Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 891 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Perro55 22-06-2024

BelShop is een geweldige internet winkel met goede service, zoals prijs, zeker de levering, zelfs op zondag, gewoon een goede Nokia

Klaas Jan 22-06-2024

Samsung A55 gekocht voor €399,-
Binnen 2 weken is de prijs verlaagd naar €379,-
Belsimpel bied de laatste prijs garantie maar wil deze belofte niet nakomen!

Meerdere mails gestuurd maar ik krijg het toestel niet voor de laatste prijs.

Wel kan ik het toestel gratis retourneren en dan het zelfde toestel goedkoper opnieuw bestellen. Belsimpel betaald graag extra verzendkosten maar ik krijg niet de laatste prijs.

Mink 21-06-2024

Duidelijk, snel en prijsvriendelijk. Belsimpel houd je goed op de hoogte. Al diverse keren een nieuwe telefoon en accessoires aangeschaft. Ook na afloop is de communicatie prettig en duidelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Familie V. 21-06-2024

Wie kan er zonder telefoon! Wij kiezen voor Belsimpel omdat we weten dat Belsimpel altijd gegarandeerd de volgende dag levert!

Jos 19-06-2024

Eerder heb ik afgeraden om niet bij Belsimpel te bestellen.
Horlogebandje was reeds na enkele weken kapot en garantie erop kreeg ik niet ban Belsimpel.
Na een negatieve review op kieskeurig is de zaak toch nog naar tevredenheid opgelost.

illco 18-06-2024

Belsimpel geeft helder overzicht van producten en bijpassende accessoires. Geeft de beste prijs bovendien. Levert snel en netjes. En je kunt het 30 dagen lang terugsturen.

Bertus 18-06-2024

Voor de tweede keer een tablet besteld bij Belsimpel.nl en het is gewoon goed.
Wederom de goedkoopste en snelle levering, helemaal TOP.

Berry 17-06-2024

Eerst voor mijn vrouw en een week erna een telefoon voor mezelf besteld. Alles is naar volle tevredenheid verlopen en de telefoons hadden de laagste prijs tov andere sites

Tirsa 16-06-2024

Goede service. Fijn dat je af en toe mail krijgt en op er bij word gehouden waar je bestelling zich bevind. Netjes afgeleverd en de bestelling was helemaal perfect.

L wierckx 15-06-2024

Super service eenvoudig besteld werd op de hoogte gehouden van de status en levering van mijn bestelling volgende dag in huis netjes ingepakt om evt. Beschadigingen te voorkomen .

Rein 13-06-2024

Snelle levering, binnen 2 dagen toestel in huis. Geleverd in een degelijke, stootvrije, doos met luchtzakjes opgevuld.
Ben erg blij met het toestel.Een budget smartphone voor een budgetprijs.

Edwin 13-06-2024

Belsimpel doet wat het moet doen, goede service, eerlijke prijzen die zeker niet te hoog zijn en een duidelijke website. Ik koop er vaker en zal dat blijven doen.

JaapV 12-06-2024

Belsimpel is de shop als je een nieuwe telefoon zoekt, veel keus, leuke prijzen en supersnel in leveren. Volgende dag in huis, voor mij was dat fantastisch nadat mijn telefoon totaal platgereden was op de rijbaan. Topshop! Volgende keer weer naar Belsimpel!!

Jeroen v. K. 12-06-2024

Wederom een samsung mobiele telefoon besteld en de volgende dag al in huis! Perfect geregeld voor een hele goede prijs. Volgende keer bestel ik zeker weer bij Belsimpel!!

Buckbear 10-06-2024

Goede prijs, ruim assortiment accessoires, duidelijke communicatie, snelle service en goed verpakt.

Hanab 10-06-2024

Voor de derde keer een bestelling gedaan en weer geen opmerkingen. Snelle en nette levering. Ze zijn de goedkoopste, naar mijn mening, en een betrouwbare partij. Dat is ook erg belangrijk in de tijd waarin we leven.

Marleen 10-06-2024

Scherpe prijzen met daarop mooie aanbiedingen/acties.
Duidelijke bestelprocedure en snel geleverd.

Thi Nguyen 09-06-2024

Het is een fijne webwinkel om te shoppen voor een nieuw tel. abonnement en of een nieuwe mobiel. Bestelling ging snel en gemakkelijk. Dus een fijne winkel om te shoppen.

Ronnie De Graaf 09-06-2024

Top aanbieding , de bestelling was snel geleverd ! En duidelijke informatie

Kristy 08-06-2024

Ik had perongeluk een verkeerd aantal GB besteld voor mijn telefoon. Omdat Belsimpel zo snel verzend (wat super is!) kon de bestelling alleen niet meer gewijzigd worden.

Zij hebben er daarna alles aan gedaan om mij zo snel mogelijk alsnog de juiste telefoon toe te sturen. Het pakketje werd netjes verpakt en discreet geleverd. Iets wat ik fijn vind aangezien het om veel waarde gaat wat verstuurd word.

De klantenservice is heel goed bereikbaar, zeer vriendelijk en behulpzaam en ik kan niet anders dan goeds uitspreken over dit bedrijf.

Bedankt Belsimpel voor jullie top service!

Jolanda 08-06-2024

Bestelling netjes en op tijd geleverd gekregen! Duidelijke website en een ruime keuze aan toestellen en abonnementen

Arjan f 08-06-2024

Al jaren lang en zeer betrouwbare shop. Geen minpunten voor mij. Word netjes verpakt en snel geleverd.

Floyd Hartman 07-06-2024

De goedkoopste webwinkel die ik heb kunnen vinden voor mijn Pixel 8 + Een snelle en goede levering,
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met mijn telefoon dus ik kan geen oordeel hebben over het garantiebeleid hoe Belsimpel daarmee omgaat. maar tot nu toe is alles perfect! Geen problemen. 10/10 niets negatiefs op aan te merken.

Sjaak 07-06-2024

Snel bezorgd. Komt beloftes na. Goed ingepakt. Duidelijke site met diverse betaalmogelijkheden.

Peter Voermans 07-06-2024

Zeer overzichtelijke en goed functionerende webshop. Probleemloos en eenvoudig traject van bestellen, naar de kassa om af te rekenen.
Voor zover ik na heb kunnen gaan is belsimpel de enige webshop bij wie zo goed als alle iPhone modellen nieuw kunt bestellen (in mijn geval een nieuwe iPhone 14 Pro). Bij andere aanbieders alleen als refurbished.
Kortom: Zeer tevreden!!