Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maria 15-02-2021

Zelfs in de drukste Coronatijd komt belsimpel de belofte voor 22:30 besteld volgende dag in huis . Echt super.👍🏻

R 15-02-2021

Prettige winkel, goede klantenservice. Ik heb al meerdere malen bij Belsimpel besteld en eigenlijk nooit problemen gehad. Goede producten van kwaliteit voor een scherpe prijs. Ga zo door :)

A Paul 15-02-2021

Top website en winkels ,zeer snelle service vandaag besteld morgen in huis , geweldig

Tom t.V. 15-02-2021

Goede service duidelijk en overzichtelijke site duidelijk wanneer de levering is en wanneer deze aankomt.

Astrid 15-02-2021

Ik heb gekozen voor belsimpel omdat ik er bekend ben en de service is goed. Ook de prijs is niet slecht.

JFA Mulder 15-02-2021

Wat een Topbedrijf. Ze helpen je met van alles en luisteren zeer goed naar de wensen van de klanten.
Ging bij mij of er een standaard FM-radio app op de Samsung Galaxy M31 en A41 zit en inderdaad, die zit er standaard op zodat je radio kan luisteren terwijl het je GEEN mb's kosten (via internet). De service staat bij Belsimpel hoog in het vaandel. Ik kreeg van Rian van Belsimpel zelfs een kaartje thuis gestuurd vanwege mijn feedback. Nou, Belsimpel hoort een "warme douche" te krijgen. Fantastisch, mijn dank en complimenten.

Bernard 15-02-2021

Bestellen en levering gaat heel snel en soepel. Goede info over proces. Goede prijs

Luc 15-02-2021

Supersnelle levering (1 dag) en de goedkoopste, wat wil een mens nog meer?
Belsimpel is echt een aanrader!

Henry 14-02-2021

Het bestelde keurig op tijd volgens afspraak geleverd .Verpakking van fabrikant Apple in goede staat en toestel nieuw en onbeschadigd.

Randel 14-02-2021

Snel en goed geleverd zelfs in deze tijden. Prijs is goed concurrerend en het product voldoet aan de verwachtingen

Erik 14-02-2021

Lekker snel en goeie service zou ik aanraden
Top product en lekker dichtbij hou je ondernemers
Het hoofd boven water

Arnout 14-02-2021

Mooie prijs en weer vlotte levering (ook dank aan de bezorger dus ;) ). Product komt natuurlijk ook netjes overeen met de beschrijving.

Marja 13-02-2021

Fijne shop, jammer dat je de verschillende telefoons niet kan vergelijken. Levering is snel, service is goed.
Prijs is ook goed.

Rudolph 13-02-2021

Vertrouwd adres, no- nonsense, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Houden je perfect op de hoogte van de status. Supersnelle levering ook!

Stefan 13-02-2021

Duidelijke, goede webshop. Goede prijzen, uitgebreid aanbod, snelle .

Twee weken in bezit van mijn telefoon; jammer dat ie nu alweer €50,-- goedkoper is.

Marcel 13-02-2021

Snel overzicht van een telefoons waarvan ik op filter, duidelijke reviews, keuze snel gemaakt en besteld

Rob 13-02-2021

Super service snel en volgens afspraak bezorgd op de afgesproken tijd zelfs in coronatijd top.

Yvette 13-02-2021

Zeer overzichtelijke en makkelijke webshop. Ik heb hier een los toestel besteld. Ook meteen opties zichtbaar voor een screenprotector en een hoesje zodat ik niet weer de hele webshop door hoef. En super snel geleverd.

Jopie1954 13-02-2021

Snelle bezorging van het bestelde en top verpakt. Veel gemak bij bestelling en betaling.

Fen 13-02-2021

De telefoon is vrijdags besteld en zaterdags geleverd. Hele snelle service.

WH de Jong 12-02-2021

Om de snelle levering koos ik voor Bel Simpel.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Ruud VaVa 12-02-2021

Ik ben zeer tevreden over Belsimpel. Dit is mijn derde telefoon die ik bestel hier.
De levering was ook bijzonder snel.
Binnen 24 uur lag de Samsung e42 op het afhaalpunt.
Ook de prijs was zeer gunstig!
Mijn volgende telefoon ga ik hier weer bestellen.

Miranda 12-02-2021

Via Belsimpel een smartphone uitkiezen is makkelijk en duidelijk. van dure tot betaalbare smartphones. soms ook met video over gebruik, plussen en minnen. Levering is prima en snel (naar mogelijkheid van zowel Belsimpel en post bedrijf uiteraard).

Jv 12-02-2021

Super goed geholpen! Ik had tijdens de release van de samung galaxy buds pro ze al op pre-order bij media markt maar toen ze eindelijk uit waren stond er op eens 2 weken levertijd. Ik heb belsimpel gebeld omdat ik zag dat ze daar wel gewoon leverbaar waren. Na dat de telefoniste zei dat dat inderdaad klopte heb ik per direct mijn order bij mediamarkt ingetrokken en besteld bij belsimpel en inderdaad de volgende dag in huis. Echt super blij. Service is buitengewoon goed en veel beter dan elders.

Belsimpel 12-02-2021

Alles prima geregeld, telefoon supersnel binnen, en nog wel in het weekend.