel met de opmerking goedkoper en sneller. Dit is echt waar!

Tevreden klant G5+ 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Ik had snel een betaalbare telefoon nodig. Belsimpel had de beste prijs en 's Avonds besteld, volgende ochtend al op weg naar mij. Prima geregeld.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.L.M. Hurkmans 17-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon als verwacht, op tijd en goed!

Prijstechnisch is het concurerend; accurate en snelle levering. Website is leuk en makkelijk te volgen.

Herman Hemme 16-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon uitstekende service

De website/shop is goed duidelijk en overzichtelijk,heb er mijn telefoon en een sim only abonnement gekocht, alles naar volle tevredenheid geleverd en op de hoogte gehouden van de levering wanneer. Kan Belsimpel echt aanraden en lekker goedkoop, vergelijk het maar met andere providers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lennart 16-08-2017 Via de website gekocht

Soepel bestelproces en de beste prijs voor het toestel.

De reden dat ik bij deze shop terecht kwam was dat zij de beste prijs boden voor het door mij gewenste toestel, namelijk de IPhone SE. Het bestelproces verliep enorm soepel, waardoor ik dit toestel de volgende dag al netjes binnen had en deze direct kon gebruiken. Prima service en een goede prijs. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Robert Hagenbeek 16-08-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting!

Begin maart kreeg ik een app van jullie over de nieuwe Nokia 6 Arte Black. Als trouwe NOKIA gebruiker heb ik gelijk een bestelling geplaatst en was in blijde verwachting. Daarna diverse mailtjes ontvangen van geld niet ontvangen, toen weer wel ontvangen, toestel niet meer leverbaar tot ik moest geduld hebben. Oké! Aangezien mijn oude Nokia Denim kuren begon te krijgen was ik benieuwd naar de status van mijn bestelling. Begin juli nog een mailtje gestuurd maar mijn bestelling was nog steeds een Future toestel. Begin augustus toch maar weer eens gevraagd hoe het er mee stond. Na enig overleg heb ik het advies gekregen om eens te kijken naar de Nokia 6 Dual Sim Silver. Heb keurig van jullie een vergelijk gekregen van beide toestellen. Laatste optie was direct leverbaar en had iets minder geheugen. Keuze was snel gemaakt en binnen twee dagen was ik de trotse eigenaar van een nieuwe en perfect werkende NOKIA! Mijn dank voor de goede hulp en de snelle service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

rp 16-08-2017 In de winkel gekocht
zwolle

Pas op voor de adders!(onder het gras)

Na telefonisch contact of het toestel op voorraad was en de prijs, stapte ik in de auto.
Na een rit van 25 min. bleek bij aankomst het toestel opeens 18 euro duurder!
De verkoopster maakte het niet uit of ik nu wel of niet wilde kopen.
Ik heb na afloop contact gehad met klanten service die willen het "goedmaken" met een stukje plastic van 1 euro!
Ja , echt super!

PETER 16-08-2017 Via de website gekocht

OOK VOOR DIGIBETEN

Als digibeet (64 jaar) ben ik geweldig geholpen door de klantenservice met advies, raad en daad. Met veel geduld wordt alles uitgelegd. Hulde aan mevrouw Werkman.

Hans van Vuuren 16-08-2017 Via de website gekocht

Hoe simpel kan het zijn??

Geweldige website met nuttige en relevante informatie. Snelle en correcte levering. Zeer goede service indien noodzakelijk. Super

Liahona 15-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Nadat ik eerst via de winkel een telefoon had gekocht en deze terug heb gebracht omdat hij toch niet voldeed een telefoon via website besteld.
Binnen een dag in huis, correcte levering.
Telefoon die ik eerst terug heb gebracht, werd binnen een week terug betaald.
Snelle service,goede winkel,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 15-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig veel keus

De website is duidelijk en overzichtelijk. Je kunt gemakkelijk de providers en abonnementen met elkaar vergelijken. Heldere informatie en zeker goede prijzen. Ik kan de refurbished iphones van harte aanbevelen want ze zijn niet van nieuw te onderscheiden. Snelle levering en keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MULDER 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Duidelijke site en bestelling wordt snel afgerond en geleverd! houden zich aan hun afspraak van de volgende dag bestelde product geleverd, prima service.

