Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jitse van der Slot 01-02-2021

De prijzen zijn goed en de specs zijn duidelijk zodat ik makkelijk DE telefoon kan vinden. Het filter systeem is ook fijn en gemakkelijk

Helma 01-02-2021

Snelle levering en duidelijke en eerlijke omschrijving van het product.
Jammer dat de telefoon toestellen steeds groter worden. Maar voor deze prijs klasse heb ik een leuk toestel.

R. van Dieten 01-02-2021

Belsimpel heeft goede reviews en mijn ervaring bij mijn vorige telefoon die ik bij belsimpel kocht was ook goed.
Alles staat duidelijk beschreven op de site wat ik erg prettig vind.
Ook met de aankoop van mijn nieuwe telefoon ben ik zeer tevreden. De ene dag besteld en de volgende dag ik huis.

Wilma 01-02-2021

Belsimpel lijkt mij een betrouwbare partner, tot nu toe heb ik snel geleverd gekregen en de verpakking is ook op orde. Daarom zal ik ook in de toekomst weer bij hun bestellen.

Tanja 01-02-2021

Nadat er een bestelling veel te laat binnen kwam, hebben we dit bij belsimpel aangegeven. Ze hebben dit netjes opgelost door 25 euro terug te storten en een tegoed bon te geven van 30 euro. We zijn erg blij met deze fijne afhandeling van deze klacht.

Review 03-12-2020
Slechte levering. Vergoedingen beloven voor de te lange wachttijd. Niks krijgen en tenslotte niet reageren op een mail. Koop nooit meer iets bij jullie.

Sandra 01-02-2021

Kwam de volgende dag al binnen. AirPods werken goed. Makkelijk bestellen via de website. Zeer tevredenen

Aalt 01-02-2021

Makkelijk bestellen, heel snel geleverd, heel snel en niet duur! Veel handige accessoires om bij te bestellen. TOP

Chantal 01-02-2021

Bestellen bij Belsimpel gaat altijd makkelijk. Er is makkelijk te kiezen als je een beetje weet wat je zoekt. Daarnaast kan er goed gezocht worden op specificaties. Verschillende producten heb ik al gekocht bij Belsimpel; telefoons, koptelefoon en nu een Fitbit. Ik was opzoek naar een horloge dat mijn stappen bijhoud en waarmee ik mijn training kan bijhouden. Ook moet deze kunnen samenwerken met verschillende apps en een lange accuduur hebben. Alles is makkelijk aan te vinken op de website van Belsimpel. Ook de prijs is vaak iets lager dan op andere websites!

Mieke 01-02-2021

De website is erg overzichtelijk. De prijzen zijn vergelijkbaar met andere aanbieders. De levering is razend snel. En de voorwaarden prima. Ik heb mijn vorige toestel hier gekocht en zal dat met mijn volgende zeker ook doen.

Ursula 31-01-2021

Na een hele zoektocht op het internet is mijn artikel heel snel geleverd voor de beste prijs. Service is top.

Tanja 31-01-2021

online twee paar airpods besteld. Super goede communicatie, goede producten en snelle levering. ALles top in orde. Blij mee. Het enige waar ik minder blij mee ben is dat mijn kinderen niet meer reageren als ik iets zeg of vraag, omdat ze de airpods continue in hebben :-)

Bedankt !

B Blom 31-01-2021

Redelijke prijs ,mooie snelle levering zoals het hoort.
Enige opmerking die ik heb ,ik zou graag een uitgebreide Nederlandse handleiding er bij gehad hebben of een verwijzing waar deze is op te halen.

Groot 31-01-2021

snel-duidelijk-goed. Telefoon netjes bezorgd en goed verpakt. dus netjes en snelle levering

Sodzilla 30-01-2021

Bij Belsimpel een Samsung S21 besteld, aan het begin van de pre-order periode. Na paar dagen gevraagd of ik het toestel kon omzetten van een 256 naar 512 GB opslag. Geen probleem.

Vervolgens volgde fout op fout met het sturen van rekening voor meerprijs.
Duurde alles bij elkaar net zo lang tot ik naast de gratis oordoppen en tag greep van zo'n € 259,00.

