Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eelco 08-02-2021

Samsung A41 met toebehoren vlot geleverd, prima toestel! Belsimpel is relatief goedkoop, maar betrouwbaar.

Jennifer 08-02-2021

Super goeien ervaringen met belsimpel super snelle levering en goeie service.

Fien 08-02-2021

Zéér gebruiksvriendelijke site en daarnaast ook nog eens super snelle levering!

Marjoke 07-02-2021

Snelle en goede afwikkeling van de order. Ik ben erg tevreden over deze webwinkel

Sandra 07-02-2021

Uitstekende snelle levering, goeie prijs en goeie service. Volgende keer bestel ik weer en ik raad iedereen aan hier te bestellen. Ga zo door, tot de volgende keer 👍🏻

Joyce 07-02-2021

No nonsense telefoon gekocht. Goed product en nette en snelle levering. Betrof een Alcatel 1C (2019) Black, als 2de telefoon. Hier voor de laagste prijs

Maic 07-02-2021

Nieuwe tablet die volledig voldoet aan de hoge verwachtingen. Vooral het werken met de Stylus is vreselijk leuk, alhoewel een handleiding voor die pen ontbreekt.

Marcel 07-02-2021

Belsimpel was gewoon heel scherp met de prijs. Ik kocht er Airpods Pro2. Daar naast hebben wij thuis de laatste jaren alle telefoonabonnementen via Belsimpel afgesloten. Dus was de keuze voor Belsimpel niet zo moeilijk. Scherp, eerlijk en betrouwbaar.

Britt 06-02-2021

Vaker besteld via belsimpel. Niet alleen omdat mn bestelling vaak de volgende dag al in huis is, maar ook omdat je super goed op de hoogte gehouden wordt van de status van je pakket. Het liefst doe ik dit soort aankopen allemaal bij Belsimpel. Tot nu toe altijd super goede ervaringen. Echt top ga zo door!

Belsimpel 06-02-2021

Het was kwa prijs goedkoop ook super kwaliteit ook de levering super snel vondt ik , ik kan iedereen aanbevelen belsimpel is super telefoonzaak , je kan zonder twijfel alles bestellen via belsimpel zonder enige twijfel, bedank voor alles ik zelf erg tevreden met alles

Mvg s.irmak

Bedankt

Mvg s.irmak

Foam 06-02-2021

Goede prijzen en super snelle levering!!
Retourneren is ook duidelijk en snel, het geld staat binnen enkele dagen weer op je rekening.

Stefan 06-02-2021

Snelle levering via internet. Duidelijke beschrijving en filmpje over de telefoon

Emile 06-02-2021

Snelle levering en oortjes werken prima. Verhouding Prijs/kwaliteit is top.

Andre 05-02-2021

Goede makkelijke winkel, een groot assortiment, juiste prijs en een snelle levering.
Kortom,Bel simpel

Egbert 05-02-2021

goede prijs\kwaliteids verhouding snelle levering telefoon had een scherpe prijs.

Ria van D 05-02-2021

Duidelijk website,voldoende info om een keuze te maken. Goed prijs voor de telefoon en een zeer snelle service. Wat wil je nog meer?

Mick 05-02-2021

Aanvulling op deze review: na mijn klacht is door Belsimpel contact opgenomen en er is een nieuwe adapter geleverd. Dat vind is zo’n goede service dat ik mijn review bijstel

--------------------------------------------------
Review 30-01-2021:

Ik heb een iPad Pro gekocht bij belsimpel. Het was echter een buitenlands model met Amerikaanse stekker. Omdat het pro model een usbC stekkertje heeft en dus de verkeerde USA adapter meegeleverd, moest er nog wat extra aangeschaft voordat ik kon opladen. Ik heb nog nagekeken, maar dit staat niet goed in de beschrijving van het aanbod op de Belsimpel website. Wel teleurstellend, want dit soort manier van inkopen van niet buitenlandse voorraad verwacht je niet van een Nederlandse website.

Karel Bousson 05-02-2021

Al tweemaal besteld op Belsimpel. Mijn telefefoon gekocht tijdens de Belsimpel dagen: ze waren de goedkoopste concurrent. Nu, precies een jaar later hier een koptelefoon gekocht, omdat ze wederom de goedkoopste waren.

Snel geleverd, weinig problemen. Juist de betaling duurde wat langer om te verwerken.

Renier B 05-02-2021

aanbod van Belsimpel was vergelijkbaar met andere webshops maar net wat goedkoper.

Fr 05-02-2021

Goede service, snelle levering vandaag besteld morgen in huis, verpakking was netjes

Reitsma 05-02-2021

Meerdere aankopen gedaan bij belsimpel, van telefoons tot hoesjes. Altijd snelle en correcte leveringen. Geen op of aanmerkingen. Ik zou zeggen ga zo door dikke duim.

Hans Vijn 05-02-2021

De webwinkel is makkelijk te begrijpen voor iedereen, je vind er snel wat je hebben wil. Belsimpel is de goedkoopste en levert supersnel.

Serge 05-02-2021

Via Belsimpel iPods gekocht voor mijn dochter. Ivm lockdown moest het snel en zo 'prijsgunstig' mogelijk ivm haar studie. Via Belsimpel bestelling geplaatst snelle levering en iedereen tevree!

Edward 05-02-2021

Wat een snelle levering, binnen een paar uur al bericht dat het verzonden was. Verder zoals altijd "gewoon" goed shoppen bij belsimpel.

ed van wijk 05-02-2021

gewoon lekker simpel en goede prijxen ,snel gekozen en snel geleverd , zeker aan te bevelen