Djuna 15-08-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Snelle levering van mijn Iphone SE, en ook de goedkoopste webwinkel die ik kon vinden, ik ben zeker tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jenny 14-08-2017 Via de website gekocht

Snel en simpel!

Prettig, vriendelijk en transparant bedrijf.
Snelle levering.
Vriendelijke klantenservice.
Een puntje, als de betaling niet lukt met creditcard, kun je geen nieuwe poging doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

L.Swinkels 14-08-2017 Via de website gekocht

Top??

Aantal jaren geleden voor het eerst bij belsimpel besteld(prepaid). Dit ivm de goede prijs, service en fijne overzichtelijke website. Dus nu ook weer voor belsimpel gekozen. Deze keer de Samsung Galaxy S7 (prepaid) gekocht. Slim en handig vind ik de extra tips en tricks die getoond worden op de website en zijn bijgeleverd bij de bestelling. Er wordt aandacht besteed aan extra verkoop (met korting) en een 'compleet' product.

Richard 13-08-2017 Via de website gekocht

Top service van Belsimpel

Zat geen headset bij de telefoon, jammer ,maar goed opgelost door belsimpel, ik kreeg gratis een headset van Samsung na geleverd.
Zelfs nog een betere ,TOP SERVICE !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Niels 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs

Ik heb de lg g6 via belsimpel gekocht. Prijs was €50 of meer goedkoper dan via andere winkels em webshops.
Levering was perfect.

Hans 13-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Huawei tegen goede aanschafprijs via Belsimpel aangeschaft. Is overeenkomstig de afspraak binnen 24 uur geleverd zelfs in het weekend. Betrouwbare internetwinkel die ik op basis van mijn ervaring zeer zeker zou aanbevelen

Cynthia van der Tuijn 13-08-2017 Via de website gekocht

Super snel

De goedkoopste aanbieder voor deze telefoon. Op zondag besteld binnen een uur uit het magazijn ingepakt en op maandag al in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renée 13-08-2017 Via de website gekocht

Prima!

Goede en snelle service, op zondag een iPhone 6s Plus besteld. Maandag ochtend in huis. Top! Erg blij met mijn nieuwe toestel!

Mathilda 13-08-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Ik heb gevonden waar ik naar opzoek was, en dat zonder al te veel moeite hier (; Gewoon wat je nodig hebt.. een goede prijs, goede service, goede levering

Chris 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle, duidelijke en goede service!

s'Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. Toch fijn als je wat besteld en er op zit te wachten. De prijs was een van de scherpste die ik op het internet tegen kwam en desondanks toch en goede service en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 13-08-2017 Via de website gekocht

Top service, snelle levering, super scherpe prijsstelling!

Was op zoek naar een los nieuw 4G toestel omdat Tele2 stopt met 3G. Abonnement bij Tele2 is prima en wilde ik houden. Antieke iPhone moest een iPhone SE worden, dus op het interweb gezocht naar de "superscherpste" aanbieding.

Die was dus bij Belsimpel:

- eenvoudig via webwinkel besteld en IDEAL betaald. Super handig!

- tijdens bestelling er op geattendeerd dat je voor het nieuwe toestel een nano SIM nodig had. Super meegedacht!

- nieuwe nano SIM van Tele2 kon in dezelfde bestelling worden meebesteld. Super one-stop-shopping!

- 's avonds besteld volgende dag in huis. Super, want zo'n nieuw ding wil je vlot hebben niet waar.