Achteraf hoorde ik dat hun "intenties goed waren". Jammer dat je met intenties geen muziek kan luisteren.

Nóóit meer Bel"simpel".

Matthieu 30-01-2021

Ondanks de drukte rondom Corona is hetgeen ik besteld had keurig de volgende dag bezorgd. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de afwikkeling van mijn bestelling (zoals gewoonlijk bij Belsimpel). Wat mooi meegenomen is, is dat op dat moment Belsimpel ook de laagste prijs had.

Fien 30-01-2021

Een hele fijn webshop en klantenservice!
2 weken geleden heb ik een telefoon besteld op belsimpel.nl, een paar uur later bedacht ik me, dat ik toch een andere telefoon wilde bestellen. Ik heb toen met de klantenservice gebeld, ik werd heel goed geholpen en alles werd voor mij geregeld. Het ging toch nog mis met het terugsturen, maar dat lag niet aan hen, maar aan het postbedrijf. Toen heb ik weer met de klantenservice gebeld en is het weer helemaal voor mij opgelost. Een week later heb ik zelfs nog een chocolade reep ontvangen, omdat het niet helemaal goed was gegaan, waar zij immers niks aan konden doen. Een hele fijne klantenservice dus!

Mart 30-01-2021

Prima beschrijving van het product, goede werkelijke foto's en vooral komt als goedkopere als de bus en levert snel.

meetje28 30-01-2021

Top shop, duidelijk en alles snel geregeld! Volgende dag al mijn nieuwe telefoon in huis.

Thijs 30-01-2021

Prima service. Telefonisch ook goed bereikbaar. Laagste prijs. Snelle levering, ook in het weekend.

Ellen 30-01-2021

Overzichtelijke site, supersnel geleverd.
En prima tevreden! Dus ik ben er erg blij mee!

Rudolf 30-01-2021

Ik heb 2 telefoon hoesjes gekocht voor Samsung S20. Aan de hand van de website heb ik ze uitgezocht. Ze waren aanwezig en zouden de volgende dag bezorgd worden. Ik kreeg een keurige bevestiging en een bevestiging van de verzending. De volgende dag werden ze prompt goed verpakt bezorgd. De mapjes zelf hadden een frisse kleur, voelden erg goed aan. Als je het mapje open doet komt prompt het scherm op. Heel handig. We hebben ze een dag of 15 in gebruik en ze bevallen prima. De beveiliging tegen vallen lijkt mij ook aardig goed, hoewel ik altijd mijn best doe dat niet proefondervindelijk vast te stellen. Ik heb hem nog niet voor navigatie gebruikt, maar als ik het zo bekijk pas hij zelfs met mapje in mijn houder. Prijs is relatief hoog, maar ik denk altijd : "alle waar is naar zijn prijs". Ben benieuwd hoe hij zich op wat langere termijn houdt, maar mijn ervaringen met Samsung zijn best goed (heb nog een oude tabS2 liggen waarvan het mapje na
zoveel jaar nu begint te slijten).

Martin 30-01-2021

Ik was op zoek naar een powerbank die zwaar genoeg is om tijdens mijn vakantie de telefoon meerdere keren te kunnen opladen. De webshop van Belsimpel geeft duidelijke informatie bij de producten waardoor ik mijn keuze snel en makkelijk heb kunnen maken. Vanaf het moment van bestellen word je duidelijk op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, het product werd zoals keurig volgens afspraak de volgende dag geleverd.

Ella 30-01-2021

Razendsnelle levering. Alles klopte.

Aandachtspunt: ik had de bestelling ook wel willen ophalen in de winkel, maar het was voor mij in deze lockdown niet helemaal duidelijk of de winkel open was voor het ophalen van bestellingen. Dit bleek uiteindelijk niet het geval te zijn.

Hans 30-01-2021

Goede smartphone voor redelijke prijs. Levertijd was heel kort met goede track and trace service.

Ayse 29-01-2021

Bestelling geplaatst om 23:29 en ik heb de airpods nog geen 24 uur later gekregen. Super snel geleverd!