Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Els 12-02-2021

Met de aankoop van mijn iWatch heb ik bewust voor Belsimpel gekozen, omdat ik ervaren heb dat ze erg klant en dus service gericht zijn. En ze meedenken aan een oplossing als de klant - in dit geval een kleinzoon van mij - niet 100% tevreden is.

Joke 11-02-2021

Altijd ruime keuze en snelle levering met prima prijzen. Heeft me nog nooit teleurgesteld!

Maaike 11-02-2021

Erg tevreden met belsimpel. Na bestelling snelle bezorging de dag erna. De verpakking was ook top.

Stef 11-02-2021

Wij waren reeds klant bij Belsimpel en wegens de goede ervaring gingen wij er vanuit dat wij hier nog wel eens een mobieltje konden aankopen. En weer liep alles perfect vanaf de keuze welke gsm we zouden aanschaffen tot en met de levering. De prijs was zeer goed en de levering was zelfs binnen 1 dag. Een aanrader. Een betrouwbare site, scherpe prijzen. Ik zou het zo opnieuw doen!

Andringa 11-02-2021

Prettige site om verschillende telefoons met elkaar te vergelijken.na een keus te hebben gemaakt is de telefoon makkelijk te bestellen en word deze ook snel geleverd.bij deze site al vaker een telefoon besteld die bij belsimpel het goedkoopste was dus dat zegt genoeg.Ook voor eventuele vragen zijn ze makkelijk te bereiken.

Jlow 11-02-2021

Ik kwam voor de goede prijs/kwaliteit verhouding van de producten. Product was redelijk snel geleverd.

Eddy 11-02-2021

Dit is mijn 2de Motorola telefoon bestelt bij belsimpel, een toepasselijke naam voor een mooi bedrijf!
Mede mijn beslissing gemaakt door de review die op hun site staat.
Het is simpel besteld en super snel afgeleverd, alsof ze een speciale courier voor je hebben geregeld.

Jasper 11-02-2021

Top geregeld! Goede overzichtelijke webshop. Oude oordopjes waren stuk. ‘s Avonds laat nieuwe besteld en volgende dag in de middag al binnen!

Dalibor 11-02-2021

Super snel geleverd. Goede service alles snel geleverd. Hoorde veel positieve reacties en die van mij is tot dusver ook ruim positief.

Marjan 11-02-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze de scherpste prijs hebben voor goede kwaliteit.
De levering is snel en netjes

esther 11-02-2021

deal was snel gesloten omdat bel/simpel gewoon de goedkoopste aanbieding had voor wat ik zocht en de telefoon werd netjes snel geleverd en wat nog belangrijker is hij is geweldig dus ben blij met me aankoop.

Peter 11-02-2021

Reeds eerder hier besteld.
Duidelijke website.
Snelle levering.
Net wat goed koper als de rest (voor product wat ik wilde).

Marlinda 11-02-2021

Zeer goed snelle levering .. zeker weer bij jullie bestellen. Als we weer iets nodig hebben.

Wil 11-02-2021

In de middag besteld en de levering was de volgende dag en het pakketje was netjes verpakt. Super service.

Ingew 11-02-2021

was op zoek naar een nieuwe ipad omdat de oude bijna constant aan het gas lag. volgens de Consumentenbond was de beste en de goedkoopste bij jullie. Besteld en keurig volgens schema bezorgd. Verpakking uitstekend, geen liters lucht in de doos, dus er wordt gedacht aan het milieu

Emy 11-02-2021

Belsimpel had een goede aanbieding voor de Samsung A20. Daarnaast biedt Belsimpel de mogelijkheid om tot 23u(!) te kunnen bestellen om deze vervolgens de volgende dag al in huis te ontvangen. Geweldig, ze hadden hun belofte waargemaakt. Tussen plaatsen van bestellen en ontvangst van telefoon, goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces.
Ook na ontvangst van de bestelling ontving ik tips over het gebruik van de telefoon. Geen vervelende overbodige berichten, maar uitsluitend informatie dat waardevol is voor mij.
Hele goede ervaring, ik raad Belsimpel absoluut aan!

Pauline 11-02-2021

Voor mijn zoon zijn 18 de verjaardag was ik op zoek naar airpods pro. Bij bel simpel was de prijs goed. En heb ik ze gelijk besteld. De volgende dag had ik ze in huis. Heel mooi verpakt in een craftdoos zodat je van de buitenkant niet kon zien wat erin zat. Snelle en goede service van bel simpel. Mijn zoon hartstikje blij.

Laura 11-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd, super tevreden over het product!

Heike 11-02-2021

Toestel , Samsung S 21, besteld via Bolcom. Snel en correct geleverd.
Gegevens vrij gemakkelijk van oude toestel over te zetten via de 'gidsfunctie' op het nieuwe toestel.
Toestel ook voordelig geprijsd door Belsimpel.

H. Ramaker 10-02-2021

Update: Ik had een levering probleem met belsimpel en huawei over een actie product.
Maar belsimpel heeft alles in het orde gemaakt en heeft gezorgd dat ik als nog heb gekregen op kosten van belsimpel..... Dit vind ik echte service.
Maar van de kant van huawei is de service zeer slecht.

----------------------------------------------------
Review 20-11-2020:
koop je een dure smartwatch , waar je als actie een smart weegschaal bij krijgt .
maar waar je dan daarna van het kastje naar de beroemde muur wordt gestuurd ,met dooddoeners als we gaan er achteraan en we komen er op terug , niks is minder waar en je krijgt gewoon niet waar je recht op hebt .
kortom een hele slechte zaak van belsimpel en huawei

Ek 10-02-2021

Goede prijs, goede omschrijving en snelle levering! Ik zou iedereen Belsimpel aanraden.

Zuidinga 10-02-2021

De site van belsimpel.nl is overzichtelijk, makkelijk en voordelig. Ik geef een 9 omdat het altijd ergens beter kan.

MariSun 10-02-2021

Duidelijke site, vlotte levering en vooral goede service mbt allerlei vragen, ook na de aankoop

Rob 10-02-2021

Prima website heel erg duidelijk en veel informatie, de beloofd 24 uurs levering klopt niet, het was er al na 18 uur. Schitterend.

Koen Blezer 10-02-2021

Snelle service, heldere communicatie. Het product werd ontvangen zoals verwacht.