- 's avonds laat de iPhone geïnstalleerd, bleek dat SIM geactiveerd moest worden. In echt no-time geregeld, mail naar BELSIMPEL en 30 minuten later alles in kannen en kruiken. Super snel geregeld, niks gedoe, afstemming tussen TELE2 en BELSIMPEL loopt super, factuurtjes van TELE2 blijven gewoon komen, bestaande abonnementje gewoon in takt gebleven.. gewoon niks misgegaan. Kortom u raadt het al: gewoon super!

Vincent de Breet 12-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Voor het eerst een refurbished iPhone 6S voor mijn dochter besteld via Belsimpel. Snelle levering en een goed prijs/kwaliteit verhouding. Ze is super blij met haar nieuwe telefoon!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivr 12-08-2017 12-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service,geweldig!!

Super snelle levering 's avonds besteld , volgende morgen geleverd. Makkelijke en duidelijke site om te bestellen , en artikelen te vergelijken. Ik ben niet zo van internet bestellen maar zo makkelijk als dit ging kwam voor mij het beste over. Ook de hoes erbij netjes verpakt . Bijpassende artikelen duidelijk vermeld.

Willem (Schiedam) 12-08-2017 Via de website gekocht

Beloofde Levertijd steeds meer opschuiven!

Belsimpel heeft inplaats van levertijd max 4 dagen zoals belooft, mij anderhalve week aan het lijntje gehouden. Bestelling afgezegt. een 3 in plaats van 1 omdat mijn geld snel werd terug gestort!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Nummer14 11-08-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd

Bestelde mijn A5 2017 de ene dag, de volgende dag vroeg in de ochtend was ie bezorgd. Niks te klagen.

keepontrucking21 11-08-2017 Via de website gekocht

snelle service

super shop
goede service
groot assortiment
lekker lage prijzen
snelle levering
discreet in naturel doos ivm diefstal

Marco 11-08-2017 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd

Scherpe prijs en snelle levering van nieuwe mobiel. Betreft een Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Grey .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hele goede (online) winkel 11-08-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Heb m'n iPhone op vrijdag besteld en het kwam zaterdag al aan. Alles compleet en goed ingepakt. Ben er erg blij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eder Kapisch 11-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, snelle levering!

De service van Belsimpel is zeer goed. Ze stuurden het product de volgende dag. Het product kwam in perfecte staat zonder enige schade en zeer goed verpakt. Het product was precies zoals beschreven, en ook goedkoper dan ik had gevonden. Aantekening 10 op Belsimpel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 11-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Duidelijke site, makkelijk om een bestelling te plaatsen, scherpe prijzen en snelle levering.
Vandaag besteld morgen in huis

Lieke 11-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Bij belsimpel.nl heb ik mijn nieuwe smartphone besteld. De website is gebruiksvriendelijk, de communicatie via e-mail was helder, de telefoon werd supersnel geleverd (de volgende dag al) en ook nog eens voor een prima prijs. Goede webshop!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thibau 10-08-2017 Via de website gekocht

Top service met zeer korte levertijd

Besteld na 23u00 en direct bevestiging gekregen dat het product verpakt was. Volgende dag zeer vroeg de GSM ontvangen in België, topservice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ton 10-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Prima en snelle levering van de Samsung tablet en een scherpe prijs. Het was wel even zoeken omdat de tablet opstarte in een soort Pools o.i.d.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pim 10-08-2017 Via de website gekocht

Fantastisch snel en goed geregeld!

Ik heb geen geduld, zeker als het aankomt op nieuwe gadgets. Ik moest een nieuwe telefoon hebben en dacht dit gaat vast een paar dagen duren voor ik hem heb.
Ik ging hem bestellen rond 5uur eind van de dag. Tot mijn grote verrassing had ik de nieuwe telefoon de volgende dag al. Ik was zo blij als een klein kind met nieuwe Lego! Wat een service en zo snel. Ik raad het aan iedereen aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -