Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1415 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Yessica 24-04-2017 Via de website gekocht

prima snelle levering

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Mijn nieuwe telefoon werd snel geleverd en Belsimpel heeft een duidelijke webshop. De volgende dag al kon ik de telefoon ophalen op het door mij gekozen afhaalpunt.

Irene 24-04-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Zondagavond om 11 uur besteld en de volgende ochtend voor 11 uur in huis. En wij wonen aan het eind van Nederland (noord-Groninger Waddenkust). Goed op de hoogte gehouden van het verzend/bezorgproces. 100% tevreden!

Amine 24-04-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service Snelle aflevering, in het verleden ook goed service van de reparatie van de telefoon, dus tot nu toe geen klachten.

Marnix 23-04-2017 Via de website gekocht

Tip top in orde!

Snelle en correcte levering.
Was niet de eerste keer dat ik via belsimpel Den Gsm kocht en van het product ben ik ook altijd tevreden geweest.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Pino 23-04-2017 Via de website gekocht

Goeie snelle service zonder problemen!

Ben zeer tevreden over bel simpel.
Telefoon savonds besteld volgende dag al in huis. Website was erg duidelijk en heb geen enkele twijfel gehad over mijn bestelling. Het pakketje was netjes verpakt met een pennetje kado erbij dit gebeurt niet vaak meer bij webshops! Bedankt Jeroen en Jeroen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ad 22-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Fantastisch! Op zaterdagavond half elf besteld, zondag (!!) middag 13.00 uur geleverd!!
Duidelijk en overzichtelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Cyriel 22-04-2017 Via de website gekocht

Goede Service en Snelle Levering

Bestel altijd mijn Mobile telefoons hier. De levertijd is altijd goed en snel. Wat er op de site staat klopt. Vragen worden ook snel beantwoordt.

leo 22-04-2017 Via de website gekocht

prima in orde

Fantastico volgende keer weer, Geen gezoek gewoon meteen naar Belsimpel!Deze Motivatie is wat aan de korte kant maar het is gewoon doodsimpel.

Marion 22-04-2017 Via de website gekocht

Toch nog bevredigende oplossing voor defecte telefoon.

Na 4,5 maand is er gelukkig eindelijk een oplossing gekomen voor de defecte smartphone van mijn dochter. Er is deze week een nieuw exemplaar gestuurd die het tot op heden goed lijkt te doen en daar zijn we uiteraard heel blij mee. Jammer dat dit zoveel ergernis en tijd (voor beide partijen) heeft gekost. Maar eind goed al goed dus. Gezien de voorgeschiedenis kan er in dit traject nog wel iets verbeteren (met name de duur die een reparatie kost) en geef ik voor de uiteindelijke afhandeling een ruim voldoende.

Jantine 22-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle service en levering!

Deze webshop was de goedkoopste en het product kon het snelst worden geleverd tegen een scherpe prijs! Ook een super snelle service als er vragen zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

peet 21-04-2017 Via de website gekocht

goede service

Na even met wat opstartproblemen begonnen te zijn (niet opladen van een iphone 7 en 2 keer teruggestuurd te hebben ter reparatie, werd er een kras op het scherm geconstateerd, die er niet door ons was opgemaakt). Uiteindelijk hebben ze toch het toestel teruggenomen en heeft mijn dochter alsnog een nieuw toestel gehad.

Hein 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Om 22.20 op zondagavond besteld, de volgende dag ontvangen. Bovedien waren ze goedkoper dan andere bekende aanbieders.

Ingrid 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle kundige service

Via mijn werk een i phone gekocht. snelle afhandeling en vriendelijkheid.
Tegelijkertijd een Samsung voor mijn dochter gekocht.
Snelle levering en alles dik in orde.

witte 21-04-2017 Via de website gekocht

gewelding !

Doet wat het beloofd! Houdt je goed op de hoogte over je bestelling tot aan de levering. Als toetje nog een pen erbij krijgen..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ellen 21-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb opnieuw voor belsimpel.nl gekozen i.v.m. scherpe prijzen en snelle levering van de producten. Het pakketje is daarnaast goed en stevig ingepakt. Ik heb geen enkel verbeterpuntje op te merken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Willem 20-04-2017 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

Duidelijke website met goede uitleg en specificatie van het door mij aangekochte product. Ook de levering was zoals afgesproken via tracking goed te volgen en netjes op tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

de vette 20-04-2017 Via de website gekocht

groot aanbod en snelle levering

producten zijn makkelijk zoeken en te bestellen. daarbij komt ook nog eens een snelle levering. kortom: TOP geregeld.

Berry Schoenmakers 20-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, werkt prima.

Onlangs een telefoon besteld, de bestelling ging erg simpel, het product werd de volgende dag geleverd. Goed verpakt en de telefoon doet het prima. Heb geen klachten en in het vervolg zal ik zeker weer hier bestellen

Ben 20-04-2017 Via de website gekocht

Hoe snel wil je het hebben?

Hoe snel wil je het hebben?
s'avonds om 18:30 heb ik mijn nieuwe Samsung a5 besteld en de volgende ochtend om 08:30 uur werd t bezorgd nog geen half uur later kon ik er al mee bellen mailen etc. helemaal top Belsimpel!
Vr Groet Ben Koch

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Janita 20-04-2017 Via de website gekocht

Hele goede online winkel!

Ik heb hier online mijn telefoon gekocht, omdat Belsimpel altijd de allerlaagste prijs heeft. Bovendien zijn ze erg klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn product werd snel en netjes bezorgd, helemaal perfect. De website is erg overzichtelijk, waardoor je heel gericht kunt zoeken naar een product. Al met al vind ik het echt een hele goede online winkel en ik heb eigenlijk geen verbeterpunten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

René 19-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Heb bij BelSimpel een Mobiel besteld, was de Laagste prijs op internet. zeer snelle levering!
De volgende dag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Frans van Helvoort 19-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, goede klantenservice, scherpe prijzen

Was op zoek naar een Samsung telefoon en kwam bij deze winkel vanwege de prijsstelling en de voorradigheid. Nog wat extra vragen gesteld die prompt bevredigend werden beantwoord. Geen virtuele dozenschuivers winkel dus. Ook na de koop nog contact gehad en werd ik uitgebreid geïnformeerd. Telefoons werden keurig de volgende dag bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Saidov 19-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Alles was uitstekend. Ik ben tevreden van Belsimpel. Tot nu ik heb bij Belsimpel 5 mobiele telefoon en een Samsung galaxy Tablet 4 gekocht. Helemaal tevreden. Super, super en super😀🖒🖒🖒

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Lea 19-04-2017 Via de website gekocht

super site!!!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een niet al te dure telefoon wilde. En hier zag ik een goede en een goedkope telefoon!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

judithkr 19-04-2017 Via de website gekocht

supers

op de site in door middel van een zoek functie makkelijk te kijken voor wat voor telefoons je krijgt tot een bepaald bedrag. samen met een cliënt met een verstandelijke beperking een goeie keuze van een telefoon kunnen maken.
levering zoals beloofd en cliënt helemaal happy met z'n gouden gangster telefoon

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Edwin 19-04-2017 Via de website gekocht

Samsung S8 plus besteld niet de volgende dag geleverd

Ik heb een Samsung S8 plus voor mijn zoon besteld voor 23.00 uur en deze zou dan de volgende dag zoals op de site staat geschreven worden geleverd! Wat blijkt een uur na de bestelling een mailtje dat Belsimpel dit niet kan nakomen omdat de provider hier niet toe instaat is! Bij navraag vandaag krijg je te horen dat je gewoon pech hebt! Het duurt en paar dagen extra! Zoon zwaar teleurgesteld! Zeer slechte service! Dit moet je toch gewoon oplossen!

Wilhelmien 19-04-2017 Via de website gekocht

Goede service

Alles duidelijk omschreven, en gemakkelijk te vinden op de website, bovendien was het een goede prijs
En de service is heel goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jeroen Bruinsma 19-04-2017 Via de website gekocht

Echte JEROEN & JEROEN service

Supertevreden met de J-E-R-O-E-N-service: Juiste produkt - Erg mooi - Razendsnel geleverd - Op tijd - En......- Navenante service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Jeroen 18-04-2017 Via de website gekocht

Simpel: gewoon goed!

Duidelijk in de communicatie op de website, bereikbaar en snel antwoord. Artikel is keurig, beschermd en niet direct herkenbaar verpakt. Kortom: SIM'bel'

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Daniel 18-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Veel (internet) winkels beloven goede service en een snelle levertijd maar maken het niet waar. Dan kunnen ze een voorbeeld nemen aan de mensen bij Belsimpel. Scherpe prijzen, duidelijke communicatie en super snelle levering (binnen 20 uur) van mijn nieuwe IPhone.

Fox 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke beschrijving van het product en een snelle levering. Het was alleen niet mogelijk om een hoesje bij mijn mobiel te bestellen, dat zorgt voor een punt aftrek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Juf Anja 18-04-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en snel geleverd.

Als je op zoek bent naar een smart Phone zie je door de bomen het bos niet meer. Fijn dat je bij Belsimpel overzichtelijk kunt zien welke mogelijkheden er zijn. Als je eenmaal je keuze hebt gemaakt, kun je heel makkelijk de accessoires erbij zoeken. Volgende dag netjes in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sander.S 18-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Belsimpel is een super webshop! Had de beste prijs en bezorging was top had mn telefoon meteen de volgende dag binnen

MM 18-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig advies

Duidelijke site en indien het zelf niet lukt is er altijd een fijne servicedienst die je kunt bellen. Zij nemen echt de tijd voor je om je duidelijk en juist te helpen.

