Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Klaus 12-04-2024

Al meerdere dingen gekocht of abonement afgesloten.
- duidelijk in kosten
- snelle afhandeling
- snelle levering
- geen problemen

Maddy 12-04-2024

Ik ben niet tevreden omdat ik geen tweede abonnement kon afsluiten belachelijk belsimpel !!! Nee en ik beveel jullie NIET AAN

Paulus 12-04-2024

De website was duidelijk, bestellen was makkelijk en de prijs was goed, De levering door PostNL helaas niet, maar daar kan Belsimpel denk ik weinig aan doen. Omdat de vorige telefoon definitief kapot was waren wij onbereikbaar. Per e-mail en in track & trace kregen wij telkens een ander tijdstip van levering toen de chauffeur onderweg was, maar dat veranderde om 11.23 uur ineens in de mededeling dat wij pas aan het eind van de volgende dag een PostNL punt konden gaan opzoeken om het pakket te halen.

Marvin 11-04-2024

Het begon er een beetje op te lijken dat mijn verleng aanbieding rond mijn verjaardag niet door kon gaan, maar uit eindelijk was het het wachten waard en heb ik de beste aanbieding voor abonnement en toestel kunnen krijgen. En ik heb tijd genoeg gehad om dit op verschillende sites nog te vergelijken. Toen mijn provider contact opnam vom te verlengen bleek dat hetzelfde pakket ongeveer €10*- per maand meer zou kosten. En bevestigde dat het een geweldige aanbieding was. En nu alles met de verleng datum klopte had ik ook de dag na het bestellen alsnog mijn Google Pixel 8 in huis.

Marfke 11-04-2024

Eddy 11-04-2024

Altijd vriendelijke medewerkers. Telefoon gekocht met de mooiste aanbieding vergeleken met de Media Markt. Koop eigelijk altijd bij Belsimpel. Overzetten gegevens was geen probleem.

Tessa 11-04-2024

Altijd goeie prijzen voor de producten! Goeie snelle service. Altijd in staat op je te helpen als je vragen hebt!

Lana 11-04-2024

De door mij uitgekozen en gekochte telefoon is heel snel en goed verpakt aangekomen. Kan alleen maar zeggen: ga zo door.

Lana 11-04-2024

Eddy 11-04-2024

Ger van Hinsberg 11-04-2024

goede omschrijving, makkelijke bestelling en snelle levering. goede foto's, duidelijk scherm, snelle updates

Jur 11-04-2024

Goede website die duidelijk is met producten met een goede prijs en kwaliteit. En een snelle levering bij op voorraad

Nathalie 10-04-2024

Heldere website. Snelle levering zoals op de site beschreven staat, top!!!
Blij met mijn nieuwe iPhone.

Aad 10-04-2024

Snel, helder en duidelijk en concurrerende prijzen, zo simpel is het!
Daar heb ik geen 75 karakters voor nodig ...

Jopio 10-04-2024

Mijn eerste tweede en derde telefoon via BEL SIMPEL gekocht zonder problemen,gezeur,en dies meer.gewoon bestellen en ontvangen,ook s'avonds in mijn geval.scherp aan de prijs en nooit teveel.

Dieuwertje 10-04-2024

duidelijke website, gevonden wat ik zocht. Ook de accesoires die ik mee wilde bestellen waren snel gevonden.

Cees 10-04-2024

Jammer dat de keuze van mijn handy niet aanwezig was in de winkel! Maar de bestelling [op zondag] in deze winkel was zo gepiept en de levering op maandag vlekkeloos!!

Lisette 10-04-2024

Ik heb een Pixel 8 besteld op Belsimpel.nl en dit verliep allemaal super soepel.
Helaas was er iets niet helemaal in orde met de telefoon en ik werd super snel goed geholpen en heb een nieuwe gekregen. Dit was allemaal binnen enkele dagen geregeld. Ik kreeg zelfs mijn al aangebrachte screenprotector vergoed. Super goede service en vriendelijke medewerkers!

Charles Wilmer 09-04-2024

Webshop top, DHL drama.
Donderdag besteld bevestigd 22.20 uur door Belsimpel. ,Zou vrijdag in huis zijn.
Vrijdag geen smartphone..... savonds bericht DHL 1 a 2 dagen vertraging. Nu maandagavond.... 3 dagen verder....geen smartphone..... nieuwe melding 1 a 2 dagen vertraging....
Waardeloos , nietszeggend.

loes is happy 09-04-2024

Het was duidelijk en het ging allemaal makkelijk. Top. Ik kan het niet beter omschrijven, Top zegt genoeg.

Wimpilo 08-04-2024

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het zoeken naar een telefoon erg makkelijk is. In het verleden was ik ook in de shop geweest. Het is voor mij al de derde telefoon die ik hier in alle tevredenheid aanschafte.

Ron53 08-04-2024

Webshop met veel goede deals op smartphone gebied. Snelle levering en je krijgt precies wat je besteld. Wel jammer dat de deals elkaar zo snel opvolgen dat als ik 1 dag gewacht had ik nog 25 euro goedkoper uitgeweest zou zijn 😢 voor mijn Google Pixel 8 Pro.

Henk Diepeveen 08-04-2024

Super snelle verzending en eindelijk een duidelijke en volledige website met alle benodigde informatie. Daarbovenop een uitstekende prijs en service

Ed 08-04-2024

Heldere website en concurrerende prijzen en geen lokkertjes met ex btw en zo. Vlotte verzending en gewoon geen gedoe. Prima webshop.

Ivo 07-04-2024

Gewoon goede service en geen fratsen! Bestel al bijna 10 jaar mijn telefoons hier en kan het aanraden.