Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niels 18-04-2024

Ik wilde een telefoon. Ik koos een telefoon. Ik kocht de telefoon. Ik kreeg de telefoon. Ik had me er niet meer van voorgesteld. Het was een avontuur om nooit te vergeten.

Jan 18-04-2024

Al meerdere keren wat besteld voor fiscfree. Telefoon, laptop, hardloop horloge. Goede service, scherpe prijzen.

Pyt 18-04-2024

Op zoek naar goede oordopjes kwam ik bij Belsimpel. Prima site, snelle goede levering, goed product. Geen aanmerkingen.

Renee Buijs 18-04-2024

Super snelle levering avonds bestelt ende andere dag op mijn verzoek avonds geleverd super snel ga jullie zeker aanbevelen.

Isa 18-04-2024

Was een prettige ervaring om de winkel te bezoeken, we een beetje klein en valt weinig te zien, maar het aanbod is meer dan voldoende, als je iets zoekt moet je het even vragen want ze hebben ook nog voorraad achter liggen

Netty 17-04-2024

De prijs van het artikel was te hoog geprijsd. Hier heb ik een opmerking over gemaakt en kreeg keurig het teveel betaalde bedrag terug. Heel vriendelijk personeel. Ik zal zeker hier nog eens een artikel bestellen. Top.

Samsung galaxy a14 17-04-2024

Heel snel geleverd mooi product doet wat het moet doen zeer tevreden ik rad het iedereen aan geen moeilijke poespas erg simpel

Bert Bolwijn 17-04-2024

Vriendelijke mensen vakkundig ,advies snelle service, gratis overzetten van oude telefoon

Natascha 17-04-2024

Er is genoeg aanbod, een supersnelle levering. Misschien nog iets meer onderverdelen in subcaterieën?

F H 17-04-2024

Binnen één dag werd het product geleverd! In één woord top!!! Daarom beveel ik deze winkel aan!!

Dennis 17-04-2024

Duidelijke website en goede service. Wederom via Belsimpel losse telefoons aangeschaft, hier waren de telefoons op voorraad en het goedkoopst. Verleng al jaren mijn abonnement via Belsimpel, omdat deze goede service en goede aanbieding bied aan mij.

Vincent 17-04-2024

lekker duidelijke site met veel uitleg over de producten
meestal erg goede prijzen
ben zeer tevreden over duidelijke communicatie en snelle leveringen

Henk uit de mooie Achterhoek 16-04-2024

Alles staat duidelijk op de site, bestelling is gemakkelijk in te vullen. Prijs kwaliteit is goed. Snelle levering. Al meerdere telefoons besteld in het verleden, dus ik kom hier toch weer terug. Zeer zeker aan te bevelen.

Mirjam 16-04-2024

Goede informatie, juiste afhandeleng van bestelling, tijdige levering. Fijne site, je kunt makkelijk je bestellingen terug vinden. Bij vragen weet de klantenservice waar ze het over hebben, echt fijn bedrijf.

angelique 16-04-2024

super bedrijf! klantvriendelijk en denken met je mee. hele goede service! koop er altijd telefoons voor het hele gezin. altijd goed geholpen en geen problemen gehad.

Esmee 16-04-2024

De beste prijs voor IPhone oortjes bij Belsimpel. 's Avonds besteld en volgende dag in huis. Prima!

Angela 15-04-2024

Bestellen ging super makkelijk en de telefoon kwam precies op de afgesproken tijd.
Ook was hij erg goed ingepakt.

Herman Jaspers 15-04-2024

De aankoop werd op tijd geleverd en was prima verpakt. Alles klopte gewoon! Kunnen andere aanbieders een voorbeeld aan nemen. Volgende keer weer via Belsimpel.

Willow 15-04-2024

Niet goed en duidelijkals is een vraag stel krijg ik geen goed antwoord en uitleg is ook niet duidelijk helaas

Marty Hollande 15-04-2024

Vanwege de uitgebreide informatie per product en het gemak van bestellen.
Daarnaast heeft Belsimpel een goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor de aanschaf van een telefoon is Belsimpel naar mijn mening beter dan de concurrentie.

i***@e******* 15-04-2024

mochten er problemen zijn worden die altijd netjes opgelost
Vriendelijk personeel

aly okken 14-04-2024

komt de beloofde levertijd na en prettig dat je er voor tekenen moet dan weet je zeker dat het goed afgeleverd wordt.

Mieke 12-04-2024

Ik had een nieuwe telefoon nodig en heb vele websites bekeken en wat ik precies nodig had, vond ik op deze website. Bestellen ging van een leien dakje en drie dagen na de besteldatum werd de telefoon al geleverd, hoewel ze vermeld hadden dat het tot vijf werkdagen kon duren. Hij was goed en veilig verpakt en ik kon eigenlijk direct met het overzetten van mijn gegevens beginnen.

Klaus 12-04-2024

Al meerdere dingen gekocht of abonement afgesloten.
- duidelijk in kosten
- snelle afhandeling
- snelle levering
- geen problemen

Maddy 12-04-2024

Ik ben niet tevreden omdat ik geen tweede abonnement kon afsluiten belachelijk belsimpel !!! Nee en ik beveel jullie NIET AAN