Jules 18-04-2017 Via de website gekocht

Alles duidelijk en helder.

Goeie prijs met veel keus en dus goed te vergelijken. Ook snelle levering. Ook de voorwaarden zijn eerlijk.

Jan Koopmans 18-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

We bestellen vaker bij belsimpel omdat de producten goed en de prijzen laag zijn en snelle levertijd

m 18-04-2017 Via de website gekocht

zonder zorgen

goed en snelle leverin,site overzichtelijk,laagste prijs die ik kon vinden,aan te bevelen,zal opnieuw weer daar bestellen

Liselotte 17-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel als cadeauservice!

Spontaan zag ik 's avonds emails van belsimpel.nl in mijn mailbox, bleek een nieuwe telefoon een cadeautje te zijn van mijn vader nadat de vorige kapot was gevallen. Heel helder en duidelijk op welk punt in de bestelling mijn telefoon zich bevond. Daardoor waren het wel veel emails die ik kreeg, maar liever te veel dan te weinig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Marga 17-04-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en betrouwbaar

Nadat de smartphone op een makelijke manier was gevonden op de website kon het daarna, eveneens eenvoudig, worden besteld. Zoals aangekondigd werd het pakketje de volgende dag afgeleverd. Alles prima in orde. Belsimpel komt dus na wat het belooft!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Gaby 17-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en de goedkoopste

Belsimpel was de goedkoopste van alle plekken die deze telefoon nieuw verkochten. Dan is de keuze snel gemaakt. De telefoon werkt erg goed.

Suus 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop!

Super snelle levering, alles kwam netjes aan. Betere prijs dan in de winkel of andere webshops. Ook fijn dat je extra korting krijgt bij aankoop van een telefoon op bijvoorbeeld een hoesje of veiligheidsglas. Zeker aan te raden! Top!

Vermeulen 16-04-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod en snel en gemakkelijk besteld!

Uitgebreid aanbod en goeie aanbiedingen. Overzichtelijk weergeven op de site en erg complete produktinformatie. Ook nog snel bezorgd. Ik ben zeer tevreden.

Fam. van Lochem 16-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

In korte tijd twee telefoons besteld bij Belsimpel. Altijd snel en netjes bezorgd. Helaas werd er één al na een paar dagen gejat. Belsimpel bood spontaan 10% korting op een vervangend toestel. Erg vriendelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Netje 15-04-2017 Via de website gekocht

Slechte Winkel, Slechte klanten service

Ik belde in eerste instantie met een vraag en ik zou worden terug gebeld. Na ruim 2 uur ben ik zelf nog maar eens gaan bellen met een hele simpele vraag. Waarom krijg ik bij particuliere verlenging bij hetzelfde abonnement en dezelfde telefoon , de telefoon gratis en bij een zakelijke verlenging moet ik betalen voor de telefoon.
De medewerker die ik heb gesproken kon mij hier geen antwoord op geven, en hij zat mee te kijken op de site, maar blijkbaar hebben jullie een andere site voor medewerkers want hij kon het niet vinden. En het is zoals het is en niet anders , daar kwam het op neer. Gevraagd of er iemand binnen de organisatie was die mij dat wel kon uitleggen, maar daar kon hij ook geen antwoord op geven, en praten erom heen.

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Marco 15-04-2017 Via de website gekocht

Top van orientatie tot ontvangen van product

Het begint bij een super fijne website om goed te kunnen vergelijken. Groot aanbod om uit te kiezen en voor een voordelige prijs. Bestelling super snel ontvangen. en een leuke verrasing wanneer je de doos opent. De derde keer dat ik via belsimpel een telefoon koop. De vierde is een kwestie van tijd. Dank!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rob 14-04-2017 Via de website gekocht

Altijd de goedkoopste en snelle levering

Meerdere bestellingen gedaan en altijd goedkoop, snelle levering en prima service bij belsimpel ik ben altijd blij met de leveringen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

D snoeren 14-04-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Je bestelling wordt snel geleverd en je hebt een terug stuur garantie. Super goed geregeld allemaal!!

Irma 14-04-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Ik heb en Samsung tablet om 21h00 online besteld en de volgende dag werd het geleverd!! Belsimpel was tevens het meest aantrekkelijkst. Ik ben onder de indruk.

Marnix 13-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goed

Goede service! Het product was snel binnen en het is helemaal volgens verwachting! Ik vind he5 helemaal top!

Ruud 13-04-2017 Via de website gekocht

snel thuis

omdat ik snel een nieuwe telefoon nodig had omdat ik hem zakelijk gebruik. Snel geleverd veel keus goede prijs goede service